Adamo Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Ιουνίου 2013 Καλσηπερα στο φορουμ.Σκεφτομαι να προβω στην αγορα eq,εχω δοκιμασει το κλασσικο boss και "αλλαξε" ωραια τον ηχο μου αλλα ακουγα πολυ το "χρωμα" του (αν βγαζει νοημα αυτο απλα και σε χρηση ακουστικης,ηλεκτρικης μεχρι και μπουζουκι ακουγοταν οτι παιζει το boss) και θα θελα κατι πιο διακριτικο σε χρωμα eq και να δουλευει με volume οχι με gain Επισης,ποιες συχνοτητες ειναι προτιμοτερο να εχει παραμετροποιησιμες το πεταλι,εννοω ευρος lo-hi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Αν χρησιμοποιουσα eq,ή θα επαιρνα καποιο παραμετρικο (δεν ξερω καν αν βγαζει τωρα καμια εταιρια καποιο πεταλοειδες,παλιοτερα εβγαζε η tc και η Empress),καθως το παραμετρικο μπορει να γινει χειρουργικο εργαλειο στοχευοντας ακριβως εκει που χρειαζεσαι,ή αν πηγαινα σε γραφικο θα πηγαινα στο Source Audio για το οποιο διαβασα πολυ καλα σχολια (αθορυβο,υψηλο headroom,μνημες,+-18db) http://www.thomann.de/gr/source_audio_programmable_eq.htm Ευτυχως δεν χρησιμοποιω ομως ;D Οσο για το "χρωμα" που αναφερεις,με σχετικα μεγαλες η ακραιες κινησεις ειναι φυσιολογικοτατος ο χρωματισμος,αλλιως θα ηταν χαλασμενο το eq ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Eίναι αδύνατον να μην δουλεύει με gain. Κάθε eq ως αρχή λειτουργίας έχει την πρόσθεση ή αφαίρεση gain πάνω σε επιλεγμένες συχνότητες, και ορισμένα αυξάνουν και το επίπεδο όλου του σήματος αν θες (μάλλον έχεις μπερδέψει το τι σημαίνει gain - στην περίπτωσή σου όντως σημαίνει "volume"). Το Βoss ήταν επόμενο να βάλει το "χρώμα" του, αφού αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του. Από κει και πέρα υποπτεύομαι πως θες κάποιο πιο διακριτικό, οπότε ή θα πας σε κάποιο με περισσότερες περιοχές (όπως πχ. το MXR με τις 10) για να έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις μια που σου αρέσει περισσότερο, ή σε κάποιο παραμετρικό (πολλές λύσεις κι εκεί, πχ. Catalinbread, Empress, Fromel, WMD, Stone Deaf FX κλπ). Για την περιοχή και το εύρος της δεν είναι ανάγκη να ανησυχείς, γιατί όλα τα eq σε μορφή κιθαροπέταλων έχουν εστιάσει σε αυτήν που σε αφορά. Άλλες προτάσεις άφθονες... πηγαίνεις στο Google και γράφεις site:noiz.gr eq pedal Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Adamo Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Αυτη ηταν η βασικη μου απορια,το γραφικο ξερω τι κανει και το παραμετρικο νομιζω οτι στοχευεις συγκεκριμενα καποια υσχνοτητα η περιοχη που θες να ριξεις-ανεβασεις.Ημεγαλη ηχητικη διαφορα σε ηχο που εχω ακουσει με on/off eq ειναι με το empress στον ηχο του gilbert (βεβαια ξεφευγει πολυ το badget) αλλα ποια ειναι η φιλοσοφια χρησης ενος παραμετρικου eq? οταν ελεγε για το gain του boss εννοουσα οτι απο καποια φαση και μετα ακουγα να "παραμορφωνε" το σημα χωρις να το εχω σε ακραιες ρυθμισεις,για αυτο ειπα κατι πιο διακριτικο. Απο γραφικα και εγω εβλεπα το mxr αλλα ειναι θεμιτο το να εχεις τοσες μπαντες σε ενα eq οταν πας μονο για κιθαρα,πχ οι 16Κ χρειαζονται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 H φιλοσοφία χρήσης ενός παραμετρικού eq (χοντρικά) είναι να διαλέξεις μια συγκεκριμένη συχνότητα από μια ολόκληρη περιοχή μεταξύ χαμηλών και υψηλών - όποια θες, όχι προκαθορισμένη όπως αυτές των γραφικών eq - και να αυξήσεις ή να μειώσεις τη παρουσία της στο σήμα σου σε σχήμα καμπύλης, διαλέγοντας το εύρος της με έναν ξεχωριστό διακόπτη (συνήθως με το όνομα "Q") και την κεντρική συχνότητα γύρω από την οποία θα σχηματιστεί συμμετρικά αυτή η καμπύλη. Αυτό μπορεί να γίνει και πάνω από μια φορά, με περισσότερες καμπύλες ενεργές σε διαφορετικές περιοχές. Το σήμα ίσως να άκουγες πως το Βoss το παραμορφωνε γιατί κάτι μπορεί να ψαλίδιζε πιο κάτω στην αλυσίδα σου, μην αντέχοντας το αυξημένο επίπεδο στάθμης. Αν και το Boss είναι μια καλή και διαχρονική λύση, ανεβάζοντας το volume όλου του σήματος στο πεταλάκι σου δημιουργείται συνήθως και αυξημένος θόρυβος, κάτι που μερικά απλά mods που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο διορθώνουν. Αν έχεις κάποιο φίλο ηλεκτρονικό ίσως μπορέσει να στο πειράξει λίγο αν θες. Αυτό για τα 16Κ είναι μια καλή ερώτηση... μιας και έχω πολύ καιρό να το χρησιμοποιήσω δεν θυμάμαι να σου πω πόσο σημαντική αλλαγή επιφέρει. Λίγο "αέρα" στα ψηλά, ίσως. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Απο γραφικα και εγω εβλεπα το mxr αλλα ειναι θεμιτο το να εχεις τοσες μπαντες σε ενα eq οταν πας μονο για κιθαρα,πχ οι 16Κ χρειαζονται? Φυσικά και χρειάζονται για να μπορείς να κόβεις. Με ένα EQ δεν μπουστάρουμε μόνο κόβουμε κιόλας. Π.χ. στα 16Κ που λες, ίσως και χαμηλότερα, υπάρχει αυτό που λέμε όταν ο ήχος ξυρίζει. Εκεί εγώ κόβω κατά 1-2db. Επίσης στα 50-60Hz εκτός αν παίζεις 8χορδη. Ο "αέρας" είναι, σύμφωνα με την δικιά μου εμπειρία, χαμηλότερα, γύρω στα 12Κ. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Adamo Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιουνίου 2013 Μαλιστα καταλαβα..Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας τωρα μενει να ψαξω ουσιαστικα "που" βρισκεται καθε συχνοτικη περιοχη ηχητικα ωστε να μπορω να κανω καλυτερα πειραματα οταν δοκιμαζω eq.Η ιδεα του παραμετρικου παντως που αρεσε σαν τροπος λειτουργειας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση