constantinosX Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 Το βρήκα αρκετά κάλο,το μονο πρόβλημα που έχω είναι οτι πρέπει να φτιάξω καλύτερη παραμόρφωση για τη κιθάρα μου. Και κάτι άσχετο,στο μπούκωμα των χορδών(palm mute) για να μην μπουκώνει κ ο ήχος,να ρίξω τα db για τα χ μέτρα π παίζω έτσι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mariostz Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 Για το μπουκωμα στα palm mute δοκιμασε πρωτα να το διορθωσεις με EQ. Ψαξε στις χαμηλες συχνοτητες λιγο, λογικα καπου στα 120-180 hz θαναι το προβλημα. Οταν αυτο δε μου φαινεται αρκετο συνηθως δοκιμαζω ενα multiband compressor να δουλευει σε εκεινες μονο τις συχνοτητες...αλλα συνηθως δεν χρειαζεται. Α και εννοειται οτι αυτο το κανεις αφου εχεις παιξει με τα knobs στο amp sim σου πρωτα πρωτα και εχεις δοκιμασει διαφορα cab impulses να δεις ποιο καθεται καλυτερα... Παντως δεν υπαρχουν καποιες τοσο στανταρ τακτικες οπως αφηνει να εννοηθει το βιντεο...Ειναι απλα οτι κατσει και οτι σου ακουγεται καλα. ;) Τρολολολολολολολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dnightshade Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2013 0-100 Thump 100-200 Boom (δώσε/κόψε λίγο στα 150-180 μόνο αν σου λείπει low end.Προτίμησε να ρυθμίζεις μπάσα από το bass knob της εξομοίωσης του ενισχυτή.Ομοίως με το thump θέλει πολύ προσοχή,καθώς αν δώσεις πολύ θα καλύπτεις τον όγκο στα χαμηλά του μπάσου,αν δεν έχεις δώσει αρκετά μπάσα από το amp knob ή με EQ η κιθάρα θα ακούγεται πολύ "μικρή" ) 200-350 Punch (προσωπικά κόβω ίσως λίγο κάπου στα 220-250,βγάζει το "πουλόβερ" από τον ήχο) 350-600 Warmth (αν θες λίγο πιο ζεστό ήχο δώσε λίιιιγο στα 400 ,προαιρετικά κόψε ελάχιστα στα 500.Για lead/καθαρά τα 400-500 πάντως είναι ταμάμ κατ'εμέ) 600-850 Honk (κόψε λίγο στα 800 για λιγότερο "φτηνιάρικο ήχο",προαιρετικά δώσε ελάχιστα κάπου στα 650) 850-1,400 Cold Djent 1,400-2,600 Hot Djent/Presence (δώσε πχ στα 1500 ) 2,600-5,000 Fizz (εδώ συνήθως δε τα πειράζω,εκτός και αν θέλω λίγο παραπάνω presense,οπότε βάζω ένα high self στα 3000 ή στα 5000.Θεωρώ ότι το low pass που έβαλε αυτός παραείναι χαμηλά,αλλά εξαρτάται από την προσομοίωση) 5000-10,000 Sizzle (προσωπικά προτιμώ το low pass ανάμεσα στα 8000-9000,εκτός και αν η εξομοίωση του ενισχυτή δίνει πρίμα που δεν μπορείς να τα ξεφορτωθείς αλλιώς,καθώς αν τα ρίξεις από το presence/treble knob χάνεις και συχνότητες που θέλεις) 10,000+ Broken Glass Γενικά προσπάθησε να κρατάς τις αλλαγές στο EQ ανάμεσα στα +/- 6 Db .Aν χρειαστείς πολύ παραπάνω/λιγότερο,καλύτερα να πειράξεις τα knobs της προσομοίωσης ενισχυτή Επίσης αυτό που λέει αυτός για 4 tracks είναι προαιρετικό.Προτιμώ προσωπικά 2 tracks.Προσπάθησε επίσης να μην πέσεις στην παγίδα του πολύ gain Μια χρήσιμη τεχνική για να κάνεις τις εξομοιώσεις καλύτερες είναι να βάλεις notches σε ενοχλητικές συχνότητες με τη μέθοδο "sweeping frequencies": δημιουργείς ένα στενό band και του δίνεις 10-12 Db .Μετά παίρνεις τις συχνότητες από την αρχή και τις ανεβάζεις σιγά σιγά προς τα πάνω.Όπου ακούς ένα ενοχλητικό σφύριγμα,πάει να πει ότι είναι συχνότητα που μπορείς να την ξεφορτωθείς (προτείνω να μην βάζεις πάνω από 2-3 notches,και να μην είναι στις χαμηλές/χαμηλομεσαίες).Αλλάζεις λοιπόν το type από "band" σε "notch" ή απλά δημιουργείς ένα στενό band και κόβεις ώστε να έχεις κάτι τέτοιο : Tέλος,μεγάλο ρόλο παίζουν και τα impulses που θα χρησιμοποιήσεις,καθώς επιδρούν αμεσότατα στη συχνοτική απόκριση ανάλογα με το μικρόφωνο και τη θέση του ως προς την καμπίνα.Διάβασε λίγο αυτό το pdf,και δωσε έμφαση στο σχηματάκι της σελίδας 3 http://www.redwirez.com/ir/DialingInYourTone.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση