Προς το περιεχόμενο

Στησιμο για επαγγελματικο home studio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 95
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια συνηθης τακτικη στην Αγγλια τουλαχιστον ειναι η λογικη του dry-hire, οπου νεοι ηχοληπτες συνηθως συμφωνουν να ηχογραφησουν μπαντεσ στο στουντιο, εναντι χαμηλοτερης αμοιβης απο οτι θα ζηταγε ο ηχοληπτης τυ στουντιο, ετσι και τα στουντιο εχουν δουλεια αλλα και ο ηχοληπτης δεν χρειαζεται να επενδυσει χρηματα και να διαμορφωσει καποιο στουντιο. Στην Ελλαδα δεν συμβαινει αυτο συχνα διοτι τα περισσοτερα στουντιο εχουν φτιαχτει απο ιδιωτες και δεν ειναι commercial στουντιο, ετσι υπαρχει προκαταληψη στην χρηση του εξοπλισμου απο καποιον αλλο ηχοληπτη . Εμεις παντως οσες φορες το εφαρμοσαμε μονο θετικα αποτελεσματα ειχαμε. Οι ιδιοι οι ηχοληπτες μας ειπαν οτι δεν θελουν να τους απασχολει εαν πρεπει να αλλαξουν δερματα στα ντραμς, αν ο ενισχυτης θελει συντηρηση και αλλα πολλα που εχουν να κανουν με την λειτουργια ενος στουντιο. Θελουν απλα να ηχογραφησουν την μπαντα την οποια γνωριζουν προσωπικα και ξερουν ολοι τους τι αποτελεσμα θελουν να εχουν και πανω απο ολα υπαρχει συννενοηση και εμπιστοσυνη μεταξυ τους.

 

Η αποψη οτι το ετσι ενα στουντιο 'εκμεταλλευεται' τον ηχοληπτη πιστευω οτι ειναι παρεξηγημενη, αφου η ευθυνη και το αγχος της καλης λειτουργιας ενος στουντιο ειναι αποκλειστικα του ιδιοκτητη και για αυτο αλλωστε πληρωνεται. Αντιστοιχα ο ηχοληπτης πληρωνεται για τις υπηρεσιες που προσφερει διχως υποχρεωσεις οπως πληρωμες λογαριασμων, ΦΠΑ, ΤΕΒΕ, συντηρησεις κτλ.

 

Νικος

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είπε όλα ο Νικόλας νωρίτερα, κατά την άποψή μου:

 

Αααα... Τώρα κατάλαβα.

 

Σόρρυ κατάλαβα κάτι άλλο.

 

κοιταξέ εγώ ως συνθέτης τι να πω; Αν εσύ έχεις για ανταγωνισμό το "home studio" του όποιου εγώ έχω απέναντί μου τους bedroom composers που επιπλέον έχουν κατεβάσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ πειρατικά και σπασμένα και την μπαίνουν σε εμένα που αγοράζω ότι μπορώ με τα χρήματα που βγάζω! Έχω δει ανθρώπους να προσφέρουν κομμάτια για 5$ σε game developer. Χέσε με μετά να βγάλω εγώ κάτι...

 

Όμως να που γίνεται: Η διαφορά στην ποιότητα και στον επαγγελματισμό φαίνεται απο χιλιόμετρα μακριά!

 

Το να σταματήσεις αυτούς που διαλύουν την αγορά με τις φθηνές τιμές και αντιδεοντολογικές πρακτικές τους είναι δύσκολο (αν και μαζί σου), αλλά και πάλι ξεχωρίζεις για τον επαγγελματισμό σου και το όλο σύνολο απέναντί αυτών.

 

(Μιλάω γενικά όχι προσωπικά για εσένα, ή εμένα ή τον ΟΠ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντελώς αδικαιολόγητη η επίθεση στον OP.

 

Μαλιστα......συγγνωμη κιολας παιδια, να τον παροτρυνουμε λοιπον..... τι να πω?

Αμα δεν τα θεωρειται σωστα τα σχολια μου τοτε μαλλον υποστηριζετε και τετοιες ενεργειες σαν forum. σε καμμια φαση δεν μας ειπε αν τελικα ειναι νομιμος η οχι, απλα τελικα μας ειπε οτι λυπατε κιολας......

Σε σχολια και κατηγοριες λοιπον αν θες, που ειναι απολυτα λογικες απο ανθρωπους που προσπαθουν να πανε by the book και παραληλλα να ειναι και προσιτη για τον ΚΑΘΕΝΑ.....τι να πω ειλικρινα.......

 

Βεβαια ως συνηθως κανενα σχολιο για την προσωπικη επιθεση που εγινε σε εμενα απο ανθρωπο ασχετο με το ολο θεμα. μια ανοητη προσπαθεια στο να προκαλεσει τι? το σφραγισμα του thread? παλι τι να πω?

 

 

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το να αγοράσει κάποιος εξοπλισμό, όσο ακριβός ή φτηνός και αν είναι είναι σχετικό εύκολο. Το δύσκολο είναι να φας χρόνο και διάβασμα, και πάνω από όλα να έχεις το ταλέντο, όλα τα αυτά τα μαραθέτια (μικρόφωνα, προενισχυτές, ενισχυτές, EQ, Compressors, BΒQ, ABC,CBS κτλ κτλ) να τα βάλεις κάτω να τα αξιοποιήσεις και να δώσεις στον πελάτη αποτέλεσμα. Οι περγαμινές, τα βραβεία και όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Το αποτέλεσμα μετράει. Εγώ προσωπικά θα αξιολογούσα περισσότερο κάποιον που έχει γνώσεις, παρά hardware, software και της Παναγιάς τα μάτια από εξοπλισμό και δεν γνωρίζει να τα αξιοποιήσει :)

 

Πάντα θα υπάρχουν οι φθηνοί, οι ακριβοί, οι καλοί και οι κακοί, οι νόμιμοι και οι παράνομοι. Δεν είναι θέμα της κρίσης, απλά λόγω κρίσης συρρικνώθηκε το πελατολόγιο και φάνηκε περισσότερο το πρόβλημα. Παιδιά σε όλους τους κλάδους συμβαίνει το ίδιο. Θα επιβιώσουν αυτοί που μπορούν να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα για τον πελάτη στην καλύτερη τιμή. Παντού, είτε έχεις στούντιο, είτε καθαριστήριο, είτε συνεργείο αυτοκινήτων, είτε μπακάλικο κτλ κτλ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε wyndorf, βιάζεσαι να κρίνεις. Και τους άλλους, αλλά και το forum. Ο οποιοσδήποτε μπαίνει εδώ να ρωτήσει για το τι εξοπλισμό θα αγοράσει, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, εφόσον δεν αντιβαίνει στους κανονισμούς. Εφόσον είσαι εσύ (και ο καθένας), καλός στην δουλειά σου, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς (και κανένα λόγο να αντιδράς) στο τι εξοπλισμό θα αγοράσει κάποιος - η διαφορά όπως σημείωσε ο νικόλας φαίνεται από χιλιόμετρα: αυτό που πραγματικά πληρώνει κάποιος σε έναν καλό επαγγελματία του ήχου, είναι η τεχνογνωσία και η εμπειρία, και αυτά δεν αντικαθίστανται από 'επαγγελματικά' μηχανήματα.

 

Τέλος, το forum δεν είναι λαϊκό δικαστήριο όπου θα κριθεί η ενοχή του οποιουδήποτε σε σχέση με το εάν είναι ή δεν είναι παράνομος. Η συζήτηση δεν γίνεται καν, καθώς δεν είμαστε αρμόδιοι και δεν έχουμε τα στοιχεία για να κρίνουμε  - ούτε και είναι υποχρεωμένος ο καθένας που ρωτά να τα παραθέσει.

 

Σημειώνω ξανά λοιπόν: δεν αρκούν τα πειρατικά software και το φτηνό hardware για να υποκαταστήσει κάποιος έναν καλό επαγγελματία. Ελπίζω έγινα κατανοητός, και να μην παρεξηγηθώ περαιτέρω.

 

Φιλικά,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ένα commercial recording studio είναι μια έννοια δύσκολο να περιγραφεί σε μερικές αράδες

 

...είναι οι χώροι, ο εξοπλισμός, το workflow, οι δυνατότητες επιλογών, η αισθητική κατέυθηνση, οι άνθρωποι που το απαρτίζουν, οι πελατες του, οι freelancers που το εμπιστέυοντε και το προτιμούν, η τιμολόγηση των υπηρεσιών του, η πορεία του σε σχέση με τις εξελίξεις τόσο σε υλικοτεχνολογικό επίπεδο όσο και σε καθαρά κοινωνικό, το εύρος και η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει,η παρουσία του στο συνολικό μουσικό γίγνεσθαι, και χιλιάδες άλλα σημαντικότερα ή λιγότερα σημαντικά πράγματα....

 

...η όλη ιστορία όχι μόνο στο συγκεκριμένο θέμα αλλά σε άπειρες αντίστοιχες περιπτώσεις παγκοσμίως είναι κάτι αντίστοιχο με το "ολίγον έγκυος"

 

Σας (μας) αρέσει, δεν σας (μας) αρέσει υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στους 2 αυτούς "κόσμους" και δεν είναι καθόλου λεπτή και καθόλου κόκκινη.....είναι τεράστια, ευδιάκριτη και ελεύθερη προς διάβαση από όλους με βάση το τι θέλουν....το πραγματικό πρόβλημα είναι πως αυτή την ευμεγέθη και ευδιάκριτη διαχωριστική γραμμή αρνούντε πεισματικά να αντιληφθούν τόσο οι περισσότεροι από τους εκατέρωθεν "παροικούντες την Ιερουσαλήμ" όσο και οι δυνητικοί πελάτες τους.

 

Ελπίζω και έχω βάσιμες ενδείξεις για αυτή μου την ελπίδα αυτό σύντομα να αλλάξει

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κύριοι δεν βλέπω τον λόγο για την αντιπαράθεση στο συγκεκριμένο θέμα...σας παραθέτω ένα link από την ταινία "The Vow" (2012) παρακάτω, για να καταλάβεται λίγο όλοι πως βλέπουν στο εξωτερικό (Αμερική) το θέμα των στούντιο, ηχογραφήσεων, κλπ...Δείτε τι λένε μεταξύ 00:42:30 - 00:43:40...Ελπίζω όλοι να καταλαβαίνετε αγγλικά: The Vow movie full

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου