Προς το περιεχόμενο

Η συνδεσμολογία των ηλιθίων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

???

 

Αυτό που συζητάμε εδώ και κάτι σελίδες (τις οποίες φαίνεται να μην έχεις διαβάσει),

Τι - ποιόν να προλάβω να διαβάσω;

 

...

είναι πως "η διπλοκαλωδίωση είναι ο ανόητος τρόπος να κάνει κανείς διενίσχυση". Είναι μια δήλωση που ούτε φραστικά είναι λανθασμένη όπως λες, ούτε εννοιολογικά... Το έχει παρουσιάσει ο ΟΡ αναλυτικά στη σελίδα του. Η σύνοψη είναι πως με τη διπλοκαλωδίωση δεν πετυχαίνεις το ζητούμενο, δηλαδή τη βελτίωση του ήχου, ή το πετυχαίνεις σε πάρα πολύ μικρό βαθμό και μόνο υπό συνθήκες.

Δηλαδή αν έχω δύο ενισχυτές, έναν για κάθε εύρος συχνοτήτων όπου με ξεχωριστά set καλωδίων καταλήγουν ανεξάρτητα στα ηχεία είναι fool ?

 

Υ.Γ.

Το ερώτημά μου δεν ήταν αυτό.

Και κάτι άλλο, δεν μιλάμε για κονσόλες ενισχυτές και ηχεία Ω κατηγορίας αλλά ούτε για "κουφούς".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εννοώ να διαβάσεις τουλάχιστον τα πρώτα λίγα ποστ και το σχετικό λινκ

 

Δηλαδή αν έχω δύο ενισχυτές, έναν για κάθε εύρος συχνοτήτων όπου με ξεχωριστά set καλωδίων καταλήγουν ανεξάρτητα στα ηχεία είναι fool ?

 

Μα τότε δεν μιλάμε για διπλοκαλωδίωση αλλά για κανονική διενίσχυση.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω, αν και κακώς διότι στην ουσία άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Κανονικά bi-wiring πρέπει να είναι μόνο η παράλληλη συνδεσμολογία, εκτός κι αν το bi-amping το θεωρούν bi-wiring επειδή καταλήγει στο ίδιο ηχείο ως μονάδα (όχι ίδιο μεγάφωνο). Τέλος πάντων ας το δεχτώ. Άλλωστε το bi-amping θέλει αναγκαστικά δύο set καλώδια.

 

Το ερώτημά μου είναι γιατί ονομάζουν κάποιοι το standard bi-wiring ως fool's ή συνδεσμολογία των ηλιθίων;

Δηλαδή αυτό. Εσύ τι υποστηρίζεις, τι πιστεύεις;

Αυτοί που το υποστηρίζουν έχουν κάποια βάσιμη θεωρία γι'αυτό και ποιά είναι αυτή;

 

Είναι σαν σε μια πρίζα να βάζουμε ένα Τ (ταφ) και σ’ αυτό να συνδέσουμε 2 φις που καταλήγουν σε 2 λαμπτήρες ή το ίδιο αν συνδέαμε 2 λαμπτήρες (4 καλώδια) που να καταλήγουν σ’ ένα φις που θα μπει σ' αυτή την πρίζα. Στην πραγματικότητα δεν  υπάρχει καμιά διαφορά. Να γιατί λέγεται fool's...

 

Το ‘’παράξενο’’ λοιπόν με τη μέθοδο ΒΙ-WIRE είναι ότι οι 4 αγωγοί στην ουσία είναι 2 αγωγοί αφού στην μεριά του ενισχυτή είναι βραχυκυκλωμένοι (δηλαδή σαν να είχαμε συνδέσει τους βραχυκυκλωτήρες στη μεριά του ηχείου). Η πραγματικότητα είναι ότι και οι 2 πλευρές του παθητικού crossover λαμβάνουν το ίδιο ακριβώς σήμα από τον ενισχυτή.

 

Αυτό λοιπόν που είπα σε τόσα posts  ήταν ότι μέσα στο σαλόνι μας (καλώδια όχι πολύ μεγάλου μήκους) είτε κάνουμε τη σύνδεση παράλληλα στον ενισχυτή είτε με τους βραχυκυκλωτήρες δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Τώρα αν η υλοποίηση γίνεται σε ύπαιθρο (μεγάλου μήκους καλώδια) τότε δεν υπάρχει πάλι λόγος ΒΙ-WIRE αλλά επιλογή καλωδίου μεγαλύτερης διατομής (κι αυτό γίνεται από τους τεχνικούς).

 

Τώρα  τα 2 θέματα bi-wire & bi amping τα έθεσα μαζί γιατί το bi-wire είναι απαραίτητο για την υλοποίηση του bi – amping αλλά και γιατί το σύνολο των ιστοσελίδων από τα οποία μελέτησα το θέμα ( το είπα στην αρχή αυτού του thread ότι δεν έχω εμπειρία με τέτοιες υλοποιήσεις) σχεδόν στο σύνολο τους ασχολούνται με το θέμα σαν:  bi amping vs bi-wiring.

 

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

εννοώ να διαβάσεις τουλάχιστον τα πρώτα λίγα ποστ και το σχετικό λινκ

Λες να μην το έκανα;

Το πρώτο πράγμα που διάβασα ήταν αυτό:

http://stefanos06.blogspot.gr/2013/06/bi-wiring-amping.html

Συγκεκριμένα είδα την δεύτερη φωτό και διάβασα τα γραφόμενα δεξιά [Το "παράξενο" με την μέθοδο...]

Επίσης διάβασα και το αμέσως επόμενο πλαίσιο που λέει [Το λογικό ερώτημα...]

Παρακάτω, δεν λέει ότι δεν υπάρχει αλλά ότι υπάρχει μόνο που είναι αμελητέα κλπ κλπ

Το ίδιο λες κι εσύ εδώ:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743102#msg743102

Ότι: [...το πετυχαίνεις σε πάρα πολύ μικρό βαθμό και μόνο υπό συνθήκες].

 

Μα τότε δεν μιλάμε για διπλοκαλωδίωση αλλά για κανονική διενίσχυση.  ;)

Ακριβώς.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς.

 

Τότε λοιπόν τι ενίστασαι; Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αυτό που συζητάμε είναι αν η διπλοκαλωδίωση είναι ανόητη, όχι η διενίσχυση...  ???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Τότε λοιπόν τι ενίστασαι; Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αυτό που συζητάμε είναι αν η διπλοκαλωδίωση είναι ανόητη, όχι η διενίσχυση...  ???

Το ίδιο πράγμα ρωτάμε.

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743093#msg743087

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743093#msg743093

 

http://www.noiz.gr/index.php?topic=199249.msg743100#msg743100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το θέμα πιστεύω ότι έγινε κατανοητό έστω και με τις πολλές αρνητικές και μερικές προσβλητικές εκφράσεις στο πρόσωπο μου.

Αλήθεια σας λέω,αν κάποιοι αποκόμισαν έστω και εγκυκλοπαιδικές γνώσεις επί του θέματος, χαλάλι.Θα με πείραζαν και θα αποχωρούσα μόνο αν εκφραζόταν από moderators / administrator.

Αν ο τίτλος φαίνεται προσβλητικός και αν κάποιος προσβλήθηκε ζήτησα και ξαναζητώ συγγνώμη , ζήτησα ήδη να αλλάξει σε Bi wire vs bi amping ή όπως αλλιώς επιθυμεί η διεύθυνση.

 

Εγώ στη ζωή μου (έγινα 65) έχω το μότο: Ο σεβασμός προς τον συνομιλητή είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία. Ο πρώτος δημιουργεί διαλεκτικό πνεύμα, η δεύτερη το τρέφει.

 

Σταχυολογώ μερικά από τα αρνητικά που πρέπει να μας προβληματίσουν όταν συζητάμε τεχνολογικά – μουσικά θέματα.

 

 

Δείχνει ημιμάθεια, μονομέρεια και ειλικρινά αλλαζονεία και λυπάμαι για την δημοσίευση του.

 

Ο κάθε "κουφός" μπορεί να γράφει οτι θέλει.Το χειρότερο είναι όταν τον επαναλαμβάνουν - αντιγράφουν και άλλοι το ίδιο "κουφοί".Να το ονομάσω ημιμάθεια;

 

Είναι σαν να έχω άποψη περί ματζόρε μινόρε και δεν μπορώ όχι απλά να καταλάβω θεωρητικά την διαφορά τους  αλλά ούτε να την ακούσω κιόλας. Όμως, αγόρασα κι ένα ακριβό πιάνο για να λέω ότι είμαι μουσικός, τι άλλο... για εντυπωσιασμό;

 

Μη του τα θυμίζεις   Θα αρχίσει πάλι τις αναλύσεις για τις κλίμακες και τα intonation και ποιος μας σώνε

 

Tatanara's revenge...

 

Σωστά...Κε Στέφανε...γιατί δεν κάνεις ένα άρθρο για τα μαόνια vs alder?

 

Ο κλασσικός γραφικος μας τη χαλασε, αστο.

 

Καληνύχτα σας

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία ενότητα που έλειπε από το άρθρο και  με άμεση σχέση με την 2πλοκαλωδίωση και την 2πλοενίσχυση και όχι μόνο είναι οι συνδετήρες speakON.

Μόλις τέλειωσα τη συγγραφή του ‘’ Καλωδίωση Ενισχυτή - Ηχείων  μέσω Speakon NL4 connectors’’: ΕΔΩ

http://stefanos604.blogspot.gr/2013/06/speakon.html#!/2013/06/speakon.html

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου