Προς το περιεχόμενο

Ιδιαιτερότητες των "Heavy Guitar" (σχήμα, μέγεθος, κτλπ)


Pegasos9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα βαση των δικων μου αυτιων βγαζω τα συμπερασματα αυτα...

 

Αλλα να ρωτησω ρε παιδια και κατι αλλο ? Δηλαδη τι μου λετε ? Οτι ολες οι κιθαρες εχουν τον ιδιο ηχο ?

 

Γιατι εχω μπερδευτει... Εξηγηστε μου παρακαλω μπας και καταλαβω...

 

 

Στην περιπτωση που μου πειτε οτι οχι βεβαια , καθε κιθαρα εχει την δικη της φωνη κτλ κτλ... Τοτε που διαφωνειτε μαζι μου  ?

 

Γιατι συνηθως τα θεμα διαφωνιας μαζι μου στο 90% των περιπτωσεων καταληγουν σε μια αεναη κοντρα για την κοντρα που στο τελος συμφωνειτε μαζι μου αλλα δεν θελετε να συμφωνειτε μαζι μου...

 

Οποτε ξαναλεω , ολες οι κιθαρες εχουν ιδιο ηχο ? Και αν οχι , τελικα σε τι δεν συμφωνειτε μαζι μου ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 141
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Οποτε ξαναλεω , ολες οι κιθαρες εχουν ιδιο ηχο ? Και αν οχι , τελικα σε τι δεν συμφωνειτε μαζι μου ?

 

Φυσικα και οχι,αλλα οι διαφορες οφειλονται σε ΠΟΛΥ πιο σημαντικα πραγματα απο το...σχημα,το χρωμα και το ειδος των....κσυλων ... ;)

 

Αν επρεπε να τα βαλω σε μια σειρα αν συγκριναμε δυο ΙΔΙΕΣ κιθαρες (π.χ. δυο μεξικανικες  Fender Stratocaster με το ιδιο ΒΑΡΟΣ και το ιδιο ακριβως μπρατσο) θα ειχαμε τα εξης ποσοστα ..διαφορων αν καναμε τα παρακατω

 

1.αν αλλαζαμε ΜΑΓΝΗΤΕΣ στη μια (αν βαζαμε ας πουμε ενα σετ LINDY FRALLIN ) & αφηναμε την αλλη στοκ τοτε η διαφορα θα ηταν ενα 80%

 

2.αν σεταραμε τη μια ΤΕΛΕΙΑ (μπρατσο τουφεκι,fret dress,σωστο action ,τελεια ταστα) & την αλλη την αφηναμε οπως ηρθε απο το εργοστασιο θα ειχαμε μια διαφορα 50%

 

3.αν στη μια βαζαμε ενα σωμα TELECASTER με το ΙΔΙΟ βαρος σε σχεση με την αλλη και ολα τα αλλα (χορδες,ταστα,μαγνητες,σετ απ) μεναν ιδια μεταξυ των 2 κιθαρων  θα ειχαμε  μια διαφορα 0,1% ... ;D

 

4.αν αλλαζαμε το σωμα της μιας με ενα κατα 30% βαρυτερο-ελαφρυτερο θα ειχαμε μια διαφορα 10%...

 

5.αν στη μια αφηναμε το αγιοβασιλιατικο τρεμολο και στην αλλη βαζαμε ενα Callaham θα ειχαμε μια διαφορα 15%.

 

οποτε καλο ειναι να γνωριζουμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλλαζει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τον ηχο και τι οχι..

 

Και ΝΑΙ αυτο που σου λεω ειναι οτι η ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ παραμετρος ΔΙΑΦΟΡΑΣ μεταξυ κιθαρων ΕΙΝΑΙ οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έχει  η συζήτηση....  όλες οι κιθάρες έχουν διαφορές στον ήχο .Η διαφορά μπορεί να είναι πολλή μικρή η πολύ μεγάλη (καμιά σχέση όμως με τα μεγέθη διαφορών σε ακουστικά όργανα) .Το σχήμα παίζει ρόλο αλλά ένα "μέταλ" σχήμα δεν σημαίνει απαραίτητα μέταλ ήχο ή πιο μέταλ ήχο από ένα άλλο σχήμα απλά έχει άλλο ήχο. και στην τελική τι είναι μέταλ ήχος; είναι αυτό που έχει καθορίσει ο καθένας μας από τις εμπειρίες του... αυτό που θεωρούσα πριν 10 χρόνια  καλό μέταλ ήχο είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που θεωρώ σήμερα ... συμπέρασμα;ξεκινάω μαθήματα για μπαγλαμαδάκι να βρω την υγειά μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα βαση των δικων μου αυτιων βγαζω τα συμπερασματα αυτα...

 

Αλλα να ρωτησω ρε παιδια και κατι αλλο ? Δηλαδη τι μου λετε ? Οτι ολες οι κιθαρες εχουν τον ιδιο ηχο ?

 

Γιατι εχω μπερδευτει... Εξηγηστε μου παρακαλω μπας και καταλαβω...

 

 

Στην περιπτωση που μου πειτε οτι οχι βεβαια , καθε κιθαρα εχει την δικη της φωνη κτλ κτλ... Τοτε που διαφωνειτε μαζι μου  ?

 

Γιατι συνηθως τα θεμα διαφωνιας μαζι μου στο 90% των περιπτωσεων καταληγουν σε μια αεναη κοντρα για την κοντρα που στο τελος συμφωνειτε μαζι μου αλλα δεν θελετε να συμφωνειτε μαζι μου...

 

Οποτε ξαναλεω , ολες οι κιθαρες εχουν ιδιο ηχο ? Και αν οχι , τελικα σε τι δεν συμφωνειτε μαζι μου ?

 

Οχι αλλα οι διαφορες δεν εχουν σχεση με σχηματα,μεγεθη,υλικα κτλ κτλ κτλ παντα για solid body οργανα μη ξεχνιωμαστε ;))

Scale length,το πρωτο και ποιο σημαντικο που δινει τον overall χαρακτηρα στο οργανο.

 

Υψος χορδων απο την ταστιερα και overall setup

 

Σημαντικα σημεια επαφης τοσο της χορδης σε nut και bridge οσο και στο δεσιμο πχ του μπρατσου με το σωμα

 

Σημειο που συνηθως χτυπας την πενα που δεν ειναι ακριβως ιδιο σε καθε παικτη

 

Σημειο που εχουν τρυπηθει τα cavities για τους μαγνητες κτλ κτλ κτλ...

 

Πενα,τυπος πενας

 

Ολα αυτα ειναι σημαντικες παραμετροι που αντικειμενικα επηρρεαζουν το ηχο.Τα υπολοιπα ειναι πραγματα που ισχυουν σε ακουστικες μονο.Εδω δεν εχουμε hollow body να λειτουργει σαν ηχειο και να δονειται αλλα ενα ξερο κομματι ξυλο.Αυτο που μπορει να επηρρεαστει ειναι ισως το sustain καθως το πολυ μαλακο ξυλο χανει σε αυτο τον τομεα αλλα μεχρι εκει...οι διαφορες ειναι κυριως στην ποιοτητα κατασκευης και στην προσοχη στην λεπτομερεια κυριως των παραπανω.

 

Βεβαια παλι ολα τα παραπανω θεωρουνται δευτερευοντα  και αρκετα πισω απο τον ενισχυτη,τα εφφε-πεταλια,το ειδος των μαγνητων και φυσικα τα χερια του παικτη.Αλλα τουλαχιστον αυτα εχουν καποια βαση....τα υλικα οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως είστε λίγο υπερβολικοί ρε παιδιά? Οκ είπαμε μπορεί να μην έχει τον καταλυτικότερο ρόλο αλλά όχι ότι δεν έχει καμία σημασία το σχήμα της κιθάρας. Η les paul γιατί έχει μείνει στην ιστορία για το scale length και τους μαγνήτες της?

 

Και γιατί sg και les paul με ίδιο hardware, μαγνήτες, scale, έχουν τόσο διαφορά στον ήχο τους?

 

Είπαμε αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η les paul γιατί έχει μείνει στην ιστορία ?

 

Γιατι ηταν η πρωτη solid body κιθαρα που εφτιαξε η Gibson για να ανταγωνιστει τη Fender

(αν και την κοροϊδευε που εβγαζε...καθισματα τουαλετας με μπρατσα.. ;D)

 

Επισης εμεινε στην ιστορια γιατι ειναι ενα πολυ καλο οργανο τοσο σχεδιαστικα οσο και ηχητικα και πανω απο ολα βεβαια γιατι ηταν η πρωτη κιθαρα που  ειχε HUMBUCKERS  (μετα τις Gretsch βεβαια που ειχαν filtertons αλλα ετσι κι αλλοιως εχουν αλλη σχεδιαση ).

 

Φυσικα οι ΙΔΙΕΣ  Les Paul με ΜΟΝΟΥΣ Ρ90 ακουγονται ΤΡΑΓΙΚΑ διαφορετικοτερες απο τις ΙΔΙΕΣ Les Paul με HUMBUCKERS απο οτι η SG με τη LP που φορανε τους ΙΔΙΟΥΣ humbuckers (& σιγα την τρομερη διαφορα που εχει στον ηχο η LP απο την SG ειδικα αν παιζεις με 100 κιλα gain... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...........και το thread πηρε την κατευθυνση που πηρε μιλωντας γενικα για solid body κιθαρες in full super duper distortion high gain explosion...... Οσο και να συζηταμε το αεναο κιθαριστας ή τυμπανιστας, ειναι το ξυλο ή οι μαγνητες κλπ το ζητουμενο των καπως πιο δογματικων οπως εγω  νομιζω οτι ηταν πως υπο αυτες της συνθηκες παραμορφωσης παιζει κυριως ρολο ο μαγνητης, ο ενισχυτης και τα χερια και εγω προσεθεσα οτι παιζει ρολο και ο ψυχισμος- χαριτολογωντας και μεταιχμιος μεταξυ σοβαρου και αστειου. Γιατι προφανως ακουμε και παιζουμε ως οντοτητες με οτι κουβαλαμε και οχι μονο ως στατιστικες μοναδες. Τωρα βεβαια στον καθαρο ηχο solid body εγω  νομιζω   οτι  δε παιζει τοσο σημαντικο ρολο το ξυλο ή το nitro vs poly, οσο ρολο παιζει ο ενισχυτης και οι μαγνητες. Αλλα εκει δεν ειμαι δογματικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πάντως πως δύο ίδιες κιθάρες που ακούγονται διαφορετικά, δεν είναι πιά ίδιες.

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και οχι,αλλα οι διαφορες οφειλονται σε ΠΟΛΥ πιο σημαντικα πραγματα απο το...σχημα,το χρωμα και το ειδος των....κσυλων ... ;)

 

Αν επρεπε να τα βαλω σε μια σειρα αν συγκριναμε δυο ΙΔΙΕΣ κιθαρες (π.χ. δυο μεξικανικες  Fender Stratocaster με το ιδιο ΒΑΡΟΣ και το ιδιο ακριβως μπρατσο) θα ειχαμε τα εξης ποσοστα ..διαφορων αν καναμε τα παρακατω

 

1.αν αλλαζαμε ΜΑΓΝΗΤΕΣ στη μια (αν βαζαμε ας πουμε ενα σετ LINDY FRALLIN ) & αφηναμε την αλλη στοκ τοτε η διαφορα θα ηταν ενα 80%

 

2.αν σεταραμε τη μια ΤΕΛΕΙΑ (μπρατσο τουφεκι,fret dress,σωστο action ,τελεια ταστα) & την αλλη την αφηναμε οπως ηρθε απο το εργοστασιο θα ειχαμε μια διαφορα 50%

 

3.αν στη μια βαζαμε ενα σωμα TELECASTER με το ΙΔΙΟ βαρος σε σχεση με την αλλη και ολα τα αλλα (χορδες,ταστα,μαγνητες,σετ απ) μεναν ιδια μεταξυ των 2 κιθαρων  θα ειχαμε  μια διαφορα 0,1% ... ;D

 

4.αν αλλαζαμε το σωμα της μιας με ενα κατα 30% βαρυτερο-ελαφρυτερο θα ειχαμε μια διαφορα 10%...

 

5.αν στη μια αφηναμε το αγιοβασιλιατικο τρεμολο και στην αλλη βαζαμε ενα Callaham θα ειχαμε μια διαφορα 15%.

 

οποτε καλο ειναι να γνωριζουμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλλαζει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ τον ηχο και τι οχι..

 

Και ΝΑΙ αυτο που σου λεω ειναι οτι η ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ παραμετρος ΔΙΑΦΟΡΑΣ μεταξυ κιθαρων ΕΙΝΑΙ οι ΜΑΓΝΗΤΕΣ.

 

Για εμένα αυτή είναι η πιο σωστή θεώρηση. Επίσης θεωρώ πως διαφορές σε ό,τι αφορά στα ηχητικά κύματα σίγουρα υπάρχουν αλλά δεν είναι αντιληπτές από το αυτί μας. Μην πάτε μακριά εγώ θα απλοποιήσω πολύ το θέμα: Έχουμε μία σανίδα 1x1 μέτρο με την οποία φτιάχνουμε κιθάρα και μία άλλη σανίδα 1x2 μέτρα με την οποία φτιάχνουμε την ίδια κατασκευή με τα ακριβώς ίδια specs. Και οι δύο ας πούμε ότι έχουν 10 πόντους πάχος ώστε να μπορούμε να τις θεωρήσουμε solid body και όχι φλοίδες. Θα έχουν διαφορά στον ήχο; Η διαφορά στο σχήμα είναι τραγικά μεγάλη. Αν πάρουμε στα σοβαρά τη θεωρία περί δονήσεων που αναφέρθηκε πιο πάνω τότε περιμένουμε τραγικές διαφορές στον ήχο. Τι λέτε; Εγώ λέω πως δεν θα πάρουμε πρέφα αλλά όπως πάντα κρατάω μικρό καλάθι για ότι λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου