David Gilmour Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Άλλο "δεν κάνει" και άλλο "δεν θα την προτιμήσεις". Φυσικά και κάνει, και το αν θα προτιμήσει αυτήν η οποιαδήποτε άλλη νομίζω πως θα το ανακαλύψει μόνο ο ίδιος, κοιτώντας και τα σχετικά gain (προαναφερθέντα εδώ και σε άλλα δεκάδες παλιότερα θρεντς) για να δει πόσο θα "αδειάσει" το input stage βάζοντας μια προενισχύτρια διαφορετική από την 12ΑΧ7. Όσον αφορά στο μεγάφωνο, πολύ καλή επισήμανση μιας και η τονική αλλαγή είναι συντριπτικά μεγαλύτερη και πολύ πιο εύκολο να ακουστεί στο 100% των περιπτώσεων από την συνήθως μικρή που προέρχεται από αλλαγή μάρκας λυχνίας. δεν θα την προτιμησει τοτε ... δεν χαλαω χατηρια εγω ουτε κατασκευαζω 5751 ... εκ του αποτελεσματος θα φανει αν θα την προτιμησει η αν δεν κανει :) www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 δεν θα την προτιμησει τοτε ... δεν χαλαω χατηρια εγω ουτε κατασκευαζω 5751 ... εκ του αποτελεσματος θα φανει αν θα την προτιμησει η αν δεν κανει :) Ξαναρωτάω, ξέρεις απο που μπορώ να προμηθευτώ μία τέτοια? Στο Θωμά δεν βλέπω να έχει... Χρησιμοποιώ 2 καμπίνες. Η μία είναι μία μετατροπή απο κόμπο marshal, με μεγάφωνο eminence αλλά δεν θυμάμαι ποιο. Επειδή είναι μετατροπή απο κόμπο, είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, κλειστού τύπου και με πολύ όγκο και χώρο. Την προορίζω για πρόβες και λάιβ γιατί δύσκολα τσιμπάει σε σχέση με την http://www.thomann.de/gr/blackstar_htv112.htm που προτιμώ για χρήση στο σπίτι χαλαρά και τσιμπάει πιο εύκολα. Είναι ανοιχτού τύπου στα 98db το μεγάφωνο, αλλά είναι πολύ μικρή σε σχέση με την άλλη σε όγκο και αυτό φαίνεται πολύ στον ήχο. Γενικά έχετε δίκιο να λέτε για το ότι το μεγαλύτερο μέρος στον ήχο το παίζει το μεγάφωνο, απλά το συγκεκριμένο κεφάλι με τις λυχνίες αυτές, είναι σχεδιασμένο έτσι για να κραντσάρει απο το 3 και μετα. Απλά αν μπορούσα να πάρω ένα 20-30% ακόμη στο gain πριν συμβεί αυτό, με μία κίνηση 2 λεπτών, θα ήταν ευχής έργο. Μάλλον αν δεν δοκιμάσω δεν θα μάθουμε ποτέ όμως... www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Επισκέπτης Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Δειτε αυτα τα δυο βιντεος: Οπως θα διαπιστωσετε κι εσεις, η διαφορα μεταξυ διαφορετικων (τελικων) λαμπων δεν ειναι παρα πολυ μεγαλη. Πολυ μεγαλυτερη ειναι η διαφορα μεταξυ διαφορετικων μεγαφωνων οπου με τα v30 φευγει το "ξυσιμο" και αλλαζει σημαντικα ο ηχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 τώρα έχει την ECC83. Ετσι γράφει στο σάιτ. Γιατί λές ότι φοράει 12ΑΧ7? Όπως είπαν και τα παιδιά πριν είναι το ίδιο, 12ΑΧ7 = ECC83. Αν πειραματιστείς μην ξεχάσεις να βάλεις στο παιχνίδι και την V2. Προσωπικά θα ξεκινούσα από αυτή και μετά θα πήγαινα στην V1. Οι προενισχύτριες δεν είναι ακριβές, όσο έχει ένα μεγάφωνο πχ ( οκ το ξέρω ότι μιλάμε για κεφάλι ;D ) παίρνεις 8~10 προενισχύτριες για πειράματα. Θα συμφωνήσω ότι εσύ θα κρίνεις ποια θα σου κάτσει καλύτερα είτε είναι 12ΑΤ7, είτε 5751, είτε οτιδήποτε. Ωστόσο η 5751 δεν ξέρω αν θα σου κάνει μιας και το gain της δεν είναι τόσο μακριά από την ECC83 που ήδη φοράει ο ενισχυτής σου οπότε ίσως να μην δεις μεγάλη διαφορά, ίσως μια 12ΑΥ7 να είναι καλύτερα, ειδικά για την V2. Υπόψη ότι και οι 12AX7 για παράδειγμα δεν έχουν όλες το ίδιο gain, από εταιρία σε εταιρία υπάρχουν μικροδιαφορές, πχ οι TungSol RI είναι πιο low gain από τις J/J. Ωστόσο δεν έχουν όλες οι noval (9pin) το ίδιο pin out αλλά αυτές που αναφέρθηκαν είναι όλες συμβατές. Καλή φάση και οι NOS αλλά στο μόνο που είμαι αρνητικός είναι στο κόστος. Αν βρεις σε λογικές τιμές αγόρασε αλλά δεν χρειάζεται να ξεφύγεις οικονομικά, οι διαφορές ηχητικά είναι ελάχιστες. Νομίζω ότι όλοι παίζουν με ένα drummer, με το που ξεκινήσει ο drummer να παίζει κανείς δεν θα καταλάβει αν ο ενισχυτής σου έχει NOS ή καινούργιες. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
David Gilmour Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Ξαναρωτάω, ξέρεις απο που μπορώ να προμηθευτώ μία τέτοια? Στο Θωμά δεν βλέπω να έχει... Χρησιμοποιώ 2 καμπίνες. Η μία είναι μία μετατροπή απο κόμπο marshal, με μεγάφωνο eminence αλλά δεν θυμάμαι ποιο. Επειδή είναι μετατροπή απο κόμπο, είναι αρκετά μεγάλη σε μέγεθος, κλειστού τύπου και με πολύ όγκο και χώρο. Την προορίζω για πρόβες και λάιβ γιατί δύσκολα τσιμπάει σε σχέση με την http://www.thomann.de/gr/blackstar_htv112.htm που προτιμώ για χρήση στο σπίτι χαλαρά και τσιμπάει πιο εύκολα. Είναι ανοιχτού τύπου στα 98db το μεγάφωνο, αλλά είναι πολύ μικρή σε σχέση με την άλλη σε όγκο και αυτό φαίνεται πολύ στον ήχο. Γενικά έχετε δίκιο να λέτε για το ότι το μεγαλύτερο μέρος στον ήχο το παίζει το μεγάφωνο, απλά το συγκεκριμένο κεφάλι με τις λυχνίες αυτές, είναι σχεδιασμένο έτσι για να κραντσάρει απο το 3 και μετα. Απλά αν μπορούσα να πάρω ένα 20-30% ακόμη στο gain πριν συμβεί αυτό, με μία κίνηση 2 λεπτών, θα ήταν ευχής έργο. Μάλλον αν δεν δοκιμάσω δεν θα μάθουμε ποτέ όμως... 5751 θα βρεις στον tubeampdoctor που σε ενημερωνω κατα την προσωπικη μου γνωμη παιρνει κινεζικες λυχνιες συγχρονες φυσικα διαλεγει την κορυφαια ποιοτητα απο κινεζικες και ζηταει να τις βγαλουν με την φιρμα του , οι λαμπες ειναι καλες σε γενικες γραμμες απλα τις θεωρω οτι ειναι ακριβες για κινεζικες ,εχει αυτες τις δυο http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_TAD_Premium_Tubes_TAD_Pre_Amp_Tubes_SELECTED/5751_Highgrade_TAD_Premium_Selected_3597 http://www.tubeampdoctor.com/en/shop_TAD_Premium_Tubes_TAD_Pre_Amp_Tubes_SELECTED/5751_TAD_Premium_Selected_395 διαφορετικα ψαξε στο ΕΒΑΥ για καμια SYLVANIA η General Electric που δεν τις δινουν και πολυ ακριβα και ειναι σουπερ κορυφαιος πωλητης ειναι αυτος : http://tctubes.com/ απλα εχει καλες λαμπες με αποτελεσμα να ειναι ακριβος και εχει και υψηλα μεταφορικα www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Τελικά δεν κατάλαβα... Απο τη v1 θα ξεκινήσω ή απο τη v2? Και πόσες λυχνίες πρέπει να αλλάξω για να πάρω αυτό που θέλω ή μάλλον να διώξω αυτό που δεν θέλω (πολλά γκάζια απο τόοοοσο χαμηλά) Πες μου σε παρακαλώ, δηλαδή να πάρω μια 12ΑΥ7 για τη θέση v2 και τέρμα? Να βάλω άλλη μία τέτοια και στη θέση v1? Ή διαφορετικές στις 2 θέσεις? Πάντως δεν θέλω να τον "ρίξω" πολύ τον ενισχυτή. Μην πάμε σε πολύ Low gain Λυχνίες έτσι δεν είναι? Είπαμε ένα 20-30% να καθυστερούσαμε τα γκάζια στο gain knob θα είμασταν άρχοντες! Τέλος σχετικά με το πρώτο βίντεο αν και εμείς μιλάμε για αλλαγή προενισχύτριας και εκέινο για αλλάγή ενισχύτριας, είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού που έλεγα στο 1ο μου πόστ στο θέμα αυτό. Δηλαδή ότι αν είναι να κάνουμε μία πραγματική διαφορά στον ήχο όπως αυτό που ψάχνω να το κάνω,αλλιώς αν η αλλαγή είναι τύπου "κατι τρέχει στα γύφτικα" καλύτερα να μην κάνω απολύτως τίποτα. www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Η δοκιμή είναι η καλύτερη λύση, θα σου δώσει την απάντηση γι'αυτό που ρωτάς. Πάρε μια low gain λυχνία και δοκίμασε και στις δύο θέσεις, την πρώτη φορά στη V2 και μετά στη V1, όπου σου κάτσει καλύτερα την αφήνεις. Αν μπορείς να πάρεις περισσότερες (έστω και 2) και να δοκιμάσεις διάφορες και στις δύο θέσεις ακόμη καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Αυτος ο doctor που λες είναι ευρώπη? Δεν έχει τελωνεία, τρελα μεταφορικά και τα λοιπά έτσι? Κατα τη γνώμη σου αν πάρω μια τέτοια πάει για v1? Η για V2? www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
David Gilmour Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Αυτος ο doctor που λες είναι ευρώπη? Δεν έχει τελωνεία, τρελα μεταφορικά και τα λοιπά έτσι? Κατα τη γνώμη σου αν πάρω μια τέτοια πάει για v1? Η για V2? απο Γερμανια ειναι ο tubeampdoctor , εγω θα σου προτεινα να ζητησεις καποιος να σε εξυπηρετησει απο το φορουμ που ειναι καποιοι που εχουν στοκ για καβατζα , να βρεθειτε να κανετε μια γρηγορη τραμπα τις λυχνιες να δεις πανω κατω που κινεισαι πριν δωσεις 100 και τις πουλας σε 2 μερες 50 ... To GAIN CONTROL σου σκαει στο δευτερο μισο της διπλοτριοδου 12ΑΧ7 στη θεση V1 αρα ξεκινα με την V1 και βλεπουμε ... αν βρεις δοκιμασε και 12ΑΤ7 στο V3 www.analogdesignaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
-sfaxtis- Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2013 απο Γερμανια ειναι ο tubeampdoctor , εγω θα σου προτεινα να ζητησεις καποιος να σε εξυπηρετησει απο το φορουμ που ειναι καποιοι που εχουν στοκ για καβατζα , να βρεθειτε να κανετε μια γρηγορη τραμπα τις λυχνιες να δεις πανω κατω που κινεισαι πριν δωσεις 100 και τις πουλας σε 2 μερες 50 ... To GAIN CONTROL σου σκαει στο δευτερο μισο της διπλοτριοδου 12ΑΧ7 στη θεση V1 αρα ξεκινα με την V1 και βλεπουμε ... αν βρεις δοκιμασε και 12ΑΤ7 στο V3 πως ξερουμε που σκαει το gain σε καθε ενισχυτη? σε ποια λαμπα εννοω,αν καταλαβα καλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση