Heartcore Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Το ότι τα πράγματα είχαν από καιρό δείξει σημεία φθοράς είναι γνωστό. Το ότι η μουσική που παράγεται την σήμερον ημέρα κάθε άλλο παρά μουσική ειναι και αυτό φαίνεται πλεον από την ευτελή διαδικασία παραγωγής αυτής όπως περιέγραψες παραπάνω. Η διαδικασιά παραγωγής μουσικής έχει γινει και αυτή μια βιομηχανία που υποβαθμίζει και ξεγυμνώνει τη διαδικασία της σύνθεσης από την μαγεία της, αντικαθιστώντας αυτή με 1000 plugins και εκατομύρια patches. Παρ'όλα αυτά, υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος. Σίγουρα υπάρχουν εκεί έξω πολλοί που κάνουν υγειής χρήση των μέσων που τους παρέχονται, υπάρχουν εκείνοι που ακόμα και με ένα σπασμένο πρόγραμμα μάθανε κάτι, και άλλοι πολλοί. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι δαγκώνουν μεγαλύτερη μπουκιά από αυτή που μπορούν να μασήσουν και όχι μόνο οι καταναλωτές, oι κάπτεν χουκ αλλά και οι ίδιες οι εταιρίες. Ίδωμεν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
indianos Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 πεστα χρυσοστομε πεστα που ησουνα αγορι μου τοσο καιρο ? βιβλια ? γνωση ? μελετη ? αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποιο plugin με τιτλο ωδειο ? ρε παιδια για πειτε μου , εβγαλε καμια εταιρεια plugin ωδειο να το κανω δωρο σε κατι φιλους μου ?? η γνωση δεν αντικαθισταται ποτε και με τιποτα τα software δεν ειναι θαυματουργα και αυτονομα ο ηχος παντα θα ειναι πολυπλοκος , δυσκολος και απαιτητικος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Είναι ένα πρόβλημα.... Δεν ξέρω που και πώς εμπλέκομαι σε αυτό το θέμα, αν είμαι ενοχος ή αθώος. Αναπόφευκτη η ταύτιση των λεγομένων απο του feather και του indianou, με τα βιώματά μου. Τί είναι τελικά σωστό. Αυτή η παροχή και διακίνηση τεχνολογίας και λύσεων με θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο , έχει χτυπήσει παντού, και οι εμπλεκόμενοι με τα μουσικά, δεν θα μπορούσαν να μείνουν απ έξω. Σε μια κοινωνία που οι σπουδές γενικά και οι επιστήμη είναι ο δύσκολος δρόμος που συνήθως δεν αμοίβεται, σε μία κοινωνία παραγωγής στάρ, καλλιτεχνών, , απο την μάζα , με αναξιοκρατικές και αντιαισθητικές μεθόδους που δεν μπορεί να υπάρξει μέτρο σύγκρισης ( στα 100m τρέξιμο υπάρχουν ορια και όποιος τα περάσει, στο fame story, στο idol, στο να πετύχει τους στόχους του ένας μουσικός, ηχολήπτης , dj, τραγουδιστής και να έχει την αναγνώριση αλλά και την απολαβή ποιός καθορίζει τα όριο.......έ? ποιός? (Το σύστημα που έχει το καρπούζι και το μαχαίρι και προωθεί αυτό που θέλει και κατευθύνει και το κοινό, πώς να μην είναι ανοιχτά σε όλους όλα? Έτσι είναι, ότι δηλώσεις είσαι και ότι θέλουν σε φτιάχνουν. Το ωδείο και οι κάθε σπουδές κατάντησαν να είναι μόνο χρήσιμα σε αυτόν που θέλει να μάθει, Τα προγράμματα και η διάθεση τους είναι το μέσο για να μαζικοποιηθούν όλοι, έτσι ώστε η διαλογή απο το σύστημα να είναι πιο εύκολη. Εγω δεν είμαι αχάριστος γιατι κλέβω που και πού απο το σύστημα αυτά που αυτό με αφήνει να κλέβω, και προσπαθώ να τα αξιοποιήσω για να ικανοποιήσω το πάθος μου, για να μάθω, για να αυτοικανοποιήσω τα πραγματικά απωθημένα μου, αυτά που ήθελα να γίνω, αλλά δυστυχώς κάνω άλλα πράγματα για να επιβιώσω, ζω υποκριτικά και εγώ όπως και άλλοι, δύο και τρείς ζωες ταυτόχρονα σχεδόν, και προσπαθώ να είμαι ευτυχισμένος. Χαχαχα ( :twisted: ) σημ. ο πρωταγωνιστής του Episode VI - Noizville κύριος Cos_dr υπογράφει αυτόγραφα μόνο κάθε απόγευμα Τετάρτης , κατόπιν εγκρίσεως του manager. Παρακαλώ, για την δική σας σωματική ακεραιότητα τηρήστε την προσέλευση με αλφαβητική σειρα. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Anyone wondered WHY we choose to not pay for software tho?Have you heard of the CDWOW case in the UK? Do you know where Nike and Adidas make their products? Do you know the actual cost of software/harware?How about the fact that the biggest part of the budget goes to marketing that developing?The truth is that you dont need all plugins to make great music. In fact even if you have everysingle plugin in the universe you still wont make great music if you havent got good ideas. But if you were to buy 2-3 plugins because you were FORCED to buy them through clever marketing of course (same as hardware) only to find out that in two months time they introduced a bigger more complete solution to your needs and they are oh so kind to give you a discount to upgrade. Corporations make money and thats it. Even corporations that sell books make money. How many books on mixing have you read that say the exact same things?My opinion is : if it sounds good, it IS good. I will not give my music a boring by the book production just because this is the "right" way. I think its best to try as much as you can and in the end when you finally decide what is best for your needs you buy (at a low price). I ve been through most DAWs , from acid to pro tools and i can honestly say that protools is comeletely useless for the small /midrange studio considering you cant take advantage of every single feature. Different needs require different solutions. Plugins dont bring inspiration and books dont bring inspiration either. For me the best school is listening to a lot of music and take it from there. oh and sorry i wish i could type in greeklish but... www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 im not even going to comment on you views on greeklish (as you see i do it by the rules) but i hope you never start a thread on censorship. Anyway...i can assure you that by the time i was 20 that i went to university i knew enough about compression to be bored on the course. and i didnt even have my own studio. And i didnt have a library full of books. It takes years but thats what its supposed to to be like. You think that by buying a shiny new pc and cubase or whatever with the manuals and the books that go with it you will make great music? Not in a million years unless you realise that what youre doing sounds good too. Everything is part of the equation. Reading too but access to resourses too, outside influence too and of course inside inspiration. I m not trying to go against anyone but in my experience there are so many musicians that talk about whether this is plugin is better than that etc and they dont get to the actual music. I have a friend you owns a great home studio for about 10 years now, hes like a walking talking recording manual, knows everything there is to know abou recording and stuff and you know what... he's only recorded 2 songs and they are not even songs they are sample exersises. im not saying everyone is like that but dont you think that its a bit daft to say behringer is crap or behringer is goood? Everything is relevant to everything. knowing little is much worse than knowing nothing. plus you missed my point about corporations. Im saying that everyone makes money behringer make money too artists make money too but how much DO they make?6-7% at best from the sales...50% at best from broadcasting(which the publisher provides)?and how much does a company makes?all the rest... and its not because of the manufacturing costs...its because of marketing. Thats my point. You are not paying for the product itself but for the means that they forced you to buy it with.Finally did i ever say that a user will start from scrach?No but the trick is to read, apply, experiment, and most importantly listen to other peoples work. simple. www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 ...errrm you obvioulsy mean that the dark side of the moon by pink floyd is crap because it was recorded in 4 tracks. Also you obviously think that older recordings are crap because they are not recorded in 96khz, and maybe you will possibly deny the fact that people couldnt care less if your recording was done at home on a single computer (fatboy slim, moby...). Noone said that the numbers dont matter. But if you are going to use £5000 monitors not only you need to be pretty damn good but you need to make sure you stay on that level of quality meaning room, desk, comps, fx and everything else. thats why you record on any system (even on a 4 cassette track) and you master at the most expensive suites. I dont know if you are a composer yourself or an engineer but dont get too greek and imply that i dont know what im talking about. Finally if you read carefully what i wrote youll realise that i didnt say greeklish is censorship it was meant to be a joke meaning all kinds of rules are a form of cencorship. There is no point taking it personally. i have a different opinion thats all. i just do not believe that recording knowledge makes any different whatsoever in the success proccess. PRODUCTION DOES, MARKETING DOES, MASTERING DOES. recording quality is a choice of production (are you going to argue about the strokes too?) In my opinion its tje reason greek musisians never made it outside greece. Everyone thinks that recording have to be perfect. Thats why im saying you need to listen to more music rather than read about it. What does everyone else think? www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2004 Well, i still think that is not censorship for a web site, to have specific rules for the posting and the general behavior of the respective members. And i think that the answer to this very interesting post lies somewhere in the middle. The art of music is a combination of studies, inspiration, practice , improvisation, experimentation, equipment and each of these components never clearly overcomes the other. H μουσικη με τις πολυποικιλες ειδικότητες της ούτε ποτέ θα καταγραφει στερεότιπα σε τέτοιο βαθμό που μόνο με την μελέτη θα είναι αρκετή η εξέλιξη ενός μουσικού (αν και χωρίς αυτή, όπως λέει ο feather ένας θα σπατα΄λήσει περισσότερο χρόνο απο άλλον που θα έχει έτοιμες βάσεις) ούτε θα καταδικάζει τους μουσικούς η τους ηχολήπτες που προχωρούν και στα εμπειρικά και πειραματικά μονοπάτια , i think ( Pentru ca mortii , urca repede.... ( ρουμανικά μτφ. Επειδή οι νεκροί, ταξιδεύουν γρήγορα) Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 If you read everything again ull realise that im not saying that knowledge is bad. And the reason i asked you if u r a composer of an engineer is just that. If you were a composer im sure u'd feel that all the knowledge in the world combined with the best equipment is not enough if u have no ideas. Of course you need the knowledge to implement those ideas and the equipment to record BUT music history is full of important and influential songs that were cheaply recorded. Anyway dont you think its a bit strange that we are typing in two different languages rather than one typed in a slightly different way? www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Terumi Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 Σε όλες τις «τεχνολογικές» τέχνες υπάρχουν αυτοί που λέμε «τεχνίτες» και αυτοί που λέμε οι «καλλιτέχνες». Σε πολλές περιπτώσεις, ο εκάστοτε καλλιτέχνης προσλαμβάνει τους τεχνίτες για να τους κάνουν την δουλειά που ξέρουν να κάνουν καλύτερα, όπως πχ ο Michael Jackson προσλάμβανε τον Alan Persing για να του φτιάχνει τους ήχους που θα χρησιμοποιούσε στα κομμάτια του, όπως ο Ridley Scot πήρε τον Douglas Trumbull να του φτιάξει τα καταπληκτικά visuals στο Blade Runner. Πολλές φορές οι καλλιτέχνες δεν θα ήταν τόσο υπερεκτιμημένοι εάν δεν είχαν τους «τεχνίτες», και οι «τεχνίτες» δεν θα είχαν κάνει ποτέ επιτυχία, εάν κάποιος «καλλιτέχνης» δεν επιβεβαίωνε τη δουλειά τους. Φεύγοντας από το domain του fancy ή της υπερπαραγωγής, και πηγαίνοντας στο περιβάλλον του home studio, του demo ή του DIY, καταλαβαίνουμε όλοι ότι ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να προσβάλει ανθρώπους να του κάνουν τη δουλειά που έχει εκείνος στο μυαλό του, αλλά πρέπει να βρει τους τρόπους να το κάνει ο ίδιος. Και εδώ είναι που προκύπτουν πολλά προβλήματα: α) Υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος έχει στο μυαλό του ένα συγκεκριμένο «ήχο» ο οποίος μπορεί να προκύπτει από κάποιο συγκεκριμένο effect ή ρύθμιση, αλλά να μην μπορεί να τον παράγει ποτέ του, επειδή δεν ξέρει ποιο effect να πιάσει και τι κουμπιά να του γυρίσει. β) Ο μουσικός, μπορεί να έχει κάποιες καλές μελωδίες ή ιδέες, αλλά να μην μπορεί να τις αποτυπώσει σε κάποιο ηχητικό μέσο, με καλό τρόπο, οπότε όλοι αυτοί που θα το ακούσουν να του πούν: «Καλή μελωδία, αλλά πολύ θόρυβος ρε φίλε», ή «τα μπάσα δεν είναι πολύ καλά». Είναι εντάξει εάν η κακή αποτύπωση γίνεται από άποψη αλλά όχι από λάθος. γ) Πολλές φορές ο μη «τεχνίτης» μπορεί να κάνει τον δεκαπλάσιο χρόνο για να γράψει πχ μια λούπα, η οποία έχει μόνο και μόνο «βοηθητικό χαρακτήρα» για να μπορεί να γράψει από πάνω τις ιδέες του. Μέσα σε αυτό το χρόνο, μπορεί να κουραστεί ο ίδιος, ή/και οι συνάδερφοι του. δ) Αν του προκύψει ένα πρόβλημα, επαφίεται στις φιλικές ή/και στις επαγγελματικές συμβουλές τρίτων, το οποίο μπορεί να δημιουργήσει, εκτός από ένα χρονικό κενό, μια κούραση σε ότι αφορά τα μέσα τα οποία κάποιος χρησιμοποιεί. Έχω δει πολλούς που επειδή τους κολλούσε το Cubase και κανένας δεν του βοηθούσε, στράφηκαν στο Reason ή στο Sonar ή στο Fruity loops. Αυτό έχει το κακό του ότι δεν μπορείς ο «καλλιτέχνης» να μάθει ένα πράγμα καλά και μαθαίνει να παίζει ουσιαστικά με πολλά πράγματα χωρίς να είναι ουσιαστικά καλός σε κανένα από αυτά. ε)Πάντοτε ελλοχεύει ο κίνδυνος να αγοράζει πράγματα που δεν του χρειάζονται ουσιαστικά, αλλά του το πρότειναν οι χψ πωλητές σαν την απόλυτη λύση για να κάνει καταπληκτική μουσική, και όταν πάει σπίτι του, να έχει ένα ακόμα θηρίο να δαμάσει μπας και κάνει μουσική. Αυτό που πρέπει να γίνεται λοιπόν στη home studio περίπτωση είναι ο επίδοξος καλλιτέχνης να μαθαίνει τα εργαλεία του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να μαθαίνει τη τέχνη του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και μελετά τα έργα που του αρέσουν, και να πειραματίζεται, να πειραματίζεται, να πειραματίζεται. Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» πρέπει να διαλέγει τα όργανά του με προσοχή, να διαλέγει καλά όργανα (τα καλά όργανα είναι σαν τα καλά βιβλία, μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα πάνω τους, και όταν ξέρεις ότι κάτι δεν βγαίνει έτσι όπως θα έπρεπε, κατηγορείς τον εαυτό σου, μόνο, και προσπαθείς να ξαναδιαβάσεις και να παλέψεις ώστε να βγάλεις αυτό που θες). Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» θα πρέπει να σπαταλάει πολλές ώρες στο να βλέπει τι μπορεί το κάθε ένα από τα εργαλεία του να του προσφέρει, και να το μαθαίνει πολύ-πολύ καλά. Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» πρέπει να πειραματίζεται πολλές ώρες για να βρίσκει τεχνικές και ρυθμίσεις του προσωπικού του γούστου, να καταλαβαίνει τι κάνει το κάθε τι και τι μπορεί να κάνει το κάθε τι. Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» πρέπει να μελετήσει και να απομυθοποιήσει τους «θεούς», «πρωτοπόρους», «εκφραστές» της τέχνης του, μαθαίνοντας τι κάνουν και πώς, και μετά να κάνει και αυτός καινούρια πράγματα. Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» πρέπει να μάθει πρώτα την πεπατημένη και λοξοδρομήσει όταν νοιώσει έτοιμος να το κάνει αυτό για να μην υστερεί σε κανένα επίπεδο από τους υπόλοιπους μουσικούς. Ο «καλλιτέχνης – τεχνίτης» δεν πρέπει να ξεχνάει ότι υπηρετεί (εάν υπηρετεί βέβαια) μια τέχνη, και να προσπαθεί να προσφέρει κάτι καινούριο σε αυτή, αλλά όταν την μάθει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο και όχι πριν. Οι αντιλήψεις του τύπου, παίζω με τετρακάναλο επειδή θέλω να ακούγομαι lo-fi και δεν με νοιάζει το ότι δεν μπορώ να βάλω σωστά το μικρόφωνο μου μπροστά από το στόμα μου,ή την κιθάρα μου, μου φαίνονται αστείες, και μου θυμίζουν τα παιδάκια που πάνε και αγοράζουν ότι είναι lo-fi επειδή (και καλά) είναι ψαγμένα (τα lo-fi). Ψαγμένα είναι τα lo-fi που κάνουν άνθρωποι που ξέρουν να κάνουν ακόμα και «γυαλιστερές» παραγωγές, όπως πχ ο δίσκος της Beth Gibbons με τον Rustin Man που είχε ένα πολύ όμορφο ηχητικό τοπίο βγαλμένο από την φαντασία τους και όχι από το φύσημα της κασέτας Dennon. Φιλικά, Terumi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WAV Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2004 Ε?λίγο άσχετο αυτό που θα πω απλά δεν μπόρεσα να το προσπεράσω? ο δίσκος της Beth Gibbons με τον Rustin Man Το album είναι πολύ όμορφο με εκπληκτικά θερμό και ζωντανό ήχο. Και η παραγωγή θυμίζει άλλες εποχές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση