noe13 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 οκ μαζί σου. Ένα λεπτό όμως. Δηλαδή τι πρόβλημα στον τόνο προκάλεσε το richlite και το baked ; ρωτάω διότι εχω παίξει αρκετέ ώρες και δεν διέκρινα κάποια διαταραχή τις ταυτότητας τις εταιρίας. Υπάρχουν χιλιάδες γκίμπσον από το 50 και μετά με μαόνι εγένο χωρίς τρύπες και λονγκ τενον σου μπορεί κάποιος να βρει. Οπότε πιο ο λόγος να συνεχίζει να βγάζει ακόμα μέχρι σήμερα τα ίδια και τα ίδια. Οι φανς δεν έχουν δεχτεί τίποτα. Ακόμα και κιθάρες που με ένα ντρανκ κουρδιζεται μόνη της και αυτό τους χάλασε. Τους χάλασε η τεχνολογία τσαμπερτ , τους χάλασαν οι φειντιτ οπότε τι πρέπει να κάνει και μια εταιρία ? Να μείνει δέσμια φου καλού παρελθόντος ; συμφωνώ ότι στα πολύ φθηνά μοντέλα της είναι λίγο υπερβολική με τις τιμές αλλά από εκεί και πέρα οι φανς οι πολύ πορωμενοι απορρίπτουν οτιδήποτε μετά το 80 και πριν το 00. Η κιθαρα σαν οργανο εχει καποια θεμελιωδη χαρακτηριστικα και ειδικα οταν την πληρωνεις 3.000+ θες να εχει ξυλο πανω και οχι πεπιεσμενο χαρτι και αλλες βλακειες,οι οποιες οπως σωστα ειπωθηκε,ειναι προιον αναγκης απο το 'ξεβρακωμα' που υπεστη ο ομιλος.Αν ηταν νεωτερισμος ας βγαζανε ενα μοντελο με πεπιεσμενο χαρτι κ ενα αλλο με κανονικο ξυλο....και δε σου λεω οτι εχει διαφορα στον ηχο,ακομα κ μεταλλικα σωματα εχουμε δει που δεν εχουν διαφορα...αλλα ειναι το γ***το!!! Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HeathenMV Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Θα συμφωνήσω σε πολλά με τον Άρη, ειδικά για το baked maple (αν και έχει διαφορά στον ήχο). Είναι καλό το αποτέλεσμα και έχεις και την επιλογή να πας και σε μοντέλο με rosewood (συνήθως λίγο ακριβότερο). Αλλά θα συμφωνήσω και 100% με τον φίλο noe για τις custom. Δεν έχω παίξει custom με richlite μπορεί να μην έχει καμία διαφορά στον ήχο μπορεί να ακούγεται και καλύτερα, αλλά όταν δίνεις 3000 για μοντέλο από το Custom Shop θες το όργανο να είναι αυτό που πρέπει και να νιώθεις ξύλο κάτω από τα δάχτυλα σου. Και σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις επιλογή να πας σε μοντέλο με έβενο. Να μην πούμε για την μεταπωλητική τους αξία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Αλλά θα συμφωνήσω και 100% με τον φίλο noe για τις custom. μπορεί να μην έχει καμία διαφΔεν έχω παίξει custom με richliteορά στον ήχο μπορεί να ακούγεται και καλύτερα, αλλά όταν δίνεις 3000 για μοντέλο από το Custom Shop θες το όργανο να είναι αυτό που πρέπει και να νιώθεις ξύλο κάτω από τα δάχτυλα σου. Οκ να σου πω κατι ? Ξαναδιαβασε αυτα που εχω κοκκινισει και σκεψου αν σου φενεται λογικο... Δηλαδη λες οτι αν ειναι να δωσεις 3000 ευρω πρεπει οπωσδηποτε να εχει εβενο...Ενω δεν εχεις παιξει με τις συγκεκριμενες custom , λες οτι ακομα και αν το richlite ακουγεται καλυτερα εσενα δεν σε ενδιαφερει... http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Kanimothrios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο. Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας; Δηλαδή αν παραγγείλετε δύο μανίκια με ολόιδια specs για μια tele baja που έχει maple από το εργοστάσιο , αλλά την μια φορά με rosewood και την άλλη έβενο,δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability; Η δική μου εμπειρία λέει ότι υπάρχουν διαφορές,όπως διαφορές εντοπίζουν και κάτοχοι Gibson 30ετίας και βάλε,αν ρίξετε μια ματιά στο forum της Gibson.. Ο μόνος λόγος που θα αποδεχόμουν ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο(γιατί στην αίσθηση υπάρχει) είναι αν κάποιος παίζει καφρομεταλιές high gain και δεν ακούει έτσι και αλλιώς.. Όσο αφορά αυτό που έκανε η Gibson,είναι σαν να έχω μια ψαροτεβέρνα,να σε τάιζα σολωμό για χρόνια και επειδή με έπιασαν να ψαρεύω παράνομα,να έρθω να σου πω ότι θα φας σαρδέλα και μάλιστα ότι σύμφωνα με δικές μου έρευνες είναι καλύτερη από το σολωμό... Για να το έκανα αυτό,έπρεπε να σου ρίξω την τιμή αισθητά και να σου πω την αλήθεια και η Gibson δεν δείχνει καμία διάθεση για αυτό.. Έχει μείνει ακόμη στην αίγλη του headstock,όταν μάλιστα η Edwards και άλλες εταιρείες,δίνουν Les Paul με έβενο κάτω από 900 δολλάρια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability; Πιστεύουμε ότι όλη αυτή η αίσθηση, θα εξατμιστεί στα επόμενα 5-10 λεπτά παιξίματος, εάν δε, χρησιμοποιήσουμε και κανένα βρωμοπετάλι...θα εξαφανιστούν και οποιεσδήποτε αποχρώσεις διαφορετικού ήχου... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aris 17561 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο. Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας; Δηλαδή αν παραγγείλετε δύο μανίκια με ολόιδια specs για μια tele baja που έχει maple από το εργοστάσιο , αλλά την μια φορά με rosewood και την άλλη έβενο,δεν πιστεύετε ότι για την ίδια κιθάρα θα έχουμε 3 διαφορετικές προσεγγίσεις,τουλάχιστον στο playability; Η δική μου εμπειρία λέει ότι υπάρχουν διαφορές,όπως διαφορές εντοπίζουν και κάτοχοι Gibson 30ετίας και βάλε,αν ρίξετε μια ματιά στο forum της Gibson.. Ο μόνος λόγος που θα αποδεχόμουν ότι δεν υπάρχει διαφορά στον ήχο(γιατί στην αίσθηση υπάρχει) είναι αν κάποιος παίζει καφρομεταλιές high gain και δεν ακούει έτσι και αλλιώς.. Όσο αφορά αυτό που έκανε η Gibson,είναι σαν να έχω μια ψαροτεβέρνα,να σε τάιζα σολωμό για χρόνια και επειδή με έπιασαν να ψαρεύω παράνομα,να έρθω να σου πω ότι θα φας σαρδέλα και μάλιστα ότι σύμφωνα με δικές μου έρευνες είναι καλύτερη από το σολωμό... Για να το έκανα αυτό,έπρεπε να σου ρίξω την τιμή αισθητά και να σου πω την αλήθεια και η Gibson δεν δείχνει καμία διάθεση για αυτό.. Έχει μείνει ακόμη στην αίγλη του headstock,όταν μάλιστα η Edwards και άλλες εταιρείες,δίνουν Les Paul με έβενο κάτω από 900 δολλάρια.. To οτι υπαρχει διαφορα στον ηχο δεν υπαρχει καμια αμφιβολια... Ειναι το μονο σιγουρο. Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι , η λες πολ με τον εβενο δεν σημαινει οτι ειναι σημειο αναφορας ωστε να συγκρινουμε ολες τις υπολοιπες λεσ πολ και να τις βαζουμε απεναντι... Την τιμολογιακη πολιτικη της γκιμπσον την εχουμε κατακρινει εδω και καιρο... Απο τις φθηνες στουντιο μεχρι τις καστομ... Απο εκει και περα ομως δεν χρειαζεται να κρινουμε αρνητικα την καθε νεα κινηση που κανει η εταιρια... Σε αυτο το κομματι δεν φταιει κανεις αλλος παρα ο καταναλωτης... Αν για παραδειγμα εμενα με πεισεις οτι η σαρδελα ειναι τρομερη και καλυτερη απο τον σολωμο και αποφασισω οτι θελω να ερχομαι σε εσενα ενω ο διπλανος ψαρας εχει συναγριδα στην μιση τιμη της σαρδελας ποιος αλλος φταιει... Εγω που εχω κολλησει και ερχομαι σε εσενα... Οχι η γκιμπσον στην προκειμενη... Αφου ολοι παιζουν με gibson... Ουτε που κοιτανε τις εκπληκτικες edwards... Τοτε η gibby τι να κανει ? Να ριξει τις τιμες ενω πουλαει ... ?? http://www.youtube.com/user/aris17561 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 To οτι υπαρχει διαφορα στον ηχο δεν υπαρχει καμια αμφιβολια... H αλλαγή υλικού ταστιέρας έχει πέρα από την διαφορά στην αίσθηση και διαφορά στον ήχο. Εδώ έχει διαφορά το υλικό των τάστων στον ήχο,δεν θα έχει διαφορά το υλικό της ταστιέρας; www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Kanimothrios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 ;D ;D ;D Καλά ούτε για τα κσύλα της ταστιέρας δεν μπορούμε να μιλήσουμε; ;D Νόμιζα ότι απαγορευόταν μόνο για σώματα,μανίκια,καπάκια. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
oselifer Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Σε αυτο το κομματι δεν φταιει κανεις αλλος παρα ο καταναλωτης... Αν για παραδειγμα εμενα με πεισεις οτι η σαρδελα ειναι τρομερη και καλυτερη απο τον σολωμο και αποφασισω οτι θελω να ερχομαι σε εσενα ενω ο διπλανος ψαρας εχει συναγριδα στην μιση τιμη της σαρδελας ποιος αλλος φταιει... Εγω που εχω κολλησει και ερχομαι σε εσενα... Οχι η γκιμπσον στην προκειμενη... Αφου ολοι παιζουν με gibson... Ουτε που κοιτανε τις εκπληκτικες edwards... Τοτε η gibby τι να κανει ? Να ριξει τις τιμες ενω πουλαει ... ?? Μα το θέμα είναι οτι στην κοινωνία κάποια πράγματα είναι λίγο πολύ καθιερωμένα-δεδομένα..Ο έβενος όπως και να το κάνουμε είναι ένα ποιοτικό ξύλο. Δε μπορεί να μου το αλλάζει με richlite ή ότι άλλο και να κρατάει και την τιμή ίδια. Απο κει και πέρα έχεις δίκιο,ελεύθερη αγορά έχουμε όποιος θέλει αγοράζει. Όμως η γκρίνια είναι κάτι ελεύθερο..Γκρινιάζουμε για την κοροιδία και μερικές φορές γκρινιάζουμε και για κάποιες περίεργες καινοτομίες. Δε θα γκρινιάζαμε αν οι αλλαγές ήταν προς την κατεύθυνση του καλύτερου ήχου και της εργονομίας. πχ Ας βγάλουνε μοντέλα με μεγαλύτερο tenon,με περισσότερες επιλογές στα knobs και περίεργες καλωδιώσεις,ας βγάλουνε καινούρια les paul λεπτότερη και ελαφρύτερη,ας βγάλουνε μοντέλα με άλλα scales radius,να χρησιμοποιήσουν κομμάτια ανθρακονήματος κτλ.. Γιατί πρέπει οι μοντερνισμοί τους να γίνονται με περίεργα κιτς χρώματα ή περίεργα φτηνά υλικά ή εντελώς νέα σχήματα που τρομάζουν ή πλακέτες pcb αντί για καλωδίωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Καλά ούτε για τα κσύλα της ταστιέρας δεν μπορούμε να μιλήσουμε; Σκεψου λιγακι... Εχεις μια κιθαρα με ενα καρο τζιμπραγκαλα επανω (ηλεκτρικα,μαγνητες,ταστα,κλειδια,pickguard,ποντεσιομετρα,διακοπτες,καλωδια,ΧΟΡΔΕΣ...ολα αυτα ΟΝΤΩΣ παιζουν απο μικρο ως μεγαλο,ειδικα στην περιπτωση των μαγνητων,ρολο στον ηχο),αυτη η κιθαρα εχει σαν ...βαση τα...κσυλα της (60% σωμα,39% μπρατσο και 1% μια...ΦΛΟΥΔΑ ..κσυλου που λεγεται ταστιερα ;D)...τα οποια και αυτα,ειδικα οσον αφορα το ΒΑΡΟΣ της κιθαρας και το παχος τους μπρατσο παιζουν και αυτα καποιον ρολο στον ηχο... Μετα εχεις κανα....χιλιομετρο...ΚΑΛΩΔΙΑ ,πεταλια (με και χωρις buffer) & φυσικα ΕΝΙΣΧΥΤΗ (ο οποιος αποτελειται απο...μετασχηματιστες,λυχνιες,pots κτλ.που ολα παιζουν μεγαλη σημασια στον....ηχο του)... Και περιμενεις τωρα να ακουσεις...τη...διαφορα του.....1% του...κσυλου.. ;D .. Αν την.....παιζεις.. ;D ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ στο δωματιο σου..ΜΠΟΡΕΙ και να ακουσεις τη διαφορα....παιζοντας ΤΡΙΣΑΤΑΝΙΚ ΔΙΑΒΟΛΕΪΤΟΡ ΜΕ ΤΟ GAIN ΣΤΟ 34 οπως ο ΑΡΗΣ ...ειναι κομματακι δυσκολο.... ;D Τωρα αν εισαι ο Ερικ ο...Τζονσον παω πασο... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση