Προς το περιεχόμενο

SOUND ON SOUND EFFECT with BOSS DD-6 / DD-7


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σε ολο το φόρουμ εχω μια απορία απο βλακεία μου βασικά διότι κάποτε διέθετα το BOSS DD-6 και ποτε δεν το δοκιμασα σε αυτη την λειτουργια του οπως επισης δεν θυμαμαι ακριβως τι εκανε η λειτουργία WARP ,

ρωτάω διότι ακολουθώντας τις οδηγίες του παρακάτω κλιπ :

 

κανω τον ιδιο σχεδιασμο αλλα χρησιμοποιωντας του "και καλα" πιο εξελιγμενου HOLD mode του DD-7  που το ονομαζουν και SOUND ON SOUND στην BOSS ( το οποιο οταν το αγοράζεις  καταλαβαίνεις οτι ειναι σαν το παλιο HOLD του DD-6 με καμια διαφορα )

το εφε δεν εχει καμια σχεση και ακουγεται σαν λουπα ουσιαστικα ,

σ.σ. Το τυπάκι στο βίντεο χρησιμοποιεί το WARP mode του DD-6.

 

Θα μπορουσε καποιος να μου εξηγησει-θυμησει τι ακριβως κανει το WARP

διοτι

ή καποια πατατα κανω με το HOLD κι εμενα ακουγεται σαν χαζολουπα

 

ή κάποια μεγάλη εως ουσιώδη διαφορά κάνει το WARP mode που αφενός εχω ξεχασει αφετέρου εχω κανει και την πατατα νο2 να σκοτωσω το πεταλι για να παρω DD-7

 

σας υπερευχαριστω και θα επιθυμουσα κυριως απο κατοχους του να με ενημερωσουν οχι απο το Youtube γνώμες   διοτι απο εκει τα εχω δει ολα μην σας κουραζω

 

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα πως το κανει το dd6-7 ουτε πως το υλοποιει ο φιλος μας στο βιντεο.  Ο γκιλμουρ το κανει με ab analog switch με το οποιο ελεγχει τι στελνει στο delay και bypass στον ενισχυτη του... Εγω παλι στην gt10 εχω κανει assing το expression pedal να ελεγχει το delay level στο οποιο εχω βαλει time γυρο στο 850ms και το feedback γυρω στο 90%.

Το μυστικο ειναι να ενεργοποιεις το delay μετα την πενια ωστε να σου λουπαρει το sustain του οργανου...πιθανον λοιπον αν ενεργοποιεις το delay μετα την πενια και για αρκετο χρονο να σου κραταει αυτο το ambient vibe ηχο....

 

Ελπιζω να σε βοηθησα....

www.facebook.com/BlackBodyRadiationAthens

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πρέπει να έχεις 2 ανεξάρτητες αλυσίδες - τα εφφέ μπορεί να διαφέρουν. Η μια αλυσίδα παίζει τον "κανονικό" ήχο, ενώ η άλλη (σε δικό της ενισχυτή) παίζει αυτό το drone.

 

Το σημαντικό είναι ότι το κομμάτι που θα λουπάρεις δεν πρέπει να έχει το χτύπημα της πένας. Νομίζω ο Gilmour το κάνει με ένα volume pedal μετά το χτύπημα αλλά αν προσπαθήσεις μπορείς να το κάνεις και με το volume της κιθάρας.

 

Δεν ξέρω πως γίνεται με τη συγκεκριμένη πεταλιέρα, αλλά η λογική είναι ότι λουπάρεις 2-3 δευτερόλεπτα όπου ο ήχος μπαίνει ομαλά με χρήση του volume. Αυτή η λούπα πηγαίνει σε ένα δεύτερο delay με 3-4 επαναλήψεις και χρόνο 500-600 msec για να εξομαλυνθεί ο ήχος και να "κρυφτεί" ενδεχόμενο κενό στην αρχή.

Εναλλακτικά το delay μπορεί να είναι πριν τη λούπα.

 

Εν ολίγοις, δεν χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός, γίνεται απλά με volume swell, delay και λούπα.

 

Για να γίνει με έναν ενισχυτή, πρέπει να δεις τις δυνατότητες routing της πεταλιέρας ή να βάλεις το delay πριν γραφτεί η λούπα και μετά να το βγάλεις για να βγει το καθαρό (αλλά δεν γίνεται να βγει ίδιο).

 

Παρεμπιπτόντως, ο τύπος στο video είναι φιρφιρίγκος και το σφάζει.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες και κυριως που μου επιβεβαιώνετε ολα οσα εχω κανει

 

εχω χρησιμοποιησει ηδη την τεχνικη την κανονικη που περιγραφει ο Bjorn στο Gilmourish.com με τα ξεχωριστα καναλια και το Volume pedal εκει ισχυει και γινεται σουπερ ,

 

βασικα εμενα με προβληματισε το γεγονος οτι ο φιρφιρικος εδω το εκανε με ευκολια με εναν ενισχυτη και το αποτελέσμα οχι το παιξιμο του ειναι Οκ θα ελεγα. οχι σουπερ αλλα Οκ,

η διαφορα με το DD-7 το δικο μου ειναι οτι το DD-7 στην λειτουργια Hold εκτος οτι φαινεται πιο λουπα και οχι σαν αυτο εδω που ακουμε,

θελει επίσης 4 πατηματα , διπλο πατημα για διαγραφη της παλιας λουπας  και μετα παλι ξανα πατημα του πενταλ για γραψιμο και μετα κλεισιμο για να κρατησει την λουπα,  

εδω ο τυπος ειναι λιγοτερο πηγμενος μιας και ανοιγει κλεινει απλα με δυο πατηματα αντι για 4 που χρειαζομαι εγω ,

ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες εξακολουθω να περιμενω καποια απαντηση για την λειτουργια  WARP  αν καποιος γνωριζει διοτι σε αυτη την θεση επηρεαζει το εφε και το γεγονος οτι τα κουμπια ειναι ολα στο φουλ εναντι του Hold οπου εκει το μονο κουμπι που λειτουργει ειναι αυτο της εντασης το πρωτο  και τα αλλα το 2 και 3 δεν εχουν καμια διαφορα σε οποιο σημειο και να τα εχεις .

 

*** με GT-10 και GT-8 γινεται σουπερ με τον τροπο που περιεγραψε συνφορουμίτης πολυ σωστά

 

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου