asndreaspapasmy Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 το θεμα ειναι ποια ειναι η διαφορα στον ηχο που βγαζει ενας combo και η αντιστοιχη κεφαλη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 αν μιλας για τον ΙΔΙΟ ακριβως ενισχυτη,τοτε την διαφορα την κανει η καμπινα και τα μεγαφωνα,οποτε και εκει θεμα γουστου ειναι,προσωπικα προτιμω τον πιο ανοιχτο και με λιγοτερα μπασα (λογω ελλειψης "πλατης" ) και πιο κατευθυντικο ηχο μιας μικρης ΑΝΟΙΚΤΗΣ καμπινας με ενα 12αρι μεγαφωνο οποτε ολοι οι 1Χ12 combo μου κανουν ,αλλοι γουσταρουν κλειστη καμπινα με 4 12αρια....γιατι εχει ογκο στα μπασα και απλωνει περισσοτερο και ας ακουγεται πιο "κλειστος" ο ηχος κ.ο.κ. δεν εχεις παρα να δοκιμασεις και να δεις ΕΣΕΝΑ τι σου αρεσει περισσοτερο και φυσικα τι ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ με τη ΜΟΥΣΙΚΗ που παιζεις,αλλες οι αναγκες ενος καφρομεταλα και αλλες οι αναγκες ενος τζαζιστΗ... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Είμαι μεγάλος οπαδός των combo, όχι μόνο των high headroom αλλά και των ψιλοβρώμικων ή και αρκετά βρώμικων. Και να μην ήταν θέμα πρακτικότητας, και πάλι θα προτιμούσα combo. Και μάλιστα open back. Όχι μόνο από πλευράς αισθητικής, αλλά μου αρέσει ο ήχος που απλώνεται και είναι πιο "αεράτος" χωρίς να είναι τόσο κατευθυντικός και με τόσο chugga-chugga μπάσα όπως αυτά της καμπίνας. Αλλά αν το ρεπερτόριό μου αποτελείτο αποκλειστικά ή κυρίως από... μεγάλες αγριάδες, ναι, θα έπαιρνα μια κεφαλή με μια καλή και ακριβή 2x12, πχ. μια Mesa Thiele (ελπίζω να βγαίνουν ακόμα αυτές...) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Αν επρεπε να μετρησω τους φιλους (επαγγελματιες και χομπιστες) που ξεκινησαν με head & 2x12, μετα 1x12, και σε ενα δυο χρονακια κατεληξαν σε combo, η ακομα και σε pod.. Θα ταν πολλοι :) . Το τι mesa boogie, το τι marshall εχει φαει το φιδι... Παντα για λογους κουβαληματος βεβαια, οχι ηχου. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dinosp Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιουλίου 2013 Πάρε μια ακουστική με 100 ευρώ, και τράβα κατα Γαυδο μεριά, να βρεις την υγειά σου (τα ονειρα σου μην τα λες...) ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Αναβιώνω αυτό το θέμα για μια απορία που έχω καιρό (noobas..) : Αν ΔΕΝ λάβουμε υπ' όψιν μας τους παράγοντες κόστος, βάρος, ευκολία μεταφοράς, εμφάνιση κτλ, ποιός ο λόγος να πάρει κάποιος κεφαλή και όχι Combo ενισχυτή; Τα Watt? Αν από οτι διαβάζω ο ίδιος ενισχυτής σε combo και κεφάλι βγάζει τον ίδιο ήχο, γιατί κάποιος να προτιμήσει να πάρει κεφάλι 100W και όχι Combo πχ 40? Ρωτάω καθαρά για θέμα αποτελέσματος και όχι χρηστικότητας..Έχουν κάποια διαφορά σε "αρχιτεκτονική" σχεδιασμού; πχ οτι το κεφάλι έχει συνήθως περισσότερες λάμπες από τον αντίστοιχο combo, παίζει ρόλο στον ήχο ή μόνο στα Watt; ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
treloagori Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 θα σου ελεγα αν προκειται για καθαρο ενισχυτη παρε κομπο...αν μιλαμε για βρωμικο ενισχυτη που σε κομπο εκδοση βγαινει σε ανοιχτη καμπινα ξεχνα το....κεφαλι οπωσδηποτε...χανει η βρωμα σε ανοιχτη..οπωσδηποτε ξεχωριστα κλειστη καμπνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Αναβιώνω αυτό το θέμα για μια απορία που έχω καιρό (noobas..) : Αν ΔΕΝ λάβουμε υπ' όψιν μας τους παράγοντες κόστος, βάρος, ευκολία μεταφοράς, εμφάνιση κτλ, ποιός ο λόγος να πάρει κάποιος κεφαλή και όχι Combo ενισχυτή; Τα Watt? Αν από οτι διαβάζω ο ίδιος ενισχυτής σε combo και κεφάλι βγάζει τον ίδιο ήχο, γιατί κάποιος να προτιμήσει να πάρει κεφάλι 100W και όχι Combo πχ 40? Ρωτάω καθαρά για θέμα αποτελέσματος και όχι χρηστικότητας..Έχουν κάποια διαφορά σε "αρχιτεκτονική" σχεδιασμού; πχ οτι το κεφάλι έχει συνήθως περισσότερες λάμπες από τον αντίστοιχο combo, παίζει ρόλο στον ήχο ή μόνο στα Watt; μια και η μοναδικη διαφορα τους ειναι η ΚΑΜΠΙΝΑ τοτε αναγκαστικα αν θες ηχο κλειστης καμπινας πας σε συνδιασμο κεφαλι-καμπινα,αλλοιως αν θες ηχο ανοικτης καμπινας πας σε κομπο (ελαχιστοι κομπο κιθαρας εχουν κλειστη καμπινα ενω ελαχιστες ειναι οι ανοικτες μεμονωμενες καμπινες στο εμποριο) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThisIsSparta Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Thanx παιδιά, δεν ψάχνω να πάρω ενισχυτή, είναι εγκυκλοπαιδικής φύσης η απορία. Απλά πχ αναρωτιέμαι γιατί σε studio 25τμ ή σε live μαγαζιών με χώρο για 100-150 άτομα βλέπουμε συνέχεια κιθαρίστες να μεταφέρουν κεφάλια & καμπίνες, ενώ με ένα combo θα κάναν (νομίζω) την ίδια δουλειά..έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι από PA βγαίνουν, οπότε δεν χρειάζονται db από τον ενισχυτή.. κερδίζουν κάτι στον ήχο τους; Πx. προσωπικά έχω ένα Line6 Spider Valve 112 MKII (40Watt) που φοράει ένα 12ιντσο και ποτέ δεν χρειάστηκε να το ανοίξω πάνω από το 3-4 Master volume...έχω άπλετο headroom για οπουδήποτε θέλω να το χρησιμοποιήσω..Απλά γιατί πχ να προτιμούσα το αντίστοιχο 100Watt κεφάλι? (ας μην ανοίξουμε κουβέντα για το modeling, το διάλεξα γιατί α) μ'άρεσε ο ήχος του και β) βολεύει απίστευτα πολύ να έχεις όλους τους ήχους εκεί. :) ) ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2013 Thanx παιδιά, δεν ψάχνω να πάρω ενισχυτή, είναι εγκυκλοπαιδικής φύσης η απορία. Απλά πχ αναρωτιέμαι γιατί σε studio 25τμ ή σε live μαγαζιών με χώρο για 100-150 άτομα βλέπουμε συνέχεια κιθαρίστες να μεταφέρουν κεφάλια & καμπίνες, ενώ με ένα combo θα κάναν (νομίζω) την ίδια δουλειά..έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι από PA βγαίνουν, οπότε δεν χρειάζονται db από τον ενισχυτή.. κερδίζουν κάτι στον ήχο τους; Aπό τη μια είναι overkill (μερικές φορές όχι και τόσο όταν στο PA βάζουν μόνο φωνή και πλήκτρα, και αφήνουν τους ενισχυτές σκέτους), από την άλλη μια κεφαλή σε κλειστή καμπίνα δεν ακούγεται το ίδιο με τον ενισχυτή σε combo έκδοση, και ορισμένοι προτιμούν τον συγκεκριμένο προσωπικό τους ήχο σε οποιοδήποτε σημείο και αν παίζουν. Αν και θα έπρεπε να έχουν σκεφτεί προηγουμένως πως μάλλον φαίνονται κάπως αστείοι (επιεικής χαρακτηρισμός) όταν φέρνουν γομάρια κεφαλές και καμπινάρες σε μικροσκοπικές τρύπες, αν και γενικά η κακή συνήθεια "πάρε βατ να έχεις" με ονειρώξεις παγκόσμιας περιοδείας δεν είναι μόνο νεοελληνική αλλά συναντάται παντού... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση