Προς το περιεχόμενο

NOIZes From The Wood: Random Plan


Haris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραιοι!

 

Παρατηρησεις,αν και αυτα τα οπτικοακουστικα ντοκουμεντα με καμερες και εξωτερικη ηχογραφηση μειωνουν κατα πολυ την πραγματικη αξια ενος γκρουπ καθως δεν ''τραβανε'' το σημαντικοτερο:Την ηχητικη ενεργεια,η οποια εχει να κανει με ψυχοακουστικα φαινομενα...

 

Η τραγουδιστρια φαλτσαρει αλλα φαλτσαρει καλλιτεχνικα.Εχει καλη προφορα,πολυ σημαντικο.Εδωσε ενα αλητικο στιγμα στο κομματι και αν το παιζατε λιγο πιο αργα θα της δινατε το περιθωριο για περισσοτερη θεατρικοτητα.Διαισθανομαι οτι ειναι το δυνατο της σημειο και οχι το ακριβες τονικο ''πατημα''.

Σιγουρα προσθετει στο γκρουπ και αν ισχυει και η αντικειμενικη αποψις του Νεστορος...ακομα καλυτερα.. :P

 

Για τα υπολοιπα:Γλυκιες πενιες ο Κωσταρας!

Μου αρεσε πολυ η προσεγγιση αλλα θελει ενορχηστρωση επι τουτης..

Αυτα τα τεμπα ειναι μεγαλη παγιδα γιατι σε κρυβουν πισω απο την ενεργεια του βαρατε παλουκαρια.

Οι κιθαρες επαιζαν απλα για να ειναι στο τεμπο που επελεχθη και να μην κανουν λαθος στα ακκορντα.Η ''τυχαια'' κινησις του δεξιου χεριου απο 2 κιθαρες και μαλιστα χωρις να ναι  προαποφασισμενη,ενιοτε αποφερει μια βαβουρα αρπακολας στο στερεο φασμα.. :P

 

Ωρες ωρες μου δωσατε την εντυπωση οτι ακολουθατε το ενστικτο και οχι μια δομη.

Αν προκειται για τζαμ,παω πασο.

Το μπασο,το οποιο δεν ακουω καλα,θελει ΜΕΓΑΛΗ προσοχη στο τι θα παιξει...

 

Τα ντραμς δεν καταλαβα πως μπηκαν,θα το ξανακουσω.

 

Το σχημα με την προσθηκη της κοπελας εχει ΠΟΛΛΑ να δωσει!

Μπραβο σας!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Σταύρε σου είμαι ευγνώμων για το μακροσκελές ποστ και τις παρατηρήσεις .

Λαμβάνονται όλα υπόψη με προσοχή και βοηθούν πολύ .

 

Θα ήθελα μόνο να δικαιολογήσω τη Μαρία η οποία ήταν πραγματικά στον ''αυτόματο'' .

Πραγματικά δεν άκουγε καθόλου τι τραγούδαγε απ'το μόνιτορ που ήταν μπροστά της .

Το διαπίστωσα ο ίδιος στο πρώτο κομμάτι αλλά δεν ασχοληθήκαμε καθόλου για να μην υπάρχει καθυστέρηση στο πρόγραμμα .

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν άκουγε καθόλου τι τραγούδαγε απ'το μόνιτορ που ήταν μπροστά της .

Το διαπίστωσα ο ίδιος στο πρώτο κομμάτι αλλά δεν ασχοληθήκαμε καθόλου για να μην υπάρχει καθυστέρηση στο πρόγραμμα .

Κωστα μου..ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ.

 

Δραττομαι της ευκαιριας για να πω οτι το μονιμο κακο με τις μπαντες(που εχουν τραγουδιστη που δεν ψιθυριζει..-δεν ξερω η κοππελα αν εχει δυνατη φωνη,χρειαζεται δυστυχως..)ειναι οτι κοιτανε να ακουνε καλα ο καθενας(μπασο κιθαρα ντραμς)και κανεις δεν ασχολειται με τον τραγουδιστη που ειναι το ΠΡΩΤΟ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ.Αιντε στον πατσα ολοι,φτανει ν ακουω εγω...Και δε με νοιαζει αν ακουστει το τραγουδι..με νοιαζει να ''βαρεσουμε''..

Οπως και να το δω,ο κοσμος ακουει ΠΡΩΤΑ τη φωνη  και οχι..το  αν επαιξε καλα ο αλλος το σολο του SRV..

Ενα γκρουπ που σεβεται τον εαυτο του,σεβεται  πρωτα τον τραγουδιστη του...

Οπου  και οποτε και αν παιζει.. ;)

 

Γινομαι λιγο σπασικλας και γεροντοκορος τωρα,αλλα μιλαω ως κιθαριστας ΚΑΙ τραγουδιστης και εχω ''νιωσει'' τις προτεραιοτητες αλλα και την (μαλλον δικαιολογημενη)γαιδουριλα των ενιοτε συμπαικτων... ;) (δεν υπονοω οτι ειστε τετοιοι..αφου ειστε..ατομαρες!!!! :D)

 

Τωρα βεβαια..σε μουσικο-μαζωξεις..δεν ξερω τι εχει προτεραιοτητα,αλλα ΕΚΕΙ φαινεται η μπαντα που ξερει τι θελει..

 

Καταλαβαινω οτι θα πηγαινε πισω το προγραμμα αλλα επρεπε να εξασφαλισετε εστω και με καθυστερηση το να ακουει η κοπελα.

 

Οπως και να χει..εχετε τωρα με την κοπελα τα φοντα,με μερακι,να γινετε ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ μπαντα. :)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

Οπως και να το δω,ο κοσμος ακουει ΠΡΩΤΑ τη φωνη  και οχι..το  αν επαιξε καλα ο αλλος το σολο του SRV..

Ενα γκρουπ που σεβεται τον εαυτο του,σεβεται  πρωτα τον τραγουδιστη του...

Οπου  και οποτε και αν παιζει.. ;)

 

 

+1000000000

 

Πες τα... πες τα μπας και τα ακούσουν κάτι... μεταλάδες που θέλουν να ακούγονται πέντε μαγαζιά παρά κάτω γιατί... «παίζουμε ροκ και εκεί οι κιθάρες βαράνε»  :P ;D ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά δεν άκουγε καθόλου τι τραγούδαγε απ'το μόνιτορ που ήταν μπροστά της .

Ναι όντως Κώστα / Σταύρο. Το είδα κι εγώ.

Το monitor είχε ένα ζητηματάκι. Δεν ξέρω αν έφτιαξε στην Εβελίνα γιατί το ανέφερα στον ηχολήπτη (που όντως νοιαζόταν) όταν τελειώσαμε.

Απλώς εγώ, μεσοπρόγραμμα μεριά, αποφάσισα να με ακούσω από τα PA..... ;D

Είχε κλείσει και η (όποια) φωνή μου από φωνές, ομιλίες, τσιγάρα και μπύρες .....

Αν ανεβάσει ο Haris το just got paid, (μέσα από τις πρασινάδες) θα δεις/ακούσεις την συνειδητή πλέον απόφαση του "τραγουδιστή" που συνοψίζεται στο "I am going down but I am going down in flames".  ;D

Το κακό είναι οτι το κοινό με άκουγε περισσότερο από εμένα..... :o  :-[

 

Το ζήτημα που αναφέρεται όμως από τον Σταύρο είναι θεμελιώδες και δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον τρόπο από την εμπειρία σε live για να το ξεπεράσεις. Δηλαδή να μπορείς να έχεις έλεγχο της παρουσίας σου, του παιξίματός σου αλλά και να ακούς ταυτόχρονα τι λέει/παίζει και ο διπλανός σου. Γενικώς να είσαι κύριος του παιχνιδιού.

 

+1000000000

 

Πες τα... πες τα μπας και τα ακούσουν κάτι... μεταλάδες που θέλουν να ακούγονται πέντε μαγαζιά παρά κάτω γιατί... «παίζουμε ροκ και εκεί οι κιθάρες βαράνε»  :P ;D ;D

Άστο Τέρυ......... δεν μας παίρνει.........  :-[

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Τι; Τι; Εγώ αναφερόμουν στους μεταλάδες επί το γενικότερο  ;) ;D ;D ;D ;D ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα καλά και πολύ σωστά τα λέτε και έτσι είναι κλπ .

 

Αφού δεν είχαμε κάνει τσεκ πήραμε απόφαση της στιγμής να μη διακόψουμε εμφάνιση μισής ώρας για τέτοια πεζά θέματα monitoring  8)

Εξ'άλλου περνάγαμε ωραία  ;D

 

 

Το ζήτημα που αναφέρεται όμως από τον Σταύρο είναι θεμελιώδες και δεν μπορώ να σκεφτώ άλλον τρόπο από την εμπειρία σε live για να το ξεπεράσεις. Δηλαδή να μπορείς να έχεις έλεγχο της παρουσίας σου, του παιξίματός σου αλλά και να ακούς ταυτόχρονα τι λέει/παίζει και ο διπλανός σου.

Αυτό και έγινε από τους περισσότερους τελικά νομίζω

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι; Τι; Εγώ αναφερόμουν στους μεταλάδες επί το γενικότερο  ;) ;D ;D ;D ;D ;D

 

Το ξερω.Αλλωστε δεν εκτιμουν ολοι την αληθεια...

 

 

 

8)

1-c1ef001cc8.thumb.jpg.1a5599fd76fae2f166d25177ad775ae5.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου