Προς το περιεχόμενο

(Σχετικά) ήπιο Phaser με rotary δυνατότητες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

όλα τα πεταλάκια αργά ή γρήγορα κάτι παρουσιάζουν

 

εκτος και αν ειναι BOSS....& IBANEZ ;D

 

507786633a713a6daf60a351aa496a0669c333c95ef6f202ae855449.jpg

 

ολα τα BOSS....& IBANEZ  πεταλια της φωτο μετα απο ..25+ χρονια ειναι ακομα ΜΙΑ ΧΑΡΑ στην υγεια τους  ;D (και αν εχουν φαει κακομεταχειριση τα καημενα),το AD9 ειναι του 1983,το PN2 του 1990,το HF2 του 1985,το PH1r του 1980 (TO phaser btw) & το PSM5 του 1984.... ;D

 

στη φωτο ειναι μια πεταλιερα που χρησιμοποιουσα πριν απο 14 χρονια.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Βοss, Ibanez και MXR (από τα παλιά τουλάχιστον. Με τα καινούργια δεν ξέρω τι γίνεται)

 

To mxr dist+ και το AD9 μου είναι λες και τα πήρα χθες.

 

To μαρσαλάκι από πανω αν και ωραιο ηχητικά διαλύθηκε στην κυριολεξία. Το έχω ακόμα σε κομμάτια μέσα στο κουτί του. Μια μέρα έφυγε ο πατος μαζι με την πλακέτα και ο διακόπτης περασε από μέσα.

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

breaking news... ;D

 

τελικα ψουνισα αΦτο  ;D

 

 

για να δουμε....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο ηχητικά αλλά με σοβαρά μειονεκτήματα που καθιστούν την χρήση του προβληματική, και που προσωπικά θεωρώ εντελώς βλακώδη από πλευράς σχεδιασμού (ειδικά από μεγάλη εταιρία κι όχι πχ. από μπουτικά που τα σχεδιάζει στο σαλόνι του):

 

1. To tap tempo λειτουργεί μονάχα όταν είναι ενεργοποιημένο το delay. Έτσι, δεν μπορείς να βγάλεις ρυθμό με το πόδι πριν πατήσεις το on, και άρα δεν μπορείς να το έχεις να "περιμένει" στο σωστό tempo μέχρι να το ανοίξεις για να παίξεις.

2. ο κάθετος επιλογέας για το tempo είναι υπερβολικά κοντά στους ποδοδιακόπτες όταν αυτός ειναι ρυθμισμένος για μικρούς χρόνους (πχ. slapback), επομένως αν τον χτυπήσεις κατά λάθος με το πόδι την ώρα που πας να το ενεργοποιήσεις... goodbye slapback.

3. το χειρότερο όλων: όταν το απενεργοποιείς, το πετάλι "ξεχνάει" το tap tempo, και όταν το ξαναανοίγεις (πχ. στο επόμενο μέρος του ίδιου κομματιού) έχει αποκτήσει το tempo του... κάθετου διακόπτη. Και κρίνοντας από το #1, δεν μπορείς να του ξαναπατήσεις το tempo παρά μονάχα όταν το έχεις ήδη (ξανα)ενεργοποιήσει.  ;D ;D Όποιος δεν έχει μάθει κλακέτες όλα αυτά τα χρόνια, ας προετοιμαστεί για ένα ωραιότατο σαδομαζόχ μάθημα.  :P

 

Χρυσό Βατόμουρο για την Ibanez παρά το καλό value for money και το ωραίο oscillation του πεταλιού. Ελπίζω να τα έχουν διορθώσει, αν και αμφιβάλλω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως ειναι λιγο σπαστικα αυτα τα θεματα  αλλα εμενα δεν με πολυνοιαζουν αφου

 

1.δεν κλεινω ΠΟΤΕ το delay (χωρις πλακα πρεπει να εχω να παιξω χωρις delay απο το 1985... ;D)

 

2.δε χρησιμοποιω slapback    

 

3.ειναι πολυ ΟΜΟΡΦΟ  ;D και σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τιμη (126 ευρω για αναλογικο delay με 1000ms delay time,tap tempo,osc.ctrl & modulation ειναι τζαμπα)

 

4.εχω ακριβως 12 Χ 16 cm availability στο pedaltrain μου... ;D

 

αν κατι με ενοχλει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ειναι οτι δεν ειναι stereo.

 

Παντως πολλα πεταλια εχουν αυτη τη βλακεια με το tap tempo ,θυμαμαι το κουρυφαια ηχητικα τρεμολο της SD που ειχε το ιδιο προβλημα....δεν μπορουσες να το "χτυπησεις" πριν ανοιξεις το πεταλι....δε μπορω να καταλαβω γιατι τους ξεφευγουν τετοιες πατατιες...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ το έχω το Seymour Duncan από τότε που βγήκε, μου αρέσει πολύ και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο πολλές φορές. Το can't-tap-me-while-I'm-off πρόβλημά του το είχα ξεπεράσει γιατί σε ένα κομμάτι που το ήθελα οπωσδήποτε συγχρονισμένο σε τρίηχα, ξεκινούσε ο μπασίστας κι έδινε αυτός το tempo, επομένως το άνοιγα, το ρύθμιζα κι έμπαινα λίγα μέτρα αργότερα (η σύνθεση ήταν τέτοια, δεν το κάναμε έτσι λόγω του ελαττώματος). Σε άλλες περιπτώσεις του έβαζα στο περίπου τον προβαρισμένο ρυθμό, κι αν καταλήγαμε αλλού για αλλού έκανα ρύθμιση την ώρα που έπαιζα τις πρώτες νότες...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου