jobest Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Καλημέρα σε όλους τους φίλους επαγγελματίες και μη drummers! Θα ήθελα τις απόψεις σας για το άν σας αρέσει να ηχογραφήτε περισσότερο με κάποια high end top of the range ηλεκτρονικά drums ή με αντίστοιχα φυσικά και γιατί...Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι drummer, οπότε συγνώμη προκαταβολικά άν η ερώτηση είναι άκυρη... ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Ρίξε μια ματια στις παραγωγές ολου του...πλανητη..... Για δες...ποσες εχουν φυσικα και πόσες ηλεκτρονικά? Ειδες? ;D Καταλαβες λοιπον οτι για σοβαρες παραγωγες που θα κυκλοφορησουν στην αγορα τα ακουστικα τυμπανα ειναι μονόδρομος όσον αφορα τον ηχο (επισης το γεγονος οτι τα ηλεκτρονικα δεν επιτρεπουν στους ντραμμερ να παιξουν το ιδιο καλα οσο τα ακουστικα παιζει μεγαλο ρολο) Τωρα βεβαια αν θες μια ευκολη (και...χωρις να ενοχλείς τους γειτονες) λυση (η οποια βεβαια παραμενει μεσοβεζικη) για το home studio σου τοτε τα ηλεκτρονικα ειναι μονοδρομος (και εγω αυτα χρησιμοποιω στις Instrumental παραγωγες που κανω στο home studio μου στις οποιες παιζω ολα τα οργανα μονος μου,φυσικα ουτε κατα διάνοια δεν θα τα χρησιμοποιουσα για μπαντα.) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Samplist Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Ρίξε μια ματια στις παραγωγές ολου του...πλανητη..... Για δες...ποσες εχουν φυσικα και πόσες ηλεκτρονικά? Βασικά οι περισσότερες (mainstream) δεν έχουν καν drums παιγμένα από drummer ή έχει γίνει editing (και στο timing και στον ήχο) σε τέτοιο βαθμό που πάλι σε να παίζε ο Κινέζος είναι οπότε... ;D Η σωστή απάντηση για μένα είναι "εξαρτάται το είδος της μουσικής που παίζεις". Εαν θέλεις εύκολη επεξεργασία (γιατί τα ηλεκτρονικά γράφονται και σαν MIDI νότες) και ευελιξία στον ήχο (μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε σύγχρονη drum library όπως BFD κλπ) τα ηλεκτρονικά δεν είναι κακή ιδέα. Εάν χρειάζεσαι όλο το feel του drummer και το ηχόχρωμά του (παίκτη και χώρου) τα φυσικά υπερτερούν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Βασικά οι περισσότερες (mainstream) δεν έχουν καν drums παιγμένα από drummer ή έχει γίνει editing (και στο timing και στον ήχο) σε τέτοιο βαθμό που πάλι σε να παίζε ο Κινέζος είναι οπότε... Δεν θα το έλεγα....ΜΥΘΟΣ ειναι και αυτο...σε ολες τις μεγαλες παραγωγες που παιζουν ντραμμερ της προκοπης ,πολυ σπανια να μην παιζει ντραμμερ της προκοπης σε τετοιες παραγωγες,σπανια γινεται τοσο δραστικο editing,σιγα μη δωσεις 1000 δολλαρια την ωρα στον Steve Gadd ,στον Κenny Arronoff ή στον Abe Laboriel για να τον πλακωσεις στο editing ή στα samples... Ακομα και στις hip hop & r&b παραγωγες στις μέρες μας χρησιμοποιουνται ντραμμερ περισσοτερο απο ποτέ.... Tωρα αν αναφερεσαι σε παραγωγες τυπου....Καλομοιρας ή Ζουζουνιων...παω πασο...παιξε και με κατσαρολες..... ;D Αν φυσικα αναφερεσαι στην...τυπικη ελληνικη παραγωγη τοπικων συγκροτηματων που λογω μετριοτητας των μπαντων το editing παει συννεφο παω πασο και εκει,αυτο ομως δεν συμβαινει παντου... ;) (ασε που ακομα και σημερα στις περισσοτερες μπουζουκοποπ,εντεχνοσκυλαδικες και σκυλολαϊκες παραγωγες ντραμμερ παιζουν.....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Τα ακουστικά τύμπανα είναι από τα πιο δύσκολα όργανα στην ηχογράφηση. Χρειάζεται εξοπλισμός, γνώσεις και χώρος. Όπως είπαν και τα παλικάρια από πάνω, συγκριτικά η εγγραφή των ηλεκτρονικών είναι παιχνιδάκι. Έχεις έτοιμα καλογραμμένα samples, δεν χρειάζεσαι μικρόφωνα, γεγονός που σου γλυτώνει πολύ παίδεμα στην προετοιμασία και το στήσιμο, μπορείς να πάρεις midi πληροφορία και να βάλεις ότι ήχους θέλεις κ.λπ. Παρόλα αυτά αν είχα την επιλογή, προσωπικά θα διάλεγα φυσικά τύμπανα χωρίς δεύτερη σκέψη, γιατί παρά το πόσο έχουν εξελιχθεί πλέον τα ηλεκτρονικά, το πραγματικό όργανο είναι ακουστικό και ο ήχος του κατά τη γνώμη μου παραμένει αξεπέραστος. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hwept Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Δεν θα το έλεγα....ΜΥΘΟΣ ειναι και αυτο...σε ολες τις μεγαλες παραγωγες που παιζουν ντραμμερ της προκοπης ,πολυ σπανια να μην παιζει ντραμμερ της προκοπης σε τετοιες παραγωγες,σπανια γινεται τοσο δραστικο editing,σιγα μη δωσεις 1000 δολλαρια την ωρα στον Steve Gadd ,στον Κenny Arronoff ή στον Abe Laboriel για να τον πλακωσεις στο editing ή στα samples... Ακομα και στις hip hop & r&b παραγωγες στις μέρες μας χρησιμοποιουνται ντραμμερ περισσοτερο απο ποτέ.... Tωρα αν αναφερεσαι σε παραγωγες τυπου....Καλομοιρας ή Ζουζουνιων...παω πασο...παιξε και με κατσαρολες..... ;D Αν φυσικα αναφερεσαι στην...τυπικη ελληνικη παραγωγη τοπικων συγκροτηματων που λογω μετριοτητας των μπαντων το editing παει συννεφο παω πασο και εκει,αυτο ομως δεν συμβαινει παντου... ;) (ασε που ακομα και σημερα στις περισσοτερες μπουζουκοποπ,εντεχνοσκυλαδικες και σκυλολαϊκες παραγωγες ντραμμερ παιζουν.....) Ακριβως. Ηχογραφηση με ηλεκτρονικα ντουμπανα γινεται κατα κορον μονο σε ερασιτεχνικες δουλειες. Σε σοβαρες παραγωγες οποιουδηποτε ειδους τα τυμπανα ειναι φυσικα παιγμενα απο drummer. Βεβαια στο Ελλαντα Ο μεσος drummer δε μπορει να γραψει στο στουντιο (γιατι κουναει στο χρονο και το χτυπημα του δεν ειναι σταθερης δυναμικης). Ακομα και " επαγγελματιες" του ροκ και μεταλ χωρου. Ο μεσος ηχοληπτης επαγγελματιας και ερασιτεχνης (="κατεβασα" το cubase ξεκιναμε ηχογραφησεις) δεν ξερει να ηχογραφει τυμπανα. οποτε τελικα ζωγραφιζουμε midi τυμπανα και νομιζουμε οτι αυτο ειναι ο κανονας και οτι οσοι ηχογραφουν ακουστικα τυμπανα ειναι κοροιδα. Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mariostz Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Εξαρταται τι θες...Εννοειται οτι προτιμουμε παντα τα ακουστικα ντραμς αλλα πολλες φορες ειναι πολυτελεια! Επισης εξαρταται και απο το βαθμο ρεαλισμου που χρειαζεσαι καθε φορα. Σε ενα τζαζ σολο πχ δε θα μπορουσα να φανταστω τιποτα αλλο εκτος απο ακουστικα ντραμς. Σε ενα ροκ κομματι πχ αυτο δεν ειναι και τοσο τεραστιο προβλημα...Ασε που ειναι πιο πιθανο τελικα να εχεις καλυτερο ηχο (σε κοστος του ρεαλισμου βεβαια) εκτος και αν ο ντραμμερ ειναι σουπερ και το ιδιο και ο ηχοληπτης. ;) Τρολολολολολολολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hwept Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Σε ενα ροκ κομματι πχ αυτο δεν ειναι και τοσο τεραστιο προβλημα...Ασε που ειναι πιο πιθανο τελικα να εχεις καλυτερο ηχο (σε κοστος του ρεαλισμου βεβαια) εκτος και αν ο ντραμμερ ειναι σουπερ και το ιδιο και ο ηχοληπτης. ;) Αυτο που λές ισχουν στο Ελλαντα οπου : Οι "ροκ drummers" δεν ξερουν τι ειναι rimshot Οι "ροκ drummers" κουρδιζουν το ταμπουρο τους σαν τουμπερλεκι και σφιγγουν τσιτα τις χορδες Οι "ροκ drummers" δε μπορουν να παιξουν σε μετρονομο Οι ηχοληπτες γραφουν "ροκ" τυμπανα οπως γραφουν για τον Πλουταρχο Και γενικως δεν υπαρχει καμια παιδεια για τον ροκ ηχο. Τοτε ναι βεβαια το αποτελεσμα θα ειναι καλυτερο με ηλεκτρονικα. Αλλα μην κανουμε την εξαιρεση της ουγκαντας μας κανονα. Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2012 Φυσικά ή Ηλεκτρονικά drums γιά ηχογράφιση? Μπορείς να το θέσεις κι αλλιώς: Βιολογικά ή μεταλλαγμένα λαχανικά για χορτόσουπα; :P ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Δεκεμβρίου 2012 Χωρίς καμία παρεξήγηση....νομίζω αυτή η ιστορία με το "εδώ στο Ελάντα" έχει καταντήσει γραφική και σίγουρα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα....τουλάχιστον όχι στον βαθμό που να την διαφοροποιεί από τον υπόλοιπο κόσμο....και εξηγούμαι (για να μην παρεξηγούμαι :) ) Στην Ελλάδα υπάρχουν τρομερά αξιόλογοι session drummers ικανοί να υπερκαλύψουν τις ανάγκες της εγχώριας παραγωγής... Υπάρχουν τουλάχιστον τα αντίστοιχα recording facilities και αριθμός ικανών recording engineers για τον ίδιο σκοπό....ο συνδυασμός τους μπορεί να ανταγωνιστεί πιθανότατα οποιοδήποτε άλλο μέρος ή μουσική κοινότητα του πλανήτη....φυσικά τηρουμένων των αναλογιών (τόσο στατιστικά όσο και σε απόλυτα νούμερα - πχ το μέσο μπατζετ μιας εγχώριας παραγωγής συγκρινόμενο με το αντίστοιχο, αντίστοιχου επιπέδου σε όλους τους τομείς στο εξωτερικό). Και το λέω έχωντας προσωπική εμεπιρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.... μάλιστα επειδή ένα κομμάτι της δουλειάς μου είναι τα recording tutorials τόσο σε επείπεδο video όσο και με την μορφή είτε private courses είτε σε καθρά συμβουλευτικό επιπεδο, θα σου έλεγα (αν και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και σε πολλούς άλλους - όχι καλούς - λόγους) πως οι πελάτες μου στο εξωτερικό στο συγκεκριμένο θέμα αποτελούν το 90% της συνολικής μου πελατείας και στην πλειονότητα τους αποτελούν καταξιωμένους session recordists μουσικούς , καταξιωμένους επαγγελματίες ηχολήπτες και σχετικά μεγάλα studio.....επίσης επειδή τυχαίνει να δουλεύω και με project από έξω ως mixing engineer θα πρέπει να πω πως όπως έχω συναντήσει εξαιρετικά recordings , έχω συναντήσει και απίστευτα μέτριες δουλειές....όπως ακριβώς έχω συναντήσει και στην Ελλάδα....δεν μπορώ λοιπόν την στιγμή που βλέπω την αποδοχή και τον σεβασμό από έξω να ανεχτώ αυτή την απαξίωση στο ίδιο μου το σπίτι.... Σίγουρα υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος , αυτή που αναφέρεις ...αλλά έχεις ποτέ σκεφτεί ότι για κάθε βορειοευρωπαίο ή αμερικάνο που ξεχωρίζει είτε ως μουσικός είτε ως ηχολήπτης από πίσω του ακολουθεί μια στρατιά από μέτριους , απαράδεκτους ή ακόμη και καλούς αλλά καταδικασμένους στην αφάνεια για χψ λόγους μουσικούς , ηχολήπτες παραγωγούς κλπ?....ακριβώς το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και εδώ.....αλλά μην το ισοπεδώνουμε το θέμα....ο καλός είναι καλός παντού όπω και ο μάπας είναι μάπας παντού check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση