darshan Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 haryy, ναι το ξέρω αυτό!!! συμφωνώ και με yameth, η ανάδραση ενισχυτή-κιθάρας-παίκτη, ειδικά σε leads είναι αναντικατάστατη. αν μιλάμε όμως για το backbone του κομματιού (ειδικά όταν τα γκάζια ανεβαίνουν...), όπου είναι σημαντικό το παίξιμο να είναι σφιχτό - και ειδικά αν ο χρόνος και το budget (και τα δάχτυλα :-[) δεν περισσεύουν - το reamping μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στο να εξασφαλίσει μία καλή εκτέλεση (μπορεί και δύο...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Μιλώντας σαν κιθαρίστας, θα έλεγα επίσης πως σε ένα σόλο ο ήχος που ακούω όταν παίζω οδηγεί και την εξέλιξη του. Ιδανικά θα έγραφα με μικρόφωνο στον ενισχυτή/καμπίνα που φτιάχνει τον ήχο που γουστάρω. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως δυναμικές και picking techniques δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν με D.I. καθώς δεν αντιδρά το κύκλωμα ανάλογα (παραμόρφωση λάμπας, compression, κλπ). Μπορεί κάποιος όμως να ακούει τον ενισχυτή του και την όλη απόκριση σε realtime, αλλά και να κρατάει ταυτόχρονα το απλό dry σήμα της κιθάρας σε αρχείο για reamping, όπου και η αντίδραση του κυκλώματος αυτού ή οποιουδήποτε άλλου θα συμβεί και πάλι αργότερα. Πχ. ενότητα "Using the JDX to Re-amp" εδώ: http://www.radialeng.com/r2011/jdx500-using.php Mια τακτική που ακολουθείται και με άλλα στουντιακά συστήματα όπως πχ. το Little Labs PCP, φτιαγμένο αρχικά κυρίως μετά από ζήτηση του Joe Barresi για τα reamps που κάνει. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Εχεις δίκιο bloody_sunday, όπως δείχνει και το σχεδιάγραμμα. Βέβαια προϋποθέτει και μια αγορά ή αν έχεις ήδη να χρησιμοποιήσεις ένα stereo πετάλι Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 haryy, ναι το ξέρω αυτό!!! συμφωνώ και με yameth, η ανάδραση ενισχυτή-κιθάρας-παίκτη, ειδικά σε leads είναι αναντικατάστατη. αν μιλάμε όμως για το backbone του κομματιού (ειδικά όταν τα γκάζια ανεβαίνουν...), όπου είναι σημαντικό το παίξιμο να είναι σφιχτό - και ειδικά αν ο χρόνος και το budget (και τα δάχτυλα :-[) δεν περισσεύουν - το reamping μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ στο να εξασφαλίσει μία καλή εκτέλεση (μπορεί και δύο...) Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι. Μιλάς για budget. Άρα αναφέρεσαι σε στουντιακό περιβάλλον. Εκεί λοιπόν αναμένει κανείς ότι το στούντιο μπορεί να σου παρέχει τον ήχο που επιθυμείς μέσω του κατάλληλου ενισχυτή (και να έχεις και την σωστή αλληλεπίδραση όπως λέει και ο Yameth). Γιατί να μην προχωρήσεις απευθείας στην ηχογράφηση του ήχου που θέλεις με λίγη ώρα που θα ψαχτείτε για να τον βρείτε? Έτσι κι αλλιώς δεν θα "χαλάσετε" χρόνο μετά για να κάνετε τις ρυθμίσεις σας? Το μετά τι διαφορά θα έχει σε σχέση με το "πριν"(όσο αφορά το Budget που λες)? Mπορείς να με διαφωτίσεις λίγο σε αυτό και πως το σκέφτεσαι?> http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Δεν καταλαβαίνω όμως κάτι. Μιλάς για budget. Άρα αναφέρεσαι σε στουντιακό περιβάλλον. Εκεί λοιπόν αναμένει κανείς ότι το στούντιο μπορεί να σου παρέχει τον ήχο που επιθυμείς μέσω του κατάλληλου ενισχυτή (και να έχεις και την σωστή αλληλεπίδραση όπως λέει και ο Yameth). Γιατί να μην προχωρήσεις απευθείας στην ηχογράφηση του ήχου που θέλεις με λίγη ώρα που θα ψαχτείτε για να τον βρείτε? Έτσι κι αλλιώς δεν θα "χαλάσετε" χρόνο μετά για να κάνετε τις ρυθμίσεις σας? Το μετά τι διαφορά θα έχει σε σχέση με το "πριν"(όσο αφορά το Budget που λες)? Mπορείς να με διαφωτίσεις λίγο σε αυτό και πως το σκέφτεσαι?> μιλάω σαν working class χομπίστας μουσικός. η διαφορά έγκειται στο ότι μπορώ να γράψω σπίτι μου, με μία καλή (και φτηνή) κάρτα ήχου, άντε και ένα DI, στο pc μου, όποτε έχω χρόνο, χωρίς να δεσμεύομαι έναντι κανενός, τα tracks μου "τέλεια" παιγμένα. και όταν μπορέσω, να πάω στο studio και απλά να βρω τον ήχο και να κάνω το reamping. η προσωπική εναλλακτική, είναι το "μελετάω, μελετάω, μελετάω (όποτε έχω χρόνο), και πάω και τα γράφω όλα σε 2 ημέρες, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε." (όχι πως το ένα αποκλείει το άλλο βέβαια, ειδικά στο θέμα της μελέτης). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 μιλάω σαν working class χομπίστας μουσικός. η διαφορά έγκειται στο ότι μπορώ να γράψω σπίτι μου, με μία καλή (και φτηνή) κάρτα ήχου, άντε και ένα DI, στο pc μου, όποτε έχω χρόνο, χωρίς να δεσμεύομαι έναντι κανενός, τα tracks μου "τέλεια" παιγμένα. και όταν μπορέσω, να πάω στο studio και απλά να βρω τον ήχο και να κάνω το reamping. η προσωπική εναλλακτική, είναι το "μελετάω, μελετάω, μελετάω (όποτε έχω χρόνο), και πάω και τα γράφω όλα σε 2 ημέρες, ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε." (όχι πως το ένα αποκλείει το άλλο βέβαια, ειδικά στο θέμα της μελέτης). Κατανοητό το σκεπτικό σου όσο αφορά την απόδοση των takes. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση