Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Φιλε Waterfall-K υπαρχουν απο οτι ξερω αρκετοι δυσαρεστημενοι πελατες απο το musicstore. Υπαρχει εστω και ενα μαγαζι χωρις καποιους δυσαρεστημενους πελατες? Θέλεις να την πας αλλού τη συζήτηση ή έχω λάθος εντύπωση? Εχεις λαθος εντυπωση. Και δεν σου κανω μαθηματα, σου λεω την μακροχρονη εμπειρια μου με αγορες (και) απο το συγκεκριμενο καταστημα. Η περιπτωση σου ειναι μια στο εκατομμυριο, και φυσικα δεν ειναι χαρακτηριστικη της πολιτικης του καταστηματος ουτε μπορει να σβησει τα...200 χρονια επιτυχημενης πορειας του στο χωρο. Ή νομιζεις οτι ειναι τυχαια ενα απο τα δυο μεγαλυτερα και πλεον αξιοπιστα μουσικα καταστηματα πανευρωπαικα? Σου λεω απλα και για μια ακομα φορα να μην "τρεχεις" στους χαρακτηρισμους σου. Specs talks, Mgs walks
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Το ότι μπορεί να ήταν για τα προηγούμενα 200 χρόνια το καλύτερο και μεγαλύτερο δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό, δεν αντιλέγω. Όμως πρέπει να δεχτείς κι εσύ ότι όπως υπάρχει η περίοδος της ακμής έτσι κάποτε έρχεται και η περίοδος της παρακμής. Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Αυτό εσένα δε σε βάζει καθόλου σε σκέψεις?
Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Το ότι μπορεί να ήταν για τα προηγούμενα 200 χρόνια το καλύτερο και μεγαλύτερο δεν το γνωρίζω αλλά είναι πιθανό, δεν αντιλέγω. Όμως πρέπει να δεχτείς κι εσύ ότι όπως υπάρχει η περίοδος της ακμής έτσι κάποτε έρχεται και η περίοδος της παρακμής. Εχεις ορεξη για κουβεντα... ;D Αν δεν ξερεις λοιπον τι ηταν (αλλα και τι ειναι ακομα) ολα αυτα τα χρονια το Musicstore σημαινει οτι εισαι πολυ νεος σε τετοιου ειδους ιντερνετικες αγορες. Οσο για το αν το Musicstore περναει περιοδο παρακμης, μαλλον μιλαμε για διαφορετικα μαγαζια ή κατι εχεις μπερδεψει. Το Musicstore ειναι αυτη τη στιγμη ενα απο τα δυο μεγαλυτερα μουσικα καταστηματα στην Ευρωπη με τζιρο δεκαδων εκατομμυριων. Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Εχεις καμια στατιστικη ερευνα που υποστηριζει τα παραπανω? Γιατι εγω δεν εχω. Ειμαι και γω Ελληνας και χρονια πελατης (και) στο Musicstore, και ως σημερα δεν εχω κανενα προβλημα. Δεν τους ξερω/δεν με ξερουν, και αν ειχα καποιο προβλημα θα το ελεγα. Η περιπτωση σου δεν ειναι αντιπροσωπευτικη της πολιτικης του καταστηματος, μπορει να επεσες σε πωλητη/υπευθυνο-καραγκιοζη, αυτα συμβαινουν και στις "καλυτερες οικογενειες". Κατι παρομοιο ειχε συμβει πριν μερικα χρονια και με εναν αλλο Ελληνα υπευθυνο σε ενα απο τα δυο αυτα καταστηματα, στο Thomann ή στο Musicstore, δεν θυμαμαι να σου πω ακριβως, αλλα υπαρχει στο ΝΟΙΖ το αναλογο ποστ, κανε μια αναζητηση να το βρεις να το διαβασεις. Το αποτελεσμα λοιπον ηταν ο συγκεκριμενος πωλητης/υπευθυνος να απομακρυνθει αμεσως απο τη θεση του μετα απο τις καταγγελιες που εγιναν στο καταστημα. Η πολιτικη αυτων των επιχειρησεων ειναι standard προς ολους, νομιζεις οτι ακολουθουν αλλη πολιτικη για τους Ελληνες/Πορτογαλους/Ιταλους/Ισπανους για...πολιτικους λογους? Ειναι αστειο να το πιστευει καποιος αυτο. Πιστευω οτι στο τελος θα βρεθει λυση στο προβλημα σου. Specs talks, Mgs walks
Retronio Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 OP Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα λόγια, σαν κάπου αλλού να τα διάβαζα/άκουγα πρόσφατα...:) Εγώ ένα θα πω, ο πωλητής δεν φταίει ποτέ, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αφελής να τα βάλω με τον πωλητή, αυτός κάνει αυτό που τον πληρώνουν να κάνει και το κάνει σωστά ώς ένα σημείο. Τα προβλήματα, αν θέλουμε να λέμε ότι σκεφτόμαστε, έχουν βαθύτερες ρίζες όσο κι αν θα βόλευε κάποιους να πίστευα το αντίθετο... Λύση εύχομαι κι εγώ να βρεθεί. Και ναι, όταν συζητάμε συζητάμε και θα μιλάμε και πολύ αν χρειαστεί μέχρι να δοθεί ξεκάθαρη απάντηση ;) Γιατί άνεργος είμαι και ντραμς ήθελα να παίξω ο καψερός όχι για να χάνω τους μήνες μου έτσι στα ταχυδρομεία στα policy και στα ποστ... Το ότι ένα κατάστημα κάνει τζίρο χ εκατομμύρια δε μου λέει τίποτα. Η κοροϊδία από πλευράς πωλητή θα ξενέρωνε τον καθένα, είτε του την έκανε η Coca-Cola, είτε ο μπακάλης της γειτονιάς...Για να μην σου πω ότι θα με ξενέρωνε πιο πολύ αν την έκανε η Coca-Cola και μετά χρησιμοποιούσε αυτό ως δικαιολογία για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Κάτι μου θυμίζουν αυτά τα λόγια, σαν κάπου αλλού να τα διάβαζα/άκουγα πρόσφατα...:) Που τα ακουσες/διαβασες προσφατα? Για πες μου να δω ποιος με αντιγραφει... Εγώ ένα θα πω, ο πωλητής δεν φταίει ποτέ, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Sure... ;D Αντε βρες τωρα το ποστ που σου ειπα και θα δεις απο που βρωμαει ενα ψαρι... 8) Specs talks, Mgs walks
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Administrator Δημοσιευμένο 22 Απριλίου 2013 Μπορείς όμως να μου δώσεις μία απάντηση γιατί τα αρνητικά κρούσματα ολοένα και αυξάνονται τα τελευταία 2 χρόνια από καταστήματα τέτοιου τύπου μόνο προς Έλληνες, Πορτογάλους, Ιταλούς και Ισπανούς καταναλωτές? Αυτό εσένα δε σε βάζει καθόλου σε σκέψεις? Είδες που φτάσαμε στην παπαρολογία στα καλά καθούμενα; Ενώ ξεκίνησες πολύ ωραία στην αρχική τοποθέτηση σου, διάβασες μια αστήρικτη άποψη κάποιου την συνδύασες με την προσωπική σου αρνητική εμπειρία και την αναπαράγεις εις τετραπλούν, κάνοντας προφανώς προβολή σε κάποια θεωρία συνωμοσίας απο αυτές που κυκλοφορούν τελευταία. Σε παρακαλώ πολύ να μην συνεχίσουμε σε αυτό τον τόνο. Ζήτησα να τοποθετηθεί το κατάστημα. Live and let Live.
Retronio Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 OP Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Εγώ δεν θα γράψω άλλα σχόλια και το τελειώνω εδώ το θέμα λοιπόν, για να μην νομίζουν κάποιοι ότι σκοπός μου είναι να προσβάλλω τη φήμη του καταστήματος και έτσι δημιουργούνται παρεξηγήσεις.... Σωστά τα λες εσύ yameth και κακώς που το συνέχισα...Τις φωτογραφίες όμως θα τις ανεβάσω για του λόγου το αληθές καθότι το μόνο που με "κόπτει" εδώ μέσα είναι να μάθω τι πιατίνι αγόρασα. Και τότε θέλω να ακούσω και τη δική σου άποψη.
ippex Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Εμένα πάντως απο όλη αυτή την ιστορία μου φαίνεται περίεργο οτι δεν έχει τοποθετηθεί η εταιρία εδώ και τόσο καιρό. Πρίν απο μερικούς μήνες είχα πέσει σε ενα ελλατωματικό δερμα Evans που είχα πάρει απο το Νάκα, και επειδή δεν ήξερα τί έπρεπε να κάνω έστειλα πρώτα ενα mai στην εταιρία. Μου απάντησαν σε λιγότερο απο ημέρα και ενημέρωσαν αυτοί το Νάκα να προχωρήσει σε αντικατάσταση. Βέβαια όταν πήγα εκεί ο Κωστής με πληροφόρισε πως αν είχα πάει κατ ευθείαν εκεί μπορεί να γινόταν και πιό γρήγορα. Θέλω να πω οτι η απάντηση της εταιρίας μπορεί εκτός απο το να καθορίσει αν το λάθος είναι δικό της ή του μαγαζιού, να πιέσει το μαγαζί με άλλο τρόπο απ ότι ενας πελάτης μόνος του. Πόσο μάλλον όταν και οι 2 βρίσκονται στην ίδια χώρα...!!!!
hampis Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Είδες που φτάσαμε στην παπαρολογία στα καλά καθούμενα; Ενώ ξεκίνησες πολύ ωραία στην αρχική τοποθέτηση σου, διάβασες μια αστήρικτη άποψη κάποιου την συνδύασες με την προσωπική σου αρνητική εμπειρία και την αναπαράγεις εις τετραπλούν, κάνοντας προφανώς προβολή σε κάποια θεωρία συνωμοσίας απο αυτές που κυκλοφορούν τελευταία. Σε παρακαλώ πολύ να μην συνεχίσουμε σε αυτό τον τόνο. Ζήτησα να τοποθετηθεί το κατάστημα. Με ενδιαφερον αναμενω την τοποθετηση της διοικησης της εταιρειας και ιδιως για το εαν εχει δωσει εγκριση να μεσολαβει υπαλληλος της για να πουλαει σε αλλες τιμες απο αυτες που διαφημιζει....
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Administrator Δημοσιευμένο 23 Απριλίου 2013 Ελαβα πριν λίγο την επίσημη απάντηση απο το Music Store για την υπόθεση. Για ευνόητους λόγους έσβησα το επώνυμο του Retronio όπου αναφέρεται. Ευχαριστώ καταρχήν που μου/μας δίνετε την ευκαιρία να απαντήσουμε στο θέμα. Μάλλον θα μιλάτε για τον κύριο Σ...... Ιωάννη aka Retronio! Είδα πριν από λίγο το link που μου δώσατε. Να σας εξηγήσω το θέμα από τι δικη μου/μας πλευρά. Την πρώτη φορά που μίλησα με τον Κύριο Σ....., είπαμε ότι καμιά φορα μπορεί να μπερδεύτηκε κάποιο “RETOUR” η έστω να μας ήρθε κάποιο σετάκι από την Paiste σε κακή κατάσταση. Καμιά φορά συμβαίνει, δεν φτιάχνεται ένα η δυο στην παραγωγή αλλα εκατοντάδες. Από τον κύριο Σ..... στάλθηκαν φωτογραφίες και ένα video από το οποίο δεν ήταν εμφανή 100% τα προβλήματα που μας ανέφερε. Χωρίς δεύτερη κουβέντα, στείλαμε τα χαρτιά τις επιστροφής και τα φέραμε πίσω, στέλνοντας παράλληλα ένα δεύτερο set Paiste από την αποθήκη, του κουτιού! Με το που φτάσανε και τα δεύτερα επικοινώνησε τηλεφωνικώς πάλι μαζί μου, ότι και αυτά έχουν σκουριές και είναι στραβά. Έστειλε και φωτογραφιες και πάλι ένα βιντεάκι από το οποίο δυστυχώς πάλι δεν ήταν εμφανές το/τα προβλήματα με τις σκουριες όπως ανέφερε η ότι είναι στραβά και μεταχειρισμένα. Για να μην έχουμε πρόβλημα ξανά έστειλα χαρτιά επιστροφής και ένα set καινουργή Paiste. Ανέφερα το πρόβλημα στον υπεύθυνο από το Drum Department + στα δυο παιδιά που είναι υπεύθυνα για τις αγορές των Drum, μπας και υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην παραγωγή και πρέπει να μιλήσουμε με την Paiste για την επιστροφή των set αυτών. Έχουμε περίπου 15 με 20 τεμάχια στην αποθήκη! Στον μεταξύ έχουμε στείλει είδη το τρίτο SET κουτιού… και παράλληλα έχουν φτάσει τα δυο "χαλασμένα” στο RETOUR Department. Κατεβήκαμε λοιπόν ο Manager από τα Drum τα δυο παιδιά και κοιτάξαμε και τα δυο Paiste set τα οποια ήταν τελείως άψογα. Η σκουριά που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν ήταν σκουριά, ήταν απλά το σημείο που πιάνεται το πιατινι στη βάση το οποιο απλά δεν είναι brilliant finish! Άπο κάπου πρέπει να το στηρίξει η Paiste για να κάνει το brilliant finish στο πιατινι. Τα serial number φαινόταν καθαρά στο πιατινι και δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Τα ελέγξαμε εάν είναι στραβά και εάν έχουν κάποιο άλλο πρόβλημα όπως αναφέρει, φυσαλίδες κτλ. Αλλα δεν ήταν τελικά. Το στράβωμα που είχε είναι μια μηδαμινή απόκλιση των 0,02 χιλιοστών το οποίο είναι στα κανονικά πλαίσια. Και οι τρεις drummer μου διαβεβαίωσαν ότι μετά από μια εβδομάδα παίξιμο τα πιατινια θα πάρουν κάποια κλίση η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που έχει από τι Μάνα τους. Και ότι η κλίση δεν επηρεάζει ούτε τον ήχο ούτε την ποιότητα! Μίλησα ξανά με τον κύριο Σ...... και του εξήγησα, ότι το SET Paiste είναι σε άριστη κατάσταση, το κοιτάξανε 3 expert αλλα έτσι και τελικά δεν είναι ευχαριστημένος με το Paiste Set. Ο καθένας έχει τι ιδιοτροπίες του, μπορώ να του στείλω για τρίτη φορά τα χαρτιά για επιστροφή και να του στείλουμε τα χρήματα πίσω, σε κάποιο τραπεζικό λογαριασμό! Δεν είχε δίκαιο με αυτά που έλεγε και έγραφε, αλλά εκινείτο μέσα στα όρια του money back Guarantee! Ο κύριος Σ...... αποφάσισε να κρατήσει τα Πιατίνια τελικά και απότι μου ανέφερε τα πούλησε σε κάποιο γνωστό του ο οποιος τα θεώρησε άψογα και θα κοιτάξει να βρει κάτι άλλο! Έτσι απομείναμε νομίζω την τελευταία εβδομάδα! Από τις πλευρά του Music store και από την πλευρα της Paiste τα πιατίνια ήταν άψογα. B-διαλογής δεν πουλάμε και εάν ναι.. το γράφουμε, το λέμε και έχουν διαφορετική τιμή από αυτά του κουτιού. Δεν έχω σαν υπεύθυνος πωλήσεων για την Ελλάδα κανένα λόγο να κοροϊδεύω τους πελάτες ούτε και το Musicstore! Σπυρίδων Μαυρίδης Υπεύθυνος Πωλήσεων Ελλάδας ------------------------------------------ Tel +49 (0) 221-8884-1670 Fax +49 (0) 221-8884-..... E-Mail [email protected] Net: http://www.musicstore.de ------------------------------------------ MUSIC STORE professional GmbH Istanbulstrasse 22-26 51103 Köln Live and let Live.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση