ex-infectme247 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Πάντως με το συγκεκριμένο κατάστημα, εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία, μπορεί βέβαια και από καθαρή τύχη. Είχα αγοράσει πρόσφατα ένα ψηφιακό πιάνο έπιπλο, το οποίο διαφημιζόταν ως προϊόν από επιστροφή (retour) "σε καλή κατάσταση, με λίγο φθαρμένη συσκευασία", από αρχική τιμή 800ευρώ, στα 560. Τελικά μου ήρθε ένα ολοκαίνουριο (δεν εξηγείται αλλιώς), καθώς τα περισσότερα κομμάτια -μέχρι και το κλαβιέ- ήταν σε εργοστασιακά σφραγισμένες σακούλες που φαινόταν ότι δεν είχαν ανοιχτεί ποτέ, και δεν υπήρχε πουθενά ούτε καν μια δαχτυλιά ή ίχνος σκόνης, πόσω μάλλον σημάδι χρήσης! Πακεταρισμένο άριστα. Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκα, ήταν ότι το μεταχειρισμένο είχε κάποια φθορά/γρατζουνιά που δεν είχαν δει, παρά μόνο την τελευταία στιγμή, και αποφάσισαν εν τέλει να στείλουν ένα καινούριο χωρίς εξτρά χρέωση. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να παίχτηκε. Δεν αμφισβητώ βέβαια αυτά που λες, ούτε προσπαθώ να τα αναιρέσω, αλλά μήπως ο ισχυρισμός ότι το κάνουν επίτηδες στην Ελλάδα, είναι λίγο υπερβολικός; Δεν μου φάνηκε να προσπαθούν να αποκρύψουν τυχόν φθορές ή γρατζουνιές γιατί και σε άλλα προϊόντα που έβλεπα, τις ανέφεραν ξεκάθαρα. Πάντως την 2η και την 3η φορά δεν συγχωρούνται, όπως και να'χει. Βρες την υπομονή να τα ξαναστείλεις πίσω και ζήτα τα χρήματά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Φίλε Retronio καλως ήρθες και πολύ σωστά κάνεις που σκέφτεσαι τα περι δεοντολογίας. Οι κανονισμοί αναφέρουν ρητά: Ιδιαίτερα όταν γίνεται ανώνυμα και αόριστα. Σέβομαι την τρεχάλα που τράβηξες, όμως καλό θα ήταν να έβαζες και το λινκ των προϊόντων που αγόρασες πριν γίνει χιονοστιβάδα παραπληροφόρησης η θεωρία συνωμοσίας πως το μαγαζί αυτό στέλνει στην Ελλάδα β' διαλογής πράγματα. Αν θες θα το ελέγξουμε κιόλας για να είμαστε όλοι ενημερωμένοι στο εξής. Επειδή έχεις απόλυτο δίκιο, και έτσι πρέπει να είναι το σωστό, θα βάλω το λινκ από αυτά που αγόρασα : http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Paiste-Alpha-Boomer-Cymbal-Set-14-/18-/22-free-Splash/art-DRU0025310-000 και αν θέλεις θα ανεβάσω φωτογραφίες και από τα 3 σετ που μου έστειλαν (ακόμη και video με το unpackaging σας ανεβάζω) για να δείτε ότι υπάρχει διαφορά από αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία και στο site του καταστήματος (και στο site της Paiste), με αυτά που μου παρέλαβα από αυτούς. Φυσικά και όλα είναι συνομωσιολογία εφόσον δεν έχω λάβει απάντηση ακόμη από την Paiste. Λίγο δύσκολο όμως ένα πιατίνι α-διαλογής να γράφει επάνω ένα serial number με κάποια συγκεκριμένη μορφή και το actual product να έχει δυσδιάκριτο αριθμό (μισο-χαραγμένο), και ταυτόχρονα σχεδόν ανύπαρκτο το εγχάρακτο λογότυπο της εταιρείας πάνω από τον αριθμό αυτόν (όπως το βλέπω στο site της Paiste, του καταστήματος και στα demonstration video του youtube). Και όπως είπα ταυτόχρονα τα λογότυπα να έχουν ξεφτύσει/ξεκολλήσει.... Γνωρίζω επίσης ότι εδώ δεν είναι το μέρος για να κάνουμε επώνυμες καταγγελίες. Απλά συζήτηση κάνουμε και κυρίως, το θρεντ το άνοιξα για να ακούσω τις γνώμες του κόσμου όσον αφορά την αυθεντικότητα του εν λόγω προϊόντος. Τέλος, το αν αυτό το προϊόν αυτό είναι όντως β-διαλογής ή όχι, καθώς και για το ποιος ευθύνεται (η Paiste ή το κατάστημα) δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Ένα είναι το σίγουρο, ότι άλλο βλέπεις και παραγγέλνεις, άλλο παίρνεις και αυτό είναι απάτη, ναι αυτό μπορώ να σου το αποδείξω. Το ποιος ευθύνεται για αυτήν την απάτη θα το αποδείξω και αυτό όταν λάβω στα χέρια μου γραπτή απάντηση από την Paiste. Γιατί ναι, υπάρχει και έστω και μία στο εκατομμύριο η πιθανότητα (όπως ισχυρίστηκε τηλεφωνικώς το κατάστημα) να έχουν παραλάβει ελαττωματική φουρνιά από το εργοστάσιο της Paiste εν αγνοία τους....Πράγμα βέβαια που ουδέποτε νοιάστηκαν να ξεδιαλύνουν από τη δεύτερη φορά που επαναλήφθηκε το "λάθος"... Ετοιμάζω και τις φωτογραφίες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 @hwept αν θες να ακουσεις 602 καινουργια το γνωστο καταστημα των Εξαρχειων ειχε μια σειρα 20'',18'' 16'' &14'' Hihat.Eιπαμε να ψαχνουμε και λιγο (δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στην Πατρα ) ;D ;D Αν δεν θελεις να πας εκει εχω ενα φιλο συλλεκτη που εχει αρκετα 602 σε διαφορες εκδοσεις (μαυρα &μπλε ) να σε παρω απο το χερακι να σε παω να ακουσεις ; ;D ;D Ειδικα τα paiste 602 formula τα καινουργια εχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τον ιδιο ηχο μετα παλια ,τα οποια ειχα σε ολη την γκαμα τους (μεχρι china 18'' το οποιο και το εχω ακομα ). 8) 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Παιδιά το κατάστημα είναι αυτό. Ναι, και αυτοί είναι οι απατεώνες και όχι εγώ ο γκαντέμης... Το να κατηγορεις ως "απατεωνες" ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πιο εμπιστα μουσικα καταστηματα της Ευρωπης κρινοντας μονο απο την περιπτωση σου ειναι λιγο βαρυ. Υπαρχουν χιλιαδες πελατες του Musicstore στην Ευρωπη και στην Ελλαδα που θα σου πουν ακριβως το αντιθετο, δηλαδη οτι το καταστημα ειναι σε ολα του αψογο με τις αγορες και τις επιστροφες προιοντων. Εχω μακροχρονη εμπειρια και στις δυο περιπτωσεις χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Σε περιπτωσεις επιστροφων, η διαδικασια ειναι: Πελατης: "γεια σας, εχω αυτο το προβλημα με το ταδε προιον που μολις παρελαβα" Καταστημα: "ζητουμαι συγνωμη γι αυτο, θελετε να επιστρεψετε το προιον και να σας στειλουμε ενα αλλο ιδιο ή να σας γινει επιστροφη χρηματων?" Τοσο απλα. Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Το να κατηγορεις ως "απατεωνες" ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πιο εμπιστα μουσικα καταστηματα της Ευρωπης κρινοντας μονο απο την περιπτωση σου ειναι λιγο βαρυ. Υπαρχουν χιλιαδες πελατες του Musicstore στην Ευρωπη και στην Ελλαδα που θα σου πουν ακριβως το αντιθετο, δηλαδη οτι το καταστημα ειναι σε ολα του αψογο με τις αγορες και τις επιστροφες προιοντων. Εχω μακροχρονη εμπειρια και στις δυο περιπτωσεις χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Σε περιπτωσεις επιστροφων, η διαδικασια ειναι: Πελατης: "γεια σας, εχω αυτο το προβλημα με το ταδε προιον που μολις παρελαβα" Καταστημα: "ζητουμαι συγνωμη γι αυτο, θελετε να επιστρεψετε το προιον και να σας στειλουμε ενα αλλο ιδιο ή να σας γινει επιστροφη χρηματων?" Τοσο απλα. Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο. Ό,τι και να μου πεις δίκιο έχεις από τη στιγμή που δεν έτυχε σε εσένα αλλά σ' εμένα. Εγώ τους κρίνω σαν απατεώνες από τη δική μου εμπειρία... Διότι ενώ εγώ απλά τους ζητάω επιστροφή χρημάτων τη στιγμή που παραλαμβάνω το 2ο πακέτο ενώ αυτοί τηλεφωνικώς μου αντιπροτείνουν ότι θα ελέγξουν την αποθήκη για να βρούν σετ χωρίς ελαττώματα και να με ενημερώσουν τότε για το τι θα αποφασίσω να γίνει (επιστροφή ή αποστολή 3ου πακέτου), αυτοί ξέρεις τι κάνουν? Μου στέλνουν 3ο πακέτο χωρίς να το ελέγξουν ενώ όταν τους έκραξα τηλεφωνικώς (γιατί έκαναν άλλα από αυτά που είχαμε συζητήσει) τότε και ζήτησα γραπτή εγγύηση επιστροφής χρημάτων να με καλύπτει και για την 3η φορά (γιατί αν διαβάσεις το policy τους ξέρεις ότι άμα γουστάρουν σου λένε, φίλε πέρασαν οι 30 ημέρες απ'όταν πλήρωσες το προϊόν οπότε επιστροφή χρημάτων άκυρη...ή πόσα έδωσες? 600 και μου τα έστειλες πίσω μεταχειρισμένα? πάρε 400 και να σαι κι ευχαριστημένος). Η απάντηση που μου έδωσαν βέβαια την έχω αναφέρει παραπάνω. Αυτά για να μην παρεξηγούμαστε, αλλά και για να μην παραπλανόμαστε και επαναπαυόμαστε απλά και μόνο διαβάζοντας τα θετικά feedback βγάζουμε αντιπροσωπευτικά συμπεράσματα. Και ναι στην αρχή, από την πρώτη επιστροφή δεν έχω κανένα παράπονο, όπως τα λες έγιναν. Από τη δεύτερη φορά και μετά όμως δεν έγιναν έτσι τα πράγματα... Και θα σου κάνω και μία ερώτηση κρίσεως, αν δεις ένα ebay seller me 100.000 feedback και ποσοστο 99% και διαβάσεις τα σχόλια και δεις ότι από τα 100.000 feedback, τα 1000 άτομα να περιγράφουν το ίδιο πρόβλημα...τι συμπέρασμα βγάζεις για τον πωλητή? Αν είχα αγοράσει ένα πιατίνι που έκανε 50 ευρώ, δεν θα ασχολούμουνα καν...Αλλά για τα 600 ευρώ δεν μπορώ να το προσπεράσω έτσι το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 ...ξέρεις ότι άμα γουστάρουν σου λένε, φίλε πέρασαν οι 30 ημέρες απ'όταν πλήρωσες το προϊόν οπότε επιστροφή χρημάτων άκυρη... Και θα'χουν δικιο. πόσα έδωσες? 600 και μου τα έστειλες πίσω μεταχειρισμένα? πάρε 400 και να σαι κι ευχαριστημένος). Ετσι λες θα σου πουν? Ενα καταστημα με τζιρο πολλων εκατομμυριων ευρω θα κατσει να κανει παζαρια για...200 ευρω? Φιλε μου αυτα δεν γινονται ουτε στις...λαικες, οχι σε καταστηματα/γιγαντες τυπου Musicstore και Thomann. :P Και θα σου κάνω και μία ερώτηση κρίσεως, αν δεις ένα ebay seller me 100.000 feedback και ποσοστο 99% και διαβάσεις τα σχόλια και δεις ότι από τα 100.000 feedback, τα 1000 άτομα να περιγράφουν το ίδιο πρόβλημα...τι συμπέρασμα βγάζεις για τον πωλητή? 1000 αρνητικα feedbacks μετρανε πιο πολυ απο 99000 θετικα feedbacks? Με ποια λογικη? Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 1000 αρνητικα feedbacks μετρανε πιο πολυ απο 99000 θετικα feedbacks? Με ποια λογικη? Με τη λογική ότι πολύ απλά τα θετικά feedback είναι εύκολο να είναι και στημένα. Και κατά δεύτερον, μπορεί να αφορούν συναλλαγές φθηνών προϊόντων. 1000 στα 100.000 είναι ύποπτο αν μίλαγα για 10 στα 100.000 δεν θα ήταν άξιο αναφοράς. Στη δική μου περίπτωση 3 στα 3 τι συμπέρασμα να βγάλω? Αλλά θα επαναλάβω, το θέμα μας είναι τα β-διαλογής ή όχι πιατίνια, και όχι το κατάστημα. Κακώς πήγε εκεί η συζήτηση...Θα ανεβάσω τις φωτογραφίες όταν τις δεις δώσε μου τότε μία απάντηση επί του θέματος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Με τη λογική ότι πολύ απλά τα θετικά feedback είναι εύκολο να είναι και στημένα. Το ιδιο μπορει να γινει και απ'την αναποδη. Με την ιδια "ευκολια" μπορει και τα αρνητικα feedbacks να ειναι στημενα. Αν πιασουμε τα "μπορει να..." θα ξημερωσουμε και ακρη δεν θα βγαλουμε. Αλλά θα επαναλάβω, το θέμα μας είναι τα β-διαλογής ή όχι πιατίνια, και όχι το κατάστημα. Κακώς πήγε εκεί η συζήτηση... Δεν πηγε μονη της η συζητηση εκει, εσυ την πηγες οταν τους αποκαλεσες απατεωνες. Για την περιπτωση σου σου απαντησα ηδη οτι "Δεν αμφισβητω τα οσα εγραψες, απλα το να "σταμπαρουμε" ξαφνικα το Musicstore με την ρετσινια του "απατεωνα" ειναι λιγο τραβηγμενο". Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Θέλεις να την πας αλλού τη συζήτηση ή έχω λάθος εντύπωση? Εγώ αποκαλώ απατεώνα αυτόν που δε μου στέλνει αυτό που δείχνει η φωτογραφία στο κατάστημα του αλλά κάτι άλλο που μοιάζει. Αυτό είναι παραπλανητική διαφήμιση προϊόντος και σ' αυτό δεν μπορείς να με αμφισβητήσεις. Όσο για τα αρνητικά και θετικά feeddback δεν είναι επί του θέματος. Αν θέλεις τα συζητάμε σε άλλο θρεντ. Και θα σου επαναλάβω φίλε Waterfall-K, δες τις φωτογραφίες που θα παραθέσω και έλα τότε να μου κάνεις μαθήματα για αγορές μέσω internet....καθώς και πόσο αξιόπιστος είναι ο εν λόγω πωλητής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hampis Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Φιλε Waterfall-K υπαρχουν απο οτι ξερω αρκετοι δυσαρεστημενοι πελατες απο το musicstore.Σιγουρα το καταστημα ειναι μεγαλο και απο τα πιο γνωστα στην Ευρωπη με μεγαλη πελατεια αλλα η ''ιδιαιτερη'' αντιμετωπιση προς τους Ελληνες δεν παυει να ειναο ενα θεμα.Κατι που δε γινεται με τον thomann για παραδειγμα.Οπως σου ειπα γνωρίζω τουλαχιστον 10 περιπτωσεις διαφορετικων προσωπων με παραπονα απο το musicstore.Ο χαρακτηρισμος ''απατεωνες'' απο το φιλο ειναι αποτελεσμα της ταλαιπωριας που περασε και προσωπικη αποψη/αντιδραση.... @hwept μη νομιζεις οτι και στον thomann να πας τα 602 και τα twenty θα ειναι εκει να σε περιμενουν.Σιγουρα θα υπαρχει πολυ μεγαλυτερη γκαμα για δοκιμες αλλα οχι τα παντα... Αυτο μου το ειπε και φιλος που επισκεφτηκε και το thomann κ το musicstore.Το ιδιο ισχυει και για τα καταστηματα στην Αγγλια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση