Προς το περιεχόμενο

Για να ξέρετε πως εμφανίζονται οι διαφημίσεις


Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, LK είπε

ό,τι βλέπουμε ήδη στο fb και στο instagram.....

Σε κάθε εποχή, το 99.9999% του υλικού που παράγεται είναι ανάξιο λόγου. "I think of it as compost" έλεγε ο Brian Eno, εννοώντας ότι είναι αναγκαίο αυτό το δυσώδες υλικό μέσα στο οποίο θα ζυμωθεί και θα καρποφορήσει μία νέα περίοδος. Δεν σημαίνει ότι εμείς οι δύο απαραιτήτως θα την προλάβουμε, ή ότι θα την πάρουμε χαμπάρι - άλλωστε ζούμε σε μία χώρα της Περιφέρειας και η μόνη μας πραγματική επαφή με τον υπόλοιπο κόσμο είναι το ίντερνετ.

 

Θα προσέξεις πάντως, καθότι για τις διαφημίσεις μιλούσαμε, όχι για τις τέχνες, ότι αυτοί που έχουν ιδεολογικά προβλήματα με τη Διαφήμιση, έχουν και άλλα κοινά χαρακτηριστικά, στα όρια της πλήρους απαξίωσης οποιουδήποτε σύγχρονου φαινομένου (θεωρούν τη σύγχρονη μουσική σκατά, δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις άλλες τέχνες, σινεμά βλέπουν ακόμη Star Wars - και αν - και διάφορα τέτοια).

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά όπως γίνεται συνήθως τα εργαλεία και οι τεχνικές που είναι διαθέσιμες στους επαγγελματίες φωτογράφους και βιντεολήπτες διατίθενται στους ερασιτέχνες καταναλωτές και ότι δεν καταφέρνουν αυτοί να παράξουν στις ρυθμίσεις θα τους το βγάζει το deep learning και οι αλγόριθμοι

 Πόσα εργαλεία που ήταν διαθέσιμα μόνο σε στρατούς τώρα τα χρησιμοποιούμε για τις καθημερινές μας ανάγκες εργασίας και διασκέδασης.

 

 Τώρα έρχονται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ νέα ΕΜΒΟΛΙΑ πολύ δυνατά 3 σε 1 για να αντιμετωπίζουμε πιο εύκολα και με λιγότερες εισαγωγές και ακόμα χαμηλότερη θνησιμότητα τις ιογενείς λοιμώξεις, άλλο ένα εφόδιο στη μάχη των υπηρεσιών υγείας που δοκιμάζονται Πανελλαδικά και παγκόσμια.

 

 Φανταστείτε η τεχνητή νοημοσύνη να χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη λειτουργία των θεσμών.

 Της δικαιοσύνης.

 Πόσο πιο άμεσα και ανέξοδα θα αποδίδεται.

 Σκεφτείτε πως τα chip που θα εμφυτεύσουν μέσα τους όσοι το επιθυμούν, σε πενήντα χρόνια πόσο θα αυξήσουν την επικοινωνία μας αφού θα μας προσδώσουν περισσότερες δυνατότητες στις αισθήσεις μας και στην αφή μας, στην αντίληψή μας, στην παρακολούθηση των γεγονότων και των εξελίξεων.

 

 Σκεφτείτε πόσο βοηθάει ήδη η τεχνητή νοημοσύνη στον έλεγχο και τον απολογισμό σε πόσους κλάδους.

 Μα τι λέμε τώρα. ?

 Αχ πόσο θα ήθελα να προχωρήσω 200 χρόνια μπροστά και να ζήσω τις εξελίξεις.

 Πόσο κοντά σε αυτό το διάστημα, μπορεί και σε λιγότερο η ΑΙ να μας φέρει στην αιωνιότητα αφού οι νευρικές μας συνάψεις, η ενσυναίσθησή μας θα μπορεί να απεικονιστεί και να λειτουργήσει σε ένα βιοτεχνητό σώμα.

 

 Δέος και θαυμασμός για την εξέλιξη του ανθρώπου και τη βοήθεια της τεχνολογίας και των επιστημόνων.

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, trolley είπε

 

 

Θα προσέξεις πάντως, καθότι για τις διαφημίσεις μιλούσαμε, όχι για τις τέχνες, ότι αυτοί που έχουν ιδεολογικά προβλήματα με τη Διαφήμιση, έχουν και άλλα κοινά χαρακτηριστικά, στα όρια της πλήρους απαξίωσης οποιουδήποτε σύγχρονου φαινομένου (θεωρούν τη σύγχρονη μουσική σκατά, δεν έχουν ιδέα τι γίνεται στις άλλες τέχνες, σινεμά βλέπουν ακόμη Star Wars - και αν - και διάφορα τέτοια).

Εφαρμοσμένη τέχνη είναι και η διαφήμιση , τουλάχιστον στο μυαλό μου.

 

Ιδεολογικά προβλήματα δεν έχω με τη διαφήμιση (αν και δεν πιστεύω σε αυτή, με την έννοια ότι δεν πρόκειται να πεισθώ για ένα προϊόν από μια διαφήμιση/ να ενημερωθώ ναι - και είναι διακριτό απολύτως στο μυαλό μου αν μια διαφήμιση προσπαθεί να με πείσει για το πρώτο(να με πείσει)  ή στοχεύει στο δεύτερο (να με ενημερώσει).

Απολαμβάνω ένα ωραίο διαφημιστικό στην όποια του μορφή.....και μέχρι εκεί.

 

Ιδεολογικά προβλήματα έχω με το αντίθετο....με τις απαγορεύσεις διαφημίσεων, π.χ. Τσιγάρων , που θεωρώ ότι έγιναν masterpieces σε αυτόν τον χώρο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

έχοντας ζήσει στα παρασκήνια των μεγαλύτερων studio παραγωγής ήχου της ελληνικής διαφήμισης και παράλληλα με την Σοφία και τον κουμπάρο μου χρόνια στην οργάνωση των Ermis Awards, μπορώ να πω μετά λόγου γνώσεως, ότι η ατμόσφαιρα του ανταγωνισμού στην χρυσή εποχή της, είχε κάτι από "όσκαρ ταινιών υπερ-μικρού μήκους" και οι δημιουργοί (παρά τα καθ ημάς βλαχοχολυγουντιανά παρατράγουδα) σε όλα τα επίπεδα την έπαιρναν πολύ σοβαρά... τώρα τα αποτελέσματα ως προς την παραγωγή παράλληλης "τέχνης" είναι στην κρίση του καθενός...

 

εγώ πάντως είμαι ευγνώμων απέναντι στον χώρο ως έφηβος μια και στην πΔ (προ διαδικτύου)  εποχή με έφερε σε επαφή κατά καιρούς με πολλά μουσικά masterpiece που δεν είχα άλλο τρόπο τότε να προσεγγίσω...

  • Like 3

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Αν δεν υπηρχαν τα ορια που θετει το ιδιο το προιον, διοτι οσο ιδιοφυια και να εισαι αν πρεπει το σποτακι να αφορα κωλοχαρτο δεν το σωζεις, αν δεν υπηρχαν αυτα τα ορια λοιπον, πιθανοτατα θα ηταν η κορυφαια εκφραση τεχνης της εποχης μας.

 

 Δεν πρεπει να μας φαινεται παραξενο αυτο, τα πορτρετα- αριστουργηματα του παρελθοντος δεν απεχουν και πολυ σα λογικη απο τις διαφημισεις, λειτουργικοτητα επ αμοιβη εξυπηρετουσαν.

 

 Βεβαια υπηρχε και η θρησκευτικη τεχνη, η οποια ηταν η κορυφαια εκφραση της τοτε εποχης, αλλα με δεδομενο οτι στην εποχη μας δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο, ευκολα θα μπορουσε να παρει την κορυφαια θεση κατι καθαρα λειτουργικο.

 

 Αυτο γινεται εμφανες σε διαφημισεις που το προιον αφηνει περισσοτερα περιθωρια για αισθητικες επιλογες, οι παλιες διαφημισεις του campari ας πουμε ειναι κλασεις ανωτερες απο κατι τηλεσκουπιδια σαπουνοπερες σε στυλ γιδοβοσκοι της κρητης η chocolat απο τα lidl.

 

 Οσο υπαρχουν λεφτα βεβαια για υπερπαραγωγες σε tv και σινεμα, η ακομα και για παιχνιδια, δε θα καταλαβουν την πρωτη θεση οι διαφημισεις, αν μη τι αλλο λογω φορμας και ελαχιστης διαρκειας. Αλλα στην τελικη ειναι η ανθρωπινη διανοια, με κινητρο το κερδος, που προσπαθει να περασει ενα ολοκληρωμενο μηνυμα σε μισο λεπτο, ενδιαφερουσα επιδειξη ικανοτητων αν μη τι αλλο.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε τι είναι αυτά που λέτε όλοι σας?

Διαφήμιση δεν είναι ένα πράγμα.

Υπάρχει η τηλεοπτική, η ραδιοφωνική, η αφίσα, τα μπανεράκια στο ίντερνετ, η γευστική δοκιμή, οι ψευτοέρευνες αγοράς (όχι οι κανονικές έρευνες αγοράς), η διαφήμιση στην εφημερίδα και το περιοδικό, η προβολή στο ράφι, οι διαφημίσεις στο γήπεδο, κλπ.

Της Παναγιάς τα μάτια.

Σε τι αναφερόσαστε?

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Σε τι αναφερόσαστε?

Στη γευστική δοκιμή ?

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Βρε τι είναι αυτά που λέτε όλοι σας?

Διαφήμιση δεν είναι ένα πράγμα.

Υπάρχει η τηλεοπτική, η ραδιοφωνική, η αφίσα, τα μπανεράκια στο ίντερνετ, η γευστική δοκιμή, οι ψευτοέρευνες αγοράς (όχι οι κανονικές έρευνες αγοράς), η διαφήμιση στην εφημερίδα και το περιοδικό, η προβολή στο ράφι, οι διαφημίσεις στο γήπεδο, κλπ.

Της Παναγιάς τα μάτια.

Σε τι αναφερόσαστε?

 

Για το τυπικό του πράγματος, τα περισσότερα από όσα ανέφερες δεν είναι είδη διαφήμισης, αλλά διαφορετικες ενέργειες προώθησης προϊόντος, μια εκ των οποίων είναι και η διαφήμιση (στα διάφορα μέσα που γνωρίζουμε).

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Για το τυπικό του πράγματος, τα περισσότερα από όσα ανέφερες δεν είναι είδη διαφήμισης, αλλά διαφορετικες ενέργειες προώθησης προϊόντος, μια εκ των οποίων είναι και η διαφήμιση (στα διάφορα μέσα που γνωρίζουμε).

 

Ποιο άλλο είναι προώθηση/προβολή προϊόντος εκτός της γευστικής δοκιμής και της προβολής στο ράφι?

Η προώθηση προϊόντος, έχει επίσης πολλές "όψεις" και κάποιες από αυτές "τέμνονται" με την έννοια της διαφήμισης.

Ειδικά οι όψεις που αφορούν στην επικοινωνία, γιατί αυτό είναι η διαφήμιση.

Επικοινωνία.

Και ως επικοινωνία έχει πολλούς και διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις ψεύτοερευνες αγοράς, τη γευστική δοκιμή και την προβολή στο ράφι αναφερομουν. Δεν τα θεωρώ διαφήμιση, αλλά εναλλακτικές προωθητικές ενέργειες. Βέβαια είναι ανάλογα και τον θεωρητικό που θα πέσεις, πως τα κατηγοριοποιεί, αλλά δεν νομιζω ότι εμπεριέχονται στο υποκεφάλαιο "διαφήμιση", αλλά περιέχονται εντός του κεφαλαίου "προώθηση". Μπορεί να κάνω και λάθος για καποια.

Εντελώς θεωρητικό το θέμα, μιας και ο περισσότερος κόσμος τα χαρακτηρίζει όλα ως διαφήμιση, για ευκολία.

 

 

 

 

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου