zerohour Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 @mariostz Οκ το φαντάστηκα οτι το Pod δεν είναι και η καλύτερη λύση και απο θέμα χρημάτων μέχρι 400€ μπορούν να δωθούν είτε για αγορά προενισχυτή ή για κάποια άλλη λύση γιατί όντως δεν έχουμε κάποιο αξιόλογο ενισχυτή ακόμα... @bloody_sunday Thanks Με βοήθησες με την απάντηση πολύ και απο οτι το βλέπω μάλλον θα γίνει αγορά κάποιου προενισχυτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 @darshan: ...μα "είναι" τo real thing... και εγώ αυτή την εντύπωση έχω. Φαντάζομαι πως από εκεί και πέρα, σημασία έχουν οι ρυθμίσεις που θα χρησιμοποιηθούν στο signal chain. ΥΓ:Υπάρχει κανείς νοιζας που να έχει δουλέψει με reamping? share your thoughts please! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Φυσικά εννοούσα πως ότι virtual αποφεύγεις, τόσο το καλύτερο. Όσο για το reamping, δεν βλέπω καθόλου τη χρησιμότητά του όταν υπάρχει ο κατάλληλος ενισχυτής διαθέσιμος. Είναι μια έξτρα υποβάθμιση του σήματος, ειδικά όταν προηχογραφούμε το σήμα και μετά το στέλνουμε σε reamper. Αυτό που προτείνω είναι να καταλάβετε τι είδους ήχο θέλετε και να πάρετε το ανάλογο hardware (ενισχυτή-ηχεία) και να ηχογραφήσετε με μικρόφωνο. Aν στο cd σας θέλετε πολλούς ήχους, δείτε ποιος ήχος θα χρησιμοποιείται περισσότερο, πάρτε το ανάλογο hardware και τους υπόλοιπους ήχους προσπαθήστε να τους πετύχετε με πεταλάκια κλπ πάνω στον ίδιο ενισχυτή και αν αυτό δεν είναι εφικτό, χρησιμοποιήστε virtual λύσεις. Στο στούντιο χρησιμοποιούμε reamper μόνο όταν βαριέται ο κιθαρίστας να πάει στο live room να παίξει και θέλει να παίζει από το control ;D. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Φυσικά εννοούσα πως ότι virtual αποφεύγεις, τόσο το καλύτερο. Όσο για το reamping, δεν βλέπω καθόλου τη χρησιμότητά του όταν υπάρχει ο κατάλληλος ενισχυτής διαθέσιμος. Είναι μια έξτρα υποβάθμιση του σήματος, ειδικά όταν προηχογραφούμε το σήμα και μετά το στέλνουμε σε reamper. Αυτό που προτείνω είναι να καταλάβετε τι είδους ήχο θέλετε και να πάρετε το ανάλογο hardware (ενισχυτή-ηχεία) και να ηχογραφήσετε με μικρόφωνο. Aν στο cd σας θέλετε πολλούς ήχους, δείτε ποιος ήχος θα χρησιμοποιείται περισσότερο, πάρτε το ανάλογο hardware και τους υπόλοιπους ήχους προσπαθήστε να τους πετύχετε με πεταλάκια κλπ πάνω στον ίδιο ενισχυτή και αν αυτό δεν είναι εφικτό, χρησιμοποιήστε virtual λύσεις. Στο στούντιο χρησιμοποιούμε reamper μόνο όταν βαριέται ο κιθαρίστας να πάει στο live room να παίξει και θέλει να παίζει από το control ;D. όταν μιλάς για reamper, μιλάς για κάποιο συγκεκριμένο μηχάνημα που κάνει το reamping ή για software; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Φυσικά εννοούσα πως ότι virtual αποφεύγεις, τόσο το καλύτερο. Αυτή είναι μια πιουρίστικη και ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός παρωχημένη νοοτροπία. Όσο για το reamping, δεν βλέπω καθόλου τη χρησιμότητά του όταν υπάρχει ο κατάλληλος ενισχυτής διαθέσιμος. Είναι μια έξτρα υποβάθμιση του σήματος, ειδικά όταν προηχογραφούμε το σήμα και μετά το στέλνουμε σε reamper. Στο στούντιο χρησιμοποιούμε reamper μόνο όταν βαριέται ο κιθαρίστας να πάει στο live room να παίξει και θέλει να παίζει από το control ;D. Φυσικά και όχι. Είναι ένα πολύ δημοφιλές και χρήσιμο εργαλείο, και μια τακτική που ακολουθείται συχνά από home studios μέχρι παγκοσμίου φήμης σε πασίγνωστες ηχογραφήσεις. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 όταν μιλάς για reamper, μιλάς για κάποιο συγκεκριμένο μηχάνημα που κάνει το reamping ή για software; Μηχάνημα εννοώ. http://www.radialeng.com/r2011/jcr.php Χρειάζεται σε οποιαδήποτε περίπτωση στέλνεις σήμα Line σε είσοδο Instrument (πεταλάκι, ενισχυτή) ώστε να μην σου αλλοιώσει την χροιά του σήματος περισσότερο. Αν ηχογραφούσες στην κάρτα ήχου τον καθαρό σου ήχο, και μετά ήθελες να τον στείλεις σε ενισχυτή ή πεταλάκι, θα έπρεπε να παρεμβάλλεις μια τέτοια συσκευή. Αν όμως πας σε κάποιο Pod που έχει line ins, τότε δεν χρειάζεται. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 οκ haryy, και εγώ για κάτι τέτοιο μιλάω. γίνεται όμως σωστά το reamping (levels, gain, etc.)? γιατί έχω ακούσει απόψεις όλου το φάσματος... και σε τεχνικές λεπτομέρειες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ καθόλου πετάλια πλην της εναλλαγής ανάμεσα στα 2 κανάλια-καθαρό,βρώμικο-του ενισχυτή + το reverb του. Έχω έναν ''ήχο'' και αν δεν τον ακούω τη ώρα που παίζω χαλιέμαι ;D Απ την άλλη και ο ηχολήπτης-παραγωγός έχει τα θέματά του και πολλές φορές δικαίως πχ το ριβέρμπ μου του κάνει τα νεύρα τσατάλια, ή κάποιες συχνότητες του ακούγονται κάπως και θεωρεί χαμένο χρόνο να παιδεύεται να τις διορθώσει . Σαν λύση λοιπόν ,όταν γράφω σπίτι γράφω με μικρόφωνο απ τον ενισχυτή ,αλλά σε στούντιο γράφω και με απευθείας καθαρό σήμα στη κονσόλα ,αλλά και με μικρόφωνο απ τον ενισχυτή μου και στο τέλος μιξάρουμε κατά πως βολεύει καλύτερα . Το reamping και οι προσομοιώσεις είναι καλά ,αρκεί αυτός που τα χειρίζεται να τα γνωρίζει .Προσωπικά δεν τα γνωρίζω και γι αυτό προτιμώ τον ήχο που ξέρω να βγάλω απ τον ενισχυτή μου . Τώρα αν ο κιθαρίστας δεν γνωρίζει τι ήχο θέλει και πως αυτός θα επιτευχθεί με έναν ενισχυτή ,το βρίσκω λίγο παράδοξο να το πετύχει εκ των υστέρων με χρήση προσομοιωτών . No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Administrator Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις που δόθηκαν απο τα παιδιά. Να πω όμως πως με το reamping ή τα plug ins κάνεις καλή δουλειά στα ακόρντα. Μιλώντας σαν κιθαρίστας, θα έλεγα επίσης πως σε ένα σόλο ο ήχος που ακούω όταν παίζω οδηγεί και την εξέλιξη του. Ιδανικά θα έγραφα με μικρόφωνο στον ενισχυτή/καμπίνα που φτιάχνει τον ήχο που γουστάρω. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως δυναμικές και picking techniques δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν με D.I. καθώς δεν αντιδρά το κύκλωμα ανάλογα (παραμόρφωση λάμπας, compression, κλπ). Οσο για την είσοδο της Tascam είναι μια χαρά για D.I. recording. Την έχω δουλέψει αρκετές φορές. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 6 Μαΐου 2013 οκ haryy, και εγώ για κάτι τέτοιο μιλάω. γίνεται όμως σωστά το reamping (levels, gain, etc.)? γιατί έχω ακούσει απόψεις όλου το φάσματος... και σε τεχνικές λεπτομέρειες. Να ξεκαθαρίσουμε ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα ΔΕΝ σου δίνει έτοιμο ήχο ενισχυτή. Λειτουργεί σαν σωστή "γέφυρα" ανάμεσα στην προηχογραφημένη κιθάρα σου και στον ενισχυτή που θέλεις να γράψεις (ή το πεταλάκι πριν από αυτόν). Είναι ένας απλός μετατροπέας που είναι όμως απαραίτητος (και ακριβός!) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση