Προς το περιεχόμενο

Fuzzοπροβλήματα


NoIzY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαίρετε!

 

Τις προάλλες έπαιζα με το fuzz ενός φίλου, δε θυμάμαι μοντέλο (κλώνος ήταν), θυμάμαι όμως ότι είχε τρανζίστορ γερμανίου..

 

-Ο ήχος μια χαρά όταν το πετάλι έπαιζε μόνο του..

-Όταν ενεργοποιούσα το wah που είχα συνδεδεμένο πριν το fuzz, ο ήχος γινόταν υπερβολικά πρίμος..

-Όταν έβαζα ανάμεσα στο wah και το fuzz ένα πετάλι με buffer (αφήνοντάς το κλειστό), τότε το fuzz είχε περισσότερα πρίμα (με κλειστό το wah) και περισσότερο gain.. Ανοίγοντας το wah, δε τσίμπησε περισσότερα πρίμα απ ότι θα πρεπε, ωστόσο ο ήχος είχε ήδη γίνει χειρότερος λόγω του ενδιάμεσου buffer..

 

Γνώριζα ότι πολλά fuzz δεν τα πάνε καλά με buffer και γενικά άλλα πετάλια πριν από αυτά.. Με το συγκεκριμένο fuzz το διαπίστωσα κι όλας..

 

Εσείς πώς λύνετε τέτοια προβλήματα? Τοποθετώντας το fuzz πριν το wah δε θα μου αρέσει ο συνδυασμός τους.. Θέλω το wah πριν την παραμόρφωση... Επίσης, θα θελα κι ένα boosterάκι πριν το fuzz..

 

Υπάρχει κανά "κολπάκι"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν υπαρχει κανενα κολπακι αν το fuzz σου ειναι γερμανιου και...αρνειται να συνεργαστει....παρε ενα αλλο πεταλι βρωμας για να το χρησιμοποιεις μετα απο το Wah σου,δεν χαθηκε δα και ο κοσμος...

 

Αλλοιως απλα αγορασε  αυτο το silicon fuzz που εχει buffer switch

 

 

 

 

A selectable buffer switch eliminates the audible oscillation caused when some wah-wahs are placed in front of a Fuzz Face. The Silicon Classic 108 Fuzz, which comes in a heavy duty, Phase 100-sized box with a sweet, hammer-tone turquoise finish and features the high-quality jacks and switches that have made MXR pedals the road-ready standard on pedal-boards around the world for over 30 years

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Τα fuzz είναι πεταλάκια με πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα και δεν υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, γενικός κανόνας, που να ισχύει για όλα τα fuzzοπέταλα, μια και πχ παίζει ρόλο ακόμα και το είδος μαγνητών της κιθάρας σου (single, humbucker, p90), καθώς και αν είναι hot, low output κτλ.

 

Όταν είχα στην κατοχή μου το little big muff, το έβαζα σε ότι θέση ήθελα, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.Όταν, όμως, στη συνέχεια, απέκτησα ένα fuzz της devi ever (το noise floor) ήταν αδύνατο να ΜΗΝ το έχω ΠΡΩΤΟ στην αλυσίδα των εφέ μου.

 

Οπότε, δοκιμάζεις και βλέπεις, έχοντας πάντα κατά νου ότι το fuzz σου μπορεί να μην τα "πάει καλά" με την υπόλοιπη αλυσίδα των εφέ και να πρέπει να τοποθετηθεί πρώτο (αν σου αρέσει τόσο πολύ αυτός ο ήχος από fuzz, που δεν είσαι διατεθιμένος να το αλλάξεις με κάποιο άλλο μοντέλο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Τα fuzz είναι πεταλάκια με πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα και δεν υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, γενικός κανόνας, που να ισχύει για όλα τα fuzzοπέταλα, μια και πχ παίζει ρόλο ακόμα και το είδος μαγνητών της κιθάρας σου (single, humbucker, p90), καθώς και αν είναι hot, low output κτλ...

 

Aκριβως αυτο ισχυει, δηλαδη μονο με δοκιμη μπορεις να μαθεις. Αρκετα wah (απο ορισμενη τιμη και πανω) εχουν fuzz friendly buffer στο κυκλωμα τους για καλυτερη συνεργασια. Το πιο γνωστο buffer ειναι αυτο http://www.foxroxelectronics.com/FWR.html που μπαινει σε οσα δεν εχουν αλλα απο προσωπικη πειρα ειδα οτι δε δουλευει με ολα τα fuzz. Καποια fuzz ειναι ανυποτακτα και οταν τα υποταξεις τα εχεις χαλασει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks για τις απαντήσεις!

 

Απ ότι βλέπω, το MXR έχει στο κύκλωμά του buffer που (απ)ενεργοποιείται με ένα κουμπάκι on/off.. Από το βίντεο, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι όταν ο buffer ενεργοποιείται, το πετάλι αρπάζει αρκετά πρίμα και ουσιαστικά μου θυμίζει αυτό:

 

-Όταν έβαζα ανάμεσα στο wah και το fuzz ένα πετάλι με buffer (αφήνοντάς το κλειστό), τότε το fuzz είχε περισσότερα πρίμα (με κλειστό το wah) και περισσότερο gain.. Ανοίγοντας το wah, δε τσίμπησε περισσότερα πρίμα απ ότι θα πρεπε, ωστόσο ο ήχος είχε ήδη γίνει χειρότερος λόγω του ενδιάμεσου buffer..

 

Απλά, στην περίπτωσή μου, το buffer δε λειτούργησε τόσο καλά..

 

Γνωρίζουμε κανά κύκλωμα buffer που να δίνει καλά αποτελέσματα ανάμεσα σε ένα wah κι ένα fuzz, μήπως το φτιάξω? Ή κι εκεί παίζουν μπάλα οι παράγοντες wah, fuzz και δεν υπάρχει το σούπερ buffer για αυτή την περίσταση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το κάθε fuzz είναι διαφορετικό και ο μόνος γενικός κανόνας που έχω συναντήσει είναι ότι εαν προηγείται οποιοδήποτε buffer πριν από αυτά, έστω και ως μέρος του ίδιου του κυκλώματος του fuzz, αλλάζει η ικανόντητα του να "καθαρίζει" είτε με το volume της κιθάρας, ή ακόμα και με το pick attack εάν έχει αυτή την ικανότητα. Χάνουν με λίγα λόγια μεγάλο μέρος της απόκρισής τους.

 

Σε κυκλώματα που έχουν την ιδιότητα να καθαρίζουν απότομα όπως τα παραδοσιακά normal gain fuzz face, ανεξάρτητα εάν είναι γερμανίου ή πυριτίου, μπορείς να παρατηρήσεις ότι αυτό γίνεται πολύ πιο σταδιακό. Για παράδειγμα αντί να έχεις έναν πλήρως καθαρό ήχο στο 8 του volume θα χρειαστεί να κατεβάσεις πολύ περισσότερο. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό κι έχω συναντήσει πολλούς κιθαρίστες που το προτιμούν.

 

Σε υψηλότερου gain fuzz όμως είναι σίγουρα πρόβλημα αν θέλεις να μπορείς να έχεις διάφορα ηχοχρώματα με το fuzz σου βασισμένος στις δυναμικές που θα του παρέχεις.  

 

Τώρα όσον αφορά τη συμβατότητα υπάρχουν διάφορες λύσεις...

 

1. Τοποθέτηση buffer μέσα στο wha. Υπάρχουν διάφορα όπως αυτό της foxrox ή της Area51 που μπορούν να γίνουν retrofit μέσα στο υπάρχον wha σου.

 

http://www.foxroxelectronics.com/FWR.html .

 

2. Αγορά wha με buffer. Όλα τα RMC για παράδειγμα έχουν.

 

http://www.realmccoycustom.com/

 

To μόνο μειονέκτημα στις παραπάνω περιπτώσεις είναι ότι τα wah με buffer είναι λίγο πιο σκληρά στα πρίμα (αν τα συγκρίνεις με πολύ ποιοτικά wha τα οποία δεν έχουν buffer) πράγμα που θα το καταλαβαίνεις κυρίως όχι όταν παίζεις με το fuzz αλλά όταν πάιζεις το wha καθαρό.

 

3. Αγορά fuzz με buffer στην είσοδο όπως το παράδειγμα που προαναφέρθηκε. Βέβαια το MXR είναι μάπα με το buffer οπότε εγώ θα σου πρότεινα το Axis Fuzz του Mayer.

http://www.roger-mayer.co.uk/axis.htm

 

Πάντα βέβαια σε όλες τος περιπτώσεις θα έχεις προσθέσει ένα buffer πριν το fuzz οπότε θα ισχύουν όσα έγραψα στις πρώτες παραγράφους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως το θέτεις, το πράγμα μου ακούγεται σχετικά απλό.

 

Βάζεις σε ένα true bypass loop το wah ακολουθούμενο από το πετάλι με buffer. Στη συνέχεια της αλυσίδας σου βάζεις το fuzz.

 

Όταν θέλεις σκέτο fuzz έχεις το loop κλειστό, το fuzz θα είναι μόνο του και θα συμπεριφέρεται ηχητικά όπως πρέπει.

 

Όταν πάλι θες fuzz μαζί με wah, θα ενεργοποιείς το loop που θα περιλαμβάνει wah και buffer, οπότε το buffer θα εξισορροπεί τα υπερβολικά πρίμα που προκαλεί το wah, χωρίς να χαλάει τον ήχο του fuzz όταν είναι κλειστό το wah. Το buffer θα αλλοιώνει λίγο τον ήχο του fuzz αλλά αυτό δεν θα ακούγεται, διότι ούτως ή άλλως fuzz+wah=δραστικές αλλαγές χροιάς.

 

Τώρα, αν δεν σου αρέσει ο ήχος του wah + buffer + fuzz, μάλλον έχεις πρόβλημα παντρέματος wah και fuzz, αφού με κανέναν συνδυασμό που ανέφερες δεν σου άρεσε ο ήχος.

 

Ελπίζω να ήμανε κατανοητός!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες το mi audio neo fuzz , απο το manual :

 

Pickup loading. This is a very important aspect in the creation of a great

fuzz sound, but not one that people usually think about. Most fuzz

pedals typically have very low input impedances. A Fuzz Face for

example, has an input impedance of the order of a kilo-ohm or so, which

is very low. I don’t believe that this was one of the design criteria for the

creation of the first fuzz pedals. I think it was just one of those historical

‘accidents’, but an accident which nonetheless has contributed to the

fuzz sound. This feature is very important, not so much because it varies

the signal strength which hits the circuit, but because of the way that it

affects the frequency response of the guitar. As you decrease input

impedance, the first thing that goes is the top end of your guitar sound.

The low end is a lot more resilient. What you end up with is a filtered,

low pass signal, almost as if you’ve rolled off some top end with the tone

control. At the end of the day, this is a good thing for a fuzz pedal. The

major drawback though is that the tone of the fuzz pedal is very heavily

dependant on the pickup that you’re using, since different pickups will

behave differently for a given load. For example, have you ever tried to

use a high output bridge humbucker with a fuzz pedal? It sounds awful!

The low input impedance is precisely the reason why this happens, and

why a fuzz is almost always used in conjunction with a low impedance

single-coil equipped guitar like a Strat.

 

η μετά θές wha fuzz frendly όπως το fulltone, area 51 , rmc...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου