JohnGam Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Επίσης το να το έστελνα Γερμανία με ΕΛΤΑ πίσω θα χρεωνόμουν γύρω στα 100€ λόγω του βάρους, οπότε παράτησα την ιδέα. Είπα απλά "την πάτησα". Δεν "την πάτησες", το θέμα της επιστροφής το ήξερες όταν το έπαιρνες. Δυστυχώς δεν το ανέφερα στο thomann, γιατί νόμιζα ότι, ότι πληρώνεις παίρνεις. Κακώς. Εκεί είναι ευρώπη, από τη στιγμή που πληρώνεις δεν υπάρχει περίπτωση να μη σκιστούν να σε εξυπηρετήσουν. Μην το γενικεύουμε κιόλας αλλά στο Thomann ισχύει. Δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι το Thomann θα έστελνε ελαττωματικό προιόν. Οποιοδήποτε μαγαζί στον κόσμο μπορεί να σου στείλει ελαττωματικό προιόν. Το θέμα είναι τι γίνεται αν σου κάτσει, και εκεί ο Thomman είναι από τους καλύτερους στην εξηπηρέτηση. Το Thomann βέβαια αναφέρει ότι σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται σε αυτούς, πληρώνουν αυτοί τα μεταφορικά της επιστροφής. Αλλά είπα που να μπλέξω τώρα, να δώσω 100€ να το στείλω πίσω, και αν τύχει να μου πουν ότι δεν φταίνε αυτοί κλπ Αυτό παίζει να μην έχει γίνει και ποτέ (κανείς με εμπειρία?). Το Thomann έχει πολιτική επιστροφών no questions asked, πόσο μάλλον αν είναι B-Stock. Δε νομίζω να σε χρέωναν. Άλλαξε το tweeter (15€ μου κόστισε η επισκευή) και το ηχείο παίζει μια χαρά τώρα. Ο Θωμάς δηλαδή σου έκοψε 50 ευρώ για κάτι που σου κόστισε 15 και που μόνοι τους αν το έφτιαχναν θα τους κόστιζε ούτε 5. Συμπέρασμα, έχασα κάθε εμπιστοσύνη για τα B-Stock προιόντα του Thomann, και δεν πρόκειται να ξαναρισκάρω να αγοράσω από Γερμανία κάτι B-Stock. Ναι, θα έπρεπε να το είχαν ελέγξει καλύτερα αλλά να έχεις υπόψη σου ότι το ίδιο πράγμα μπορεί να σου κάτσει και σε καινούριο προιόν γιατί το ότι πληρώνεις παίρνεις ισχύει περισσότερο στα καινούρια. Και εκεί ο Θωμάς θα σου το αλλάξει χωρίς κουβέντα και θα σου πει και ντάνκε. Από ελληνικό μαγαζί αν πέσεις σε καραγκιόζη καλή τύχη... θα σε δείρουν κιόλας. Δες το και έτσι: στατιστικά από το Νοιζ μία στις χίλιες αγορές από Thomann πάει στραβα. Αρα τις επόμενες 999 μπορείς να τις κάνεις άφοβα! ;D Εγώ αν είχα παρόμοια εμπειρία και το έφτιαχνα μόνος μου θα τους έστελνα φωτο-βίντεο και ότι αποδείξεις πλήρωσα και θα ζητούσα έκπτωση από την επόμενη αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Τον Απρίλιο αγόρασα το MXR badass custom overdrive 78. Το πρώτο ελάττωμα (δεν έδωσα σημασία) ήταν το fade in που έκανε στην ενεργοποίηση. Το δεύτερο όμως και καλό ήταν πως χανόταν ο ήχος όταν το ενεργοποιούσα (λες και είχε πρόβλημα το καλώδιο). Το bypass του όμως δούλευε κανονικά. Επικοινωνώ μαζί τους (Σεπτέμβριο) και τους το στέλνω πίσω (μεταφορικά δικά τους). Μου απαντούν πως χρειάζεται 2 εβδομάδες για να επισκευαστεί. Στις 3 στέλνω e-mail. Μου απαντά ένας μάγκας και μου λέει χρειάζεται 3-5 εβδομάδες. Την τέταρτη εβδομάδα ξαναστέλνω. Μου απαντάει ένας νταής πως χρειάζεται 4-6 εβδομάδες για να φτιαχτεί. Ακολούθησαν οι 'ελληνικές απαντήσεις' (δικές μου). Μετά από 5-7 e-mail (τα έχω όλα ;D) μου πίστωσαν τα χρήματα στην τράπεζα. Συμπέρασμα Όχι. Ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση δεν έμεινα. Όφειλαν να το επισκευάσουν άμεσα την στιγμή που προσφέρουν 3 χρόνια εγγύηση. Εικάζω πως αυτό το πεταλάκι βρίσκεται σε b-stock και αμφιβάλλω αν του έδωσαν σημασία καθώς το πρόβλημα εμφανιζόταν σποραδικά κι όχι διαρκώς. Αν θα ξαναγοράσω από thomann? Hell Yes!! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nexarulhu Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Τα περισσοτερα από αυτά που περιγράφονται παραπανω μπορουν να συμβουν και με καινουρια προιοντα παντως όχι μονο με B-stock... EXPECT THE UNEXPECTED... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mistral Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 11 Δεκεμβρίου 2013 Τα περισσοτερα από αυτά που περιγράφονται παραπανω μπορουν να συμβουν και με καινουρια προιοντα παντως όχι μονο με B-stock... Παράλειψή μου. Το MXR στο οποίο αναφέρομαι αγοράστηκε καινούριο κι όχι b-stock. Επίσης να τονίσω πως είναι φυσιολογικό κάποιες φορές να συμβαίνουν ευτράπελα. Από τον thomann μόνο θετικά μπορώ να κρατήσω ως καταναλωτής. Από την άλλη πλευρά όμως, αν αναλογιστώ (και δείτε) τα e-mail που ανταλλάξαμε μέχρι ν'αποφασίσουν για το αυτονόητο, μόνο 'γερμανική ποιότητα και επαγγελματισμός' δεν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω. Customer Service Support πήγε περίπατο με άλλο λόγια. :-\ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Συμφωνώ με τα παραπάνω και δεν αμφιβάλλω για την εξυπηρέτηση του Thomann. Ομολογώ ότι δεν το χειρίστηκα σωστά το θέμα. Έπρεπε να παραπονεθώ από την αρχή. Απλά όταν είναι η πρώτη φορά που αγοράζεις από το τόσο ξακουστό και παινεμένο αυτό κατάστημα και σου βγαίνει ελλατωματικό το προιόν, δεν είναι και ότι καλύτερο. Δεν νομίζω ότι θα ξαναγοράσω από το συγκεκριμένο κατάστημα (τουλάχιστον b-stock). Εξάλλου το καλό με το thomann είναι ότι "συμμορφώθηκαν" στις τιμές και τα αντίστοιχα καταστήματα στην Ελλάδα. Προσωπικά ότι έχει τύχει να θέλω να αγοράσω δεν βρίσκω διαφορές τις τιμές πλέον. Ίσα ίσα που βρίσκω και φθηνότερα στην Ελλάδα. Οπότε γιατί να μπλέξω με Γερμανία και αν τύχει κάτι (όπως μου έτυχε) να μπω στη διαδικασία να επιστρέψω το προιόν Γερμανία. Επίσης ο Νάκας έχει και αυτός πλέον b-stock προιόντων, και οι τιμές του σε όσα προιόντα έχω ψάξει είναι ίδιες με του thomann ή και φθηνότερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Αν και η εμπειρια μου δεν ηταν απο b-stock απλα μπορω να πω τα εξης: Το να σου τυχει ελλατωματικο προιον ειναι θεμα στατιστικο και θα συμβει σε ολους. Ομως απο την αλλη ο θωμας εχει πολυ καλη εξυπηρετηση και after sales service. Η δικη μου ιστορια: Πριν απο 1,5 χρονο αγορασα την 8καναλη καρτα ηχου σε 1rackU Presonus firestudio project. Δεν τη ειχα χρησιμοποιησει πραγματικα μονο μια δυο φορες με το macbook. Εχοντας καιρο λοιπον να την ξαναδουλεψω(σημ. Στο κουτι της με ζελατινες κτλ) την τελευταια φορα την συνδεω και δεν συγχρονιζοταν. Τι drivers, τα παντα, και στο pc το ιδιο. Τους στελνω μαιλ αναλυτικο και μου απαντανε την ιδια μερα: "Κανενα προβλημα, στειλτε μας την καρτα πισω με δικα μας εξοδα και θα την στειλουμε εμεις στην εταιρια!!!" Λοιπον ακουστε ρεζουμε: 1. Μου στελνουν με pdf το αποκομμα των ελτα. 2. Το τυπωνω, τη συσκευαζω, το κολλαω πανω στο κουτι και βουρ ταχυδρομιο 3. Στα ελτα δεν ξερανε τι να κανουνε. "Τι ειναι αυτο;" Μου λεει μια επιστημονισσα στο κισε. Μεχρι και τον προισταμενο φωναξαν για να βγαλουν ακρη! Τελικα οκ φευγει 4. Μου στειλαν μαιλ οτι το παραλαβαν 5. Σε 2 εβδομαδες μου ξαναστελνουν οτι εφυγε και μου ερχεται με δικα τους μεταφορικα!!! Τζιτζι! Και σας ρωταω; Τετοι σερβις το εχετε βιωσει απο δικο μας μαγαζι; Γιατι εγω παντως οχι. Ας πηγαινα μετα απο 1,5 χρονο την καρτα σε δικο μας και ξερετε τι θα μου ελεγε; "Ρε παλικαρι, τωρα το θυμιθηκες; Και τι να κανω εγω; Ναι καλα, αχρησιμοποιητη και κουραφεξαλα πατριδα. Ε, θα τη στειλω αλλα θελω και πχ 100 να παει να ερθει γερμανια, συν τα εργατικα!!!" Οποτε, ελατωμματικα θα βρεις παντα. Το θεμα ειναι πως σε αντιμετωπιζουν και πως κανεις τη δουλεια σου στην τελικη Σορρυ για το ημι-offtopic Καλημερα! Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
agiak Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Ετσι ειναι γιατι στην Ευρωπη ξερουν τι κανουν, δεν κολλανε μπρικια. Και ειδικα για τα μεταφορικα δεν τους ενδιαφερει καθολου, υπογραφουν συμβολαια με την Dhl δεν πληρωνουν με το κομματι. Οσες φορες εχω παρει απο το thomann εδω και 10 χρονια δεν ειχα ποτε προβλημα. Και ειδικα τα τελευταια χρονια εχουν βελτιωσει πολυ το πακεταρισμα. Τεραστια κουτια με πολυ φουσκωμενο πλαστικο μεσα για λιγα πραγματα. Θα παραθεσω ομως παραδειγμα που ειχα απο το amazon.de που δεν νομιζω να γινεται πουθενα αλλου. Πριν 2 χρονια αγοραζω ενα σκανερ.Αξια περιπου 270 και μεταφορικα αλλα 15 απο Γερμανια. Long story short μετα απο 1.5 χρονια ανακαλυπτω οτι ειναι ελλατωματικο, δουλευε απλως ορισμενες φορες εκανε κατι το οποιο δεν επρεπε να κανει. Και τετοιου ειδους ελλατωματα ειναι τα χειροτερα, αντε να το ειχα παρει απο εδω να εβγαζα ακρη. Στελνω στην εταιρια (2 χρονια εγγυηση) μου λενε απο εκει που το αγορασες. Στελνω στο amazon.de και χωρις δευτερη κουβεντα μου λενε στειλτο.(ουτε ερωτησεις ουτε τιποτα) Μου λενε εκτυπωσε αυτο ειναι προπληρωμενη αποστολη με ταχυδρομειο. Πακεταρω παω στα ελτα μου λενε τι ειναι αυτο; πληρης αγνοια δεν εβγαζα ακρη. Στελνω πισω στο amazon και μου λενε στειλτο με δικα σου εξοδα και τα βρισκουμε. Αποστολη Γερμανια 30 ευρω. Μετα απο μισο μηνα μου στελνουν οτι το παρελαβαν και μου πιστωνουν στην καρτα ακεραιη την αρχικη αξια, τα μεταφορικα που πληρωσα αρχικα και τα μεταφορικα που πληρωσα κατα την επιστροφη. Και ολα αυτα χωρις μιση ερωτηση. sorry για το offtopic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Εμ εδώ άπαξ και φύγεις με το προιόν απ' το μαγαζί, τέλος, δεν σε ξέρω, δεν με ξέρεις. Στα μεγάλα όμως μαγαζιά του εξωτερικού όταν αγοράζεις κάτι δημιουργείται αυτομάτως και μια σχέση μεταξύ του αγοραστή και της εταιρίας, σχέση η οποία έχει διάρκεια. Είσαι ο πελάτης και συνεχίζεις να είσαι. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Holystone Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Δεν θελω να ειμαι αδικος με τα ελληνικα μαγαζια, και πραγματικα ξερω οτι ειναι φαυλος κυκλος και ετσι κλεινουν εδω ολα, αλλα: 1.Πλεον βρισκεις λιγα κομματια για να τα δεις και να τα ελεγξεις πριν αγορασεις (ισως φταιει και ο φαυλος κυκλος ;) ) 2. Κατα μεσο ορο οι τιμες απο εξω ειναι καλυτερες απο εδω (αν και υπαρχουν εξαιρεσεις οπως το musicorama) 3. Ειναι αμφιβολο το after sales και να εισαι τυχερος να πεσεις στην περιπτωση 4. Ενας απο τους κυριους λογους για να κανω μεγαλη αγορα απο εδω θα ηταν η χρηση πιστωτικης 5. Ξερω, "αγοραζουμε ελληνικα" αλλα οταν μας πουλανε "μαυρα"; Δεν ειμαστε επαγγελματιες (οκ, πολλοι εδω μεσα μπορει και να ειναι ;) ), και οταν λεω επαγγελματιες εννοω με την εννοια του βγαζω τζιρο απο τη μουσικη. Οποτε, πριν θεωρηθω πως κατακρεουργω και εγω την ελληνικη οικονομια, απλα ψαχνω το πιο φθηνο μαγαζι και με την καλυτερη εξυπηρετηση. Ολοι μας αλλωστε αυτο κανουμε απο το φουρνο και το σουπερμαρκετ μεχρι για αγορα σπιτου ;) Your Ear Rulez! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Satanas Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 13 Δεκεμβρίου 2013 Δεν θα μιλήσω για αγορά προιόντος αλλά για παροχή υπηρεσιών... Πάω σε γνωστό μαγαζί του κέντρου της Αθήνας μία απ τις κιθάρες μου για fret dress-leveling και ok καντης κι ενα set up και χορδές (μην φανώ γύφτος αυτά τα κάνω κι εγώ) Κόστος μου ανακοινώνεται 120€ για fret dress-leveling - set up - Elixir 9. Αν μείνω ευχαριστημένος μάστορα(του λέω) έχω άλλες 9 που θέλουν το ίδιο(στα frets) αλλά χορδές και set up θα το κάνω εγώ μετά... Παρέλαβα την κιθάρα μετά από 5 ημέρες έπαιζε super και του προτείνω το εξής.... Να φέρω και τις υπόλοιπες 9(ανά 3) με 50€ έκαστη(μόνο gia fret dress -leveling??? Είμαστε ok?? και παίρνω την απάντηση...Εγώ δεν δουλεύω τσάμπα φίλε! :-X Τα συμπεράσματα δικά σας.... Sorry αν ειμαι off topic αλλα πλεον δεν με νοιάζει ας κλείσουν η ποιότητα και η εμπιστοσύνη που προσφερουν είναι κάτω απ τη βάση(οι περισσότεροι που απόμειναν). Thommann μεχρι και για χορδές πλεον!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση