Sottos Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Κάτι αρχίζει να γίνεται σε μερικά μαγαζιά! Πράγματι,με μια βόλτα στο skroutz κι άλλα portal εντοπίζεις μερικές καλές προσφορές σε gear. Προσωπικά περνώ καμιά φορά απ τον Αρμάο στην Αθήνα για αναλώσιμα(nut, strings, knobs, etc) και hardware κι εντοπίζω νορμάλ τιμές χωρίς snob εξυπηρέτηση. http://www.armaosmusic.gr/ Από Γερμανία, πρόσφατα με κρέμασε τρελά το Banzai και το έκανε και σε 2 φίλους. Αυτό λόγω έλλειψης stock που ΔΕΝ το ανακοίνωνε πριν αγοράσεις... :o Άρε thomann που σαν χρειάζεται. ;) Με λίγα λόγια, πληρώσαμε με πιστωτική, περιμέναμε ~2 μήνες και ΔΕΝ έφερνε στοκ... Για να δώσει πίσω τα χρήματα έπρεπε να στείλουμε καμιά 10ρια mail και complaints σε άπταιστα αγγλικά ο καθένας για την παραγγελία του... Μετά από πολύ "πρήξιμο", έγινε refund και χάσαμε αρκετό χρόνο, μερικά ευρώ και κόπο για λαλακίες τους. Μακριά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Γιατί τα μαγαζιά σαν αυτό που αναφέρεις αποτελούν την εξαίρεση και γι' αυτό πρέπει να προβάλλονται περισσότερο ώστε να γίνονται ευρύτερα γνωστά. ;) Γιώργος Γιακατός-Super Soundic. Αυτοί που πρέπει,κατάλαβαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ΠΑΟΚιτο Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Γιώργος Γιακατός-Super Soundic. Αυτοί που πρέπει,κατάλαβαν. Πες και την πόλη. Ωραίο άβαταρ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grey Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Πες και την πόλη. Ωραίο άβαταρ. Το δικό σου γατί φαίνεται πιο αισιόδοξο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Χιλιοειπωμένο το θέμα, αλλά προσωπικα, στηρίζω πλέον μονο τοπικά καταστήματα, τα οποία (εκτος μιας τρανταχτης και μιας πιο ηπιας εξαιρεσεως) εχουν σουπερ εξυπηρετηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και τους καταλαβαίνω τώρα, μετά απο καποια χρονια συναλλαγής μου με ενα συγκεκριμένο καταστημα (πιο κοντα στο σπιτι, δε χρειαζεται αμαξι). 1) Πλέον λέμε μια κουβεντα παραπανω...μπορω να πω ανοιχτα τους προβληματισμους μου για το ταδε αντικείμενο, να ανοιξουμε το κουτι απο ενα παραπλησιο, να ακουσω την ειλικρινή γνώμη του πωλητη, να ρωτήσω καναν αλλο πελατη που τυχαινει να έχει το ιδιο κτλ... 2) Από το Θωμα μου ειχαν στειλει μια βάση με σκουριασμένες βίδες και σχεδον άχρηστη. Τους έστειλα ενα μεηλ και ηταν προθυμοι να βοηθήσουν, αλλα ρε φίλε, μολις ειδα τη διαδικασια, παλι κουριερ, παλι περα, παλι δωθε, βαρεθηκε η ψυχή μου. Ευτυχως ο θειος δουλευει τορνο και τη φτιαξαμε αλλιως τη δουλεια Στο τοπικο κατάστημα, ανοιγουμε τη συσκευασια εκει μέσα και την ελεγχουμε (αφου την πληρωσω, οκ). Εχεις το κεφαλι σου ομως ησυχο. Οτι δεν περιμένεις 5 μερες για να βρεις σπασμένο πράμα, αλλες 5 να παει πισω, αλλες 5 να ξαναερθει...και να βρεις κανα ελαττωμα πάλι. 3) Η καλη σχεση δημιουργει και καλυτερες τιμες ή διευκολυνσεις. Αυτό το λέει και η λογική. Κακά τα ψέματα, οταν καπου είσαι καλός και σωστός πελάτης, 5ευρο-5ευρο κερδίζεις σημαντικά ποσά. Εκανα προσφατα μια αγορα μικροπραγματων (αρκετα καλωδια συν κάρτα ήχου), και υπολογισα το πόσα κέρδισα από το "85 έχει, για σενα 80". Βγήκαν 40€ παιδια, χωρις πλακα. Και σε σχεση με τον Τομαν, 30€ φθηνοτερα, με τα πλεονεκτήματα που προανεφερα. 4) Δημιουργεις σχεσεις στην κοινωνια που ζεις. Είναι σημαντικό να ξερεις ότι με την αγορα σου, ο ανθρωπος που εχεις απεναντί σου, θα αγορασει το φαγητό του, θα στείλει το παιδι του στο ωδείο κτλ. Και το γνωρίζει και ο ίδιος και θα σου το ανταποδώσει, αν εχεις φούρνο, ζαχαροπλαστείο, ή ακομα και....αν είσαι μουσικός και χρειαστείς εκτάκτως μια βάση για να βγάλεις ένα live πχ ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AXLNICK Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Πλέον τα μαγαζιά στην Ελλάδα έχουν πάρα πολύ καλές και άκρως ανταγωνιστικές... Αυτό που λείπει είναι η ποικιλία και είναι λογικό !!! Όμως αν βρούμε το όργανο που θέλουμε είναι προτιμότερο να το πάρουμε από την εγχώρια αγορά !!!! Έστω και αν κάνουμε κάποια μικρή παραχώρηση στο χρώμα !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Green St Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Πριν 3 χρόνια ήθελα να πάρω ένα τσιπάτο ενισχυτή για μελέτη στο σπίτι. Εντόπισα τον Marshall MG 50 Fx. Αν θυμάστε εκέίνη η περίοδος ήταν και η εποχή που αλλάξαμε δύο φορές τα ποσοστά του ΦΠΑ από 18 σε 21% αρχικά και μετά από 21% σε 23%. Στην έρευνα αγοράς που έκανα βρήκα στον Τομαν τον ενισχυτή στα 360€ ενώ στο Musicorama.gr τον τιμολογούσε στα 300!!!!!!!!!!! Λογικά προτίμησα τον Έλληνα και μπορώ να πω ότι όσες φορές έχω πάει στο κατάστημα των εξαρχείων τα παιδιά είναι καταπληκτικά και πολύ συνεργάσιμα. Εκεί που έπαθα την πλάκα της ζωής μου όμως είναι όταν ανακάλυψα ότι μπαίνοντας στην ιστοσελίδα του Τομαν από την Ελληνική σημαία η ιστοσελίδα με ενημέρωνε ότι όλα τα προιόντα έχουν ΦΠΑ 23%. Ορίστε???? Τι είπατε?? Ο γερμανός λοιπόν φίλοι μου μας κλέβει κανονικά ένα 5% τουλάχιστον από τον ΦΠΑ. Και αυτό γιατί? Διότι το ΦΠΑ 23% ισχύει για συναλλαγές εντός της Ελλάδας ή αν η υπηρεσία και το προιόν διατίθεται σε άλλη χώρα από την Ελλάδα. Αν δλδ η αποθήκη έχει έδρα την Ελλάδα. Αν δεν κάνω λάθος (που δεν κάνω) η έδρα αυτής της αποθήκης είναι στην γερμανία, συνεπώς και οι φορολογικές της υποχρεώσεις είναι έναντι του γερμανικού δημοσίου και όχι του ελληνικού. Αρα το ΦΠΑ που πρέπει να με χρεώσει είναι αυτό που ισχύει στην Γερμανία για αυτά τα είδη και όχι αυτό που ισχύει στην Ελλάδα. Γιατί στο τέλος κάθε μήνα ο ΤΟΜΑΝ αποδίδει ΦΠΑ στο γερμανικό δημόσιο, ως γερμανική εταιρεία και όχι στο ελληνικό. Το ίδιο σύστημα κάνει ο ΤΟΜΑΝ και αν προσπαθήσετε να μπείτε με σημαίες άλλων χωρών που το ΦΠΑ παίζει ανάλογα με την χώρα. Δηλαδή δεν χρεώνει τον ΦΠΑ της Γερμανίας αλλά της χώρας που θα πουληθέι το προιόν. Είπατε κάτι για φοροδιαφυγή;; Για απάτη μήπως;;; Το σύστημα αυτό δυστυχώς το έχει μόνο ο Τομαν. Στο Guitar Center Πχ ή στο Musicians friend, οι χρεώσεις στον ΦΠΑ αφορούν το ποσοστό ΦΠΑ που έχει η χώρα που βρίσκεται η έδρα της επιχείρηση (πχ ΗΠΑ) και δεν αλλάζει τιμές ΦΠΑ ανάλογα με την ΄χωρα που θα σταλεί το προιόν. Αυτά προς ενημέρωση για τις επόμενες αγορές σας στον ΤΟΜΑΝ. ΥΓ: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ;D ;D ;D ;D ;D http://green-st.blogspot.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korgy Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Δηλαδή δεν χρεώνει τον ΦΠΑ της Γερμανίας αλλά της χώρας που θα πουληθέι το προιόν. Είπατε κάτι για φοροδιαφυγή;; Για απάτη μήπως;;; Το σύστημα αυτό δυστυχώς το έχει μόνο ο Τομαν. Στο Guitar Center Πχ ή στο Musicians friend, οι χρεώσεις στον ΦΠΑ αφορούν το ποσοστό ΦΠΑ που έχει η χώρα που βρίσκεται η έδρα της επιχείρηση (πχ ΗΠΑ) και δεν αλλάζει τιμές ΦΠΑ ανάλογα με την ΄χωρα που θα σταλεί το προιόν. το φορολογικο σύστημα που πατά ο τόμαν ειναι μέσω φορολογικού αντιπροσώπου στην Ελλάδα. ΜΕ πιο απλά λόγια... Θεωρείται ενδοκοινοτική μεν συναλλαγή (που σημαινει οτι δεν πληρώνεις το φπα το γερμανικό), αλλα το 23% παει στο Ελληνικό Δημόσιο μέσω νομικού προσώπου που εχει στήσει ο τομαν για να το αποδώσει ως φόρο. http://www.myspace.com/korgyatopon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Green St Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 το φορολογικο σύστημα που πατά ο τόμαν ειναι μέσω φορολογικού αντιπροσώπου στην Ελλάδα. ΜΕ πιο απλά λόγια... Θεωρείται ενδοκοινοτική μεν συναλλαγή (που σημαινει οτι δεν πληρώνεις το φπα το γερμανικό), αλλα το 23% παει στο Ελληνικό Δημόσιο μέσω νομικού προσώπου που εχει στήσει ο τομαν για να το αποδώσει ως φόρο. Με την ΠΟΛ 1010/23.1.2003 έχει καταργηθεί η υποχρέωση καταβολής του φόρου από τον Φορολογικό αντιπρόσωπο. Υπόχρεος είναι ο υποκείμενος στον Φόρο. Δλδ στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ΤΟΜΑΝ. http://green-st.blogspot.gr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korgy Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου 2013 Με την ΠΟΛ 1010/23.1.2003 έχει καταργηθεί η υποχρέωση καταβολής του φόρου από τον Φορολογικό αντιπρόσωπο. Υπόχρεος είναι ο υποκείμενος στον Φόρο. Δλδ στην συγκεκριμένη περίπτωση ο ΤΟΜΑΝ. αυτο ομως δεν καταργεί την υποχρέωση του Χανς να τα ακουμπάει στο Δημόσιο ;D http://www.myspace.com/korgyatopon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση