Superfunk Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 με τη μέθοδο των 4 καλωδίων (4cm) παρακάμπτεις την προενίσχυση του ενισχυτή σου και χρησιμοποιείς, μόνο, τον τελικό του. ΛΑΘΟΣ,με τη μεθοδο αυτη απλα βαζεις τα drives εκει που ΠΡΕΠΕΙ να τα βαλεις.. ;D..(ΠΡΙΝ το προενισχυτη) και τα modulation,delay,rev εκει που ΠΡΕΠΕΙ να τα βαλεις (ΜΕΤΑ τον προενισχυτη) ειναι ο μονος τροπος να χρησιμοποιησεις και τα drives της πεταλιερας και τον ενισχυτη σου "ολοκληρο" (αν εχει βρωμικο καναλι) αλλοιως απλα βαζεις την πεταλιερα στο effect loop του ενισχυτη σου και χρησιμοποιεις μονο τα modulation,delay & reverbs της. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 ΛΑΘΟΣ,με τη μεθοδο αυτη απλα βαζεις τα drives εκει που ΠΡΕΠΕΙ να τα βαλεις.. ;D..(ΠΡΙΝ το προενισχυτη) και τα modulation,delay,rev εκει που ΠΡΕΠΕΙ να τα βαλεις (ΜΕΤΑ τον προενισχυτη) ειναι ο μονος τροπος να χρησιμοποιησεις και τα drives της πεταλιερας και τον ενισχυτη σου "ολοκληρο" (αν εχει βρωμικο καναλι) αλλοιως απλα βαζεις την πεταλιερα στο effect loop του ενισχυτη σου και χρησιμοποιεις μονο τα modulation,delay & reverbs της. έχω την εντύπωση, πάντως, ότι παρακάμπτω και την προενίσχυση του ενισχυτή με αυτήν τη μέθοδο :-\ ??? :-\ (μιλάω για την rp1000, μια και δεν ισχύει το ίδιο με την tonelab, που την έβαζα, απευθείας, στο input του ενισχυτή) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Αν θες να παρακαμψεις την προενισχυση απλα βαζεις την πεταλιερα στο return του ενισχυτη και τη χρησιμοποιεις για προενισχυση,το 4 cable method εφευρεθηκε για να ΜΗΝ χανεις την προενισχυση του ενισχυτη σου . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Share Δημοσιευμένο 1 Απριλίου 2014 Αν θες να παρακαμψεις την προενισχυση απλα βαζεις την πεταλιερα στο return του ενισχυτη και τη χρησιμοποιεις για προενισχυση,το 4 cable method εφευρεθηκε για να ΜΗΝ χανεις την προενισχυση του ενισχυτη σου . οκ!! :D (το είχα καταλάβει λάθος, τελικά...πάλι καλά που δεν έχω, πλέον, πεταλιέρα :P ) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
SlapGas Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2015 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2015 Αν θες να παρακαμψεις την προενισχυση απλα βαζεις την πεταλιερα στο return του ενισχυτη και τη χρησιμοποιεις για προενισχυση,το 4 cable method εφευρεθηκε για να ΜΗΝ χανεις την προενισχυση του ενισχυτη σου . Νόμιζα ότι εφευρέθηκε για να έχεις delay/verb/etc μετά το drive του ενισχυτή. :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
panorios Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2015 Share Δημοσιευμένο 15 Αυγούστου 2015 Προσπαθώντας να βοηθήσω και όχι να σε μπερδέψω περισσότερο θα σου πω μερικά πράγματα που προβλημάτιζαν εμένα. Γνωρίζοντας ότι το καλύτερο που μπορεί κάποιος να έχει είναι μια γκάμα λαμπάτων ενισχυτών με μια γκάμα καμπίνων και μια τεράστια γκάμα πεταλιών. Αυτό δεν είναι πάντα εύκολο ;D Εάν είσαι σαν εμένα, να θέλεις να παίζεις από Muse μέχρι Focus και μποσανόβα και από το σπίτι σου μέχρι την πρόβα και το Live ,θα πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις ή να δεκαπλασιάσεις το μπάτζετ. Η πεταλιέρα είναι σίγουρα αναλώσιμη, είναι ο ρόλος της αυτός και έχει και πλάκα .Σε δύο χρόνια θα έχουν βγει καλύτερες και οι σημερινές καλύτερες θα κάνουν τα μισά λεφτά μεταχειρισμένες ,θέλεις και κάτι να σου ιντριγκάρει το ενδιαφέρον . Επίσης η πεταλιέρα δεν είναι πρόβλημα να είναι μεταχειρισμένη . Την θέλεις και έχεις δίκιο γιατί όπως είπαμε άντε να βγάλεις ήχους για όλα όσα σου αρέσουν. Ο ενισχυτής τώρα για εμένα ήταν θέμα . Ο λαμπάτος που στην πρόβα και στο live είναι τέλειος, στο σπίτι ήταν πρόβλημα . Για να πάρεις το καλύτερό του πρέπει να παίζεις δυνατά ,πολύ δυνατά ,εάν μένεις σε πολυκατοικία η αίσθηση ότι σε ακούνε σε όλο το τετράγωνο είναι θέμα. Για να ηχογραφήσεις επίσης είναι θέμα ,πρέπει να κάνεις έναν σωρό μαστορέματα για να γράψεις τον ήχο σου "συμπαθητικά" .Η πεταλιέρα εκεί θα σε σώσει. Πρόσφατα αγόρασα τον mustang iii v2 είναι αξιοπρεπής από μόνος του ,τον δοκίμασα και με την gt-10 που μου έχει ξεμείνει και ήταν πάλι αξιοπρεπής . Έχει το 12άρι το celestion είναι 100w και έχει και το καλό ότι μπορείς να αλλάζεις καμπίνες ή να κλείνεις τις καμπίνες (virtual) πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να έχεις τον ήχο σου με το λιγότερο δυνατό χρωματισμό. Οπότε ,εάν στο προβάδικο έχει καλό λαμπάτο πας με την πεταλιέρα σου και είσαι άνετος και ωραίος και ο ήχος σου δεν είναι αλλού γι' αλλού . Κόστος για mustang και μια μεταχειρισμένη πεταλιέρα τύπου gt-10, 500 και βγάλε . Και μην ξεχάσω παίζεις σε εντάσεις δωματίου. Υπάρχουν σίγουρα και άλλες καλές λύσεις σε modeling amps που αξίζει να ακούσεις και πολλές πεταλιέρες για να φας ατελείωτο χρόνο ψάχνοντας τα κουμπάκια τους ,αναφέρομαι σε αυτά επειδή τα έχω δίπλα μου . Υ.Γ. Τα βρόμικα της gt-10 είναι αλήθεια ότι είναι λίγο 80s θέλουν πολύ πείραγμα για να έρθουν ,αλλά αυτό συμβαίνει με τα έτοιμα presets, αυτός που τα φτιάχνει στην Boss ακούει AOR μόνο. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση