paul3i Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Καλησπέρα φίλε Βεζούβιε ;) Θα σου προτεινα να βγάλεις τα κεραμικά "δισκάκια" πυκνωτές και να τα αντικαταστήσεις με silver mica Θεωρώ ότι για να προβώ σε κάτι τέτοιο θα πρέπει να τους δώσω μια ευκαιρία. Άλλωστε καλύτερος κριτής από το αυτί δεν υπάρχει.. Σίγουρα μπορεί να είναι παλιοί όμως εφόσον μετρήθηκαν και δεν έχουν πρόβλημα θα ήθελα να τους δοκιμάσω. Μην βάλεις carbon comp σε plates γιατί τείνουν να κάνουν θόρυβο και δεν εχουν καλο "tolerance" σε υψηλές τάσεις. Βάλε metal oxide / metal film. εχουν καλύτερο tolerance. Όσο για το ζήτημα αυτό..ανοίγεται μεγάλο κεφάλαιο. Εν ολίγοις η πραγματικότητα για τις CC αντιστάσεις είναι ότι έχουν αποκλίσεις, θόρυβο και ειδικά για κάποια σημεία του ενισχυτή δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Το θετικό στη περίπτωση μου είναι ότι στα plates έχει αντιστάσεις 1 Watt, που σημαίνει γύρω στα 500 Volt Rating πράγμα καλό εφόσον παρέχουν "αέρα" για τυχόν μεταβολές στις τάσεις. Πάντως είναι ένα ζήτημα που το έχω σκεφτεί πολύ σε σημείο που ήθελα να αλλάξω τα πάντα πάνω στο κύκλωμα. :o Όπως είπα πριν όμως θα ήθελα να προσεγγίσω όσο το δυνατόν περισσότερο τον vintage ήχο και προκειμένου να γίνει αυτό δεν πρέπει κάποιος μόνο να υλοποιήσει το κύκλωμα βάση του σχηματικού, αλλά και να χρησιμοποιήσει όσα περισσότερα vintage υλικά γίνεται.. Φυσικά δεν είναι καλύτερα σε χαρακτηριστικά σε σχέση με αυτά που υπάρχουν σήμερα αλλά αυτή ήταν και η μαγεία νομίζω. ;) Διάβασε στο site της SoZo για το που θα πρεπει να "κοιταει" η μαυρη γραμμή. Θεωρώ πως ειναι προς τη γείωση. Τέλος για τα sozάκια που αναφέρεις.. Η θεωρία λέει (..και στη σελίδα της sozo http://www.sozoamplification.com/FAQ.html) πως για coupling caps (στην συγκεκριμένη περίπτωση οι 2 αριστεροί πυκνωτές) το outer foil (δηλαδή η μαύρη γραμμή) πηγαίνει προς την είσοδο του σήματος. Ο σωστός τρόπος σύνδεσης είναι λοιπόν το foil να είναι προς τα plates από την 12ΑΤ7, καθώς το σήμα πάει προς τις 6L6.. Τώρα στον τρίτο πυκνωτή στα δεξιά ο κανόνας δεν ισχύει και το foil πρέπει να συνδεθεί προς την γείωση. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω νομίζω ότι τους έχω συνδέσει σωστά. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Οι sozo στο Output section είναι μια χαρα τοποθετημένοι. Οι κεραμικοί καλά κάνουν και παραμένουν στο κύκλωμα (αν δεν έχουν πρόβλημα). Όσες δοκιμές και αν έκανα με Micas σε κάποια σημεία, οι original κεραμικοί δεν είχαν αντίπαλο... Τέλος αν πάς για όσο πιο παραδοσιακό ήχο μπορείς, στα plates αξίζει να μπουν cc's. Άλλωστε οι blacface ήχαν 1/2W 100άρες εκεί. Οι 1W είναι "βελτίωση" που επήλθε επι CBS. Metal oxide δεν θα έβαζα εκεί. Απο τις φωτογραφίες που είδα, θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή. Εκεί είναι η έξοδος του vibrato channel, απο όπου το σήμα θα πάει μετά μέσω του μίκτη με το normal channel (δηλαδή των δύο 220Κ) να "μπεί" στον PI. Αν κατάλαβα καλά θα βάλεις NOS Mullard 0.001μF στην είσοδο του PI, έτσι? Ίσως σε προβληματίσουν τα τονισμένα upper mids των Mullard εκεί. Σκέψου οτι stock εκεί είχε κεραμικό... Αλλά μόνο τα αυτιά σου θα πούν τί τελικά σου αρέσει. ;) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GabrielM Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Παίδες να ρωτήσω αν τους Sozo τους βάλεις ανάποδα τι παίζει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Α! και οι δύο μεγάλοι κεραμικοί (0,1μF) που είναι στο κύκλωμα του tremolo, μπορούν να σου φανούν χρήσιμοι για άλλες εφαρμογές γιατί είναι πολύ καλοί ηχητικά. (τους δικούς μου τους έχω χρησιμοποιήσει στον Vox AC4tv και κάνουν παπάδες!) Θα μπορούσες να τους αντικαταστήσεις με κάτι άλλο, μιας και δεν παίζουν κανένα ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα του ενισχυτή. Μπορείς να βάλεις δυο καινούριους κιλοβολτικούς και θα είσαι μια χαρά (και πιο ασφαλής). Παίδες να ρωτήσω αν τους Sozo τους βάλεις ανάποδα τι παίζει; Τίποτα το τρομακτικό. Ο ήχος ίσως να ακούγεται κάπως πιο ..."στουμπωμένος" και ίσως έχει λίγο περισσότερο θόρυβο. Αυτό έχω βρεί εγώ τουλάχιστον απο "ανάποδα" τοποθετημένους filmcaps σε διάφορες εφαρμογές. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GabrielM Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 alderbody: Αν τους επανατοποθετήσεις σωστά θα υπάρχει πρόβλημα ή τίθεται κάποιο θέμα; Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Όχι βέβαια! wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
GabrielM Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
paul3i Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή. Κινήθηκα σύμφωνα με το που είναι τοποθετημένοι οι Blue Molded σε Blackface ενισχυτές και τους τοποθέτησα στα αντίστοιχα σημεία. Στο σημείο που αναφέρεις οι Blackface είχαν συνήθως "chocolate drops". Αν κατάλαβα καλά θα βάλεις NOS Mullard 0.001μF στην είσοδο του PI, έτσι?Ίσως σε προβληματίσουν τα τονισμένα upper mids των Mullard εκεί. Είπα και εγώ δεν θα το προσέξει κανείς; ;) Θα γίνουν δοκιμές στο συγκεκριμένο σημείο με διάφορετικούς πυκνωτές.. Αλήθεια θυμάσαι αν έχει διαφορά στον ήχο με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών στην είσοδο του PI; Θυμάμαι ότι έχεις κάνει κάποιες δοκιμές. Λέγεται πάντως ότι σίγουρα επιδρά στον ήχο η αλλαγή της χωρητικότητας του συγκεκριμένου πυκνωτή, αλλά για τον τύπο δεν ξέρω να σου πω.. Σκέψου οτι stock εκεί είχε κεραμικό... Ναι είχε απλά ήταν 0.01 ... Διάβασα κάπου ότι αλλάζοντας από 0.001 σε 0.01 κερδίζεις σε μπάσα, δεν ξέρω αν αληθεύει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 22 Μαΐου 2013 Κινήθηκα σύμφωνα με το που είναι τοποθετημένοι οι Blue Molded σε Blackface ενισχυτές και τους τοποθέτησα στα αντίστοιχα σημεία. Στο σημείο που αναφέρεις οι Blackface είχαν συνήθως "chocolate drops". ...εγώ έχω βάλει sozo όμως εκεί και ξέρω ;) Αλήθεια θυμάσαι αν έχει διαφορά στον ήχο με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών στην είσοδο του PI; Θυμάμαι ότι έχεις κάνει κάποιες δοκιμές. Λέγεται πάντως ότι σίγουρα επιδρά στον ήχο η αλλαγή της χωρητικότητας του συγκεκριμένου πυκνωτή, αλλά για τον τύπο δεν ξέρω να σου πω.. Έχω κάνει αρκετές δοκιμές θα έλεγα... Και με χωρητικότητες και με διηλεκτρικά. Ναι είχε απλά ήταν 0.01 ... Διάβασα κάπου ότι αλλάζοντας από 0.001 σε 0.01 κερδίζεις σε μπάσα, δεν ξέρω αν αληθεύει. Ναι, αληθεύει γιατί ο μεγαλύτερος πυκνωτής αφήνει να περάσουν περισσότερες συχνότητες. Η 7εndεr άρχισε να βάζει μεγαλύτερους πυκνωτές στην είσοδο του PI όσο προχωρούσε η Silverface εποχή και οι τροποποιήσεις της CBS στα αρχικά σχέδια έκαναν τους ενισχυτές πιο πριμαριστούς και καθαρούς. 'Ετσι πιθανότατα αντιστάθμιζαν την πριμαδούρα. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
myster_maze Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2013 Share Δημοσιευμένο 23 Μαΐου 2013 Όντως silver mica και Fender δεν πάνε μαζί, σε κανένα tone stack ή bright cap ναι αλλά όχι σε πυκνωτή σύζευξης. Μια χαρά είναι οι Sozo τοποθετημένοι! Και στην phase splitter και στο tone stack! ;) Τώρα για το αν τελικά τους βάλεις ανάποδα θα συμφωνήσω με το, Τίποτα το τρομακτικό. Οι Carbon Composition στις ανόδους είναι και το σημείο όπου αξίζει να μπουν! Οι ανοχές δεν μας ενδιαφέρουν, τι και αν είναι 90Κ ή 110Κ, ο θόρυβος που παράγουν όμως μας ενδιαφέρει, δίνει αυτό το warm χαρακτήρα στον ενισχυτή και, θέλουν μεγάλα AC σήματα για να μας το προσφέρουν αυτό. Τον πυκνωτή στην είσοδο της PI αξίζει να τον δοκιμάσεις με το αυτί και ειδικά εκεί που σπάει ο ενισχυτής, η επιλογή του είναι καθαρά θέμα γούστου. Η 7εndεr άρχισε να βάζει μεγαλύτερους πυκνωτές στην είσοδο του PI όσο προχωρούσε η Silverface εποχή και οι τροποποιήσεις της CBS στα αρχικά σχέδια έκαναν τους ενισχυτές πιο πριμαριστούς και καθαρούς. 'Ετσι πιθανότατα αντιστάθμιζαν την πριμαδούρα. Μήπως θες να πεις, πιο μπασαριστούς και καθαρούς? :) Απο τις φωτογραφίες που είδα, θεωρώ οτι ο sozo που έχεις στο κύκλωμα του PI (αυτός που πάει στη γη και το outfoil του κοιτάει προς τα πάνω) είναι προτιμότερο να μπεί πιο πίσω στο κύκλωμα, εκει όπου έχεις αφήσει τον stock 0,1μF πυκνωτή. Προσπαθούσα να πείσω τον Sozo να βγάλει 200V Blue Molded για την θέση αυτή ώστε να είναι και μικρότερος σε μέγεθος και η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πουθενά 200V σε Fender ενισχυτή! ??? Αυτό, οι τιμές του και κάτι περίεργα άρθρα που έχει στο site του ήταν αφορμές να μην ξαναπάρω Sozo για προσωπική χρήση. Πρόσφατα έκανα και αρκετά Α/Β τεστ Sozo vs αρκετά είδη πυκνωτών στον ενισχυτή μου, όλοι μετρημένοι με τις ίδιες χωρητικότητες και οι διαφορές ήταν τόσο απειροελάχιστες που κατέληξα να πιστεύω ότι δεν αξίζει ο κόπος των Sozo ή άλλων πανάκριβων πυκνωτών, με Mallory 150s ή Orange Drops μια χαρά κάνεις την δουλειά σου και σε νορμάλ τιμές. Πραγματικά οι αποκλίσεις στην χωρητικότητα παίζουν πολύ περισσότερο ρόλο από το είδος του πυκνωτή. Υπ'όψη αναφέρομαι μόνο σε συγκρίσεις film caps, όχι ceramic vs silver mica vs film όπου εκεί υπάρχουν όντως διαφορές στο είδος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση