ghen Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2006 Το παιχνίδι παίζεται στον summing αλγόριθμο του κάθε sequencer. Aν και πόσο χρωματίζει τον ήχο ώστε να καθόμαστε ναρκωμένοι μπροστά από τα monitors και να κάνουμε δουλειά. Σαν τα πουλάκια με το καναβούρι... Κατ'εμέ o σημαντικότερος παράγοντας είναι το workflow. Π.Χ.: Με το Ableton Live στήνεις dance πανεύκολα. Δεν κάνεις όμως την MIDI ενορχήστρωση που κάνεις με το Cubase/Sonar/Logic. Που στην τελική δεν την χρειάζεσαι όταν κάνεις dance μουσική. Χρειάζεσαι loops + automation. Ghen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Yποθετω οτι ενα σπασμενο προγραμα εχει χειροτερο ηχο απο ενα γνησιο. Θα ηθελα και την γνωμη σας για αυτο.Ενοειται οτι επιβαλεται το γνησιο. Δεν ξερω οι πολλοι χρηστες ανα τον κοσμο τι συγκρινουν.Σπασμενα-γνησια, γνησια-γνησια,σπασμενα-σπασμενα :?: Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
next_in_line Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Στο τελευταίο τεύχος του αγλικού Computer Music, ένας αναγνώστης ρώταγε αν ισχύει ότι το FL Studio έχει χειρότερο ήχο από άλλα sequencers, π.χ. Cubase (κάτι απου αν ισχύει για το FL, θα ισχύει προφανώς και για άλλα sequencers). Το περιοδικό προώθησε το ερώτημα σε έναν από τους προγραμματιστές του FL και ιδού η απάντηση: " Since audio is not visual, there are a lot of myths about it. This kind of stuff is regularly said about every sequencer, but the truth is that they all mix the same and will produce the same results. This is because adding two waveforms is a simple addition. To really colour the sound, a host would have to do it on purpose through filtering, so it'd be quite dumb to waste CPU on distorting the sound. Also, every host today mixes in floating point (32-bit or 64-bit - it doesn't really matter), and this means that there's no possible clipping in mixer busses, unlike through hardware. Then you have plug-ins. It's obvious that a plug-in can't sound better or worse in another host, since plug-ins are just pieces of code. No one would ever think that a plug-in has better-looking knobs in some hosts, or that a VST calculator plug-in would output '2+2=3' in some hosts. So for the audio that they process, it's the same, unless a bug occurs - but a bug is more likely to crash the host or generate noise than colour the sound. The one thing that can be a factor is resampling. Resampling happens when pitching a sample, or mixing a sample that's at another sample rate. There are various resampling methods, always with a CPU-vs-quality trade off. FL Studio offers sync interpolation, which is the best known resampling method, so this isn't really an issue. Getting a good sound is an art, and has to do with equalisation, compression and other mastering methods - and not dithering and details like that, as many like to think." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tugito Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Οχι Harisexp, εχεις λάθος. Δεν στηρίζω σε καμία περίπτωση τις κόπιες αλλά επειδή ειμαι computer science και αυτό το θέμα με τις κόπιες ειναι κάτι που στον κλάδο εχει συζητηθεί απείρως, μιλάμε για μεγάλη προπαγάνδα. Δεν υπάρχει καμία διαφορά στα σπασμένα. Ολα εχουν να κάνουν με κώδικα. Για να καταλάβεις μια εταιρία βάζει κάποιες γραμμές κώδικα (το λέω όσο πιο απλοικά μπορώ) που λειτουργουν ως κλείδωμα στο πρόγραμμα. Ο hacker το μόνο που κάνει ειναι να βρει τις γραμμές αυτές και να τις αφαιρέσει. Πως λοιπόν να εχει διαφορά το πρόγραμμα; Παμε και στην συνηθέστερη περίπτωση, αυτη του serial. Τα προγραμματα πολλές φορές εχουν απλά ενα serial, ο hacker βρίσκει τον αλγόριθμο με τον οποίο αποδέχεται serial το πρόγραμμα και ιδού. Καμία δηλαδή επαφή με το πρόγραμμα, ουτε καν για αφαίρεση κώδικα.. Και πάμε και στο τρίτο και τελευταίο σκέλος. Ακόμα και κάποιο crack να απαιτούσε να αλλάξει ο hacker Και το πρόγραμμα σε βάθος (που δεν υπάρχει τέτοιο θέμα), ο τομέας του ήχου ειναι εντελώς αλλη βιβλιοθήκη κώδικα και δεν εχει ουδεμία σχέση και επαφή με το μέρος που θα ασχολιοταν ο hacker.. Αυτα. Στηρίξτε τα αυθεντικά γιατι θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά μην συνεχίζουμε να διαιωνίζουμε θεωρίες και προπαγάνδες που δεν ισχύουν σε καμία μα καμία περίπτωση. Ρωτήστε και για περισσότερα καποιον προγραμματιστή φίλο σας, να πειστείτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anouvis_GR Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 ο ιχνηλάτης μου είχε πει οτι ηθελε να κανει ένα τεστ με τα σικουενσερ. ειχε πει να να βαλουμε ενα αρχειο απο ενα cd και μετα χωρισ να κανουμε καμια επεξερφασία να το κανουμε εξπορτ και να δουμε την διαφορα με το οριτζιναλ και την διαφορα με τα αλλα. αυτο θα πρεπει να το αναλαβει καποισ που να εμιστευομαστε οτι δεν θα κανει παγαποντιεσ και να μην μασ πει απο ριν ποιο θα ειναι ποιο. καλη ιδεα που θα βαλει τα πραματα στη θεση τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anouvis_GR Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Ξέρω. Γράφω χύμα. Συγνώμη. Θα το διορθώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2007 Οτι μαθαινει κανεις ,καλο ειναι. :) Με το cubase εχω μια ασυμβατοτητα με την Saffire στο midi ενω στο sonar οχι.Δεν ξερω γιατι συμβαινει αυτο με συγκεκριμενα προγραμματα και συγκεκριμενους υπολογιστες. Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση