oselifer Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 και οι δυο ειναι πολυ καλοι σε αυτο που κανουν (και στο λεω ΕΓΩ.. ;D..που ΕΧΩ γραψει αρκετα τραγουδια... ;D) Ήταν πολύ καλοί! ;) Τα τελευταία χρόνια μόνο μάπες βγάζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 απο οτι βλεπω σχεδον κανεις δεν τραγουδουσε οποτε τα ιδια λεμε,μη ξεχνας οτι απαντησα σε αυτην την ακυρη παρατηρηση Εεις δικιο, σχώρα με. Ειδικά στους mainstream, σπάνια θα βρεις κάποιον τραγουδιστή που να συνέθετε. Όπως εξάλλου συμβαίνει παγκοσμίως. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
atreu73 Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Εγω παντως εξακολουθω να εχω την απορια... ;D...:οταν ξερεις να γραφεις τοσο καλα λαϊκα..τι τα θες...τα..."ροκ"? ;D Κι όμως η ψυχολογία έρχεται να δώσει απάντηση ακόμα και σ’ αυτό. Ο έλληνας καλλιτέχνης όντας βυζανιάρικο μιας κλειστής κοινωνίας και ενός κλειστού οικογενειακού πυρήνα, μέχρι πρότινος τουλάχιστον, δεν ενδιαφερόταν να εντυπωσιάσει ούτε και να κερδίσει τον σεβασμό πέραν των συνόρων του. Συνεπώς ουδόλως ενδιαφερόταν, μέχρι πρότινος πάντα, για την ευρεία (με την έννοια των εκτός συνόρων) αναγνώριση μα διακαώς την αποζητούσε στο στενό φιλικό του περιβάλλον. Είναι συνεπώς κατά την γνώμη μου λάθος να βρίσκουμε την φιλοχρηματία σαν κίνητρο πίσω από απόπειρες καθολικής αναγνώρισης. Ειδικά όταν κι ο ίδιος ο καλλιτέχνης γνωρίζει την αναπόφευκτη αποτυχία των ασθμαινόντων ασμάτων του. ΥΓ Έγραψε κάτι καλό ποτέ ο Καρβέλας; ο χρόνος αρκετός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Καλά ντε. Μην εξάπτεσαι, Δεν έχει γραψει και τίποτα ροκ ο σαχλαμάρας. τι λες καλέ... ;D ,παρε εδω ροκαμπιλιες...ουτε ο Eddie Cochran δεν εγραφε τετοια... ;D Τα "ωραία λαϊκά κομμάτια" του Καρβέλα ποια είναι Ήταν πολύ καλοί! Τα τελευταία χρόνια μόνο μάπες βγάζουν. +100 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Κατά τα άλλα δεν ξέρω αν περνάει για "κλέψιμο" αυτό που έκανε εδώ. Είναι τόσο προφανής η ομοιότητα που μάλλον ως τρολάρισμα για publicity πρέπει να το δει κανείς. Ή ως χαβαλέ των σεσιονάδων που "κόλλησε. Χωρίς να έχω καμία (μα καμία λέμε) διάθεση να υπερασπιστώ τον Καρβέλα, συμφωνώ. Επίσης, είμαστε σίγουροι ότι δεν πήρε άδεια για να χρησιμοποιήσει το ριφ; Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Επίσης, είμαστε σίγουροι ότι δεν πήρε άδεια για να χρησιμοποιήσει το ριφ; Δε χρειάζεται άδεια. Είναι λίγα τα μέτρα. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Δε χρειάζεται άδεια. Είναι λίγα τα μέτρα. Αστικος μυθος,απο το site της ΒΜΙ 22. How many bars of a song can I copy without permission? There is no special number of “free” measures that can be used without authorization. Whether or not an infringement of copyright is committed when a portion of someone else’s copyrighted work is taken without permission depends upon whether the test of “fair use” is met. The factors determining if the use is fair include the purpose and character of the use, the nature of the copyrighted work, the amount and substantiality of the portion used in relationship to the copyrighted work as a whole, and the effect of the use on the potential market for or value of the copyrighted work. In addition, the U.S. Supreme Court has stated that, in analyzing these factors, courts should focus on whether and to what extent the new work is “transformative,” that is, it alters the original work with new expression, meaning, or message. The more transformative the new work, the less will be the significance of other factors that may weigh against a finding of fair use. The fair use test is what would be used in order to determine whether a “sampled” portion of a song or record constituted copyright infringement. Δες και εδω http://www.alanbergman.com/The%20Mythology%20of%20Copyright.pdf www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Αστικος μυθος,απο το site της ΒΜΙ Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί το συγκεκριμένο, με τα μέτρα, μου το είχε πει άνθρωπος (πριν αρκετά χρόνια βέβαια) πολύ μέσα στην ελληνική μουσική παραγωγή. Όπως και το ότι δε νοείται "κλέψιμο" αρμονίας ή ρυθμού παρά μόνο μελωδίας. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Μπα απλα ειναι τυχεροι γιατι ουδεις συνθετης προερχομενος απο πολιτισμενη δυτικη χωρα καθεται να ασχοληθει με τα..κλεψιμεϊκα μια χωρας του τριτου κοσμου οπως η Ελλαδα...ειδικα απο τη στιγμη που προοριζονται μονο για εγχωρια καταναλωση απο τους ιθαγενεις.... ;D Σιγα μη κατσει ο Keith Richards με 200 εκ αλμπουμ πωλησεις και κανα 20αρι εκατομμυρια δολλαρια το χρονο απο πνευματικα δικαιωματα να ασχοληθει με τον Καραβελα...που του εκλεψε το τραγουδι και το κυκλοφορησε στην Ουζουμπουρα ;D Ειναι σαν να εκανε μηνυση η Mc Donalds σε αυτους ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Stoner Jackass Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουνίου 2013 Διόρθωση φωνητικής απόδοσης: Δεν θα τους χαρακτήριζα ως καλούς συνθέτες.Τίγκα στα κλισέ η μουσική τους.Βάσει των λεγομένων* του trolley δεν είχαν καλλιτεχνική πρόθεση. *Με τα οποία είχες συμφωνήσει. Όπως είχε πει και ο Γιώργος Λεβέντης...δεν πίθηκα ;D ;D Η εμπορική τους επιτυχία δεν μπορεί να σταθεί ως επιχείρημα. Δεν είναι και δύσκολο αν έχεις την βοήθεια των ΜΜΕ να αρέσεις στον/στην μέσο Έλληνα ακροατή και ακροάτρια..όπως λες και συ μιλάμε για κοινό-ιθαγενείς ;D ;D ...τι αισθητικά κριτήρια περιμένεις να έχουν;! Μην καταλήξουμε πάλι στην κοινοτυπία ''όλα είναι υποκειμενικά''...έχουν αποδείξει το αντίθετο άλλοι συμφορουμίτες και κριτικοί τέχνης με πολύ καλύτερα δομημένο λόγο από τον δικό μου. Ο Φοίβος και ο Καρβέλας είναι από τους επιφανέστερους λαϊκιστές.Δεν είναι λαϊκοί συνθέτες.Για τον λαϊκισμό στην τέχνη μπορώ αν θες να παραθέσω τις πηγές μου. Επαναστάτης χωρίς ΕΤ3 .. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση