trolley Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Πάντα η συζήτηση,πάντα,είναι η εξής...Είναι εξέλιξη αυτό που συμβαίνει ή πλήρης απαξίωση του αυθεντικού; Σε αυτή την ενότητα ασχολούμεθα με τα δημοτικά... "Εξέλιξη" και "Απαξίωση του αυθεντικού" είναι ταυτόσημες έννοιες. Απλά πράγματα... Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Δεν υπαρχουν πια αυθεντικα δημοτικα τραγουδια. Ουτε ροκ. Ουτε μπλουζ. Ουτε κελτικα. Ουτε καντρι. Ολα ειναι για τη μασα.Αν αυτο σε ενδιαφερει ως ακροατη και ως εκτελεστη. Αν δε σ ενδιαφερει αυτο,υπαρχουν μη απαξιωμενα. Παντως του Φλεσσα η μανα δεν κλαιει πια. Αν εσυ κλαις,εχεις την απαντηση και δεν εχει σημασια η εκτελεση,μαλλον ακους τη σωστη... Τωρα...το αν ειναι φυσιολογικο να κλαις..ειναι θεμα γουστου... Εδω αλλοι/αλλες κλαινε με τον Σουλειμαν στη ντιβι.. ;D Ολα γουστο ειναι... :P Οσο για τη συνεισφορα της τεχνολογιας,ειμαι υπερ διοτι βοηθαει στην καλυτερη καταγραφη,αποτυπωση,αλλα και στο λαιφ. Μονταρμπο ρε... Υποκλινομαι (ξανα) Τα ειπες ολα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
-sfaxtis- Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Εγω παραθετω αυτο: τα σχολια δικα σας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 "Εξέλιξη" και "Απαξίωση του αυθεντικού" είναι ταυτόσημες έννοιες. Νο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Reborn Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Και εγώ έδωσα μάχη για να τα πω όλα αυτά αλλά δε μου πατε κανένα μπράβο.... :'( :'( :'( :'( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Thomsot Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 "Εξέλιξη" και "Απαξίωση του αυθεντικού" είναι ταυτόσημες έννοιες. Απλά πράγματα... Ενα τραγουδι γνησιο δημοτικο,σαν πχ το "Γιαννη μου το μαντηλι σου" ειτε με τουμπερλεκι και λαουτο το παιζεις ειτε με ντραμς και κιθαρα ηλεκτρικη, αν τηρησεις τη μουσικη κλιμακα που ειναι γραμμενο το τραγουδι (καθαρο μινορε) ιδιο αποτελεσμα θα παρεις και δεν θα νοιωσεις καν την αναγκη να μηλισεις για απαξιωση εξελιξη γυφτοποιηση κλπ. Αυτο που ξεχωριζει το γνησιο δημοτικο απο το τουρκογυφτικο, ειναι οτι το μεν δημοτικο ειναι γραμμενο σε καθαρους δρομους μαντορε μινορε, το δε γυφτικο ειναι σε ουσακ χιτζαζ σαμπαχ, κλπ. Οι οποιοι ειναι δρομοι με ανατολιτικη χροια λογω ημιτονιων χρωματικων σειρων κλπ. Αρα δεν φταινε τα οργανα και η τεχνολογια, αλλα οι μουσικοι και οι συνθετες. Το παντρεμενοι και οι δυο ειναι ουσακ και ειναι γυφτικο, Ο Κογκα δρακος ειναι καθαρο ματζορε και ειναι δημοτικο. Η ιτια ειναι καθαρο μινορε (aiolian δηλαδη) και ειναι δημοτικο Δεν υπαρχει Ελληνικο δημοτικο σε ουσακ κλιμακα... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Ενα τραγουδι γνησιο δημοτικο,σαν πχ το "Γιαννη μου το μαντηλι σου" ειτε με τουμπερλεκι και λαουτο το παιζεις ειτε με ντραμς και κιθαρα ηλεκτρικη, αν τηρησεις τη μουσικη κλιμακα που ειναι γραμμενο το τραγουδι (καθαρο μινορε) ιδιο αποτελεσμα θα παρεις και δεν θα νοιωσεις καν την αναγκη να μηλισεις για απαξιωση εξελιξη γυφτοποιηση κλπ. Αυτο που ξεχωριζει το γνησιο δημοτικο απο το τουρκογυφτικο, ειναι οτι το μεν δημοτικο ειναι γραμμενο σε καθαρους δρομους μαντορε μινορε, το δε γυφτικο ειναι σε ουσακ χιτζαζ σαμπαχ, κλπ. Οι οποιοι ειναι δρομοι με ανατολιτικη χροια λογω ημιτονιων χρωματικων σειρων κλπ. Αρα δεν φταινε τα οργανα και η τεχνολογια, αλλα οι μουσικοι και οι συνθετες. Το παντρεμενοι και οι δυο ειναι ουσακ και ειναι γυφτικο, Ο Κογκα δρακος ειναι καθαρο ματζορε και ειναι δημοτικο. Η ιτια ειναι καθαρο μινορε (aiolian δηλαδη) και ειναι δημοτικο Δεν υπαρχει Ελληνικο δημοτικο σε ουσακ κλιμακα... ;D Σε γενικες γραμμες καταλαβα τι θελεις να πεις και συμφωνω,αλλα "εκλεισες" τον κυκλο των παραδοσιακων της κουβεντας στα δημοτικα,αφηνοντας ομως ετσι απ εξω ποντιακα,νησιωτικα κλπ που χρησιμοποιουν (πολλα απ αυτα) ουσακ και χιτζαζ τροπους. Αλλα αν μεινουμε μονο στα δημοτικα και οχι γενικα στην παραδοσιακη μουσικη καθε γωνιας της χωρας μας,ναι καπως ετσι εχουν τα πραγματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Νο. Yes. Μην μπερδεύεις αυτό που θα ήθελες να ισχύει, με αυτό που ισχύει. Πιστεύεις ότι υπάρχει ποτέ περίπτωση κάποιος να "ανακαλύψει" τη γνήσια δημοτική παράδοση, ακολουθώντας το νήμα των εκτρωμάτων/δημιουργημάτων των σύγχρονων εκπροσώπων της; Δεν πρόκειται να συμβεί σε καμία περίπτωση. @Thomsot Μάλλον απαντάς στις απόψεις κάποιου άλλου... εγώ πουθενά δεν τα υποστήριξα αυτά για τα οποία με διορθώνεις.... Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Yes. No. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 7 Μαΐου 2013 No. Να και ένας που ΠΕΙΣΘΗΚΕ ότι η συζήτηση τελείωσε.... :) :) :) :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση