Προς το περιεχόμενο

Emotion in recording?


wyndorf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα και καλες γιορτες σε ολους!!!!!!

Παραθετω ενα link για ενα βιντεο που εβλεπα πριν απο λιγο και θεωρησα σωστο να μοιραστω μαζι σας..

"people don't buy records because a snare sounds a certain way, they buy records because of the emotional involvement with music". AL SCHMITT.

 

 

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίο βίντεο!

Εγώ πιστεύω οτι έχει δίκιο σε αυτό με το snare αλλά και σε αυτό που λεεί οτι όλοι τώρα ακούγονται και παίζουν τέλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H φράση "emotional envolment" είναι ακριβώς ο λόγος που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα τη μουσική και τον ήχο 25 χρόνια πριν.  :)

Ωραιος ο Al Schmitt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος! Να προσθέσω πως πλέον δεν ακούμε μουσικές αλλά γυαλισμένες παραγωγές.

Κλασσικό παράδειγμα όταν στελνεις ενα demo καπου δεν κάνουν review  για την μουσική του κομματιού αλλά για την παραγωγή του κομματιού κυρίως.

Σημεία των καιρών μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και αυτο τι σημαινει; Οτι αν ενα κομματι δεν με εκφραζει μουσικα πρεπει να του δωσω σημασια επειδη θα εχει μονο καλη παραγωγη; Σαν μουσικος θα περιμενα να κριτικαρει  καποιος τη μουσικη και τους στοιχους μιας και το demo μπορει και να απεχει πολυ απο την τελικη μιξη.

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν μουσικος θα περιμενα να κριτικαρει  καποιος τη μουσικη και τους στοιχους μιας και το demo μπορει και να απεχει πολυ απο την τελικη μιξη.

Αυτό εννοώ κ εγώ φίλτατε.. Πλέον δεν κοιτάνε τόσο την μουσική όσο την παραγωγή

ακόμα και στο demo που στην ουσία είναι ένα δείγμα του τι κάνεις πριν καταφέρεις να φτάσεις το υλικο σου σε ένα καλό ηχητικό αποτέλεσμα.

Ναι θα έπρεπε να κοιτάνε κυρίως την μουσική αλλά δυστυχώς ετσι όπως έχει

καταντήσει η μουσική βιομηχανία τα αυτιά του κοσμάκη η μουσική ακούγεται

στα πλαίσια που έχει επιβάλλει το marketing (εδω metal ακούει ένα πιτσιρίκι και το μόνο που μποορεί να σου πει για μια  μπάντα που δεν του αρέσει είναι ότι δεν έχει καλή παραγωγή.. :o Έλεος..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρομαι που ορισμενοι βρηκαν το βιντεο αρκετα ενδιαφερον ωστε να μπουν στον κοπο να σχολιασουν.....Αντιμετωπιζω καθημερινα λογω δουλειας(παραγωγος/ηχοληπτης) αυτο το θεμα. Απο καποιο σημειο και μετα σταματησε να εχει σημασια το τραγουδι η το συναισθημα που βγαινει απο ενα μουσικο συνολο, και αρχισε να εχει πιο πολλη σημασια ποσο γρηγορος ειναι ο ηχοληπτης στα edit....και αυτο δεν ειναι καθολου υπερβολη, χαρακτηριστικα ,σχετικα προσφατα ηρθε drummer στο studio να γραψει demo με την μπαντα του(punk rock) και με ρωτησε πριν απο ολα αν "το εχουμε" για edits!!!! σε punk rock σχημα???? δεν το ενδιεφερε τι μικροφωνα θα βαλουμε η με τι set θα παιξει , αλλα αν το "εχουμε" στο editing.

Καταλαβαινουμε λοιπον οτι ο ανθρωπος ηξερε πριν καν μπει στο studio οτι ΔΕΝ μπορει να παιξει την μουσικη του. Αρα λοιπον βλεπουμε οτι πλεον εχει χαθει οποια μαγεια ειχε ενα recording οπως επισης ολα εκεινα τα "moments" που εχουν καταγραφει απειρες φορες στην ιστορια της μουσικης, και μας εχουν χαρισει αριστουργηματα τα τελευταια 50 χρονια και βαλε.

Οσο αναφορα τα demo να ξερετε οτι οσες φορες και να πεις σε καποιον οτι αυτο ειναι demo δεν προκειται να το καταλαβει και να το κρινει αναλογα, παντα θα εχει στο μυαλο του οτι ειναι το τελικο προιον. Ετσι και αλλιως δυστηχως οι εταιριες δεν πληρωνουν πια για το κοστος της παραγωγης οποτε δεν τους αγγιζει η λεξη demo, ψαχνουν παντα για κατι που θα ειναι ετοιμο για release και φυσικα να εχεις πληρωσει εσυ την παραγωγη.

Επισης αν λαβετε υποψιν οτι demo σημαινει demonstration τοτε λογικα αν θελεις να δελεασεις ενα label την σημερον ημερα θα πρεπει να του δωσεις οτι καλυτερο εχεις. οποτε το demo δεν ειναι κατι που κανεις θα πρεπει να παιρνει ελαφρα.

 

Και για να το κλεισω για την ωρα , νομιζω πως στην ελλειψη καλης μουσικης , βρισκουμε δικαιολογια στην παραγωγη.

Ο Δασκαλος μου ελεγε οτι αν το κομματι ειναι καλο και σε γραμμοφωνο να το γραψεις θα ακουγεται υπεροχα. Το Studio ειναι εκει για να αποτυπωσει αυτο που εσυ θα παιξεις , αυτο που εσυ θα του δωσεις, αν δεν εχεις κατι κανενας παραγωγος η studio δεν θα στο δωσει!!!!!!!

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου εγω δεν εχω δει το βιντεο (ειναι κλειδωμενος ο γιουτουμπις εδω στην δουλεια και δεν εχω ιντερνετ αλλα θα ψαχτω να το δω απο καπου) αλλα αντιλαμβανομαι τι θα λεει απο τα λεγομενα σας

Τωρα για τον ντραμμερ που λες πες του να μαθει να δουλευει το supperior drummer να δει και αυτος προκοπη.

Αυτο παντως το μηχανικο που ακουω στα μεταλ την σημερον ημερα εμενα με ξενερωνει και ειδικα οταν ακουω καποιον να λεει "ψψψψψ τον που--η ακου δικαση!!! Δεν χανει καθολου".

Ενταξει καποιο εντιτ θα πεσει για χαρη της παραγωγης αλλα να πηγαινεις να γραψεις προετοιμασμενος με αυτο τον τροπο ειναι γελίο.

Σιγουρα ειναι ενα εργαλειο που βοηθαει αλλα κανει και εμας τους μουσικους τεμπελιδες ::)

For Those About To Rock We Salute You

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιο βιντεο, οπως και τα υπολοιπα της σειρας. Απλα η διαπιστωση που εχω να κανω ειναι οτι ο κοσμος δεν αγοραζει πλεον μουσικη οπως γινοταν πριν το ιντερνετ, οποτε η εννοια βιομηχανια της μουσικης εχει μεταλλαχθει και στηριζεται περισσοτερο στις συναυλιες και οχι στην πωληση cd (κατι πολυ λογικο, οπως γινεται σε ολες τις βιομηχανιες με την ελευση της τεχνολογικης αναπτυξης).

 

Τωρα σχετικα με την ελλειψη συναισθηματος κατα την ηχογραφηση αυτο δεν εχει να κανει μονο με την βοηθεια της τεχνολογιας αλλα και με την ψευδαισθηση που εχουν οι νεοι μουσικοι οτι ο εξοπλισμος ειναι αυτος που θα τους κανει καλυτερους, οτι μπορουν και μονοι τους να ηχογραφησουν και να μιξαρουν. Καποτε υπηρχε ενας διαχωρισμος μεταξυ μουσικου και ηχοληπτη (για τον οποιο μιλαει και ο AL SCHMITT.) και ο καθενας εστιαζε την προσοχη σε διαφορετικα σημεια μιας ηχογραφησης. Τωρα πια ολα 'μοιαζουν' οτι εχουν απλοποιηθει και οτι ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει μια παραγωγη μονος του με οτι μεσα διαθετει. Ισως αυτοι που θα επικρατησουν θα ειναι οσοι αφοσιωνονται στο μουσικο κομματι και απλα συνεργαζονται με επαγγελματιες προκειμενου να αποτυπωσουν τις ιδεες τους.

 

Ειναι λιγο οξυμωρο αν σκεφτει κανεις οτι μια επαγγελματικη ηχογραφηση εχει γινει πολυ φτηνοτερη με το περασμα των χρονων αλλα οι νεοι μουσικοι που εχουν δημοτικοτητα (οχι απαραιτητα και εμπορικη επιτυχια) γινονται ολο και λιγοτεροι. Πιστευω ειναι απλα λογικο, ωριμο και πιο ασφαλες οι επαγγελματιες να συμπορευονται με μουσικους που εχουν ηδη την 'συναισθηματικη' εμπειρια και την αναγνωρισιμοτητα του κοινου, μιας και δεν εχουν χρονο και χρημα να 'διδαξουν' και να δικαιολογηθουν στους νεους μουσικους γιατι κανουν την δουλεια τους με αυτο τον τροπο και εαν ειναι καλυτερο το ενα μηχανημα απο το αλλο. 

 

Νικος

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου