kbasilis Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 27 Ιανουαρίου 2013 Γεια σας παιδιά μια ερώτιση. Σε κιθάρες με 21 και 22 τάστα για να πάρουμε τα μέτρα για το relief πατάμε 1ο και 17ο τάστο και μετράμε την απόσταση στο 7ο. Σε κιθάρες με 27 τάστα ποιά πρέπει να έχω πατημένα και σε ποιό θα μετρίσω την απόσταση? Η κιθάρα δεν θυμάμαι τι μάρκα είναι είναι μια Τσεχοσλοβάχικη,δεν το σκέφτηκα εκείνη την ώρα να την τραβίξω καμιά φώτο για να την ανεβάσω. Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
funkysoul Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 θα πω μια πρωτη σκεψη.εαν ειναι overhang τα πολλα ταστα μετα το 21 μαλλον παραμενει το ιδιο papa don't take no mess!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 θα πω μια πρωτη σκεψη.εαν ειναι overhang τα πολλα ταστα μετα το 21 μαλλον παραμενει το ιδιο Ευχαριστώ funkysoul,μήπως υπάρχει κανείς άλλος που να γνωρίζει? Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Πνοή και Νύξη Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 Το relief μετράται λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους. Οπτική-ταστιέρας , οπτική -τάστων και real life παίξιμο. Βλέπουμε με το μάτι από το headstock προς το σώμα με το όργανο σε θέση παιξίματος(κάθετη). Μπορούμε να διακρίνουμε αν και πόσο upbow-backbow έχει το μανίκι. Επειδή το μάτι ξεγελάει πολλές φορές, μετράμε με τη μέθοδο των τάστων. Η μέτρηση γίνεται πάντα από το τάστο στο οποίο ενώνεται το μανίκι με το σώμα(14ο ή 12ο σε ακουστικές, 16ο σε LP, 17o σε strat κ.ο.κ.). Δεν έχει σημασία πόσα τάστα έχει το όργανο, αλλά πόσο είναι το ωφέλιμο του truss-rod. Kαι τέλος, παίζοντας με το όργανο και ανάλογα με την προτίμησή μας και τις ιδιοτροπίες-ιδιομορφίες του, κάνουμε τελικές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με το action που θέλουμε. Hλιθιούθιερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2013 Το relief μετράται λαμβάνοντας υπόψη τρεις παραμέτρους. Οπτική-ταστιέρας , οπτική -τάστων και real life παίξιμο. Βλέπουμε με το μάτι από το headstock προς το σώμα με το όργανο σε θέση παιξίματος(κάθετη). Μπορούμε να διακρίνουμε αν και πόσο upbow-backbow έχει το μανίκι. Επειδή το μάτι ξεγελάει πολλές φορές, μετράμε με τη μέθοδο των τάστων. Η μέτρηση γίνεται πάντα από το τάστο στο οποίο ενώνεται το μανίκι με το σώμα(14ο ή 12ο σε ακουστικές, 16ο σε LP, 17o σε strat κ.ο.κ.). Δεν έχει σημασία πόσα τάστα έχει το όργανο, αλλά πόσο είναι το ωφέλιμο του truss-rod. Kαι τέλος, παίζοντας με το όργανο και ανάλογα με την προτίμησή μας και τις ιδιοτροπίες-ιδιομορφίες του, κάνουμε τελικές ρυθμίσεις σε συνδυασμό με το action που θέλουμε. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το μυαλό είχε πάει στην ένωση με το μανίκι γιατί από εκεί και κάτω δεν αντιδρά λόγο του ότι είναι δεμένο με το σώμα,δηλ για παράδειγμα από το 17ο και κάτω το μανίκι είναι δεμένο με τις βίδες πάνω στο σώμα οπότε ότι και να το κάνω δεν μπορεί να κινιθεί. Απλά είχε πάρει το μάτι μου αυτό αν και πάλι για το συγκεκριμένο(φώτο) δεν έχει σημασία γιατί εκεί που τελειώνει η βέργα το μανίκι είναι δεμένο με το σώμα. Με αφορμή αυτό σκέφτηκα μήπως έχουμε κάτι παρόμοιο,να μην είναι η βέργα μέχρι τέλους και να μην τελειώνει όμως κοντά στο σημείο που δένει το μανίκι με το σώμα. Είναι λίγο απίθανο και μεγάλο λάθος να γίνει κάτι τέτοιο αλλά ήθελα να ρωτίσω για σιγουριά. Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση