neeq Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Επίσης, το DX21 είναι βέβαιο ότι θα κάνει αυτό που λες (καίτοι εγώ δεν το είχα ποτέ, συνεπώς απλά εικάζω) αλλά το Roland S770 ή οποιοδήποτε από τα samplet της ΑΚΑΙ που κάποτε έπρεπε να πουληθείς για να τα Αν εννοεις τα S700, S900 κτλ, ειχα δει πριν 2-3 χρονια στο ebay ενα με 500€. Δεν ξερω αν ήταν εξωφρνική η τιμή, δεν ασχολήθηκα περαιτερω με αυτο το ειδος, αλλα μου εχει μεινει η εντυπωση οτι τα πουλανε ως ακριβα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
foxxx Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Ακουσα καποια demo απο το new Nord δεν ειναι και ασχημο,σιγουρα ομως εχει επιρροες σε πιο νεους ηχους συνχρονης μουσικης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 α) Τα data είναι το ακριβότερο asset στον πλανήτη, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ε και? Αυτο δεν τα κανει "ερωτευσιμα". Παραμενουν data, αερας κοπανιστος. Πανακριβος αερας μερικες φορες θα μου πεις, αλλα και παλι αυτο δεν αλλαζει τη φυση του. α) β) Μπορείς να δεθείς συναισθηματικά με τον Atari ST σου και το Cubase σου; Όσοι τα είδαν για πρώτη φορά σε τρυφερή ηλικία, θα σου απαντήσουν "ναι", και είμαι βέβαιος ότι το ίδιο ισχύει και με άλλα κομάτια λογισμικού, όπως είναι το Kontakt. Με το Atari ST ναι, με το Cubase οχι. Οποιος δενεται συναισθηματικα με...data (MP3, soft synths, games etc) καλα θα κανει να το κοιταξει οσο ειναι ακομα νωρις. ;D Εχω συναντησει παρα πολλους PC freaks, αλλα ουτε ενας δεν ειχε δεθει συναισθηματικα με οποιοδηποτε software, οσο κι αν πολλα απο αυτα τα αναπολουσαν με ενα γαμογελο στο προσωπο. Ολοι ειχαν "κολλημα" με το hardware. Αλλο "μου αρεσει ενα προγραμμα", αλλο "τρελαινομαι για ενα προγραμμα" κι αλλο "δενομαι συναισθηματικα" με ενα προγραμμα. Μαλλον δινεις αλλη εννοια στο "δενομαι συναισθηματικα", για την πλειοψηφια το "δενομαι συναισθηματικα με κατι" προϋποθετει αυτο το "κατι" να εχει φυσικη υποσταση. Ολα τα παραπανω βεβαια αναφερονται στη σχεση ανθρωπου με καποιο αψυχο αντικειμενο και μονο. το Roland S770 ή οποιοδήποτε από τα samplet της ΑΚΑΙ που κάποτε έπρεπε να πουληθείς για να τα αγγίξεις, σήμερα όχι δεν θα πουλιόντουσαν για ένα κουτί μακαρόνια, αλλά δεν κάνουν ούτε για το ρόλο του κουτιού από τα μακαρόνια, και κατασκευαστικά και ηχητικά. Τρεχεις πολυ, αραξε... :P Το S-770 παραμενει ακομα και σημερα ενα εξαιρετικο/professional 16bit/48kHz sampler με φανταστικο ηχο. Το ιδιο ισχυει φυσικα και για τα περισσοτερα samplers της Akai. "Κατασκευαστικα και ηχητικα" ηταν και παραμενουν μια χαρα. Τσεκαρε την φωτο παρακατω, ειναι μια απο τις ρακιερες του Παπαθανασιου στο live στο Qatar που εδωσε τον Δεκεμβριο του 2011. Τι βλεπουμε? 2x Roland S-760 samplers (ιδια specs με το S-770) (1994) 1x AKAI Z8 sampler (2002) 1x Roland JV-1080 (3 συνολικα) (1994) 1x Roland JD-990 (2 συνολικα) (1993) Οπως υποψιαζεσαι, ο Βαγγελης μαλλον δεν συμφωνει οτι τα παραπανω vintage samplers/synths "δεν κάνουν ούτε για το ρόλο του κουτιού από τα μακαρόνια, και κατασκευαστικά και ηχητικά". 8) ΥΓ: Πριν 2-3 βδομαδες πωληθηκε στις αγγελιες του ΝΟΙΖ ενα Emulator II+ sampler (1984-1988) στα 2000 ευρω. Μιλαμε για ενα 8bit/27kHz sampler-θρυλο που εχει παιξει σε απειρες παραγωγες απο το 1984 ως και σημερα. Φανταστικος ηχος με ιδιαιτερο attitude λογω των περιορισμων της τοτε sampling τεχνολογιας αλλα και λογω των αναλογικων του φιλτρων! (ηχος που κανενα Kontakt δεν θα καταφερει να βγαλει) και με ενα design που ακομα και σημερα "ψαρωνει" κοσμο, ειναι απολυτως κατανοητο γιατι αυτο το θηριο πωληθηκε σ'αυτη την τιμη μεσα σε λιγοτερο απο 2 βδομαδες. Κριμα που δεν ειχα τα λεφτα τη δεδομενη στιγμη, πραγματικα κριμα... :( Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Waterfall, ο Vangelis (όπως κσι οι Tangerine Dream, κατ' αντιστοιχία, ή ο Schulze, ή ο δικός σου ο Keith Emerson) είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν αυτόν τον εξοπλισμό, καθότι έχει κτίσει την καλλιτεχνική τους ταυτότητα με αυτούς τους ήχους και δεν έχουν κανένα λόγο να το αλλάξουν. Μάλιστα δαπανούν υπέρογκα ποσά για τη συντήρηση αυτού του εξοπλισμού, όπως ξέρεις. Και πολύ καλά κάνουν, εφ' όσον μπορούν. Και εγώ το ίδιο θα έκανα. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Παραμενουν data, αερας κοπανιστος.Χμμμμμ..... Κι όμως, κάποια π.χ. PCM synth είναι βασισμένα σε data, βλέπε για παράδειγμα wave data (WaveRom). Επίσης 'κάποια' analog synth είναι βασισμένα σε data. Οι αλγόριθμοι είναι data, δημιουργούν data και μάλιστα variable data. Ακόμα κι ένα πίνακας (μαθηματικός) που κάνει π.χ. error correction ή differential interpolation μέσα σε ένα O/S για λογαριασμό των DAC, για τον προγραμματιστή είναι data. Παντού υπάρχουν data, αλλού περισσότερα αλλού λιγότερα και για διαφορετικό σκοπό. Ο σκοπός μπορεί να αφορά το λειτουργικό μέρος (εσωτερική διαχείριση περιφερειακών) ή το ακουστικό μέρος (διαμόρφωση ήχου) που είναι άμεσα αντιληπτή. Μην πάμε και πολύ μακριά, η τόσο "ασήμαντη" ρουτίνα που διαβάζει το κλαβιέ ή το Midi In, είναι data. Αν την αφαιρέσεις είναι νεκρό το μηχάνημα, δεν επικοινωνεί το sound generator. Δεν ξέρω.... λέω.... μήπως κάνω λάθος. Με το Atari ST ναι, με το Cubase οχι.Με το cubase να τρέχει σε Atari ST (Motorola) με μονόχρωμη οθόνη όμως;;; Σημασία για μένα έχει να γράψω μουσική κι όχι ν'ασχοληθώ με το latency του PC εν έτη 2013, δηλαδή... έλεος. Οποιος δενεται συναισθηματικα με...data (MP3, soft synths, games etc) καλα θα κανει να το κοιταξει οσο ειναι ακομα νωρις. ;DΕξαρτάται το MP3, αν είναι κανένα καλό κομμάτι που είναι καθαρογραμμένο και μου θυμίζει κάτι, τότε ναι, είμαι συναισθηματικά δεμένος. Μπερδέψαμε τα ντέϊτα ;D Όχι ακριβώς τέτοια data. Δεν λέω, καλά είναι και τα SoftSynth, απλά για να τα ακούσεις έτσι όπως πρέπει, θες πάνω απ'όλα και σωστούς convertor-ες και σωστό PC, ακολουθούν σωστός ενισχυτής, σωστά ηχεία κλπ κλπ. Τέλος αλλά πολύ σημαντικό, πρέπει να "παίξεις" με αυτά και το αποτέλεσμα να είναι μουσική. Το S-770 παραμενει ακομα και σημερα ενα εξαιρετικο/professional 16bit/48kHz sampler με φανταστικο ηχο. Το ιδιο ισχυει φυσικα και για τα περισσοτερα samplers της Akai. "Κατασκευαστικα και ηχητικα" ηταν και παραμενουν μια χαρα. Για όσους μπορούν να καταλάβουν και ειδικά να ακούσουν την διαφορά. Έστω και με τη λιγοστή μνήμη που είχαν, έστω και με τα λιγοστά bit/KHz, είχαν και συνεχίζουν να έχουν έναν ήχο που.... Απλά εκείνα ήταν μονόχρωμα και τα "σημερινά" είναι έγχρωμα και... χαμογελαστά. 2x Roland S-760 samplers (ιδια specs με το S-770) (1994)Όχι ακριβώς (100%), κατά >90% τα ίδια. ...μαλλον δεν συμφωνει οτι τα παραπανω vintage samplers/synths "δεν κάνουν ούτε για το ρόλο του κουτιού από τα μακαρόνια, και κατασκευαστικά και ηχητικά". 8)Ούτε γι'αστείο. Πρώτον είναι συμβατά με το περιβάλλον τους από το 198? έως αύριο και δεύτερον είναι συμβατά με τον εαυτό τους. Κάτι σαν τα Apple, δηλαδή αυτός που κατασκεύασε το hardware με αυτόν που κατασκεύασε το software είναι ο ίδιος. Πριν 2-3 βδομαδες πωληθηκε στις αγγελιες του ΝΟΙΖ ενα Emulator II+ sampler (1984-1988) στα 2000 ευρω. Κι όμως πουλήθηκε. Θα μπορούσε να πουληθεί και παραπάνω. Αυτός που το αγόρασε ήξερε πολύ καλά περί τίνος πρόκειται. Μιλαμε για ενα 8bit/27kHz sampler-θρυλο που εχει παιξει σε απειρες παραγωγες απο το 1984 ως και σημερα. Αν είναι αυτό που νομίζω, έχει παίξει και σε εδώ "επώνυμες" παραγωγές δεκαετία 80-90. Ήμουν παρόν σε κάποιες από αυτές. Δεν θυμάμαι αν ήταν το ΙΙ ή το ΙΙΙ, τότε κόστιζε στην Ελλάδα 3.800.000 δρχ αν θυμάμαι καλά. ...είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν αυτόν τον εξοπλισμό, καθότι έχει κτίσει την καλλιτεχνική τους ταυτότητα με αυτούς τους ήχους και δεν έχουν κανένα λόγο να το αλλάξουν.Πρώτον, δεν τους υποχρεώνει κανένας. Δεύτερον, ξέρουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν, από πλευράς επιλογών μηχανημάτων (hardware ή software). Δεν είναι τυχαίοι, ακούνε πάρα πολύ καλά. Δεν έχουν ακουστά περί ήχου, τον κατέχουν τον ήχο. Έχει μεγάλη διαφορά. Επιπλέον, έχουν στην κατοχή τους αυτόν τον εξοπλισμό (hardware) αλλά και όποιον εξοπλισμό (software) θέλουν. Πολύ απλά έχουν την ευχέρεια να ακούσουν από μόνοι τους την διαφορά άμεσα, συγκρίνοντας τα μεν με τα δε, δίπλα-δίπλα. Άσχετα εάν στο τέλος μπορεί να το χρησιμοποιήσουν (το software) ή όχι. Μάλιστα δαπανούν υπέρογκα ποσά για τη συντήρηση αυτού του εξοπλισμού, όπως ξέρεις. Και πολύ καλά κάνουν, εφ' όσον μπορούν. Και εγώ το ίδιο θα έκανα.Εάν ήμουν εγώ-εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος στη θέση τους, εννοείται ότι το ίδιο θα έκανε. Όταν είσαι επαγγελματίας δεν παίζεις με αυτά τα πράγματα. Επειδή με όσα λέγονται, μπορεί να θεωρηθεί ότι "κακολογούμε" τα Nord ή τα όποια Nord. Ένα έχω να πω. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο για κάποιο σκοπό, για κάποιο target group. Αυτό το target group, εις γνώση και κατ'επιλογή του κατασκευαστή (R&D - Marketing Dept. κλπ), άλλοτε είναι ευρύ κι άλλοτε λιγότερο. Σημασία έχει ότι το κάθε προϊόν έχει και βρίσκει το στόχο του, το ανάλογο αγοραστικό κοινό του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Πρώτον, δεν τους υποχρεώνει κανένας. Δεύτερον, ξέρουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν, από πλευράς επιλογών μηχανημάτων (hardware ή software). Δεν είναι τυχαίοι, ακούνε πάρα πολύ καλά. Δεν έχουν ακουστά περί ήχου, τον κατέχουν τον ήχο. Έχει μεγάλη διαφορά. Δεν είσαι ακριβής. Και βέβαια είναι υποχρεωμένοι... όχι από εμένα βέβαια ή από εσένα ή από τον ατζέντη τους, αλλά από το παρελθόν τους. Όλοι όσοι ανέφερα, έχουν να παρουσιάσουν νέες προτάσεις στο θέμα του ήχου (τους) καμιά εικοσαριά χρόνια.. και είναι αδιανόητο ότι θα εμφανιστούν σε κοινό χωρίς να είναι περιβλημένοι από τα μηχανήματα που παράγουν το πρωτογενές ηχητικό τους υλικό. Κάποιοι (οι TD π.χ.) προσπάθησαν ΠΟΛΥ να περάσουν τα ηχοχρώματά τους (της δεκαετίας του '70) σε σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές, με σχετική μη-επιτυχία. Άλλοι, όπως ο Vangelis, δεν προσπάθησαν καθόλου (και καλά έκαναν). Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Αν το ζητούμενο είναι η ρεαλιστική εξομοίωση ενός φυσικού οργάνου, τότε οι σύγχρονες pc based βιβλιοθήκες τα ισοπεδώνουν τα παλιά sampler, παρόλα αυτά αυτά δεν παύουν να έχουν τον χαρακτήρα τους. Δηλαδή με αλλα λόγια, αν θέλουμε το πιάνο να ακούγεται σαν πιάνο, τα έγχορδα σαν έγχορδα κλπ τότε το software είναι μονόδρομος, εφόσον φυσικά δεν μπορούμε να έχουμε τα αυθεντικά όργανα. Αντίθετα αν θέλουμε το πιάνο να ακούγεται σα Roland πιάνο η σαν emu πιάνο η σαν οτιδήποτε, τότε το καλύτερο είναι να έχουμε και το αντίστοιχο μηχάνημα. Άλλωστε είναι θέμα προγραμματιστή, αν έχεις κάνει καλή δουλειά το αποτέλεσμα θα στέκεται όπως και να έχει, απλώς τα σύγχρονα προγράμματα έχουν κάποιες δυνατότητες που επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερο ρεαλισμό, χωρίς να σημαίνει όμως ότι πάντα ο ρεαλισμός είναι και το ζητούμενο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Δεν είσαι ακριβής.Μπορεί να κάνω λάθος. Και βέβαια είναι υποχρεωμένοι...Υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν την όποια "σαβούρα" (*) κυκλοφορεί απλά και μόνο για να είναι εντός... μόδας; Αφού, όπως προανέφερα, και την σαβούρα δοκιμάζουν. Απλά πάει στην άκρη λόγω του ότι δοκιμάζονται δίπλα-δίπλα. (*) "σαβούρα" δεν είναι όλα, μην τα παίρνει όλα η μπάλα. όχι από εμένα βέβαια ή από εσένα ή από τον ατζέντη τους, αλλά από το παρελθόν τους.Μην ανησυχείς. Αν υπάρχει ατζέντης είναι μόνο για να κλείνει συναυλίες. Στο θέμα του ήχου δεν... σπίτι του, δεν τον αφορά. Όλοι όσοι ανέφερα, έχουν να παρουσιάσουν νέες προτάσεις στο θέμα του ήχου (τους) καμιά εικοσαριά χρόνια.. και είναι αδιανόητο ότι θα εμφανιστούν σε κοινό χωρίς να είναι περιβλημένοι από τα μηχανήματα που παράγουν το πρωτογενές ηχητικό τους υλικό.Παράγουν μουσική χρησιμοποιώντας ήχους. Δεν παράγουν ήχους χρησιμοποιώντας μουσική. Κάποιοι (οι TD π.χ.) προσπάθησαν ΠΟΛΥ να περάσουν τα ηχοχρώματά τους (της δεκαετίας του '70) σε σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές, με σχετική μη-επιτυχία.Κακώς, μάλλον θα βασίστηκαν στον ατζέντη. Άλλοι, όπως ο Vangelis, δεν προσπάθησαν καθόλου (και καλά έκαναν).Με πρόλαβες :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Μπορεί να κάνω λάθος. Έχω την εντύπωση ότι δεν καταλαβαίνεις ότι υποστηρίζουμε την ίδια άποψη. Αν κάνεις λάθος, κάνω και εγώ λάθος. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Απριλίου 2013 Έχω την εντύπωση ότι δεν καταλαβαίνεις ότι υποστηρίζουμε την ίδια άποψη. Αν κάνεις λάθος, κάνω και εγώ λάθος. Συγγνώμη, είναι η ώρα ;D Αν το ζητούμενο είναι η ρεαλιστική εξομοίωση ενός φυσικού οργάνου, τότε οι σύγχρονες pc based βιβλιοθήκες τα ισοπεδώνουν τα παλιά sampler, παρόλα αυτά αυτά δεν παύουν να έχουν τον χαρακτήρα τους. Δηλαδή με αλλα λόγια, αν θέλουμε το πιάνο να ακούγεται σαν πιάνο, τα έγχορδα σαν έγχορδα κλπ τότε το software είναι μονόδρομος, εφόσον φυσικά δεν μπορούμε να έχουμε τα αυθεντικά όργανα. Αντίθετα αν θέλουμε το πιάνο να ακούγεται σα Roland πιάνο η σαν emu πιάνο η σαν οτιδήποτε, τότε το καλύτερο είναι να έχουμε και το αντίστοιχο μηχάνημα. Άλλωστε είναι θέμα προγραμματιστή, αν έχεις κάνει καλή δουλειά το αποτέλεσμα θα στέκεται όπως και να έχει, απλώς τα σύγχρονα προγράμματα έχουν κάποιες δυνατότητες που επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερο ρεαλισμό, χωρίς να σημαίνει όμως ότι πάντα ο ρεαλισμός είναι και το ζητούμενο.Σωστή και αυτή η άποψη Μάνο. Όμως όταν ο Χ συνθέτης ήθελε να γράψει πιάνο, έπαιξε σε Bösendorfer. Όταν ήθελε φυσικά βιολιά, τυμπάνια και χορωδίες, έβαλε φυσικά βιολιά κλπ κλπ... με μαέστρο. Τα σύνθια, ναι τα έπαιξε από σύνθια (hardware) και συγκεκριμένα σύνθια. Γι'αυτό είχε το αποτέλεσμα που ξέρουμε, τον ήχο που έβγαλε, αυτό έμεινε. Βέβαια μην ξεχνάμε το σημαντικότερο, δεν πούλησε αλλά ούτε πήρε βραβείο για τους ήχους που χρησιμοποίησε αλλά για την μουσική που έπαιξε. Αυτά ως παράδειγμα. Με το ίδιο setup, τα ίδια φυσικά όργανα, τον ίδιο μαέστρο, τους ίδιους synth ήχους θα μπορούσε να παιχτεί για παράδειγμα ένα ωραιότατο χασάπικο ή χασαποσέρβικο... λέμε τώρα ;D Αύριο ξεκινάει η έκθεση. Καληνύχτα σας :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση