Προς το περιεχόμενο

27 fret relief


kbasilis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά μια ερώτιση.

 

Σε κιθάρες με  21 και 22 τάστα για να πάρουμε τα μέτρα για το relief πατάμε 1ο και 17ο τάστο και μετράμε την απόσταση στο 7ο.

 

Σε κιθάρες με 27 τάστα ποιά πρέπει να έχω πατημένα και σε ποιό θα μετρίσω την απόσταση?

 

Η κιθάρα δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι είναι μια Τσεχοσλοβάχικη,δεν το σκέφτηκα εκείνη την ώρα να την τραβίξω καμιά φώτο για να την ανεβάσω.

 

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα πω μια πρωτη σκεψη.εαν ειναι overhang τα πολλα ταστα μετα το 21 μαλλον παραμενει το ιδιο

 

Ευχαριστώ funkysoul,μήπως υπάρχει κανείς άλλος που να γνωρίζει?

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το relief μετράται λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους. Οπτική-ταστιέρας , οπτική -τάστων και real life παίξιμο.

 

Βλέπουμε με το μάτι από το headstock προς το σώμα με το όργανο σε θέση παιξίματος(κάθετη). Μπορούμε να διακρίνουμε αν και πόσο upbow-backbow έχει το μανίκι.

 

Επειδή το μάτι ξεγελάει πολλές φορές, μετράμε με τη μέθοδο των τάστων. Η μέτρηση γίνεται πάντα από το τάστο στο οποίο ενώνεται το μανίκι με το σώμα(14ο ή 12ο σε ακουστικές, 16ο σε LP, 17o σε strat κ.ο.κ.). Δεν έχει σημασία πόσα τάστα έχει το όργανο, αλλά πόσο είναι το ωφέλιμο του truss-rod.

 

Kαι τέλος, παίζοντας με το όργανο και ανάλογα με την προτίμησή μας και τις ιδιοτροπίες-ιδιομορφίες του, κάνουμε τελικές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με το action που θέλουμε.

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το relief μετράται λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους. Οπτική-ταστιέρας , οπτική -τάστων και real life παίξιμο.

 

Βλέπουμε με το μάτι από το headstock προς το σώμα με το όργανο σε θέση παιξίματος(κάθετη). Μπορούμε να διακρίνουμε αν και πόσο upbow-backbow έχει το μανίκι.

 

Επειδή το μάτι ξεγελάει πολλές φορές, μετράμε με τη μέθοδο των τάστων. Η μέτρηση γίνεται πάντα από το τάστο στο οποίο ενώνεται το μανίκι με το σώμα(14ο ή 12ο σε ακουστικές, 16ο σε LP, 17o σε strat κ.ο.κ.). Δεν έχει σημασία πόσα τάστα έχει το όργανο, αλλά πόσο είναι το ωφέλιμο του truss-rod.

 

Kαι τέλος, παίζοντας με το όργανο και ανάλογα με την προτίμησή μας και τις ιδιοτροπίες-ιδιομορφίες του, κάνουμε τελικές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με το action που θέλουμε.

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Το μυαλό είχε πάει στην ένωση με το μανίκι γιατί από εκεί και κάτω δεν αντιδρά λόγο του ότι είναι δεμένο με το σώμα,δηλ για παράδειγμα από το 17ο και κάτω το μανίκι είναι δεμένο με τις βίδες πάνω στο σώμα οπότε ότι και να το κάνω δεν μπορεί να κινιθεί.

 

Απλά είχε πάρει το μάτι μου αυτό

truss-rod-f.jpg

αν και πάλι για το συγκεκριμένο(φώτο) δεν έχει σημασία γιατί εκεί που τελειώνει η βέργα το μανίκι είναι δεμένο με το σώμα.

Με αφορμή αυτό σκέφτηκα μήπως έχουμε κάτι παρόμοιο,να μην είναι η βέργα μέχρι τέλους και να μην τελειώνει όμως κοντά στο σημείο που δένει το μανίκι με το σώμα.

 

Είναι λίγο απίθανο και μεγάλο λάθος να γίνει κάτι τέτοιο αλλά ήθελα να ρωτίσω για σιγουριά.

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου