Προς το περιεχόμενο

Ιδιαιτερότητες των "Heavy Guitar" (σχήμα, μέγεθος, κτλπ)


Pegasos9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σιγα την τρομερη διαφορα που εχει στον ηχο η LP απο την SG ειδικα αν παιζεις με 100 κιλα gain...

Και όμως έχει πολύ μεγάλη διαφορά η SG από την LP (δεν εννοώ με βοθροδιστορσιοειδή ήχο).

Φυσικά αυτή η διαφορά δεν οφείλεται στα κέρατα της SG, ή το σχήμα της LP.

 

Είναι κιθάρες με διαφορετικό "στήσιμο".

Η SG είναι έχει πολύ λεπτό σώμα από μαόνι, χωρίς καπάκι, και είναι πανάλαφρη.

Η LP έχει αισθητά πιο παχύ σώμα (επίσης μαονένιο), με maple καπάκι (που και βάρος προσθέτει, και επηρεάζει την ηχητική προσωπικότητα του οργάνου), είναι πολύ πιο βαριά, κλπ.

 

Οι ηχητικές τους διαφορές (πάντα κατά την γνώμη μου) βρίσκονται στο εμφανώς μεγαλύτερο σκάσιμο που έχει η SG, και στον μεγαλύτερο όγκο και "σώμα" στον ήχο της LP.

 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα (είπαμε, η γνώμη μου είναι  ;D) το ότι αν βάλεις το ίδιο Hardware σ' αυτές τις δύο κιθάρες θα έχεις διαφορετικό αποτέλεσμα.

 

Ειδικά στο θέμα των μαγνητών, όχι απλά οι ίδιοι μαγνήτες θα ακούγονται διαφορετικά σ' αυτές τις κιθάρες, αλλά ενδέχεται κάποιοι μαγνήτες να δημιουργούν μια (ας πούμε) καλή αίσθηση πχ στην SG (που έχει λιγότερο όγκο και περισσότερο σκάσιμο), ενώ σε LP να ακούγονται πιο μπουκωμένοι (λόγω του ότι μια LP έχει περισσότερο όγκο ειδικά στις μεσαίες συχνότητες).

 

Ξαναλέω, τα κέρατα, δεν παίζουν ρόλο. ;D ;D ;D ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 141
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Και όμως έχει πολύ μεγάλη διαφορά η SG από την LP (δεν εννοώ με βοθροδιστορσιοειδή ήχο).

Φυσικά αυτή η διαφορά δεν οφείλεται στα κέρατα της SG, ή το σχήμα της LP.

 

Είναι κιθάρες με διαφορετικό "στήσιμο".

Η SG είναι έχει πολύ λεπτό σώμα από μαόνι, χωρίς καπάκι, και είναι πανάλαφρη.

Η LP έχει αισθητά πιο παχύ σώμα (επίσης μαονένιο), με maple καπάκι (που και βάρος προσθέτει, και επηρεάζει την ηχητική προσωπικότητα του οργάνου), είναι πολύ πιο βαριά, κλπ.

 

Οι ηχητικές τους διαφορές (πάντα κατά την γνώμη μου) βρίσκονται στο εμφανώς μεγαλύτερο σκάσιμο που έχει η SG, και στον μεγαλύτερο όγκο και "σώμα" στον ήχο της LP.

 

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα (είπαμε, η γνώμη μου είναι  ;D) το ότι αν βάλεις το ίδιο Hardware σ' αυτές τις δύο κιθάρες θα έχεις διαφορετικό αποτέλεσμα.

 

Ειδικά στο θέμα των μαγνητών, όχι απλά οι ίδιοι μαγνήτες θα ακούγονται διαφορετικά σ' αυτές τις κιθάρες, αλλά ενδέχεται κάποιοι μαγνήτες να δημιουργούν μια (ας πούμε) καλή αίσθηση πχ στην SG (που έχει λιγότερο όγκο και περισσότερο σκάσιμο), ενώ σε LP να ακούγονται πιο μπουκωμένοι (λόγω του ότι μια LP έχει περισσότερο όγκο ειδικά στις μεσαίες συχνότητες).

 

Ξαναλέω, τα κέρατα, δεν παίζουν ρόλο. ;D ;D ;D ;D

 

ναι ρε συ αλλα σου ξαναλεω..ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ διαρφορα εχουν μεταξυ τους δυο ΙΔΙΕΣ LP (η μια με διπλους και οι αλλοι με Ρ90) απο οτι μια LP απο μια SG...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ηταν η πρωτη solid body κιθαρα που εφτιαξε η Gibson για να ανταγωνιστει τη Fender

(αν και την κοροϊδευε που εβγαζε...καθισματα τουαλετας με μπρατσα.. ;D)

 

Επισης εμεινε στην ιστορια γιατι ειναι ενα πολυ καλο οργανο τοσο σχεδιαστικα οσο και ηχητικα και πανω απο ολα βεβαια γιατι ηταν η πρωτη κιθαρα που  ειχε HUMBUCKERS  (μετα τις Gretsch βεβαια που ειχαν filtertons αλλα ετσι κι αλλοιως εχουν αλλη σχεδιαση ).

 

Φυσικα οι ΙΔΙΕΣ  Les Paul με ΜΟΝΟΥΣ Ρ90 ακουγονται ΤΡΑΓΙΚΑ διαφορετικοτερες απο τις ΙΔΙΕΣ Les Paul με HUMBUCKERS απο οτι η SG με τη LP που φορανε τους ΙΔΙΟΥΣ humbuckers (& σιγα την τρομερη διαφορα που εχει στον ηχο η LP απο την SG ειδικα αν παιζεις με 100 κιλα gain... ;D)

 

Δεν διαφωνούμε και σίγουρα δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στο γεγονός ότι η διαφορά είναι πολύ πιο δραματική ανάμεσα σε ίδιες κιθάρες με P90 και humbuckers απ'ότι σε δύο διαφορετικά σχήματα με humbuckers πχ. Απλά λέω ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε LP και SG η οποία είναι ικανή να σαι κάνει να προτιμήσεις την μία ή την άλλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας έγραψα κάτι πιο πάνω και το περάσατε στο ντούκου. Άμα καρφώσω σε ένα κομμάτι μαόνι 1x1 και σε ένα άλλο 1x2 μαγνήτες, περιμένετε διαφορές στον ήχο επειδή θα έχω ένα μέτρο παραπάνω; Διαφορετικό σχήμα, ίδιο setup.

 

Επίσης τεράστιο ρόλο στον ήχο και ειδικά στα βρώμικα παίζουν και τα λοιπά ηλεκτρικά πλην των μαγνητών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας έγραψα κάτι πιο πάνω και το περάσατε στο ντούκου. Άμα καρφώσω σε ένα κομμάτι μαόνι 1x1 και σε ένα άλλο 1x2 μαγνήτες, περιμένετε διαφορές στον ήχο επειδή θα έχω ένα μέτρο παραπάνω; Διαφορετικό σχήμα, ίδιο setup.

περιμένουμε video.... :P και να προτείνω αντί να το κάνεις σε δυο απλά να κόψεις το δίμετρο στα δυο για περισσότερη ακρίβεια ;). 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας έγραψα κάτι πιο πάνω και το περάσατε στο ντούκου. Άμα καρφώσω σε ένα κομμάτι μαόνι 1x1 και σε ένα άλλο 1x2 μαγνήτες, περιμένετε διαφορές στον ήχο επειδή θα έχω ένα μέτρο παραπάνω; Διαφορετικό σχήμα, ίδιο setup.

 

Επίσης τεράστιο ρόλο στον ήχο και ειδικά στα βρώμικα παίζουν και τα λοιπά ηλεκτρικά πλην των μαγνητών.

Φυσικά παίζουν ρόλο και τα ηλεκτρικά γι'αυτο είπαμε SG με LP γιατί έχουν σχεδόν όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους εκτός από το σώμα ίδιες.

 

Τώρα αν πάρεις ένα τετράγωνο μπλόκι ξύλο που είναι ήδη ένα μέτρο και το συγκρίνεις με ένα μπλόκι που έχει ένα μέτρο έξτρα, πραγματικά δεν ξέρω τι θα βγει αλλά δεν μου ακούγεται και πολύ κιθαριστικό αυτό το πείραμα  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλά δεν μου ακούγεται και πολύ κιθαριστικό αυτό το πείραμα  ;D

Γιατί...σου φαίνεται κιθαριστικό αντί να μάθεις να βαράς τη ΛΑ...να κάθεσαι να χάνεις το χρόνο σου μετρώντας τα ξύλα ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμένουμε video.... :P και να προτείνω αντί να το κάνεις σε δυο απλά να κόψεις το δίμετρο στα δυο για περισσότερη ακρίβεια ;). 

 

Άμα είχα τρία μέτρα μαόνι, δύο μανίκια και 2 μαγνήτες τότε θα έφτιαχνα κιθάρες.

 

Τώρα αν πάρεις ένα τετράγωνο μπλόκι ξύλο που είναι ήδη ένα μέτρο και το συγκρίνεις με ένα μπλόκι που έχει ένα μέτρο έξτρα, πραγματικά δεν ξέρω τι θα βγει αλλά δεν μου ακούγεται και πολύ κιθαριστικό αυτό το πείραμα  ;D

 

Συγγνώμη αλλά πιστεύω ότι είναι η πιο απλή διαφορά στο σχήμα για να αποφασίσεις πάνω στη θεωρία περί σχήματος-ήχου. Αν δεν έχει διαφορά αυτό τότε δε θα έχει διαφορά ούτε το soloist με το warlock σώμα, μην παραμυθιαζόμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι στο θεμα εδω δεν συζηταμε αν το διαφορετικο σχημα παιζει περισσοτερο ρολο απο οτι οι μαγνητες η ο ενισχυτης κτλ κτλ ... Και γενικοτερα νομιζω οτι αν τα παρουμε με την σειρα τοτε ο ενισχυτης ειναι το πρωτο . Απο εκει και περα οταν το υπεραναλυσουμε το θεμα και οχι σε επιπεδο μιξης οπου εκει χανονται πολλα , αλλα σε επιπεδο του παιζω μονος στο δωματιο μου τι ακουω ? τοτε θα διακρινεις διαφορα και του ξυλου και του καλλωδιου , και του σχηματος , και της θεσης σου στον χωρο κτλ κτλ... Το θεμα ειναι οτι ανεξαρτητα με το αν 2 οργανα δεν απεχουν και τοσο ηχητικα οταν εχουν ιδια σπεκς , δεν μπορουμε να αγνοησουμε οτι εχουν διαφορα... Καποιες φορες η διαφορα ειναι και αρκετη μεγαλη .

 

 

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει καποιος ο οποιος ακουει κατι να γινεται προιον αρνητικης κριτικης . Το αν ακουει καποια διαφορα δεν τον κανει ουτε καλυτερο μουσικο ουτε ηδειμωνα , απλα το ακουει... ή μαλλον εστιαζει το αυτι του καπου συγκεκριμενα...

 

Κατι ακομα... Ειναι δυσκολα καποια πραγματα να περιγραφουν με μυνηματα... Αν μιλαγαμε απο κοντα θα υπηρχε περισσοτερη ανεση... Λεω λοιπον οτι εγω παραπανω αναφερθηκα στα καθαρα... Δεν ξερω τι λεξεις να χρησιμοποιησω ομως λεω οτι στο θεμα των καθαρων δεν ειναι ειδικος και επισης δεν ειμαι και σε θεση να τα κρινω γι αυτο και τα καθαρα του engl fireball που για τον superfunk ειναι αισχος , για εμενα ειναι πολυ καλα καθαρα... Δεν ειμαι σε θεση να κρινω αν εχει καλα καθαρα η οχι... Επισης δεν με ενδιαφερει να ασχοληθω γενικα με το ζητημα οποτε αν με ρωτησεετε τωρα ποιος εχει καλυτερα καθαρα ο evh η ο engl θα σας πω ``ενταξει μωρε τα ιδια ειναι ξερω γω ``...

 

Επιτρεψτε λοιπον και μην κατακρινομαι αν το αυτι μου μετα απο 10 χρονια συνεχους παιξιματος  ακουει διαφορες  απο σχημα σε σχημα με οσο γκαζι και αν χρησιμοποιω. Εκει εχει πεπεδευτει το αυτι μου , και για να μην νομιζετε οτι το παιζω μουσικος κτλ κτλ , ανατρεξτε στο βιντεο που ανεβασα 4-5 σελιδες πιο πριν και θα δειτε οτι τι ερωτημα μου γιατι η bcrich ακουγεται καλυτερα απο την jackson ενω εχουν ακριβως τα ιδια σπεκς και σε κατασταση μπολικου γκειν με απασχολουσε εδω και 2-3 χρονια...

 

Δεν νομιζω λοιπον ουτε Χορταρεας ( ειναι προσβολες σε ατομα που δεν γνωριζουμε ) πρεπει να χαρακτηριζεται καποιος ουτε ασχετος επειδη απλα και μονο ακουει διαφορες που αλλους απλα δεν τους απασχολει το ζητημα και δεν εστιαζουν σε αυτο... Δεν κρινω αν το επιπεδο της διαφορας ειναι το ιδιο με μια αλλαγη μαγνητη , σαφως και ειναι λιγοτερη η διαφορα... Υπαρχει ομως διαφορα... Δεν θα την αντιληφθω σε επιπεδο μπαντας , μιξς κτλ... Στο δωματιο μου ομως οταν κανω μια δοκιμη θα την καταλαβω και θα την καταλαβαινατε κι εσεις ( οσοι λετε οτι δεν υπαρχουν διαφορες ) αν ειχατε τους ενισχυτες μου , τα χερια μου , τα αυτια μου , το δωματιο μου κτλ κτλ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου