pericles Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Συμφωνω με τον Hampis .Aν μου επιτρεπεται μια τελευταια γνωμη που αντιπροσωπευει μια εμπειρια 38 ετων σε τετοιου ειδους ενασχοληση (ντραμμερ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ πιανων Rhodes ) θα ηθελα να σημειωσω τα κατωθι.:α) το απαραδεκτο της υποθεσης ειναι οτι οι ''λεβεντες'' του συγκεκριμενου καταστηματος προφανως ειναι ''υπαλληλακια'' χωρις τσαμπουκα απεναντι σε τετοιες καταστασεις (να παραλαμβανουν δηλαδη εμπορευμα τετοιας αξιας χωρις ελεγχο) η να εκαναν τον ελεγχο να ειδαν τα προβληματακια (εξ ου και το ανοιγμενο κουτι δις )και να ειπαν δεν βαριεσαι ο Ελληνας ειναι Λιγουρης η ασχετος και θα το φαει.Οποτε τι να σκεφτουμε για αυτους;;; β)Μου κανει εντυπωση (μου κανει ; ) οτι το εργοστασιο της paiste στην Γερμανια το εχει ριξει στο σορολοπ (μαλακια στην καθομιλουμενη ) Δηλαδη δεν ειδαν στον ποιοτικο ελεγχο τις φουσκαλες και τις σκουριες η τους υποτιθεμενους λεκεδες κλπ που ισχυριζονται οτι ειναι θεμα παραγωγης (εναποθεση πιατων μετα το πλυσιμο και αλλες μπουρδες) γ) Γι'αυτο δεν απαντησαν στον φιλο μας Αμα μου απαντουσαν επισημα σαν εργοστασιο και μου ελεγαν αυτες τις παπαριες θα τους τα εχωνα στα Γερμανικα κανονικα. δ) Στην Τελικη αν σου εκοψαν καποια χρηματα εισαι οκ (μιλαμε οτι πρεπει να σου κανουν τουλαχιστον 30% εκπτωση γιατι το προιον που σου πουλησαν δεν ειχε ελεγχθει η αν ειχε πηγαν να στο σερβιρουν σαν να ησουν αοματος. Για οποιαδηποτε τεχνικη βοηθεια θες στο συγκεκριμενο θεμα μου στελνεις pm και τα λεμε. Στο φιναλε αγαπητοι μου συμφορουμιτες προτιμω τα εδω μαγαζια που ποτε δεν με κοροιδεψαν πανω στο αντικειμενο μου ΑΛΛΑ ΚΑΙ να προσπαθουσαν ματια και αυτια εχω ακομα και τα χρησιμοποιω.Και ας μου λεει ο hwept οτι εχω κολλημα και δεν ψωνιζω απ'εξω πραγματα που πρεπει να δω ,πιασω ελεγξω και ακουσω . Τα εχω γραψει πολλες φορες και παντα καποιος θα βρεθει να την πατησει οποτε αρχιζει το ιδιο μοιρολοι.Με τον Melodicdrummer βρεθηκαμε σε γνωστο μαγαζι μετα απο συννενοηση το καλοκαιρι που μας περασε και του εδωσα την γνωμη μου σε καποιες αγορες πιατινιων που εκανε επιτοπου Ο ανθρωπος ηταν πελατης του μαγαζιου οπως και εγω αλλα η εξυπηρετηση και η φιλικη ατμοσφαιρα απο τον Πωλητη (γνωστης του αντικειμενου ) μας εκανε φοβερη εντυπωση και φυγαμε με αρκετα ευρω μειον στις τσεπες μας .Αλλα το Ευχαριστηθηκαμε .Και το σημαντικοτερο ολα τα πιατα ηταν Α'Διαλογης Αυτα τα ολιγα (δεν υπαρχει shopping therapy μεσω internet παρτε το χαμπαρι ) ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Retronio Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Yameth φίλε μου υπερβολικός δεν είμαι σαν πελάτης, ούτε ψείρας είμαι. Αυτό που δεν ανέχομαι είναι να υποτιμά ο άλλος τη νοημοσύνη μου...Και πάνω απ' όλα, έλα κι εσύ στη θέση μου και δες ότι αυτά που περιγράφω δεν υπήρχαν σε 1 από τα πιατίνια ή το κάθε πιατίνι έιχε τη "δική του μικρή ιστορία" (και δεν αναφέρομαι σε μια τόση δα μικρή αστοχία όπως πας κι εσύ να μου το βγάλεις ότι ήταν.) Συνδυασμός όλων των παραπάνω που γράφω, εσένα θα σε άφηνε απτόητο και θα τα κρατούσες? 3 φορές μάλιστα στις 3??????? Και με ανοιγμένο το κουτί των πιατινιών???? εγώ άλλη ερώτηση θα σου κάνω και αυτή θέλω να μου απαντήσεις εσύ. Ποια είναι τα serial number που βλέπεις επάνω στο κάθε πιατίνι που μου έστειλαν??? Αν το κατάστημα δεν έχει ευθύνη στον έλεγχο ποιος έχει? Οκ, ναι, δεν λέω να πάει να έλεγξει όλες τις κούτες που έχουν στις αποθήκες τους, αλλά όταν αναφέρεται ένα πρόβλημα από τον πελάτη με υπόνοια για ελαττωματική παρτίδα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο να το ψάξει και να δώσει λύση/απάντηση, όχι να το αγνοήσει και να το επαναλάβει 3 φορές για να σε βγάλει στο τέλος και τρελλό γιατί βολεύει κάποιους (που δεν ελέγχουν, ή που ελέγχουν αλλά δε θέλουν να σου στείλουν το "καλό" πράμα για τον χ, ψ λόγο). Αν δεν έχει και αυτό τόσο σημασία, εγώ πάλι δεν θα σου φέρω τα 1.000.000 παραδείγματα με serial numbers που μου έρχονται στο μυαλό για να μου συγκρίνεις, απλά απάντησε μου στην εξής απλή ερώτηση. Αφού δεν έχει λοιπόν σημασία ούτε το serial number, όπως λες, τότε γιατί να το βάζουν επάνω στα πιατίνια ?????????????????? Τέλος συγγνώμη για τις φωτογραφίες που ανέβασα σε ακατάλληλο site, απλά δεν φαντάστηκα ότι θα είχε τέτοιο πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Θα συμφωνησω και εγω πως προκειται για αστοχιες στη γραμμη παραγωγη της Paiste σε αλλους αποδεκτες σε αλλους οχι. Συμφωνώ. Είτε πρόκειται για τη συγκεκριμένη παρτίδα είτε γενικά για τον ποιοτικό έλεγχο του γερμανικού εργοστασίου που ανέφερε ο Περικλής, το πρόβλημα ξεκινάει από την Paiste. Retronio, πέρα από τις τηλεφωνικές/ιντερνετικές αντιπαραθέσεις σου με το Music Store, και την ταλαιπωρία της διαδικασίας - που ήταν φυσιολογικό να στην σπάσει - το κατάστημα πρακτικά αντέδρασε, ενδεχομένως όχι άψογα, αλλά σίγουρα χωρίς δόλο. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αφού προσφέρθηκε να σου επιστρέψει τα χρήματα. Λίγο οφ τόπικ... Σχετικά με τη δοκιμή πριν την αγορά: Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model; Δεν είναι πολύ πιθανό να το έχουν δοκιμάσει κι άλλοι πριν από μας; Και αν μας αρέσει (το ερωτευτούμε, θέλουμε να το παντρευτούμε κ.λπ.) δεν θα το πάρουμε παρ' όλα αυτά; Ή θα ζητήσουμε ένα ολοκαίνουργιο από την αποθήκη (που ενδέχεται να μην ακούγεται ακριβώς το ίδιο με αυτό που θέλουμε να κάνει τα παιδιά μας) ; Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μουσικά όργανα και όχι για μπλέντερ, και οι ιδιαιτερότητές τους (και οι "ιδιοτροπίες" μας) είναι αυτές που τους δίνουν αξία. Τροφή για (βαθιά) σκέψη κύριοι. :D Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Waterfall-K, εδώ εκφράζουμε προσωπικές απόψεις... Γιατι εγω τι εκφραζω? Την αποψη του MusicStore? :P Ανεφερα δυο φορες οτι εχω μακροχρονη εμπειρια σε αγορες (και) απ'αυτο το καταστημα. ο καθένας μπορεί, μέσα σε κάποια πλαίσια, να χαρακτηρίσει ένα κατάστημα κάπως, ανάλογα με το πως του φέρθηκε...και, στην προκειμένη περίπτωση, φαίνεται πως το παιδί έχει λόγο να κάνει φασαρία.... Το "παιδί έχει λόγο να κάνει φασαρία", ναι. Το να τους αποκαλεσεις ομως "απατεωνες" παει πολυ, ιδιαιτερα οταν το συγκεκριμενο καταστημα "τυγχανει" να υπαρχει απο το 1972 και ειναι το ενα απο τα δυο μεγαλυτερα καταστηματα πωλησης μουσικου εξοπλισμου στην Ευρωπη με τζιρο εκατομμυριων και τεραστιο πελατολογιο. Αν το κατάστημα δεν έχει ευθύνη στον έλεγχο ποιος έχει? Εχεις καταλαβει οτι εδω δεν μιλαμε για το καταστημα/τρυπα της γειτονιας μας με τις τρεις κιθαρες, τα δυο synths και τη μια ντραμς, αλλα για "το ενα απο τα δυο μεγαλυτερα καταστηματα πωλησης μουσικου εξοπλισμου στην Ευρωπη" με κατι χιλιαδες προιοντα στις αποθηκες του? Τι και πως να ελεγξει? Και γιατι? Σφραγισμενα του ερχονται, σφραγισμενα τα στελνει σε μας και σχεδον ολη η διαδικασια ειναι αυτοματοποιημενη χωρις να ακουμπαει ανθρωπινο χερι. Οκ, ναι, δεν λέω να πάει να έλεγξει όλες τις κούτες που έχουν στις αποθήκες τους, αλλά όταν αναφέρεται ένα πρόβλημα από τον πελάτη με υπόνοια για ελαττωματική παρτίδα, το κατάστημα είναι υπεύθυνο να το ψάξει και να δώσει λύση/απάντηση... Απ'οτι ειδα, αυτο εκαναν. ...γιατί βολεύει κάποιους (που δεν ελέγχουν, ή που ελέγχουν αλλά δε θέλουν να σου στείλουν το "καλό" πράμα για τον χ, ψ λόγο) Αντε παλι τα ιδια... Δακτυλος της Φραου Μερκελ και εδω?... ;D Retronio, πέρα από τις τηλεφωνικές/ιντερνετικές αντιπαραθέσεις σου με το Music Store, και την ταλαιπωρία της διαδικασίας - που ήταν φυσιολογικό να στην σπάσει - το κατάστημα πρακτικά αντέδρασε, ενδεχομένως όχι άψογα, αλλά σίγουρα χωρίς δόλο. Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ, αφού προσφέρθηκε να σου επιστρέψει τα χρήματα. Ακριβως. Σχετικά με τη δοκιμή πριν την αγορά: Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model; Δεν είναι πολύ πιθανό να το έχουν δοκιμάσει κι άλλοι πριν από μας; Και αν μας αρέσει (το ερωτευτούμε, θέλουμε να το παντρευτούμε κ.λπ.) δεν θα το πάρουμε παρ' όλα αυτά; Ή θα ζητήσουμε ένα ολοκαίνουργιο από την αποθήκη (που ενδέχεται να μην ακούγεται ακριβώς το ίδιο με αυτό που θέλουμε να κάνει τα παιδιά μας) ; Τα οργανα που παιζεις στα καταστηματα ειναι εκει για δοκιμη απο τους πελατες, αν σου αρεσει κατι θα σου πουλησουν ενα καινουργιο_σφραγισμενο στην εργοστασιακη του συσκευασια_προϊον και οχι αυτο της επιδειξης. Τα οργανα επιδειξεων πωλουνται αργοτερα σε χαμηλοτερη τιμη και με την επισημανση οτι προκειται για οργανα επιδειξεων. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Κωστα εδω συμβαινει το εξης:τα κουτια που του ηρθαν ηταν ανοιγμενα και ξανακλεισμενα(αρα κατι τσεκαρανε η κατι αλλο συμβαινει) . Επισης τα ιχνη σκουριας και οι φυσαλιδες δειχνουν οτι δεν ηταν οργανα δοκιμης (αν ηταν οι υπαλληλοι θα τα ειχαν καθαρισει η τελος παντων αποσυρει μεχρι ναδουν τι συμβαινει αυτο απαιτει η κοινη λογικη. το πιο σημαντικο ειναι οτι στα πιατα δεν ισχυει οτι στα Keyboards ,Ενισχυτες κλπ. Τα πιατα ,τυμπανα και κιθαρες τα δοκιμαζουν πολλοι αλλα δεν ανηκουν στην σφαιρα του οργανου δοκιμης -γιατι απλα εχουν τον δικο τους ηχο και μονον. Τωρα αν το καταστημα Χ μετα απο καιρο επειδη θελει να φυγει το στοκ του κανει σπεσιαλ τιμη με καποιες αιτιασεις τοτε δεν υπαρχει θεμα .(και αυτο συμβαινει παντου.) Το συγκεκριμενο μαγαζι για μενα επρεπε να διαμαρτρηθει στη paiste για τα σκαρτα πιατινια που του στειλανε.Εν τελει καποιος η καποιοι δεν εκαναν καλα τη δουλεια τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Αν τα πακετα ηταν "ανοιγμενα και ξανακλεισμενα" γιατι δεν ψαχνουμε καλυτερα τι εγινε στη διαδρομη Γερμανια-Ελλαδα? Στη μεταφορα γινονται τα περισσοτερα ατυχηματα. Οπως εγραψα και πιο πανω, "Σφραγισμενα του ερχονται, σφραγισμενα τα στελνει σε μας και σχεδον ολη η διαδικασια ειναι αυτοματοποιημενη χωρις να ακουμπαει ανθρωπινο χερι". Δες αυτο: http://news.musicstore.de/neubau-videos/mstv-video/music-store-lager-inside-deutsch-2174 Απ' την αλλη εγω δεν ειπα οτι τα πιατινια που του εστειλαν ηταν οργανα δοκιμης/επιδειξης, απλα απαντησα στον Haris στο ερωτημα του "Όταν δοκιμάζουμε ένα πιατίνι (ή μια κιθάρα ή οποιοδήποτε μουσικό όργανο) πριν το αγοράσουμε, δεν το καθιστούμε αυτόματα floor model;" Τα πιατα ,τυμπανα και κιθαρες τα δοκιμαζουν πολλοι αλλα δεν ανηκουν στην σφαιρα του οργανου δοκιμης -γιατι απλα εχουν τον δικο τους ηχο και μονον. Ε πως εχουν δηλαδη τον δικο τους ηχο? Η Χ σειρα πιατινιων/κιθαρων/τυμπανων δεν εχει συγκεκριμενα χαρακτηριστικα και ηχο? Αν οχι τοτε τι "σειρα" ειναι? Δηλαδη αν εγω και συ αγορασουμε απο μια "Fender Road Worn 60 Stratocaster" (λεμε τωρα, εγω Hammond θα αγορασω... :P) δεν θα εχουμε τον ιδιο ηχο? Εσυ δηλαδη οταν αγοραζεις ντραμς τι κανεις, ακους/παιζεις το ταδε μοντελο που εχει ο μαγαζατορας προς επιδειξη και εχουν παιξει πανω του αλλα 1500 ατομα και αν σου αρεσει του λες "πακεταρε το να το παρω" ή αγοραζεις το ιδιο μοντελο αλλα "του κουτιου"? Το δευτερο φανταζομαι. Εξαλλου γι αυτο ειναι εκει το μοντελο επιδειξης (ειτε ειναι κιθαρα/ντραμς/πνευστο/πληκτροφορο κλπ) και αυτη ειναι η δουλεια του, να δειξει στους πελατες τι κανει και πως ακουγεται η ταδε σειρα του ταδε οργανου. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Εξαλλου γι αυτο ειναι εκει το μοντελο επιδειξης (ειτε ειναι κιθαρα/ντραμς/πνευστο/πληκτροφορο κλπ) και αυτη ειναι η δουλεια του, να δειξει στους πελατες τι κανει και πως ακουγεται η ταδε σειρα του ταδε οργανου. Εσύ σωστά το σκέφτεσαι...αλλά το Δαφνί είναι γεμάτο από τους άλλους...Οι μισοί ακούνε τα ξύλα και οι άλλοι μισοί...τους τα πουλήσανε Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 ΣΤΑ πιατα Κωστα μου υπαρχουν καποιες διαφορες απο πιατινο σε πιατινι .Ειναι ολοκληρη Ιστορια να στο εξηγησω και παλι δεν θα το καταλαβεις παρα μονον αν το ακουσεις με τα αυτια σου .Ειλικρινα το αντιμετωπιζω χρονια αυτο το θεμα ...αλλα δεν ειναι και θεσφατο!! Για κιθαρες δεν θα μιλησω γιατι ειμαι ασχετος αλλα πολλοι εδω μεσα που ειναι κιθαριστες θα σου πουν πως και τι μετραει σε μια αγορα κιθαρας.Οσο για τα τυμπανα εγω παντα αγοραζα αυτο που δοκιμαζα (κυριως μεταχειρισμενο )αλλα και οταν ειχα αγορασει καποτε (μικρος ημουν και απειρος ) καινουργια τα πουλησα γιατι δεν με ικανοποιουσαν ηχητικα . Πολλα γινονται καλο ειναι να ακουμε αυτο που αγοραζουμε ακριβως (και αφου το τσεκαρουμε πρωτα ) Εδω αυτοκινητο αγοραζεις καινουργιο και ολο και κατι θα βρεις που θα σου ξυνισει .... ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Απριλίου 2013 Εδώ ο καθένας σαν αντίλογο λέει τι κάνει ο ίδιος στις αγορές του, κάτι που για τους δικούς του λόγους θεωρεί σωστό. Και οι λόγοι αυτοί ισχύουν αλλά δεν είναι θέσφατα γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις. Καλά κάνει ο παραδοσιακός Περικλής και αγοράζει απο το γειτονικό του μαγαζί. Βλέπει, συζητάει, δοκιμάζει, αγοράζει. Καλά κάνει και ο Χ που ψωνίζει στο ιντερνετικό μαγαζί απο τον καναπέ ή το χωριό του. Βρίσκει ποικιλία μεγάλη, γρήγορο service, καλές τιμές και no questions asked εγγύηση ανταλλαγής ή επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών. Δυο διαφορετικοί τρόποι εξυπηρέτησης για διαφορετικές ανάγκες. Ο καθένας με τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του. Στην προκειμένη περίπτωση το κατάστημα λειτούργησε ακριβώς όπως έχουμε καλομάθει να απαιτούμε πλέον σαν καταναλωτές απο τα σοβαρά online shops. Επέστρεψε το προιόν 2 φορές χωρίς μα και μου, ενώ όπως μας ενημέρωσαν άμεσα ήταν/είναι διατεθειμένοι να επιστρέψουν τα χρήματα. Το ότι μπορεί να υπάρχει αστοχία υλικού σε συγκεκριμένο προιόν ή παρτίδα κάποιας εταιρείας απο τις δεκάδες που στοκάρουν, είναι πιθανό φαινόμενο και ίσως θα έπρεπε να δοθεί περισσότερη σημασία αφού το λέτε εσείς οι τελικοί αποδέκτες. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του πωλητή/υπευθύνου να το χειριστεί αναλόγως. Ισως το λάβει υπ' όψη του. Διαβάζει. Εξ άλλου τη φήμη τους δεν την έχτισαν τυχαία. Μακριά όμως απο ξενοφοβικές θεωρίες συνωμοσίας εδώ μέσα παρακαλώ. Θα είμαι απόλυτος. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 25 Απριλίου 2013 @yameth -Μπα απο το γειτονικο μου μαγαζι (ξερεις πιο ) δεν αγοραζω παρα μονο μπακετες Ειναι τρελλος αυτος ο Ρωμαιος ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση