theoctapus Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Κάτσε ένα λεπτό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να κάνει ότι παζάρια θέλει ο πελάτης απλά γιατί του κουνάει τα λεφτά στην μούρη. Σίγουρα η απάντησή του δεν ήταν σωστή από πλευρά συμπεριφοράς, αλλά κι εσύ ήθελες να σου κάνει 50%+ έκπτωση, δεν είναι και λίγο. Αν σου έλεγε π.χ. 70 ευρώ θα το δεχόσουν; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Κάτσε ένα λεπτό. Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να κάνει ότι παζάρια θέλει ο πελάτης απλά γιατί του κουνάει τα λεφτά στην μούρη. Σίγουρα η απάντησή του δεν ήταν σωστή από πλευρά συμπεριφοράς, αλλά κι εσύ ήθελες να σου κάνει 50%+ έκπτωση, δεν είναι και λίγο. Αν σου έλεγε π.χ. 70 ευρώ θα το δεχόσουν; Η εξήγηση ήταν 80 frets 20 χορδες 20 set up Την εκπτωση 50% που την είδες :-\ Εγώ πρότεινα το 80 να γίνει 50...Για άλλες 9 κιθάρες!!!! Δυστυχώς με το γραπτό λόγο δεν έχω τη δυνατότητα να σας μεταφέρω το ύφος και τον τρόπο που μου απάντησε...Εννοείται όσο ικανοποιημένος κι αν έμεινα απ την μία κιθάρα που μου έφτιαξε όχι μόνο δεν θα ξαναπατήσω αλλά θα το μνημονεύω διακριτικά πάντα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Αυτό που μας λείπει στην Ελλάδα (και δεν ξέρω αν θα αποκτήσουμε και ποτέ) είναι η αντίληψη του μακροπρόθεσμου οφέλους. Είναι σχεδόν αδύνατο για Έλληνα επιχειρηματία να συνειδητοποιήσει ότι το να κρατά τους πελάτες του ΑΠΟΛΥΤΩΣ ικανοποιημένους, είναι εις όφελός του. Το όποιο κόστος προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, αποσβένεται πολύ γρήγορα μια και ο ικανοποιημένος πελάτης είναι πιστός πελάτης αλλά σου κάνει και τσάμπα διαφήμιση. Στις ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό το έχουν πάρει χαμπάρι εδώ και αιώνες γι' αυτό και έχουν (ως επί το πλείστον) υγιή επιχειρηματικότητα που δε βυθίζεται με την πρώτη φουρτούνα. Σε γενικές γραμμές, η επιχειρηματικότητα στην αγαπημένη μας πατρίδα βασίζεται εδώ και χρόνια στο "ό,τι αρπάξει ο κώλος μας". Τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι παραπάνω από εμφανή. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Αυτό που μας λείπει στην Ελλάδα (και δεν ξέρω αν θα αποκτήσουμε και ποτέ) είναι η αντίληψη του μακροπρόθεσμου οφέλους. Είναι σχεδόν αδύνατο για Έλληνα επιχειρηματία να συνειδητοποιήσει ότι το να κρατά τους πελάτες του ΑΠΟΛΥΤΩΣ ικανοποιημένους, είναι εις όφελός του. Το όποιο κόστος προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, αποσβένεται πολύ γρήγορα μια και ο ικανοποιημένος πελάτης είναι πιστός πελάτης αλλά σου κάνει και τσάμπα διαφήμιση. Στις ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό το έχουν πάρει χαμπάρι εδώ και αιώνες γι' αυτό και έχουν (ως επί το πλείστον) υγιή επιχειρηματικότητα που δε βυθίζεται με την πρώτη φουρτούνα. Σε γενικές γραμμές, η επιχειρηματικότητα στην αγαπημένη μας πατρίδα βασίζεται εδώ και χρόνια στο "ό,τι αρπάξει ο κώλος μας". Τα αποτελέσματα αυτής της λογικής είναι παραπάνω από εμφανή. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ +10000% Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Κόστος μου ανακοινώνεται 120€ για fret dress-leveling - set up - Elixir 9. Να φέρω και τις υπόλοιπες 9(ανά 3) με 50€ έκαστη(μόνο gia fret dress -leveling??? Λες 120 ολα μαζί και προτείνεις 50 για μόνο fret dress -leveling. Δεν λές ότι για fret dress -leveling χρεώνει 80. Τότε μάλλον δεν είναι και άσχημη συμφωνία γι' αυτόν. Παρόλ' αυτά το ότι δεν δέχτηκε δεν σημαίνει κάτι, είπαμε δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει προσφορές. Αν όμως είχε υφάκι τότε ναί, η συμπεριφορά του δεν ήταν η σωστή. Ακόμα κι αν η δικιά σου συμπεριφορά δεν ήταν σωστή (δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό) ο επαγγελματίας απ' την απέναντι πλευρά θα έπρεπε να μπορεί να το χειριστεί πιο κομψά. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Το οτι θα του πας 9 κιθαρες, θα φαει ποσο χρονο για να τις φτιαξει και θελεις καλυτερη τιμη δεν σκεφτηκες οτι ειναι λιγο υπερβολικο?* Εννοω οτι δεν του προτεινες ενα σοβαρο ντηλ, της ταξεως 5 κιθαρες το μηνα για τα επομενα 2 χρονια. Το βρισκω πολυ λογικο να το αρνηθηκε. Ειναι σαν να πας σεναν λογιστη και του πεις - κανε μου μια φορολογικη δηλωση - οκ 30 ευρω - θα σου φερω και αλλους 10, το κλεινουμε στα 20ευρω? φυσικα και θα σου απαντησει οχι. και αν δεν καταλαβαινεις το γιατι θα σε βοηθησω να το πιασεις με ενα αλλο παραδειγμα: - θελει format το pc - ok 40 ευρω - θα σου φερω αλλα 10 το κανεις 30? ειναι προφανης απαντηση το οχι σε ολα τα παραπανω, απορω γιατι σας φαινεται περιεργο. Προτιμα να φτιαξει λιγες κιθαρες τελεια (γιατι αυτοι θα τον διαφημισουν) παρα να ασχοληθει και να ριξει την τιμη γιατι 1. Θα ερχονται ολοι και θα του ζητανε εκπτωση 2. Με χαμηλη τιμη θα φαινεται οτι παρεχει χαμηλης αξιας υπηρεσιες (δεν εννοω ομως να χρεωνει και πολυ υψηλα σε σχεση με την αγορα) Φυσικα εννοειται οτι διαφωνω με το στυλ της απαντησης του μαγαζατορα. Πραγματικα ομως σκεφτειτε λιγο την ΠΟΙΟΤΗΤΑ της υπηρεσιας. Ολοι ξερουμε τον γνωστο ανθρωπο που κανει ολες τις κιθαροδουλειες και μενει στη Ν. Σμυρνη, χρεωνει σχετικα ακριβα αλλα ξερουμε οτι ο ανθρωπος ειναι επιστημονας σε αυτο που κανει. Εκεινου θα του εκανες παζαρια? Δεν νομιζω... All in all σου εκανε μια πολυ καλη δουλεια (οπως λες) του προτεινες μια δικια σου τιμη χωρις να ξερεις τον κοπο και το κοστος της δουλειας και σου ειπε οχι. Τελειωσε το θεμα. *Και ενα σχολιο οικονομικης φυσης: Εδω γκρινιαζουμε για τους μισθους των 500ευρω που δεν μπορουμε να ζησουμε, αλλα εμεις οι ιδιοι κανουμε οτι μπορουμε μεσα απο παζαρια για να τους ριξουμε, οπως στην παραπανω περιπτωση. και μην μου πειτε νομοι της αγορας, τους ξερω, αλλα μπειτε και στην θέση αυτου που κάνει το σερβις και μην κοιτατε τα πραγματα μονο απο την δικια σας οπτικη γωνια. All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 ειναι προφανης απαντηση το οχι σε ολα τα παραπανω, απορω γιατι σας φαινεται περιεργο. Δεν είναι προφανής. Μπορεί και να συμφωνούσε. Δεν είναι λίγες οι φορές που γίνονται τέτοιες συμφωνίες. Με λίγα παζάρια κι από μέρους του πιθανώς να είχε και εναν ικανοποιημένο πελάτη και κάποια επιπλέον χρήματα για τον ίδιο. Σίγουρα όμως το ότι αρνήθηκε δεν λέει κάτι για τον επαγγελματισμό του. Άσε που δεν είναι και τελείως παράλογο ο πελάτης να ζητήσει καλύτερη τιμή. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να αγοράσεις κάτι φθηνότερα γιατί αντί για ένα πήρες δέκα; Εδώ μερικές φορές στο λένε και οι ίδιοι οι μαγαζάτορες χωρίς να πείς κάτι. Και οι υπηρεσίες δεν διαφέρουν τόσο. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Δεν είναι κακό το ότι αρνήθηκε αλλά ο τρόπος του, έπρεπε να το διαπραγματευτεί και να βγούν και οι δύο κερδισμένοι Οι υπηρεσίες διαφέρουν πολύ θα έλεγα, 10 "τεμάχια" το Χ προϊόντος δίνεις σε ένα πελάτη με ελάχιστη έξτρα προσπάθεια σε σχέση με ένα, αλλά 10 σεταπ (ή άλλες εργασίες) σε 10 κιθάρες απαιτούν 10 φορές την εργασία του ενός Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
P.Sotiropoulos Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 O thomman έχει πάει σε άλλο επίπεδο την εξυπηρέτηση από προσωπικής άποψης, λοιπόν πριν απο ενα χρόνο αγοράζω ενα fender λαμπάτο, μοντέλο δεν εχει σημασία, ολα μια χαρά έπαιζαν μετα από 8 μήνες μια τελική τα έφτυσε. Οπότε χρειάζομαι ζευγάρι ματσαρισμένο EL84, λέω δε στέλνω ενα μαιλ στο thomman να τον ρωτήσω αν με καλύπτει η εγγύηση? (ήμουν σίγουρος οτι θα φάω τρελό άκυρο). Μου απαντάει ο τύπος στείλε φωτογραφίες, στέλνω και την επόμενη ημέρα μου λεει σου αποστείλαμε ενα ζευγάρι EL84. Τι να πω δεν το περίμενα πραγματικά, πάντως για να τα λέμε όλα δε ξέρω αν θα γινόταν σε μαγαζί στην Ελλάδα αυτό, μπορεί και να γίνεται αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου. Αν έχει τύχει σε κάποιον αυτό στην Ελλάδα να το αναφέρει, τουλάχιστον να ξέρουμε οτι μπορούμε να κάνουμε σε τέτοιες καταστάσεις όταν κάνουμε εγχώρια αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Ολοι εχουμε δικιο και ολοι αδικο: 1. Υπαρχει υφεση στην οικονομια και οι περισσοτεροι κυνηγανε τους πελατες με το τουφεκι 2. Ενας σωστος επαγγελματιας ειναι σωστος σε ο,τι λεει, και στα ναι του και στα οχι του 3. Αν ο μαγαζατορας εχει λιστα εργασιων που δεν προλαβαινει με τιποτα, ε, και εγω δεν θα εκανα σκοντο στην εργασια μου. Αν ομως βλεπεις μακροπροθεσμα, το ζυγιζεις και κοιτας αυτος που περναει την πορτα, να την ξαναπερασει 4. Τι ειναι καλυτερο 1 ολη κι ολη δουλεια με 1000 ευρω, ή 1000 δουλειες και παραπανω με 1; 5. Επειδη ολοι ειμαστε πελατες καποιου αλλου, ο εν λογω μαστορας σιγουρα κανει παντου σκοντο στους αλλους οταν αγοραζει (επαγγελματιας ειναι ;) ) Οποτε μην καθαγιαζουμε τα παντα. Ας γυρισουμε το κεφαλι διπλα μας, και θα δουμε οτι ο κοσμος εχει κοψει τα παντα. Και σε λιγο που και οι μουσικοι θα κοψουν τα παντα (και το σεταπ) τοτε θα δειτε πως μονος του θα εριχνε τις τιμες... Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση