mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Ελπίζω, το thread να μην εξελιχτεί σε κόντρα αυτοδίδακτων vs σπουδαγμένων μουσικών :-\ Θα σου πρότεινα να βρεις έναν δάσκαλο/ωδείο και να ξεκινήσεις μαθήματα, έστω αραιά, προκειμένου να έχεις μια βασική καθοδήγηση. +1000 https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Ελπίζω, το thread να μην εξελιχτεί σε κόντρα αυτοδίδακτων vs σπουδαγμένων μουσικών :-\ Συμφωνώ. Αν δεν ασχοληθεις με κλασσική κιθαρα δεν το χρειάζεσαι. Αγαπητέ Dreamdancer, το παραπάνω συμπέρασμα είναι αυθαίρετο και απόλυτο. Θα πρότεινα να αποφύγουμε τέτοιου είδους συμβουλές, ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε σε κάποιον που βρίσκεται στα πρώτα του βήματα. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Αγαπητέ Dreamdancer, το παραπάνω συμπέρασμα είναι αυθαίρετο και απόλυτο. Θα πρότεινα να αποφύγουμε τέτοιου είδους συμβουλές, ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε σε κάποιον που βρίσκεται στα πρώτα του βήματα. Συμφωνώ και εγώ, με τη σειρά μου, με τον JJ. Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο προβληματισμός του ΟΡ δεν είναι να θα μάθει τις κλίμακες, τις συγχορδίες και όλα τα σχετικά, αλλά να γνωρίζει το λόγο που χρησιμοποιείται το οτιδήποτε μέσα σε ένα κομμάτι (οπότε, έστω και κάποια θεωρία είναι μονόδρομος, στην περίπτωσή του, νομίζω). https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Insectius Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 παντως εγω νομιζω οτι παραλληλα με την θεωρια να εκπαιδευσεις και το αυτί.Εκει ειναι το μυστικό(και το εκνευριστικό ;D) της υποθεσης.Πχ λες οτι σου εμαθε τους τροπους ο φιλος σου τις συγχορδιες κτλ κτλ...το θεμα ειναι...μπορεις να τραγουδησεις πχ(με αρχική νοτα δική σου) μια dorian κλιμακα χωρις δευτερη σκεψη? ενα αρπισμα μινορε εβδομής? μια απλη ματζορε τριάδα? να τα αναγνωριζεις μεσα απο ηχογραφηση?οταν μπορεις μονο τοτε πραγματικά τα ξερεις.Με λιγα λογια καλυτερα να αφιερωσεις χρόνο να συνδεσεις το αυτι με την γνωση θεωριας παρα να μαθεις να διαβαζεις πενταγραμμο ;). +1 την μεγαλύτερη εξέλιξη την είχα εξασκώντας το αυτί μου με προγράμματα ear training από μικρός έπαιζα γρήγορα αλλά είναι άλλη φάση το να ξέρεις τι θα ακουστεί πριν το παίξεις και μετά η θεωρία είναι παιχνιδάκι διότι την ακούς.... το θέμα είναι ότι είναι πολύ πιο κουραστικό και δύσκολο για τον εγκέφαλο(τον δικό μου τουλάχιστον ....) το να μάθει να ακούει ιδικά όταν έχεις αρχίσει σε μεγαλύτερη ηλικία .είναι σαν να μαθαίνεις μια νέα γλώσσα πάντως όσο πιο πολλά μαθαίνεις από θεωρία με όποιον τρόπο μπορείς τόσο το καλύτερο αρκεί να μην είσαι σαν και εμένα και τα ξεχνάς... :'( ο δάσκαλος κατ'εμε έχει το καλό ότι θα σου επιβάλει μια "πειθαρχεία" και δοκιμασμένες διαδικασίες μάθησης(υποθέτω ...αυτοδίδακτος είμαι...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theStratWithin Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Εχω ψιλοβαρεθει να βγαζω διασκευες απο utube η να τζαμαρω στην τυχη με φιλους κλπ.Ασε που με πορωσε ο αλλος με τη θεωρια,μ'αρεσει η ιδεα να ξερω τι παιζει στην ταστιερα,να ακουω κομματια που γουσταρω και να καταλαβαινω chord progressions κλπ. Αφου εχεις βαρεθει να τζαμαρεις στην τυχη, και να παιζεις μονο διασκευες, κι εχεις πορωθει στην ιδεα να μαθεις θεωρια, τι το συζηταμε; Θα σε παει πολυ μπροστα και ειναι αυτο που θες. Αν εχεις $$ αξιζει ενας δασκαλος για θεωρια, εστω για μερικους μηνες, να μαθεις τα βασικα. Να'ναι και κιθαριστας κατ'εμε για να τα μαθαινεις και στην ταστιερα, αν και το καταλληλοτερο οργανο για να μαθεις θεωρια ειναι το πιανο (ειναι ολα εκει απλωμενα μπροστα σου, τα βλεπεις!). Αυτα, βουρ, τι καθεσαι; Θα σου λυσει χερια και μυαλο οπως ειπε καποιος πριν. Βεβαια το να ακους καλη μουσικη κ να προσπαθεις να την παιζεις, μην το αμελησεις κι αυτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 κ να προσπαθεις να την παιζεις, μην το αμελησεις κι αυτο. 8) :P (sorry, αλλά δεν κρατήθηκα ;D ;D ;D ;D ;D ) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theStratWithin Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 ^ Το ηξερα ρε γμτ!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dreamdancer Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Συμφωνώ και εγώ, με τη σειρά μου, με τον JJ. Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο προβληματισμός του ΟΡ δεν είναι να θα μάθει τις κλίμακες, τις συγχορδίες και όλα τα σχετικά, αλλά να γνωρίζει το λόγο που χρησιμοποιείται το οτιδήποτε μέσα σε ένα κομμάτι (οπότε, έστω και κάποια θεωρία είναι μονόδρομος, στην περίπτωσή του, νομίζω). Αν θες να γνωριζεις τον λογο που χρησιμοποιειται οτιδηποτε σε ενα κομματι και παλι δεν χρειάζεσαι να διαβαζεις πενταγραμμο θεωρια χρειαζεσαι.Εκτος και αν θεωρεις οτι το να μαθεις θεωρια και να διαβαζεις πενταγραμμο ειναι ταυτοσημες εννοιες.Το ενα ειναι ενα μικρο μερος απο το αλλο που δεν ειναι απαραιτητο να το ξερεις ειδικα οπως ο φιλος που ουτε sessionας θελει να γινει ουτε κομματια κλασσικης μουσικης που δεν μπορει να βρει ηχογραφημενα θελει να παιξει ;). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Φίλε μου τα πράγματα είναι απλά. Για να γράψεις ποίηση ή κάποιο άλλο λογοτέχνημα σε πεζό λόγο (κοινώς για να εκφράσεις δομημένο λόγο), χρειάζεται να ξέρεις να διαβάζεις? Ζύγισε τα πράγματα, και δώσε την απάντηση μόνος σου. Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 20 Ιουλίου 2013 Αν θες να γνωριζεις τον λογο που χρησιμοποιειται οτιδηποτε σε ενα κομματι και παλι δεν χρειάζεσαι να διαβαζεις πενταγραμμο θεωρια χρειαζεσαι.Εκτος και αν θεωρεις οτι το να μαθεις θεωρια και να διαβαζεις πενταγραμμο ειναι ταυτοσημες εννοιες.Το ενα ειναι ενα μικρο μερος απο το αλλο που δεν ειναι απαραιτητο να το ξερεις ειδικα οπως ο φιλος που ουτε sessionας θελει να γινει ουτε κομματια κλασσικης μουσικης που δεν μπορει να βρει ηχογραφημενα θελει να παιξει ;). Αν διάβασες την απάντησή μου, θα έβλεπες ότι έγραψα ότι ΔΕΝ είναι απαραίτητο ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, αρκεί να κάτσει να μάθει τις αξίες, τους χρόνους και τα σχετικά. η επιπλέον γνώση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Είναι σίγουρό ότι θα κατανοείς καλύτερα αυτά που παίζεις, αν ξέρεις θεωρία, αλλά αυτό μπορεί να γίνει, αρχικά, και με ταμπλατούρες, αρκεί να κάτσεις να μάθεις τις αξίες και τους χρόνους. ώστε να τα εφαρμόζεις και στα tabs. Στην πορεία, αν ο ΟΡ θέλει να εμβαθύνει, είναι ψιλομονόδρομος η φάση.Αν θέλει να παραμείνει, όμως, bedroom player, όπως γράφει, μπορεί και χωρίς το πεντάγραμμο. https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση