Waterfall-K Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 η απουσία aftertouch και η μικρή πολυφωνία καθιστούνται προβλήματα για την αγορά του?? Οχι. 1) Aftertouch: Το Μ50 και το Krome επισης δεν εχουν aftertouch, αλλα ολα ανταποκρινονται σε aftertouch αν παιχτουν μεσω MIDI απο ενα αλλο keyboard με aftertouch. Στην περιπτωση σου, το Kurzweil PC3x που ηδη εχεις. To να μην εχει ενα synth aftertouch δεν ειναι κατι το τρομερο, ειναι ομως ενας βασικος παραγοντας που παιζει ρολο στην τιμη του synth. 2) Πολυφωνια Το ΜΟΧ εχει 64 νοτες πολυφωνια. Αυτο στα χαρτια σημαινει οτι μπορεις να πατησεις 64 πληκτρα ταυτοχρονα και να ακουστουν και οι 64 νοτες μαζι. Στην πραξη τα πραγματα ειναι καπως διαφορετικα. Το ποσες νοτες μπορουν να ακουστουν ταυτοχρονα σε ενα synth εξαρταται αρχικα απο το ποσους oscillators χρησιμοποιει ενας ηχος (patch). Ενας αλλος παραγοντας που επηρεαζει την πολυφωνια ειναι το αν η κυματομορφη/δειγμα του καθε oscillator ειναι stereo ή mono. Ο δευτερος παραγοντας παιζει ρολο σε synths τυπου "rompler" οπως τα ΜΟΧ/Μ50/Krome. Στα Μ50 και Krome για παραδειγμα, ο καθε ηχος αποτελειται το πολυ απο δυο oscillators. Αν παρουμε το Μ50 που εχει 80 νοτες πολυφωνια, ενας ηχος αποτελουμενος απο εναν oscillator εχει πολυφωνια 80 νοτες. Ενας ηχος με δυο oscillators εχει πολυφωνια 40 νοτες. Ολα αυτα αν τα δειγματα/samples ολων των oscillators ειναι mono. Αν τα δειγματα ειναι stereo, η πολυφωνια γινεται ακομα πιο μικρη. Ενας ηχος με εναν oscillator, που χρησιμοποιει ομως stereo δειγμα, εχει 40 νοτες πολυφωνια και οχι 80. Παμε στο ΜΟΧ τωρα. Εδω ο καθε ηχος αποτελειται απο εναν μεχρι οκτω oscillators (elements στη "γλωσσα" της Yamaha). Καθε element δεν ειναι απλα ενας oscillator οπως σε πολλα synths αλλα στην ουσια ενα πληρες/αυτονομο synth με τον δικο του oscillator, (o οποιος παιζει μια απο τις συνολικα 2670 κυματομορφες) φιλτρο, ενισχυτη και LFO, συν ξεχωριστες περιβαλουσες για το φιλτρο, ενισχυτη και pitch. Η πολυφωνια του ΜΟΧ λοιπον ειναι 64 νοτες, αυτο σημαινει οτι ενας ηχος αποτελουμενος απο ενα (mono) element μπορει να παιξει ταυτοχρονα 64 νοτες, και ενας ηχος αποτελουμενος απο 8 (mono) elements μπορει να παιξει ταυτοχρονα 8 νοτες. Στην περιπτωση που εχεις ενα ηχο με 8 (stereo) elements η πολυφωνια κατεβαινει στις 4 νοτες. Εδω βεβαια μιλαμε για extreme παραδειγματα. Στην πραγματικοτητα οι ηχοι που χρησιμοποιουν 8 elements ειναι λιγοι, και ακομα και αυτοι οι ηχοι δεν χρησιμοποιουν και τα 8 elements ταυτοχρονα, πολλα απο τα elements ακουγονται ή οχι αναλογα με το velocity του παιξιματος ή το split του πληκτρολογιου ή της ενεργοποιησης τους απο κουμπια στο πανελ μια δεδομενη στιγμη ή το key off ή το aftertouch κλπ. Οι περιπτωσεις που θα ακουσεις ταυτοχρονα 8 elements σε ενα ηχο ειναι σπανιες, στην πραγματικοτητα και στις περισσοτερες των περιπτωσεων, ακομα και οι 8-element ηχοι δεν παιζουν πανω απο 2-3 elements ταυτοχρονα, ετσι τις περισσοτερες φορες η πολυφωνια του ΜΟΧ σε Patch (Voice) mode κυμαινεται στις 16 με 32 νοτες. Στο Sequencer mode τωρα, εκει που η πιθανοτητες να πεσεις εξω σε πολυφωνια ειναι περισσοτερες, η Μαμα Yamaha εχει τη λυση. 8) Και η λυση ειναι στην ενσωματωμενη καρτα ηχου και στην Audio/MIDI USB. Παρακατω ενα αποσπασμα απο εναν ειδικο της Yamaha για το πως δεν θα μεινεις ποτε απο πολυφωνια με ενα ΜΟΧ: Workflow for Never running out of polyphony: "Record Tracks as MIDI data to the MOX Sequencer The MOX features DUAL STEREO audio output buses. You can use USB1/2 for isolating PARTS you want to record as audio. The rest of the PARTS default to USB3/4. You can route any PART (in isolation) to an audio track of your favorite DAW (as you know the MOX comes with Cubase, but you can use any DAW that can use an ASIO driver). Say you have 12 Tracks of dense data Drums, Bass, Keys, Guitar, Brass, Strings, etc., etc. You begin to think I might be getting close to the 64 note polyphony wall. Press [MIXING] Press [EDIT] Select PART 1 (Your Drums) Set its audio OUTPUT to USB1/2 _ this will isolate the Drums on their own stereo audio bus which can be then rendered as an audio track in your DAW. When the transfer is complete you can set PART 1’s MIDI RECEIVE Channel to OFF, (you can keep the MIDI data on Track 1, because later if you want to edit your Drums, you have that data as backup - the ultimate level of UNDO) by setting the Channel OFF, gives you back the polyphony. In this fashion you can route a PART (or several PARTS combined) that you have already recorded and render them as audio in your favorite DAW. They playback in sync. You have a separate DAW LEVEL slider (and Meter) so you can mix the audio back with your other tracks. I don’t expect you to fully understand just how cool is this (at least until you start to do it). And because the Sequencer in the MOX has 64 SONGS and 64 PATTERNS, there are 128 MIXING setups…for those really thick tracks that you obviously are recording…you have plenty of storage for the MIDI data and you can record as many audio tracks as your DAW allows… And the real benefit here is YOU NEVER, EVER run out of polyphony, period. It is all a matter of how you choose to approach using your technology. The benefit of hardware/software integration is that you get the best of both worlds: the hardware makes the best interface for performing music and the computer hardware makes the best place to store your recorded data, while the included software lets you bring the worlds together. You can keep backups of your performing (as MIDI tracks) and you can transfer or render them as AUDIO so that you can reallocate your hardware. So not only do you never run out of polyphony but you are only limited by imagination." Πιστευω να σε καλυψα στο θεμα της πολυφωνιας. για να λέμε και τα στραβά και όχι μόνο τα καλά η ποιότητα κατασκευής του έχει πέσει πολύ σε σχέση με τον προκάτοχο του ΜΟ6. Αν το θες για live δεν ξέρω τι αντοχές μπορεί να έχει. Κανενα προβλημα να πουμε και τα στραβα του ΜΟΧ. Η κατασκευη του λοιπον ειναι απο πλαστικο. Πως θα γινοταν αλλιως να κοστιζει ενα τετοιο synth-τερας μονο 1000 ευρω? Δεν μου αρεσει η αισθηση του πλαστικου του ΜΟΧ, προτιμω την αισθηση του ΜΟ (ειχα δυο) και ακομα περισσοτερο προτιμω την αισθηση του πλαστικου του Venom η οποια ειναι glossy. Στα lives δεν θα εχει προβλημα, αν το κουβαλας σε βαλιτσα/σακο και δεν το παιζεις...Emerson στη σκηνη. ;D ...αν και δεν έχει κανένα πιάνο της πλάκας, προέρχεται από το XS... Το πιανο του δεν "προερχεται" απο το XS. Το ΜΟΧ ειναι το XS σε αλλο "πακετο". Το πιο κοντινο synth για να κανεις συγκριση με το ΜΟΧ ειναι το Motif XS rack, το οποιο ειναι περισσοτερο ενα ΜΟΧ σε rack παρα ενα XS σε rack. H διαφορα του Motif XS rack με το ΜΟΧ ειναι οτι το rack εχει μεγαλυτερη πολυφωνια και περισσοτερα εφφε σε Performance mode. Τιποτα αλλο. Δεν εχει ουτε sampler ουτε sequencer οπως το Motif XS. Απ'την αλλη, το ΜΟΧ εχει ενσωματωμενη sound card και πιο πολλα arpeggios (μονο...6720 :P) και στην τελικη, μαλλον η αγορα ενος ΜΟΧ6 ειναι προτιμοτερη και φτηνοτερη σε σχεση με το XS rack. Κατα τα αλλα, και το Motif XS και το Motif XS rack και το MOX εχουν ακριβως την ιδια sound engine με τον ιδιο αριθμο κυματομορφων, τα ιδια εφφε, ακομα και τους ιδιους ηχους. Το ΜΟΧ αν εβγαινε πριν 10-15 χρονια θα κοστιζε πολλα χιλιαρικα, ειμαστε τυχεροι που ζουμε σε μια εποχη που η τεχνολογια ειναι τοσο φτηνη. Η Yamaha ανετα μπορουσε να πουλαει το ΜΟΧ6 στα 1500 ευρω, με τετοια synth engine η τιμη αυτη θα ηταν απολυτα φυσιολογικη. Κατα τα αλλα εμεις κανουμε παραπονα για ασημαντες λεπτομερειες για ενα τετοιο τερας που η Yamaha "μας κανει τη χαρη" να μας το πουλαει 1000 ευρω. 888 ευρω τωρα λογω εορτασμων. (για το προ-ιστορικο Moog Voyager ομως που κοστιζει κοντα στα 1000 ευρω! παραπανω απο ενα...Korg Kronos 61, τσιμουδια δεν ακουω... :-X) @misiom91, πιο bargain αγορα απο το ΜΟΧ δεν υπαρχει, μη το σκεφτεσαι αλλο. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas_six Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 Waterfall-K αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι μεταξύ των 3 συμφωνώ ότι το MOX είναι η βέλτιστη επιλογή...σε ένα πράγμα μόνο έχω ένσταση....και το ΜΟ στα ίδια χρήματα έβγαινε και είχε καλύτερη ποιότητα κατασκευής....και κάτι ακόμη...υποκειμενικό ίσως....για μένα οι ήχοι του MOX που το άκουσα και το έπαιξα στο ΝΑΚΑ ήταν κατά 95% κοντά στο ΧS....XS δεν ήταν για μένα πάντα....κάτι σαν να έλειπε στον όγκο...λεπτομέρειες θα μου πεις....κυρίως στα πιάνα του.....ίσως να ήταν και η αίσθηση του κλαβιέ που μου έβγαζε αυτή την εντύπωση....παρόλα αυτά αν πήγαινα για καινούργιο σε αυτά τα λεφτά θα ήταν μονόδρομος η επιλογή....ΥΓ.μην σε προβληματίζει η 64αρα πολυφωνία όσον αφορά τα live..... Yamaha Motif XS6/Kurzweil PC3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2013 To MOX ακουγεται ακριβως οπως το XS. Μη το ψαχνεις, ειναι το ιδιο μηχανημα. Οπως και το ΜΟ ακουγοταν το ιδιο με το Motif ES, και ειναι φυσικο γιατι το ΜΟ ηταν ενα ES χωρις το sampler. Τωρα η κατασκευη του ΜΟΧ ειναι ολο πλαστικο, το ΜΟ ειχε μεταλλικο πατο οπως ξερεις και ηταν Made in Japan. Φανταστικο synth, δεν θα το εδινα παρα μονο για να παρω κατι που να κανει ακριβως τα ιδια πραγματα συν πολλα ακομα. Αυτο ειναι το ΜΟΧ. 8) Σε καποια στιγμη τα ειχα μαζι και τα δυο, και μονο μετα απο προσεκτικο τσεκαρισμα και οταν πλεον ειδα οτι το ΜΟΧ κανει οτι το ΜΟ και πολλα παραπανω, αποφασισα να το πουλησω. Το ΜΟ παραμενει ενα πολυ καλο synth και μπορει να το πετυχει καποιος σε αγγελιες σε αστειες τιμες, απο 400 ως και 600 ευρω. Το ΜΟΧ θα το αλλαζα μονο με ενα Motif XS ή ενα XF. Να αντικατασταθει απο αλλης μαρκας synth δεν παιζει, και δεν μπορει. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
misiom91 Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2013 OP Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2013 Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια...Φίλε Waterfall ευχαριστώ πολύ που αφιέρωσες λίγο χρόνο να αραδιάσεις τόσες γνώσεις...πραγματικά με βοήθησαν πάρα πολύ οι αναλύσεις σου! Νομίζω καταστάλλαξα πλέον! :p Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω κάποιο θέμα και να καταφέρω να το δοκιμάσω και κάπου πριν το παραγγείλω! Kurzweil PC3x , Yamaha MOX6 , Yamaha PSR-GR200 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση