Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Θεωρω αναξιοπιστια σε μια μπαντα 5.Να σκυλοβρωμαμε καθως θεωρουν οτι ειμαστε ''βρωμικη'' μπαντα.. ;D ;D ;D ;D Πρόσφατα μου έλεγε φίλος μπασίστας ότι έφυγε από μπάντα γιατί... μύριζε ο κιθαρίστας ;D Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κάτι σχετικό. ΥΓ: και η σαγιονάρα με... κάλτσα (μέγιστη αναξιοπιστία) ;) ;D ;D ;D ;D all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wyndorf Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Καλημερα σε ολους......το ολο θεμα παντα ξεκιναει για να γουσταρουμε, οταν σταματαει να ειναι ετσι τοτε αρχιζουν τα προβληματα....αυτο που εχω καταλαβει εδω και 18 χρονια που παιζω σε μπαντες ειναι οτι το βασικοτερο προβλημα ειναι αυτο της συνοχης αναμεσα στα μελη......ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΡΑΒΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ!!!! αυτο ειναι η αρχη αλλα και η βαση του ολου θεματος, ολα τα υπολοιπα ειναι σημαντικα μονο αν εχουμε εξασφαλισει το θεμα της συνοχης. Θεωρω πολυ βασικο το θεμα του κοινου στοχου, να ξερουμε πραγματικα τι θελουμε και να το θελουμε ολοι το ιδιο.....μονο ετσι συμβιβαζεσαι με ολα εκεινα που ΠΡΕΠΕΙ να κανεις για να φτασεις εκει που ΟΛΟΙ εχουν αποφασισει. Επισης τσαμπα δεν γινεται τιποτα, θα πρεπει να ειναι ολοι ετοιμοι να ματωσουν αμα θελουν να το πανε σε επαγγελματικο επιπεδο, ενα γκρουπ ειναι ενα μαγαζακι και θα πρεπει να τα χωνει για να παρει, οι εποχες του τσαμπα σε αυτο το θεμα δεν υπηρχαν ποτε....... Rehearse more....edit less!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω κάτι κακό στο να είναι κάποιος μεγάλος μουσικός και καλός/πετυχημένος "επιχειρηματίας" ταυτόχρονα. Ιδιαίτερα αυτόν που είναι παραγωγικός, ξέρει τι ζητάει, ξέρει πως θα το πάρει και γενικά "τό 'χει" από παντού. Για την ακρίβεια (στην Ελλάδα που ζω) τον προτιμώ περισσότερο από εκείνον που παριστάνει το μαέστρο/ηγήτορα της μπάντας που το μόνο που έχει καταφέρει είναι να παίζει για τα γκαρσόνια των συνοικιακών cafe - clubs. Επίσης τον προτιμώ από τον μέθυσο, μποέμ, τεμπέλη, ψευτό-loser, φαφλατά, ψωνισμένο ταλεντάκι, που ενώ ισχυρίζεται ότι "είμαστε πρώτα απ' όλα μια καλή παρέα" και "όλοι για έναν κι ένας για όλους" στην πρώτη ευκαιρία θα κανονίσει για πάρτη του άλλη αμοιβή ή θα πουλήσει τη μπάντα επειδή είχε μια καλύτερη πρόταση από κάπου αλλού ή θα συμπεριφέρεται σαν να είναι το κέντρο του σύμπαντος και όλοι οι υπόλοιποι δορυφόροι. Υπάρχουν βέβαια και μπάντες παρεϊστικες που παίζουν, πίνουν, διασκεδάζουν και γενικά περνάνε καλά είτε έχουν έναν ακροατή είτε χίλιους. Το θέμα είναι πως συνήθως αυτές οι μπάντες απλώς αναπαράγουν τη μουσική άλλων, κάποιες επιτυχημένα, κάποιες όχι, ή συνήθως στερούνται έμπνευσης και ταλέντου, όπως ειπώθηκε και σε προηγούμενα post. Είναι επίσης μπάντες που συνήθως δεν θα προσφέρουν τίποτα καινούργιο στο κόσμο. Κακό δεν είναι, μα απ' την άλλη δεν θα μπορούσα ποτέ να συγκρίνω μια τέτοια μπάντα, με αυτή του Zappa, του Bowie ή του Prince για παράδειγμα. Σε κανένα επίπεδο. Ο κύριος Zappa, θεός σχωρές τον, ήταν ένας ευφυής μουσικός, ο οποίος (αν θυμάμαι καλά την αυτοβιογραφία του) έπαιξε από μικρός σε ένα κάρο μπάντες διασκευών, παίζοντας όπου να ναι, σε μία τεράστια χώρα, με τεράστια αγορά για κάθε είδος (άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο). Όταν αποφάσισε να δημιουργήσει, πέραν των προσωπικών του (αριστουργημάτων ενίοτε) δημιουργιών, είχε και την γνώση και των ανθρώπων που θα επέλεγε σαν συνεργάτες αλλά και της υποδοχής που θα είχε (όχι πάντα εύκολη αλλά there to be won). Η δημιουργία μίας επιχείρησης Zappa & Mothers of Invention ΑΕ η οποία θα απασχολήσει τους creme de la creme μουσικούς οι οποίοι θα εκτελούν τις εμπνεύσεις του δημιουργού της επιχείρησης, δεν είναι ευκτέον να τελεί υπό αυστηρούς επαγγελματικούς κανόνες και πρακτικές αλλά απαραίτητο. Θα ήθελα να αναλογιστείτε την οικονομική ανταπόδοση σε αντίστοιχη προσπάθεια σε Ελληνικό επίπεδο (δημιουργία ρηξικέλευθης ροκ μπάντας) η οποία θα χρηματοδοτούσε κορυφαίους Έλληνες μουσικούς με αντίστοιχη πληρωμή (προκειμένου να μην ξενυχτάνε στα μπουζούκια ή να τρώνε όλη τη μέρα στα ιδιαίτερα), αλλά και επένδυση σε αντίστοιχο εξοπλισμό (φώτα, ήχο, μεταφορικά μέσα) και roadies. Τώρα, αν βγάλουμε το κεφάλι μας από τον πισινό μας και αφήσουμε για λίγο την πρόχειρη ενδοσκόπηση και τα παραπονάκια "τι μου κανε κάποιος στη μπάντα που μουνα" θα δείτε ότι, αν έχει απάντηση το μάλλον φλου ερώτημα του Παρτέρη, αυτή έγκειται στο τι επιθυμεί και πως προσπαθεί να υλοποιήσει τις επιθυμίες αυτές ο εκάστοτε μουσικός μέσω της συνύπαρξης με το μικρό κοινωνικό σύνολο που λέγεται γκρουπ και πως αντίστοιχα αντιμετωπίζει η δυναμική του γκρουπ (κατ' ομάδα ή κατά μόνας) τις επιθυμίες αυτές. Εκτός, επαναλάμβάνω, αν πρόκειται για session μουσικός, οπότε τα πράγματα αλλάζουν και μιλάμε για έναν κατ' επιλογήν καθαρά επαγγελματία που το γκρουπ του είναι το κομμάτι της αγοράς στο οποίο απευθύνεται και στο οποίο είναι υπόλογος. Κατά τα άλλα μπορεί να είμαι απόλυτα αξιόπιστος για τη μπάντα μου είτε έχοντας έρθει on-the-dot στη πρόβα μετά από προθέρμανση στο ηχομονωμένο γυμναστήριο γνωρίζοντας κάθε κλίμακα του πλανητικού συστήματος στα 2000bpm, είτε φέρνω πάντα έστω και λίγο καθυστερημένα την καλή διάθεσή μου το πάθος μου και τα 6-packs (όταν είναι η σειρά μου) στη πρόβα αν αυτό είναι που μου αρέσει και αυτό είναι που ευχαριστεί και περιμένει το γκρουπ μου από μένα. Και μην αρχίσετε "ναι αλλά αυτό δεν είναι επαγγελματισμός, δεν είναι τονα δεν είναι τ' άλλο" και μην αρχίσουμε τα παιδαριώδη παραδείγαματα από το διεθνές στερέωμα "ναι αυτοί, ναι αλλά εκείνοι αλλά όμως οι άλλοι". Πρώτον γιατί (και ευτυχώς) δεν ψάχνουμε όλοι μας τα ίδια πράγματα στη ζωή και κατά δεύτερον, άλλο επαγγελματισμός και άλλο αξιοπιστία. Εξάλλου αν χαλιέστε υπερβολικά και γέφυρες πλέον δεν υπάρχουν, μην ξεχνάτε ότι όλα τα προβάδικα έχουν πόρτες. Αν δεν την βρίσκουν δείχτε την εσείς και αν δεν θέλουν πιθανόν ο παρείσακτος να είστε εσείς. Γυρίστε το πόμολο και "thanks παιδιά ιτ γους φαν, δεν είναι πλέον, άντε γειά και καλή καρδιά". Για όσους εχουμε επιλέξει την μουσική σαν μια ερασιτεχνική ενασχόληση και ευχαρίστηση, η ζωή είναι μικρή για γκρίνιες και πικρίες. Για τους άλλους, είναι μεγάλο κομμάτι της ζωής τους σε διαφορετικό επίπεδο, υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια αποφάσεων και απασχολεί κεφάλαιο διαφορετικό του thread.......νομίζω. Ουφ, εκουράσθην. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 γιατί... μύριζε ο κιθαρίστας ;D Μου έχει τύχει ΚΑΙ αυτό. Ο έτερος κιθαρίστας μύριζε μια ιδρωτίλα και ερχόταν για πρόβα με τα πετάλια του σε σακούλα σούπερ μάρκετ. Το δεύτερο, αν και αισθητικά απαράδεκτο, το κατάπιαμε. Αλλά για το πρώτο του έγινε ευγενική παρατήρηση και δωράκι roll on αντιιδρωτικό. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Ο έτερος κιθαρίστας μύριζε μια ιδρωτίλα και ερχόταν για πρόβα με τα πετάλια του σε σακούλα σούπερ μάρκετ. Έπαιζες με τον Govan? ;D ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 8 Φεβρουαρίου 2013 Έπαιζες με τον Govan? ;D ;D ;D ;D γιατί, ήταν χάρτινη η σακούλα? 8) ;D τον μίστερ Γκόβαν, τον κοβω της οικολογίας ένα πράγμα... :P :P https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση