Προς το περιεχόμενο

Θεωρίες συνομωσίας - Σοβαρές... ή ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ!!!!;;;;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν πειραζει ακου λιγο ΒΑΘΥ ΜΩΒ και θα σου περασει. ;D

 

Είσαι αλήτης,δεν είναι συμπεριφορά αυτή προς απαίδευτα άτομα ,δεν είναι δυναμόν να απαιτούμε από ανθρώπους που δεν έχουν διδαχθεί το ρουόκ σωστά να αντιλαμβάνονται τα υψηλά νοήματα της τέχνης .

Παρακάτω παραθέτω απόσπασμα επιτυχούς εκπαίδευσης κορασίδων απ τη ΚΟΒΑ Παγκρατίου  ;D ;D ;D

 

Δια άτομα μεγαλύτερης ηλικίας ωσάν το Waterfall-OK ,νομίζω πως η Δια βίου μάθηση είναι το ζητούμενο και ουχί ο καταναγκασμός  ;D ;D ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 103
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

 

μα ειναι απλο νομιζω δεν θεωρω οτι το να ειμαι Ελληνας (Toυρκος,Κινεζος,Γερμανος) ειναι κατι ιδιαιτερο ή αξιο λογου και ‘‘παινεματος‘‘ (ή ντροπης),προτιμω καποιος να με εκτιμα για αυτο που ειμαι και για αυτα που κανω και οχι για την,οποιαδηποτε,καταγωγη μου...

 

+1

η έννοια Άνθρωπος είναι ευρύτερη απο την έννοια Έλληνας στο δικό μου κώδικα αξιών.     

 

 

 

 

Σχετικά με τις θεωρίες συνωμοσίας, συμφωνώ με τον "ο Οχτάπους", ειδικά σε αυτά:

 

Το ότι υπάρχουν και υπήρξαν συνομωσίες δεν σημαίνει ότι δικαιολογείται η ΚΑΘΕ θεωρία συνομωσίας.

 

επειδή σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορούμε να αποδείξουμε ότι η κάθε βλακεία δεν είναι πραγματική φαίνεται να χάνουμε το παιχνίδι των ηλιθίων. Σε κάποιες περιπτώσεις όντως δεν μπορούμε να τις απορρίψουμε, σε άλλες (πολλές) δεν γίνεται δεκτό ότι έχουν απορριφθεί με αποτέλεσμα η πραγματική ή η φαινομενική έλλειψη άρνησης να εκλαμβάνεται ως επιβεβαίωση

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την προσοχή σας παρακαλώ και τη ψύχραιμη ματιά σας ,αλίμονο μιλάμε για κάποιες δεκαετίες πριν ,έστω κι αν αυτές καθόρισαν αυτό που ζούμε σήμερα. Με ψύχραιμη λοιπόν ματιά και αποστασιοποιημένα ,δείτε αυτό που παίχτηκε από το κανάλι της βουλής.

 

Διαίρει και βασίλευε λέγεται και όμως μετά από τόσα χρόνια και παρά το ότι έχουν εκλείψει οι βασικοί συντελεστές του διχασμού,εγώ έχω ακόμη μίσος και το μίσος μου δεν είναι μονόπαντο ,είναι και προς τις 2 μεριές ,γιατί καμιά τους δεν παραδέχτηκε τα λάθη της . Είμαστε υποχείρια αλλότριων συνωμοτών,εξακολουθούμε να είμαστε, ποτέ δεν κοιτάξαμε τι μας ενώνει-ο τόπος,η γλώσσα, η γειτονιά-πάντα διαιρεμένοι,από αρχαιοτάτων χρόνων .

Δεν έχω να χωρίσω τπτ με κανένα λαό στην οικουμένη που λέει και ο COZ , έχω με τους εαυτούς μας, που δεν τα βρήκαμε ποτέ, που ο ατομισμός μας δεν μας επέτρεψε να λειτουργήσουμε ποτέ αυτόνομα σαν έθνος ,παρά μόνο και πάντα σα μονάδες ,άπληστα,σα την αδυναμία του ανθρώπου να είναι άπληστο ον . Γι αυτή και μόνο την ανακάλυψη και το φιλοσοφικό υπόβαθρο που έδωσαν στην έννοια οι Έλληνες ,αξίζει να συνεχίσουμε. Το άκρο που στοιχειοθετήσαμε και παραδώσαμε στην ιστορία αξίζει πραγματικά να το συνειδητοποιήσουμε και να το κοντρολάρουμε ,θα πάμε σε άλλο επίπεδο, πέραν του Ρωμαικού που εξακολουθεί και καταδυναστεύει ακόμη και σήμερα την οργάνωση και τη λειτουργεία των κρατών ,πέραν της επερχόμενης ατομικότητας του ισχυρού ιδιώτη-ατόμου ,που φέρνει ο ''νέος κόσμος'' που ευαγγελίζονται κάποιοι σήμερα   

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα ειναι απλο νομιζω δεν θεωρω οτι το να ειμαι Ελληνας (Toυρκος,Κινεζος,Γερμανος) ειναι κατι ιδιαιτερο ή αξιο λογου και ‘‘παινεματος‘‘ (ή ντροπης),προτιμω καποιος να με εκτιμα για αυτο που ειμαι και για αυτα που κανω και οχι για την,οποιαδηποτε,καταγωγη μου...δεν νομιζω αλλωστε οτι τα ‘‘εθνικα‘‘ χαρακτηριστικα ειναι τοσο σημαντικα ή υπαρκτα....

 

+1

η έννοια Άνθρωπος είναι ευρύτερη απο την έννοια Έλληνας στο δικό μου κώδικα αξιών.      

 

Εδώ νομίζω ελλοχεύει μια παρανόηση. Αφενός κάθε τόπος έχει την κουλτούρα του και αυτή θέλοντας και μη την κουβαλάμε. Προσδιορισμός δεν είναι μόνο ο εθνικός, αλλά και ο τοπικός. Οι Κρητικοί έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους. Οι Πόντιοι έχουν αντίστοιχα μια κληρονομιά συγκεκριμένη που ευνοεί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κοκ.

 

Ακόμη και οι Αθηναίοι / Κωνσταντινοπολίτες / Νεοϋορκέζοι και αυτοί μοιράζονται συχνά κάποια γενικά χαρακτηριστικά.

 

Άρα δεν μπορούμε να μην είμαστε τίποτε και να είμαστε απλώς άνθρωποι. Εξάλλου, από όσο ξέρω, το "Θεσσαλός" ή το "Κρητικός" ή το "Θεσσαλονικιός" ή το "Έλληνας" δεν αντιφάσκει στο "άνθρωπος" (και μην ακούσω κανένα αστειάκι γιατί κατάγομαι από τα μισά ανωτέρω μέρη  ;D ).

 

Το Έλληνας (Άγγλος, Γάλλος, Πορτογάλος) δεν έχει καμία αξιολογική σημασία (δηλαδή δεν σημαίνει κάτι για την αξία μας). Δεν σε κάνει καλύτερο ούτε χειρότερο, υποδηλώνει μια καταγωγή και μια κληρονομιά (κουλτούρα) στην οποία προφανώς εκτέθηκες και σε διαμόρφωσε λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα με τα βιώματά σου αλλά και τις επιλογές σου (γιατί πολλές φορές εσύ διαλέγεις τι παίρνεις από τον περίγυρό σου).

 

Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλο προσδιορισμό καταγωγής/ταυτότητας: Άγγλος, Ουαλός, Σασεξιανός, Νεοκαληδόνιος, Μάορι, Μισός Τσέροκι-μισός μαύρος κοκ.

 

Μπορείς να νιώθεις καλά με την κουλτούρα σου, ακόμη και να είσαι περήφανος για αυτήν, χωρίς να γίνεσαι μαλ@κας. Η κουλτούρα μας έχει και καλά και κακά στοιχεία, όπως όλες οι κουλτούρες του κόσμου. Αν έχεις κρατήσει και καλλιεργήσει θετικά στοιχεία, δικαιούσαι να νιώθεις καλά για την ταυτότητά σου, χωρίς να είσαι εθνικιστής, ελληνάρας ή κάτι ανάλογο.

 

Η καταγωγή μας δεν αφαιρείται χειρουργικά από αυτό που είμαστε. Ακόμη και αν εμείς νομίζουμε ότι έχουμε ξεπεράσει/ξεφορτωθεί την καταγωγή μας, δεν παύει αυτή να αποτελεί οργανικό κομμάτι του συνόλου της προσωπικότητας που καλείται να εκτιμήσει όποιος μας γνωρίζει.

 

(Εδώ που τα λέμε αν αυτός που θα σε εκτιμήσει θα το κάνει με βάση την καταγωγή, καλύτερα να αλλάξεις... εκτιμητή.  ;D )

 

Προφανώς αυτό που θέλετε να πετάξετε από πάνω σας είναι η νοοτροπία που συνδέει την όποια ταυτότητα/καταγωγή με την ανωτερότητα, κάτι που δεν χρειάζεται να κάνετε, διότι αφού σκέφτεστε έτσι, έχει πεταχτεί ήδη.

 

Σημειωτέον, για τους φίλους των γενικεύσεων που μπορεί να νομίζουν ότι στηρίζω τα λεγόμενά τους. Δεν υπάρχει νομοτέλεια στα εθνικά/τοπικά χαρακτηριστικά. Για αυτό και οι γενικεύσεις είναι γελοίες. Κάθε άνθρωπος διαμορφώνεται με βάση εμπειρίες και επιλογές, για αυτό μπορείς να είσαι βόρειος και εκδηλωτικός, και νότιος κρυόκwλος. Ασφαλώς όμως προκύπτουν κάποια συχνά εμφανιζόμενα κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία επαναλαμβάνω δεν είναι αξιολογικά, δηλαδή δεν σημαίνουν κάτι για την αξία μας αλλά είναι ουδέτερα. Δεν είναι κακό να είσαι κρυόκwλος ούτε καλό να είσαι εκδηλωτικός. Το πώς το κάνει ο κάθε άνθρωπος είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί. Υπάρχουν κρυόκwλοι που μυστηριωδώς είναι συμπαθείς και εκδηλωτικοί που μυστηριωδώς είναι τρομακτικοί τρόμπες. Αυτά τα αδρά παραδείγματα είναι για να φωτίσω καλύτερα αυτό που εννοώ.

 

Εν κατακλείδι: ο κάθε άνθρωπος έχει τη μοναδική του προσωπικότητα (χιλιοειπωμένο αλλά αξίωμα) και αυτή η προσωπικότητα είναι που δίνει την τελική χροιά σε ό,τι άλλο τον διαμορφώνει, όπως η κουλτούρα, η καταγωγή κλπ. Όποιος σέβεται στοιχειωδώς την ανθρώπινη προσωπικότητα δεν μπορεί να κρίνει/εται παρά μόνο με βάση αυτήν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι ρε φιλε ηταν κολέγιο οταν πηγαμε εμείς? Που επιχειρησες, στην Κορέα?

lol

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Έλληνας (Άγγλος, Γάλλος, Πορτογάλος) δεν έχει καμία αξιολογική σημασία (δηλαδή δεν σημαίνει κάτι για την αξία μας). Δεν σε κάνει καλύτερο ούτε χειρότερο, υποδηλώνει μια καταγωγή και μια κληρονομιά (κουλτούρα) στην οποία προφανώς εκτέθηκες και σε διαμόρφωσε λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα με τα βιώματά σου αλλά και τις επιλογές σου (γιατί πολλές φορές εσύ διαλέγεις τι παίρνεις από τον περίγυρό σου).

 

Προφανώς αυτό που θέλετε να πετάξετε από πάνω σας είναι η νοοτροπία που συνδέει την όποια ταυτότητα/καταγωγή με την ανωτερότητα, κάτι που δεν χρειάζεται να κάνετε, διότι αφού σκέφτεστε έτσι, έχει πεταχτεί ήδη.

 

+1000

 

Ακριβώς αυτή είναι η προσέγγιση μου στο θέμα, ώστε να καταλήγω στο παρακάτω συμπέρασμα:

 

Κάθε άνθρωπος διαμορφώνεται με βάση εμπειρίες και επιλογές, για αυτό μπορείς να είσαι βόρειος και εκδηλωτικός, και νότιος κρυόκwλος. Ασφαλώς όμως προκύπτουν κάποια συχνά εμφανιζόμενα κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία επαναλαμβάνω δεν είναι αξιολογικά, δηλαδή δεν σημαίνουν κάτι για την αξία μας αλλά είναι ουδέτερα. Δεν είναι κακό να είσαι κρυόκwλος ούτε καλό να είσαι εκδηλωτικός. Το πώς το κάνει ο κάθε άνθρωπος είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί. Υπάρχουν κρυόκwλοι που μυστηριωδώς είναι συμπαθείς και εκδηλωτικοί που μυστηριωδώς είναι τρομακτικοί τρόμπες. Αυτά τα αδρά παραδείγματα είναι για να φωτίσω καλύτερα αυτό που εννοώ.

 

Εν κατακλείδι: ο κάθε άνθρωπος έχει τη μοναδική του προσωπικότητα (χιλιοειπωμένο αλλά αξίωμα) και αυτή η προσωπικότητα είναι που δίνει την τελική χροιά σε ό,τι άλλο τον διαμορφώνει, όπως η κουλτούρα, η καταγωγή κλπ. Όποιος σέβεται στοιχειωδώς την ανθρώπινη προσωπικότητα δεν μπορεί να κρίνει/εται παρά μόνο με βάση αυτήν.

 

 

  Έτυχε, στον εργασιακό μου χώρο, δυστυχώς, να βρεθώ μπροστά σε μια κουβέντα, όπου κάποιος από τους συνομιλητές ισχυριζόταν με σθένος, ότι ούτε λίγο ούτε πολύ, τα ειδεχθή εγκλήματα στον ελλαδικό χώρο διαπράττονται, αποκλειστικά, από ξένους.

 

Γι'αυτό και έγραψα ότι:

 

η έννοια Άνθρωπος είναι ευρύτερη απο την έννοια Έλληνας στο δικό μου κώδικα αξιών.

 

αναφερόμενος σε, καθαρά, ανθρωπιστικό επίπεδο, όπου, φυσικά, καταρρίπτονται ιδέες περί ανωτερότητας φυλών, καθαρότητας DNA και άλλα σχετικά, βλακώδη, κατ'εμέ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω συμφωνώ σε μια παγκόσμια κυβέρνηση αν αυτό θα σημάνει την εξάλειψη της πείνας και του πολέμου. Αν αυτό θα σημάνει την, όσο τουλάχιστο αυτό είναι δυνατό, δίκαιη κατανομή του πλούτου. 

Είναι πολύ πιθανό κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λαών κατά την διαδικασία αυτή ξεκινώντας ίσως κι από την γλώσσα να απορροφηθούν. Παραδόσεις να αφομοιωθούν. Συνειδήσεις να σμιλευτούν  σε μια κοινή κουλτούρα που θα μας εκφράζει όλους.

 Ένας θησαυρός διαφορετικότητας να χαθεί. 

Αν όμως θες να κάνεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις και μερικά αυγά.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω συμφωνώ σε μια παγκόσμια κυβέρνηση αν αυτό θα σημάνει την εξάλειψη της πείνας και του πολέμου. Αν αυτό θα σημάνει την, όσο τουλάχιστο αυτό είναι δυνατό, δίκαιη κατανομή του πλούτου.

Είναι πολύ πιθανό κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λαών κατά την διαδικασία αυτή ξεκινώντας ίσως κι από την γλώσσα να απορροφηθούν. Παραδόσεις να αφομοιωθούν. Συνειδήσεις να σμιλευτούν  σε μια κοινή κουλτούρα που θα μας εκφράζει όλους.

Ένας θησαυρός διαφορετικότητας να χαθεί.

Αν όμως θες να κάνεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις και μερικά αυγά.

 

Θα συμφωνήσω με το γενικότερο πνεύμα, προσθέτοντας το κατιτίς μου.

 

Είναι αλήθεια ότι μέρος της πολιτισμικής "βιοποικιλότητας" χάνεται στην πορεία των χρόνων, κάτι που συνέβαινε πάντοτε στην ιστορία. Σήμερα δεν μιλάει κανείς βαβυλωνιακά και αρχαία αιγυπτιακά.

 

Κυρίως όμως αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία για τη "χλωρίδα και πανίδα" των πολιτισμών είναι οι τοπικές κουλτούρες (μικροκλίμακα). Τοπικά γλωσσικά ιδιώματα, παραδόσεις κλπ. Υπάρχουν τέτοια "είδη" υπό εξαφάνιση, κάποια θα χαθούν, κάποια θα διασωθούν.

 

Αν ποτέ γινόταν μια παγκόσμια διακυβέρνηση πάντως, δεν θα σήμαινε απαραίτητα την εξάλειψη των τοπικών κουλτουρών, αφού η διάθεση του ανθρώπου για ποικιλία είναι σημαντική. Θα ήταν βαρετό να είμαστε όλοι ίδιοι, και ακόμη και αν ομογενοποιούμασταν πλήρως (το οποίο δεν ξέρω αν είναι καν εφικτό), φαντάζομαι ότι πάλι θα ξεπηδούσαν κάποια στιγμή νέοι θύλακες διαφορετικότητας, ακριβώς για να ικανοποιήσουν αυτή την ανάγκη.

 

Μια παγκόσμια κυβέρνηση θα άλλαζε όμως δραστικά το πλαίσιο στο οποίο οι κουλτούρες της μικροκλίμακας λειτουργούν και υπάρχουν, κάτι που ήδη συμβαίνει βέβαια με την παγκοσμιοποίηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Έτυχε, στον εργασιακό μου χώρο, δυστυχώς, να βρεθώ μπροστά σε μια κουβέντα, όπου κάποιος από τους συνομιλητές ισχυριζόταν με σθένος, ότι ούτε λίγο ούτε πολύ, τα ειδεχθή εγκλήματα στον ελλαδικό χώρο διαπράττονται, αποκλειστικά, από ξένους.

 

Γι'αυτό και έγραψα ότι:

 

 

αναφερόμενος σε, καθαρά, ανθρωπιστικό επίπεδο, όπου, φυσικά, καταρρίπτονται ιδέες περί ανωτερότητας φυλών, καθαρότητας DNA και άλλα σχετικά, βλακώδη, κατ'εμέ.

Συμφωνούμε εξαρχής. Αυτά που είπα (και τα οποία κατάλαβα ότι ενστερνιζόμαστε από κοινού) τα είπα μάλλον με... συμπληρωματική διάθεση.

 

Απλώς όσοι επιχειρηματολογούν όπως ο συνάδελφός σου, βρίσκουν πάτημα στην παρερμηνεία του πολυπολιτισμικού λόγου, ισχυριζόμενοι ότι πολυπολιτισμός σημαίνει την πλήρη απάρνηση της ταυτότητας (και εκεί βρίσκουν ευήκοα ώτα και εκτός στρατοπέδου τους). Όλοι κάτι είμαστε, όλοι κάποια ταυτότητα έχουμε, απλώς δεν έχει καμία σημασία για την αξία μας. Και ανοχή στην κουλτούρα του άλλου δεν σημαίνει ψυχαναναγκαστική διάθεση να μπούμε όλοι στον αναδευτήρα ομογενοποίησης, πόσο μάλλον πρόθεση ή μυστικό σχέδιο για κάτι τέτοιο όπως υποστηρίζουν οι συνωμοσιολόγοι του χώρου (και έτσι μετά από έναν κύκλο της κουβέντας κάναμε και μια ωραία επανασύνδεση με το αρχικό θέμα  :D ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, νομίζω ότι πλέον αποτελεί κοινή εμπειρία ότι τόσο η εκπόνηση θεωριών συνομωσίας, όσο και η επίκληση εθνικής ταυτότητας, είναι δύο από τα κυριότερα όπλα στη φαρέτρα κάθε λαϊκιστή πολιτικάντη που απεργάζεται τον όλεθρο της πατρίδας χάρη στην άγνοια και τις αγκυλώσεις του.

 

Είναι σκόπιμο και αξοπρεπές να διαχωρίζουμε τη θέση μας από τις καθημερινές πρακτικές τέτοιων ανθρώπων. Ποτέ δεν θα συστηνόμουν ως "έλληνας" και ποτέ δεν θα διέδιδα θεωρίες συνομωσίας παρ'ότι ασφαλώς ισχύει το πρώτο και σίγουρα έχει κοινωνικά ερείσματα το δεύτερο.

 

Με αυτή την έννοια, καλό θα είναι να έχουμε αντίληψη "πατρίδας" η οποία να υπερβαίνει τις κοντινές (χρονικά) σε εμάς γενιές κατοίκων αυτού του εδάφους, εξ' ου και η πρότερη δήλωσή μου για το ότι αγαπώ τις πέτρες της Ελλάδας, αλλά όχι απαραιτήτως τους ανθρώπους που τις πατούν.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου