Προς το περιεχόμενο

Θέλω να μάθω πλήκτρα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

σκέφτηκα το ενδεχόμενο του Πιάνου αλλά δε θα ήθελα να μπω στο τριπάκι της αυστηρά πιανιστικής μελέτης.

 

Σιγουρα θα σε βοηθούσε παρα πολύ κατι τετοιο, αλλα θα ειναι χρονοβορο. Θα ειναι σαν να μαθαινεις να οδηγεις νταλικα για να παραδίδεις πιτσες ;D

 

Η καλύτερη λύση είναι μαλλον τα ιδιαιτερα μαθήματα, προσαρμοσμένα ακριβώς στις απαιτήσεις σου, ή αν υπαρχει καποιο τμήμα σε κοντινο σου ωδείο με χαλαρή «ύλη». Γραψε μας και την πολη-περιοχή που μενεις αν θες, μήπως μπορει καποιος να σου συστήσει ωδειο κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

οπότε καλύτερα με κάποιο άτομο στο σπίτι που θα σε βοηθήσει στη θεωρία αλλά και στην πρακτική εξάσκηση,

σε συνδυασμό δε με τη δική σου προσωπική καθημερινή εξάσκηση πιστεύω οτι θα πετύχεις αυτο που θέλεις.

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα θα σε βοηθούσε παρα πολύ κατι τετοιο, αλλα θα ειναι χρονοβορο. Θα ειναι σαν να μαθαινεις να οδηγεις νταλικα για να παραδίδεις πιτσες ;D

 

σωστό!

 

Αλήθεια οι πληκτράδες που έχουν μια ευχέρεια στα χέρια για αυτοσχεδιασμό αλλά και καλό μουσικό αυτί που αναγνωρίζουν συγχορδίες κλπ τι background έχουν; κλασικό αρμόνιο; μοντέρνο; πιάνο; πέρα από τις χιλιάδες ώρες πίσω από το όργανο μιλάω

 

Περιοχή: Δυτική Αθήνα Περιστέρι - Αιγάλεω και πιο Δυτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα με βοήθησε πολύ το κλασσικο πιάνο, αλλα απο εκει και περα βοήθησε ο πειραματισμός μου, η μελέτη της αρμονίας και η εξάσκηση στις κλίμακες.

 

Την ευχέρια στον αυτοσχεδιασμό και την αναγνωριση των chords και των μελωδιών με το αυτί και την ταυτοχρονη αναπαραγωγή τους την αποκτας με εξάσκηση, οι θεωρητικές γνωσεις σε ενα οργανο απλα σου δινουν μια βάση.

 

  Ειναι και να έχεις μια έφεση στο θέμα,

π.χ. και πτυχιούχος να είσαι σε ενα οργανο μπορει ενας αυτοδίδακτος με μετριες γνώσεις να εχει καλύτερο αυτι απο εσένα και να αυτοσχεδιάζει πολύ καλυτερα και πολλά άλλα ,

 

Μεγαλοι πληκτροφόροι συνθέτες αλλά και performancers στον πλανητη μας δεν εχουν κανει ουτε ενα μαθημα, αντιθετα διδάσκουν αλλους.

 

Μπορεί καποιος να συνθέτει καλύτερα και απο εναν συνθέτη με ανωτερες σπουδές, συμβαίνει και αυτό δυστυχως .

 

Στη μουσική ορισμένα πράγματα ειναι υποκειμενικά. Οπως και σε όλες τις τέχνες.

 

Συνδυασμός μαθημάτων με προσωπική δουλειά αλλα και ταλέντο ειναι το εισητήριο για να φτάσεις εκει που θές.

 

Παντως ενα ισχυει για όλους. Practice, practice, practice και ξανα practice.

 

Ακομα γραφεις εδω? Ξεκίνα να εξασκεισαι  και ψαχνε για δασκαλο η και  για ωδείο.

Παιζε φιλε, αντε lol

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακομα γραφεις εδω? Ξεκίνα να εξασκεισαι  και ψαχνε για δασκαλο η και  για ωδείο.

Παιζε φιλε, αντε lol

 

 

 

epic is epic

 

ναι για αυτό ξεκίνησα το θέμα. Αν έχετε κάποιο δάσκαλο ή Ωδείο να μου συστήσετε στις περιοχές που προανέφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α και αυτο που σου ειπε ο φιλος neeq δεν ειναι απόλυτα σωστο για το φορτηγο και τις πίτσες.

 

Κακως συνδεεται το κλασσικό πιάνο με τα συγχρονα πλήκτρα, δεν εχουν καμμία σχέση ουτε σαν εκπαιδευση, ουτε σαν όργανα,

Το εχουν καταλάβει ακόμα και στην Ελλάδα γι αυτό και πλέον βγαίνουν πληκράδες και τείνει να εκλείψει το ρητό

"Στην ελλάδα υπάρχουν πιανίστες, οχι πληκτράδες, ζηταμε πληκτρά και δεν βρίσκουμε"

Το ένα δεν βοηθάει στην πραγματική εκμάθηση του άλλου και δεν μιλαμε για να παιξουμε μια μελωδια η ενα κομματάκι απλο επειδη εχουν την ιδια βαση.

 

Το να παιξεις σωστα αλλά και να γράψεις σωστα πλήκτρα σε διαφορα στυλ μουσικης, oriental, rock progressive κλπ. δεν θα το κανεις παιρνοντας το "διπλωμα του φορτηγού¨και δεν ειναι τοσο απλό όπως το να "παραδίδεις πιτσες"

 

Δεν σε αγαπάω neeq λολ

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αναλαμβανω εγω, τσαμπα, μονο να μου πληρωνεις την βενζίνη στο μηχανακι! λολ

δεν ξερω απο τις περιοχες που λες δυστυχως,

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ikera

 

Αμα ειναι απλα για να βγαζεις καμια μελωδια για τα τραγουδια σου δεν χρειαζεσαι και πολλα πολλα. Ασχολησου και σιγα σιγα μπορεις και μονος σου.

Τρολολολολολολολ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωστό!

 

Αλήθεια οι πληκτράδες που έχουν μια ευχέρεια στα χέρια για αυτοσχεδιασμό αλλά και καλό μουσικό αυτί που αναγνωρίζουν συγχορδίες κλπ τι background έχουν; κλασικό αρμόνιο; μοντέρνο; πιάνο; πέρα από τις χιλιάδες ώρες πίσω από το όργανο μιλάω

 

Αυτο θελει σίγουρα προσωπική εξάσκηση. Απο κει και πέρα, το να γνωρίζεις τη θεωρία, θα σε βοηθήσει να κωδικοποιήσεις καλυτερα τις εμπειρικες γνωσεις που αποκομίζεις απο την εξάσκηση.

 

Πχ, είναι πιο εύκολο να θυμασαι τον ορο ντο μείζονα με 7η, παρά να σκεφτεσαι «το ασπρο που ειναι πριν τα 2 μαυρα, μετά το ασπρο μετα απο τα 2 μαύρα, μετα το πρωτο ασπρο αναμεσα στα 3 μαύρα και μετά το 3ο απο τα 3 μαύρα». Χαζο παράδειγμα, αλλα καταλαβαινεις το νόημα.

 

Επίσης αυτό θα σου δώσει την ευχέρεια, να καταλαβεις, τι ακριβως εκανε ο Ταδε παιχταράς (και γιατί), και να διευρύνεις πιο ευκολα τις γνώσεις σου, αρα και την ικανότητα στο παίξιμο σου.

 

Προσωπικά δεν ξερω πως είναι να είσαι μουσικός χωρις να ξερεις θεωρια ;D οποτε θα αφήσω τα πλεονεκτήματα αυτου, σε καποιον που είναι. Εγω σου λεω τα πλεονεκτήματα του να μαθεις καλα τη θεωρία.

 

Προσωπικό παράδειγμα, η κωδικοποιηση των συγχορδιακών ακολουθιών (πχ η αλλαγη Ντο-Φα-Σολ, κωδικοποιείται ως 1-4-5), με βοηθούν πάρα πολύ, στο να ξεχωρίζω αμεσως τις συγχορδιες. Δηλαδή μολις ακουω αυτη την αλλαγη, λεω αμεσως «α, 1-4-5 οκ». Κι ετσι δε χρειάζεται να ακουω ξεχωριστά καθε συγχορδία, παρά τη διαδοχη΄απο τη μία στην αλλη.

 

Και δεδομένου οτι αυτες οι διαδοχες δεν ειναι απειρες στη δημοφιλή εμπορική μουσική, μου ειναι πολύ εύκολο να απομνημονευσω πολλά τραγούδια και γρήγορα, αλλα και να τα μαθω γρηγορα, επειδή οι αλλαγες μοιαζουν με καποιο άλλο που ήδη έχω κωδικοποιήσει.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου