Προς το περιεχόμενο

Πραγματική κιθάρα ή virtual?


marathon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο καλός μου φίλος m_aztec με σπρώχνει να σας κάνω την επόμενη ερώτηση για να με κατασπαράξετε...αλλά δεν μασάω.

Η αναρώτηση μου είναι ( χωρίς να θέλω να θεωρηθώ από πολλούς ιερόσυλος)...Τί πρέπει να έχει κάποιος, μια πραγματική κιθάρα ή μία Virtual(εάν πρέπει να έχεις μία). Δηλαδή να επενδύσεις σε μια Gibson, Fender, Prs...ή μια Line 6 Variax 700? Χωρίς πλάκα, εάν αφαιρέσουμε τον ψυχολογικό τομέα ότι κρατάω στα χέρια μια του Fender 70 ή μια Custom Shop, εάν υπολογίσουμε ότι δεν μας ενδιαφέρει το παίξιμο Live (παίζεις κατευθείαν πάνω στη κάρτα ήχου με καλά ηχεία και αρκετά καλά software-έχω κάνει τη δοκιμή Gibson Lousile vs Peavey T60 με guitar rig και σας ορκίζομαι ότι πολύ δύσκολα καταλαβαίνεις τη διαφορά (στον ήχο εννοώ όχι στο παίξιμο εκεί είναι η νύχτα με την ημέρα)...σκεφτείτε μόνο ότι με 100 ευρώ keyboard μπορείς να σηκώσεις ένα Minimoog, Arp, Vs80...οτιδήποτε μυθικό με πολύ καλά αποτελέσματα...με απλή ψυχρή λογική τι θα κάνατε?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος δεν είναι 'κιθαρίστας' αλλά απλά... παίζει κιθάρα :P στις ηχογραφήσεις του, δε βλέπω γιατί να μην διαλέξει μια Line 6. Τα όποια προβλήματα feeling κλπ δεν πρόκειται να τον πειράξουν...

 

Με την ίδια λογική που κι'εγώ γράφω μπάσσο με πλήκτρα... :oops: 8) :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ απόλυτα με την απάντησή σου..αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι να είσαι κιθαρίστας ή να παράγεις μουσική? Εάν ναι έχει απόλυτη σχέση το όργανο? Θα ήθελα να καταλάβω τι εννοείς "είναι κιθαρίστας"...ο κιθαρίστας κρίνεται μόνο από το εάν έχει Gibson, Fender...να μου πείς ότι το μπράτσο της Line6 είναι σκουπόξυλο σε σχέση με μία Fender και αυτό το δέχομαι και το καταλαβαίνω, εγώ όμως μιλάω για τελική παραγωγή ήχου μέσω της κιθάρας.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζητημα ειναι τελειως υποκειμενικο.Οπως την βρισκει κανεις.Προσωπικα εγω ξενερωνω πολυ στην ιδεα.Ειναι αντιστοιχο με το να μου λενε τι την θες την γκομενα?με 100 ευρακια παιρνεις μια πλαστικη κουκλα,τα κανει ολα δεν παραπονιεται δεν μιλαει κλπ :D ,εξαλου το νοημα ειναι γ@μας!

Χωρις παρεξηγηση παντα ετσι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ απόλυτα με την απάντησή σου..αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι να είσαι κιθαρίστας ή να παράγεις μουσική? Εάν ναι έχει απόλυτη σχέση το όργανο? Θα ήθελα να καταλάβω τι εννοείς "είναι κιθαρίστας"...ο κιθαρίστας κρίνεται μόνο από το εάν έχει Gibson' date=' Fender...να μου πείς ότι το μπράτσο της Line6 είναι σκουπόξυλο σε σχέση με μία Fender και αυτό το δέχομαι και το καταλαβαίνω, εγώ όμως μιλάω για τελική παραγωγή ήχου μέσω της κιθάρας.[/quote']

 

Είσαι λίγο προβοκατοράκος :P γι'αυτό θα σου απαντήσω εδώ και θα αποφύγω να συνεχίσω τη συζήτηση, που τελικά είμαι σίγουρος ότι δε θα βγάλει και πουθενά... παρά ίσως στο 'περί ορέξεως'.

 

Την έχω ξαναγράψει εδώ την άποψή μου, όταν η κιθάρα είναι 'μπροστά' και πρωταγωνιστεί, τότε ο παίκτης είναι σίγουρο ότι έχει όχι μόνο τον ήχο αλλά και την αίσθηση μέσα στο μυαλό του. Αν έχεις παίξει με το Guitar Rig και καπάκι με έναν καλό λαμπάτο (δεν ξέρω αν είσαι κιθαρίστας), θα μπορείς σίγουρα να διακρίνεις τη διαφορά που λέω. Είναι το ελάχιστο latency που είναι 'λάθος', είναι το touch sensitivity, δεν ξέρω να το επικεντρώσω τόσο απόλυτα...

 

Κατά τα άλλα όντως σαν κιθάρα δε λέει και πολλά η Line 6 και, αν επικεντρωθούμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει ποτέ το κόλπο με τους μαγνήτες στη γέφυρα. Ίσως σε 5-6 χρόνια ή λιγώτερο, να μπορεί κάποιος να απομιμηθεί και τον ήχο και την αίσθηση μια Gibson L5 με την Line 6. Και απαντώ: so what??

 

Όπως είχα γράψει και άλλοτε, μια τέτοια 'κιθάρα' για μένα έχει θέση στις 2 παρακάτω περιπτώσεις:

 

1) Όταν 'χρειάζεσαι' για την ηχογράφησή σου ένα ηχόχρωμα που δεν μπορούν να σου δώσουν οι 'κανονικές' σου κιθάρες, κι'αυτό για κάποια περάσματα-κομπάρσους, όχι για πρώτη μούρη :P

 

2) Αν παίζεις σε ένα σχήμα (π.χ. cover band σε κρουαζιερόπλοιο :P :lol: :lol: ) όπου διαφορετικά θα έπρεπε να έχεις 5 κιθάρες κοντά σου. Εκεί το modelling μπορεί να δώσει λύση (μια Variax σε συνδιασμό με έναν Vetta II ας πούμε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μιλησω τελειως "εκτος του χορου", γιατι ειμαι πληκτρας κ το μονο που μπορω να κρινω ειναι ο ηχος.

Ενας καλος φιλος κιθαριστας ( με αρκετα ακριβο εξοπλισμο, κυριως με ακουστικες κιθαρες και αντιστοιχο εξοπλισμο για ακουστικα οργανα ) αποφασισε να παρει την Variax της line 6.

Στο στουντιο που πηγαινουμε, αποφασισε να δοκιμασει μια Takamine με λαμπατη εξοδο ( μια νεα πατεντα της Takamine απ'οτι καταλαβα..μην ρωτατε πολλα, γιατι ειπαμε..ειμαι πληκτρας ), την οποια τη συνδεσε σε εναν Mesa Boogie που εχει ( rectifier κατιτις μοντελο με 6 λαμπες..αυτα συγκρατησα ), πανω στον οποιον ειχε ενα G major σαν μοναδα effects..

Σε ρυθμιση clean, ο ηχος της Takamine ηταν εκπληκτικος..Σαν να ακουγα ηχογραφηση.

Μετα πηρε την variax και τη συνδεσε με τον ιδιο τροπο, με επιλογη acoustic ( ετσι μου ειπε, μην βαρατε αν κατι δεν ταιριαζει στα δεδομενα που ξερετε ). Ο ηχος ηταν πιο "πηχτος", δεν θυμιζε τοσο ακουστικη, ενω το G major, πολλες φορες χρειαστηκε να δουλεψει το damp section του..

Δεν μπορω να κριτικαρω τον ηχο, ομως πιστευω οτι η Variax, πετυχαινει καλες εξομοιωσεις κιθαρων..Δεν ειναι ομως οι ιδιες οι κιθαρες. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω και θα ήθελα να αναφέρω και το εξής.Με μια Line6 κιθάρα ενω στην αρχή θα έχει πολλές επιλογές στον ήχο για να δεις τι σου ταιριάζει αλλά σε βάθος χρόνου θα αρχίζεις να κατασταλάζει οπότε οι περισσότερες επιλογές θα είναι άχρηστες.

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Abraxas. Πραγματικά με βοηθάς όσο και αν δεν το καταλαβαίνεις. Γιατί κάπου μέσα μου συγκρούεται το παρελθόν μου (πάρε μια πραγματική κιθάρα να την βρούν και τα εγγόνια σου και να δοξάζουν το όνομά σου) και το παρόν μου (την άτιμη τη τεχνολογία τι έχει κάνει, τι ωραία που ακούγεται το σόλο της κιθάρας μου με το Minimoog)...Επειδή όμως τα κωλόπαιδά μου δεν ασχολούνται με τη μουσική νοιώθω ότι δεν μου χρειάζεται πιά μια επένδυση των 1500-2000 ευρώ. Ευχαριστώ όλους σας για τις απόψεις.

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα θα χει να δωσει κατι η σειρα κιθαρων line 6 απο εκει και περα ειναι αμα αποδεχεσε την φαση Modelling ή θες να το παλεψεις με οτι εξοπλισμο εχεις για να βρεις τον ηχο σου ή να για να τον αποτυπωσεις.ειναι τι γουσταρεις καθαρα.

εγω δεν γουσταρω παντως 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω και θα ήθελα να αναφέρω και το εξής.Με μια Line6 κιθάρα ενω στην αρχή θα έχει πολλές επιλογές στον ήχο για να δεις τι σου ταιριάζει αλλά σε βάθος χρόνου θα αρχίζεις να κατασταλάζει οπότε οι περισσότερες επιλογές θα είναι άχρηστες.

 

1000++++

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου