mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 οποτε το bedroom player μαλλον ειναι αστοχο Δεν είναι δικά μου λόγια. Ο ΟΡ το έγραψε στο 2ο ποστ του: Session δεν παιζει να γινω,χομπιστας ειμαι.Εχω ψιλοβαρεθει να βγαζω διασκευες απο utube η να τζαμαρω στην τυχη με φιλους κλπ. Όπως και να'χει, για μένα, προσωπικά, που είμαι χομπίστας, το γεγονός ότι ξέρω να διαβάζω νότες, ενώ για το πιάνο, μου είναι απαραίτητο, για την κιθάρα, δεν το έχω χρειαστεί ακόμα. Ωστόσο, η ως τώρα γνώση της θεωρίας, μου έχει φανεί ΠΟΛΥ χρήσιμη, μια και ΔΕΝ έχω ΠΗΓΑΙΟ ταλέντο και προσπαθώ να αναπτύξω κομμάτι-κομμάτι τα chord progressions, που ψιλογράφω. εγω θα συμβουλευα τον op να ξεκινησει μαθαινοντας οσο το δυνατον περισσοτερα ΑΚΚΟΡΝΤΑ ξεφευγοντας απο τα μινορε και τα ματζορε...θα του ανοιξουν νεους δρομους... ;) +1000000 https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stanley King Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Αν δεν ασχοληθεις με κλασσική κιθαρα δεν το χρειάζεσαι.Το βιβλιο που σου προτειναν ειναι πολυ καλο γιαυτο παντως-αν δεν βαρεθεις να το ακολουθησεις :P- παντως εγω νομιζω οτι παραλληλα με την θεωρια να εκπαιδευσεις και το αυτί.Εκει ειναι το μυστικό(και το εκνευριστικό ;D) της υποθεσης.Πχ λες οτι σου εμαθε τους τροπους ο φιλος σου τις συγχορδιες κτλ κτλ...το θεμα ειναι...μπορεις να τραγουδησεις πχ(με αρχική νοτα δική σου) μια dorian κλιμακα χωρις δευτερη σκεψη? ενα αρπισμα μινορε εβδομής? μια απλη ματζορε τριάδα? να τα αναγνωριζεις μεσα απο ηχογραφηση?οταν μπορεις μονο τοτε πραγματικά τα ξερεις.Με λιγα λογια καλυτερα να αφιερωσεις χρόνο να συνδεσεις το αυτι με την γνωση θεωριας παρα να μαθεις να διαβαζεις πενταγραμμο ;). Φίλε Dreamdancer διαφωνώ κάθετα.Το notation δεν έχει να κάνει μόνο με τη κλάσσική κιθάρα.Δηλαδή σε ακουστική και ηλεκτρική δεν χρειάζεται το notation;Γιατί ποιά είναι η διαφορά; Φίλε μου τα πράγματα είναι απλά. Για να γράψεις ποίηση ή κάποιο άλλο λογοτέχνημα σε πεζό λόγο (κοινώς για να εκφράσεις δομημένο λόγο), χρειάζεται να ξέρεις να διαβάζεις? Ζύγισε τα πράγματα, και δώσε την απάντηση μόνος σου. Συμφωνώ btw δεν τα λεω αυτα επειδη εγω δεν ξερω να διαβαζω γιατι...ξερω Grin (αν και για να ειμαι ειλικρινης δεν μου εχει φανει ΠΟΤΕ χρησιμο ολα αυτα τα χρονια που γραφω μουσικη και τραγουδια,και για εμενα και για αλλους) Αν θέλει να συνθέσει κάτι κάποιος πως θα το αποδώσει σε χαρτί αν δεν ξέρει notation; στην εκτελεση ναι,στη συνθεση δυστυχως ΟΧΙ....εχω ενα καρο γνωστους με πτυχια μεχρι το ...φεγγαρι στη θεωρια και στη...παρτιτουρα και ενα κομματι της προκοπης δεν μπορουν να γραψουν... Grin...ο πιο ταλαντουχος συνθετης που γνωριζω προσωπικα ξερει μονο τα ματζορε και τα μινορα ακκορντα και τιποτα αλλο... Wink,καλα καλα να παιζει κιθαρα δεν ξερει και ομως γραφει τραγουδαρες... Wink To θέμα της σύνθεσης δεν έχει να κάνει με το αν κάποιος γνωρίζει νότες ή όχι.Έχει να κάνει με το συναίσθημα.Σύνθεση κατ εμέ είναι η διαδικασία που κάποιος εκφράζεται μέσω ενός ή περισσότερων οργάνων.Αν δεν έχει κάτι να "πει" τότε δεν είναι καλός συνθέτης.Και ο Φοίβος είναι συνθέτης όμως για μένα αυτά που γράφει προσωπικά δεν μ αρέσουν.Όσον αφορά τη σύνθεση λοιπόν το notation απλά είναι το μολύβι και το χαρτί της ψυχής σου. Ακούστηκε πολύ μελό... :'( ΚΑΙ ΟΙ BEATLES ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝΕ ΜΟΥΣΙΚΉ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ >:( >:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panoslydios Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Απαραιτητη η αναγνωση παρτιτουρας για κιθαρα?? Οχι . Ο ανθρωπος αποτυπωνει σε χαρτι τη μουσικη για να την καταλαβαινει και να επικοινωνει με αλλους μουσικους. Only those that want to rob you,make mystery of things. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stanley King Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Οχι . Ο ανθρωπος αποτυπωνει σε χαρτι τη μουσικη για να την καταλαβαινει και να επικοινωνει με αλλους μουσικους. Και πως θα την αποτυπώσει σε χαρτί αν δεν γνωρίζει νότες? ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Αν θέλει να συνθέσει κάτι κάποιος πως θα το αποδώσει σε χαρτί αν δεν ξέρει notation; γιατι να το αποδωσει στο..χαρτι... δεν μπορει να το δειξει στους συμπαιχτες του... αμεσα ,τραγουδια γραφω οχι συμφωνιες.. ;D αλλα και... συμφωνιες να εγραφα τι τα εχουμε τα κομπιουτερς και τα...κασσετοφωνα ;D..ο Παπαθανασιου που δεν ξερει να γραφει νοτες μια χαρα τα εχει καταφερει παντως... ;) ΚΑΙ ΟΙ BEATLES ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝΕ ΜΟΥΣΙΚΉ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ νομιζεις... ;D.εκτος και αν θεωρεις το να ξερεις τα βασικα ακκόρντα και τις ονομασιες τους....γνωση της μουσικης οποτε τοτε ...ΟΛΟΙ οι κιθαριστες γνωριζουν μουσικη... Paul McCartney admitted on the Larry King show he never learned to read music. He said he always worried that he would forget the tunes he made up. John Lennon (who could not read music either) reassured him, that if he forgot, it probably wasn’t any good to begin with. The Beatles never did learn to read or write music using traditional notation, and by all accounts were happy with that fact. Music was a discovery process for them that did not involve any books -- they once traveled across town for someone to teach them a B7 guitar chord. John Lennon's mother taught him banjo chords; they lasted with him through his early Quarry Men days until Paul McCartney showed him proper guitar chords. George Harrison learned guitar through lessons and painstaking practice. To acquire new material for concerts (mostly cover songs in the early days), they learned largely through listening to records and mimicking the sounds as closely as they could. When it came to official transcriptions of their music, the Beatles could provide input if necessary, but the transcribing was left to others (e.g. Question: Which of the vocal melodies in "Baby's in Black" is the lead? Answer from Paul: Both). When classical/professional musicians were employed during recording sessions, the Beatles would often sing the melodies and George Martin would transcribe them into sheet music. For their part, the Beatles liked not knowing how to read sheet music. George Harrison once remarked that he thought if he learned too much of music theory it would ruin the songwriting process in terms of having an innovative ability. Would John have written the strange time signatures of "Good Morning Good Morning" or Paul the interesting modalities of "For No One" as instinctively having the full knowledge of music theory at their fingertips? Perhaps not. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stanley King Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 νομιζεις... ;D.εκτος και αν θεωρεις το να ξερεις τα βασικα ακκόρντα και τις ονομασιες τους....γνωση της μουσικης οποτε τοτε ...ΟΛΟΙ οι κιθαριστες γνωριζουν μουσικη... Όχι δεν θεωρώ αυτό γνώση της μουσικής. :-\ Η γνώση της μουσικής είναι κάτι που έρχεται μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας,παιξίματος,πειραματισμών αλλά και συνεχούς προόδου. Για να γίνει όμως αυτό πιστεύω ότι χρειάζεται να μάθεις και notation.Δεν βρίσκω τον λόγο να μη μάθεις.Δεν θέλω να το παίξω ξερόλας γιατί και γω noob είμαι στη κιθάρα καθώς κάνω 10 μήνες μαθήματα.Τον ίδιο χρόνο που θα σπαταλήσεις για να βρεις κάποια πράγματα στο ιντερνετ ή σε βιβλία μπορείς να τον εκμεταλευτείς για να μάθεις μουσική απ την αρχή + ότι αργότερα θα μπορείς να αισθάνεσαι μια σιγουριά όσον αφορά κάποια πράγματα. Όσον αφορά τους Beatles πάντα πίστευα ότι ήταν άμπαλοι (με την καλή έννοια μη παρεξηγηθώ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Φίλε Dreamdancer διαφωνώ κάθετα.Το notation δεν έχει να κάνει μόνο με τη κλάσσική κιθάρα.Δηλαδή σε ακουστική και ηλεκτρική δεν χρειάζεται το notation;Γιατί ποιά είναι η διαφορά; Αν δεν μπορεις να διαβάζεις νότες δεν μπορεις να περνας ταξεις και να προχωρησεις στην κλασσική κιθαρα.Ειναι αναποσπαστο και υποχρεωτικό μερος της εκπαιδευσης σου ως κλασσικός κιθαρίστας.Σε ακουστική και ηλεκτρική δουλευουν τα tabs συννεφο, δεν ειναι απαραιτητο να ξερεις πενταγραμμο για να κανεις οτιδήποτε ;). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stanley King Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Αν δεν μπορεις να διαβάζεις νότες δεν μπορεις να περνας ταξεις και να προχωρησεις στην κλασσική κιθαρα.Ειναι αναποσπαστο και υποχρεωτικό μερος της εκπαιδευσης σου ως κλασσικός κιθαρίστας.Σε ακουστική και ηλεκτρική δουλευουν τα tabs συννεφο, δεν ειναι απαραιτητο να ξερεις πενταγραμμο για να κανεις οτιδήποτε ;). Δεν γνωρίζω κλασσική κιθάρα.Εγώ ακουστική και ηλεκτρική μαθαίνω.Εμένα τα tabs προσωπικά με ενοχλούν.Είναι μια μικρή βοήθεια στη κατανόηση ορισμένων πραγμάτων αλλά προτιμώ πεντάγραμμο με τις νοτούλες,τις αξίες,παρεστιγμένα,παύσεις...κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schreivox Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Το οτι ξέρεις να διαβάζεις νότες δεν σημαίνει ότι καταλαβαίνεις θεωρία και αρμονία. Επίσης, είναι πιο εύκολο να ξεκινήσει κάποιος να παίζει μέσω παρτιτούρας απλά πράγματα απ'ότι με το αυτί. Η ακουστική αντίληψη δεν είναι δεδομένη για όλους και είναι απ'τα σπουδαιότερα εφόδια (αν όχι το σπουδαιότερο) για ένα μουσικό. Όσον αφορά την αρμονία, με αυτί και βασική γνώση συγχορδιών (με αριθμούς πχ.) και εξάσκηση στην ταστιέρα κάποιος κιθαρίστας μπορεί να κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Η γνώση παρτιτούρας έχει σκοπό τη δημιουργιά ικανών εκτελεστών να αποδίδουν άμεσα (prima vista) το μουσικό κείμενο (πέρα από τη δημιουργία συνθετών κλασικής μουσικής και μαέστρων). Ο τρόπος αυτός μάθησης, δυστυχώς, έχει συντελέσει στην απώλεια εξάσκησης της αυτοσχεδιαστικής δεινότητας του μουσικού. Κάτι που θεωρούταν δεδομένο πριν τον εικοστό αιώνα. Είναι κάτι σαν εξειδίκευση λοιπόν, και γιαυτό καλό είναι να έχουν στο μυαλό τους οι νεότεροι μουσικοί ότι το να ακούς και να παίζεις είναι από μόνο του μία σπουδαία ποιότητα που πολλοί ωδειακοί- ακόμα και δάσκαλοι!- δεν την έχουν... Πού θέλω να καταλήξω... για να παίξουμε αληθινά μουσική πρέπει να ακούμε πρώτα. Το διάβασμα είναι ένα ενδιαφέρον βοήθημα (για transcriptions και ασκήσεις), κι αν μας παίρνει, καλό είναι το μαθουμε κι αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2013 Όσον αφορά τους Beatles πάντα πίστευα ότι ήταν άμπαλοι (με την καλή έννοια μη παρεξηγηθώ). ;D ;D ;D Θα θελα να μαθω την καλη εννοια του επιθετου.. ;D Οντως ηταν αμπαλοι. Τραγουδακια σαν και κεινα γραφουμε ολοι 40 στην καθησια... 8) ;D Και τα γραφουμε και σε παρτιτουρες.Τους παλιοκαλαμπορτζηδες... ;D ;D σκεφτομαι αν ο χρονος θα παει χαμενος.. Ενω τωρα ειναι κερδισμενος?Βιαζεσαι? ΜΙΑ ειναι η μεθοδος: Αφου μαθω τα βασικα που ΔΕ θελουν θεωρια, ακουω μουσικη και προσπαθω να παιξω αυτα που ακουω. Αν δε μπορω να καταλαβω τι ακουω ωστε να τα μεταφερω στο οργανο σε βαθμο που να ικανοποιουμαι,τοτε... μαθαινω θεωρια,παω για ψαρεμα,μαζευω σαλιγκαρια, αναλογα την κατηγορια στην οποια ανηκω... ;D ;D. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση