Guru Nikolas Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Και πως το λες αυτο? Εχεις ακουσει το...90% των περιπτωσεων? :P Η αληθεια ειναι φιλτατε Νικολα οτι οντως οι κλασσικοι μουσικοι στην πλειοψηφια τους δεν μπορουν να παιξουν Jazz γιατι πολυ απλα δεν μπορουν να αυτοσχεδιασουν. Δεν εμαθαν αν αυτοσχεδιαζουν, και ιδιαιτερα σ'αυτο το ειδος μουσικης. Οι Jazzιστες απ'την αλλη τους ειναι αρκετα ευκολο να παιξουν Κλασσικη μουσικη, τα παραδειγματα ειναι παρα πολλα. Και το κανουν πολυ καλα, παρε παραδειγμα τους Corea, Jarrett, Marsalis κλπ κλπ... Άστο γιατί δεν τό'χεις... άλλο mozart άλλο Prokofiev, Ravel, Rachmaninof. Και τέλος πάντων, σου πάω στοίχημα ότι αφού ανέφερες 3 ονομάτα, θα υπάρχουν και άλλα τρία κλασσικών πιανιστών που παίζουν μια χαρά τζαζ... μπούρδες λοιπόν (κι επί τι ευκαιρία, μια χαρα αυτοσχεδιάζω προσωπικά, αν και ΔΕ ξέρω τζαζ (ρώτα το Στράτο πόσες φορές το έχω πει), και έχω σπουδάσει καρα κλασσικά) ;) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Άστο γιατί δεν τό'χεις... Φτανει που το εχεις εσυ ρε Nικολα... 8) μπούρδες λοιπόν (κι επί τι ευκαιρία, μια χαρα αυτοσχεδιάζω προσωπικά, αν και ΔΕ ξέρω τζαζ (ρώτα το Στράτο πόσες φορές το έχω πει), και έχω σπουδάσει καρα κλασσικά) ;) Μετα το "μπουρδες", κολλαει το "σιγα μη σκισεις κανα καλσον!", μεγα συνθετη/αυτοσχεδιαστη/πιανιστα Νικολα. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Μετα το "μπουρδες", κολλαει το "σιγα μη σκισεις κανα καλσον!", μεγα συνθετη/αυτοσχεδιαστη/πιανιστα Νικολα. ότι νομίζεις αγαπητέ... Απλά έχε υπόψη σου ότι όταν λες κάτι και ρίχνεις μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων... εεε περίμενε και μια απάντηση και τα ξαναλέμε... ;) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Αν μου ελεγες για ραχμανινοφ μπορει να το δεχομουν αυτο που λες neeq. Αλλα διαφωνω πάλι μαζι σου Αλλα σε αγαπώ, ειπα ψεμματα πριν!!! Γενικα αγαπώ οποιον αγαπά οτι αγαπώ και διαφωνω καλοπροαίρετα παντα. Παντως παλια εκανα delivery και ξερω και απο πιτσες, και απο σουβλακια να παραδιδω, και εχω μαθει ολοκληρες περιοχές σαν χαρτης απο αυτη τη δουλεια. Επιμενω παντως οτι το κλασσικο πιανο με τα πληκτρα δεν θα επρεπε να εχουν καμμια σχεση στην αντιληψη κανενός. Ιδια σχεδόν παλι βαση, ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ και εχω περασει και απο τα δύο. (Ενταξει δεν ειμαι ουτε ο Σγουρος, ουτε ο Jordan Rudess) αλλα εχω το βιωμα πλεον για να τα ξεχωρίζω. Παλια δεν θα τα ξεχώριζα οταν ημουν μικρος και πρωτοασχολήθηκα μαζι τους. Μα και τα μαθηματα αρμονίου ή κλασσικου πιανου και η υλή τους το δειχνουν αυτό, πριν φτασουμε σε δεινο εκτελεστικο επιπεδο επιπεδο, ο πληκτρας διαμορφώνει τον ηχο του real time, πρεπει να εχει αισθηση του οργανου που προσομοιώνει, φυσικου η τεχνητου, εχει να δουλεψει με ταξιμια portamento, velocity , modulation, control, εχει γυρω του 2-5 πληκτροφόρα ειναι performer. Αυτον θεωρω εγω πληκτρά, αλλιως ειναι oργανιστας. Τελος παντων , θελει αναλυση το θεμα τωρα και ξεφευγουμε. Π.χ. η μανα μου ειναι καθηγητρια, χρονια επαγγελματιας στο πιανο, δεν μπορει να γινει πληκτρου με τιποτα, ειναι πιανιστρια η γυναικα , δεν μπορει να παιξει πληκτρα ουτε κατα 10% οπως μπορω εγω, ουτε καν μπορει να μαθει, δεν το εχει. Μπορει βεβαια να σου παιξει στο τριτον μπετοβεν και τα παιδια του πειραιά καταπληκτικα. Εγω ομως (και ο καθε εγω) αν χρησιμοποιήσω καποια layers και εχω εμφυτο πλεον το velocity και το aftertouch, την αποδοση των effe και των controls να σου βγαλω πιο ευαισθησια και πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα απο αυτην στα ιδια κομματια και ας πατάμε τις ιδιες νότες, . Χωρια τον προγραμματισμό. Αυτη ειναι πιανιστρια και εγω πληκτράς. Ειμαστε διαφορετικα πραγματα, τελείως. Το παλικάρι θελει να γινει πληκτράς, ετσι δεν ειναι, αυτα πρεπει καποιος να του διδαξει ως δασκαλος περαν απο τη θεωρια της μουσικής, γιατι αυτα θελει να μάθει. Και τελικα , σας καλω σε μονομαχία. Θα μαζευτουμε οι ενεργοι πληκτραδες του noiz σε ενα δωματιο, θα παίζουμε versus και στο τέλος θα μείνει μόνο ένας και θα πάρει το Βραβείο! Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Η (δισκογραφημένη) αλήθεια είναι ότι οι τζαζίστες, παίζουν κλασσική μουσική σαν... τζαζίστες. Καμία ερμηνεία κλασσικού έργου δεν έχει τύχει αποδοχής από το στάνταρ ακροατήριο κλασσικής μουσικής. Οι κλασσικά εκπαιδευμένοι πιανίστες δεν μπορούν να παίξουν "τζαζ", όχι διότι δεν μπορούν να αυτοσχεδιάσουν (υπάρχουν εκατοντάδες ευκαιρίες που παρέχει ο συνθέτης για αυτοσχεδιασμό, ακόμη και σε πολύ γνωστά έργα για πιάνο), ή διότι δεν είναι επαρκείς σε επίπεδο τεχνικής, αλλά διότι έχουν μία αντίληψη ρυθμού που είναι ασύμβατη με εκείνη που έχουν οι μαύροι (στους οποίους ανήκει το σύνολο των πυρηνικών αντιλήψεων για το ιδίωμα). Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που υπάρχει ο όρος "ευρωπαϊκή τζαζ", η οποία έχει παιχτεί εν' πολλοίς από "κλασσικά" σπουδαγμένους μουσικούς. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Αμ μπράβο ρε Πάνο και Κώστα... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Ενταξει δεν ειμαι ουτε ο Σγουρος, ουτε ο Jordan Rudess) Ενδιαφέρον το παραδειγμα σου, ως πληκτρα, του Ρουντες, o οποίος ειναι αποφοιτος του Τζουλιαρντ στο πιανο, κατι που δεν τον εμποδισε να παιξει συνθς στους dixie dregs του Steve Morse ;D Κατα τ'αλλα πανσωστα οσα λες, αλλα εμβαθύνετε πολυ κι εσυ και ο Moog lover ;D Εγω μιλησα εξ'αρχης για αναπτυξη των χεριών, που η ύλη του κλασικου πιάνου, βοηθαει σε μεγαλύτερο βαθμο (ίσως και η τζαζ που οπως ειπα δε γνωρίζω). Απλουστατα γιατι εξασκουν και τα 2 χέρια σε δυσκολες τεχνικες, πραγμα που στην Ποπ δε γινεται. Τέλος, βρίσκω πιο εύκολο να μαθει καποιος να χειριζεται το pitch bend, παρα να παίζει γρήγορα αρπεζ με το αριστερο, που η ποπ και η λαϊκή δεν προσφέρουν με τίποτα. Το παραδειγμα με τη μητερα σου, ατυχες, οι μαναδες δε μαθαινουν ποτέ τίποτα απο τη φύση τους. Γι'αυτο κι εγω εβαλα το Team Viewer, για να με παιρνει τηλεφωνο οταν λειπει ο πατερας μου και καταλάθος κλεινει το GOM player που παιζει Grey's Anatomy, και καποιος πρεπει να το ξανανοιξει ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Καμία ερμηνεία κλασσικού έργου δεν έχει τύχει αποδοχής από το στάνταρ ακροατήριο κλασσικής μουσικής. Αυτο δεν ειναι αληθεια. Απλα ενας Jazzιστας δεν μπορει να φτασει το ερμηνευτικο επιπεδο ενος αφιερωμενου Κλασσικου μουσικου. Οσο και καλος να ειναι ο Jarrett σε ενα πιανο κονσερτο του Σοπεν, μαλλον δεν θα φτασει ποτε το επιπεδο της Martha Argerich. Το γιατι ειναι προφανες, ο Jarrett παιζει ενα καρο στυλ, μαζι και Κλασσικη, ενω η_καθε_Argerich επαιζε μονο Κλασσικη και εκει τελειοποιησε την τεχνικη της. Το να παιξει η Argerich Jazz ειναι δυσκολο, θα πρεπει να αρχισει να μαθαινει εναν εντελως διαφορετικο τροπο παιξιματος απ'αυτον που εχει μαθει να παιζει σε ολη της την καριερα, σε αντιθεση με παρα πολλους Jazzιστες που εχουν μαθει να κινουνται σε πολλα μουσικα στυλ και να τα συνδυαζουν/ενσωματωνουν στο παιξιμο και στις συνθεσεις τους. Οι κλασσικα εκπαιδευμενοι πιανιστες μπορουν να παιξουν τζαζ, @Trolley, εξαλλου οι μισοι τουλαχιστον Δυτικοι μουσικοι ειναι εν μερει (αν οχι εντελως) "κλασσικα εκπαιδευμενοι", αλλα εδω δεν μιλαμε για τους "κλασσικα εκπαιδευμενους" μουσικους αλλα για τους μουσικους Κλασσικης μουσικης. Και οι περισσοτεροι εξ αυτων, πως να το κανουμε, δεν εμαθαν να αυτοσχεδιαζουν, ολη τους τη ζωη διαβαζουν Κλασσικη μουσικη απο παρτιτουρα και παιζουν ακριβως οτι διαβαζουν εκει. Αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που υπάρχει ο όρος "ευρωπαϊκή τζαζ", η οποία έχει παιχτεί εν' πολλοίς από "κλασσικά" σπουδαγμένους μουσικούς. Απο "κλασσικά σπουδαγμένους μουσικούς", ναι, οχι απο Κλασσικους μουσικους, εχει διαφορα. ...αλλα εμβαθύνετε πολυ κι εσυ και ο Moog lover ;D Κανονισε νεαρε, σου θυμιζω οτι ξερω που μενεις! :P Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2013 μα ρε neeq, το ξερω οτι ο jordan ruddess εχει παιδεια στο πιάνο και εκει ειδικευεται αλλα το οτι διαπρεπει στα πληκτρα ειναι γεγονός οτι αναλογα εκπαιδευτηκε και εκεί. Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι δυο διαφορετικα πραγματα, ουτε οτι ο jordan rudess ειναι ο κορυφαιος στα πλήκτρα επειδη ξερει τοσο καλο πιανο , υπαρχουν καλυτεροι απο αυτόν χωρις να διαπρεπουν στο πιανο και πιανιστες που δεν μπορουν να παιξουν σαν αυτον πληκτρα , απλά αυτος ειναι διαφημισμένος και λογω του promotion και της συνεργασιας του με κατασκευαστες, και φυσικα απο την πορεια του στους dream theater και αλλα πολλα, ετυχε δε να αποφοιτησει ως πιανίστας στο julliard, . Τεσπα, εγω εξακολουθω να τα ξεχωρίζω, δεν ειμαι μονος, πολλοι συναδελφοι μουσικοί και φιλοι εστερνίζονται αυτη την αποψη και ειμαι καλα. Εντάξει neeq ? Εξακολουθώ!!! lol Και για να μην παρεξηγηθω και να ειμαι ξεκαθαρος, δεν ειπα ποτε οτι ενας πιανιστας δεν μπορει να γινει καλος πληκτρας η και το αντιθετο. Απλα τα διαχωρίζω, τα διαχωριζω, τα διαχωρίζω. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
socratis Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2015 φιλε μου απο αυτά που ζητάς θελεισ καποιεσ βασικές γνωσεις και μια βασική εκπαιδευση ώστε να μπορείς να χειρίζεσαι τα πλήκτρα αυτό επιτυγχάνεται ειτε με κλασσικό πιανο είτε με jazz κ.τ.λ. αν θέλεισ να γραφεισ μουσική περισσότερο σημασία εχει το ψαξιμο με τις παραμέτρους των synth, παρά η τελεια τεχνικη νομίζω αν ασχοληθείς με prog rock πληκτραδεσ ειναι το καλυτερο. Επαιζαν με moog, πιανο, melltron, rhodes, hammond. ειχαν ολοι μια επαφή με τη κλασσική μουσική αλλά και τη jazz και τα blues. σχετικά με τους ήχους των synth καλύτερα κανε παρεα με κιθαρίστεσ...απο μπιμπλικια ξερουν καλυτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση