scofield Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 πχ Ας βγάλουνε μοντέλα με μεγαλύτερο tenon,με περισσότερες επιλογές στα knobs και περίεργες καλωδιώσεις,ας βγάλουνε καινούρια les paul λεπτότερη και ελαφρύτερη,ας βγαλανε την custom lite για τρια χρονια,με ελαφρυτερο σωμα,single binding κ διακοπτη coil tap switch αντι για tone control...παλι ο κοσμος γκρινιαζε γιατι κ ακριβοτερη ηταν στους καταλογους της εποχης (σε σχεση με τις κανονικες custom) κ τους χαλουσε το single binding....ασε που οι περισσοτεροι τελικα το αλλαζανε το tap switch...τουλαχιστον ειχε τιμιο κσιλο=εβενο.... ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Kanimothrios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Η γνώμη μου είναι ότι στις ηλεκτρικές,το ξύλο δεν έχει τον καθοριστικό ρόλο που έχει στα ακουστικά όργανα.(σιγά που δεν θα την έλεγα ;D) Συμφωνώ ότι η αλυσίδα και οι παράγοντες στα ηλεκτροενισχυόμενα είναι πολλοί, απλά εδώ συγκρίνω το ίδιο μοντέλο,με τα ίδια specs,με μοναδική αλλαγή το υλικό ταστιέρας. Εγώ ακούω διαφορά στα καθαρά(μακάρι να ήμουν ο Eric Johnson ;D)απλά μάλλον με βοηθάει η μεγάλη προϋπηρεσία στην κλασσική. Επειδή το έχω συζητήσει το θέμα πολλάκις με γνωστό κατασκευαστή,μου είπε ότι ειδικά όσοι ερχόμαστε από κλασσική και τον απασχολούμε για ηλεκτροενισχυμένα ζητήματα,του βγάζουμε το λάδι,γιατί ακούμε διάφορα.. Μάλλον θα αρχίσω και εγώ τα ΤΡΙΣΑΤΑΝΙΚ ΔΙΑΒΟΛΕΪΤΟΡ να μην ασχολούμαι με ψιλα γράμματα. ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
scofield Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 παντως σε κιθαρα αξιας 3000 κ βαλε θα ηθελα (σχεδον θα απαιτουσα) να εχει εβενο....ακουστικα εγω δεν τον πιανω (ισως ειναι η ηλικια ;D ;D),αλλα σαν αισθηση ειναι πιο smooth σε σχεση με παλισανδρο...τουλαχιστον συγκριτικα στις δικες μου κιθαρες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 αλλα σαν αισθηση ειναι πιο smooth σε σχεση με παλισανδρο Που να παιξεις και με RICHLITE....αυτη δεν ιν ταστιερα βιλουδο ιν... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
scofield Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Που να παιξεις και με RICHLITE....αυτη δεν ιν ταστιερα βιλουδο ιν... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Να και η original δοκιμη μου σε μια....κακια Gibson με richlite http://www.noiz.gr/index.php?topic=190766.0 ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Προσωπικά μεταξύ μιας LP Custom και μιας Custom Shop Std πάντα άκουγα την ίδια διαφορά: H custom έχουν περισσότερα πριμα και πιο γρήγορο attack. Έχοντας ως γνώμονα λοιπόν ότι στις υπόλοιπες παραμέτρους μοιάζουν σαν κιθάρες, κυρίως την αποδίδω στις διαφορετικές ταστιέρες. Όπως και τώρα τελευταία που η Gibson έχει βελτιώσει και την παραγωγή στις USA Std κάνοντας τη πιο σταθερή (τουλάχιστον τώρα έχουν αξιoπρεπείς ταστιέρες και nut) πάλι ακούω συγκεκριμένες διαφορές μεταξύ των USA και Custom Shop μοντέλων: Η USA έχουν ένα συγκεκριμένο resonance, είναι πιο μπασομεσαίες. Διαφορές οι οποίες κατά τη γνώμη μου και πάλι οφείλονται κυρίως σε διαφορές υλικών. Επίσης και οι ασιατικές κόπιες με τα laminated tops πάλι έχουν συγκεκριμένες ηχητικές διαφορές: Πιο γρήγορο attack, πιο λεπτή νότα και πολύ λιγότερη ένταση. Δεν έχω παιξει λοιπόν με richlite ή baked maple αλλά σίγουρα ιδιαίτερα για το κοινό των Les Paul το οποίο ψάχνει έναν συγκεκριμένο ήχο, αυτόν μιας παραδοσιακής Sunburst μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοιες κατασκευαστικές διαφορές μπορεί να του ξινίσουν έχοντας ως δεδομένα και τα παραπάνω. Όπως επίσης μπορώ να καταλάβω ότι σαν εταιρεία η Gibson στοχεύει σε όλα τα βαλάντια αλλά από την άλλη δεν θέλει να υπονομεύσει τα ακριβότερα μοντέλα της και έτσι δημιουργεί αυτές τις διακριτές διαφορές. Αμφιβάλλω πάντως για το αν αυτά τα μοντέλα θα αποκτήσουν ποτέ κάποια μεταπωλητική αξία, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς το κοινό των Gibson lovers. Μάλλον σαν τις Norlin/Gibson των 70s με τα maple μπράτσα και τα sandwich σώματα θα καταλήξουν να θεωρούνται απλά μια παρένθεση στην ιστορία της εταιρείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metalmike Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2012 Πολύ μου αρέσει που συγκρίνετε τον ήχο κάποιων κιθαρών που έχουν διαφορετικούς μαγνήτες αλλά παρ' όλα αυτά συζητάτε για τη διαφορά που έχουν στον ήχο λόγω διαφορετικού ξύλου ταστιέρας ;D http://www.facebook.com/dreambleedofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 H Gibson φυσικά τα τελευταία δέκα σχεδόν χρόνια χρησιμοποιεί μόνο τους Burstbuckers και τους '57 Classics στις κιθάρες της, είναι λοιπόν κοινός τόπος για όποιον έχει ασχοληθεί με τις συγκεκριμένες κιθάρες. Παρόλα αυτά δεν θέλει επίσης και καμία ιδιαίτερη σοφία ή εμπειρία για να διαπιστώσει κανείς πως μερικές κιθάρες για παράδειγμα ακούγονται στη διπλάσια ένταση στις ίδιες ρυθμίσεις του ίδιου ενισχυτή σε σχέση με κάποιες άλλες που μπορεί να φοράνε πολύ πιο hot μαγνήτες. Ούτε φυσικά για να διαπιστώσει ότι ένας μαγνήτης ακούγεται μπορεί να ακούγεται τελείως διαφορετικά σε δύο διαφορετικές κιθάρες. Επίσης αν μία κιθάρα έχει ένα συγκεκριμένο resonance ή attack αυτό το περνάει ανεξαρτήτως μαγνητών και δεν πρόκειται ποτέ να την φέρει κάποιος να ακούγεται σαν κάτι άλλο με τους μαγνήτες προσπαθώντας να τονίσει αδύναμες συχνοτικά περιοχές σε αυτήν. Για να φέρω ένα παράδειγμα και να καταλάβουμε όλοι τί εννοώ ας ξεχάσουμε τα ξύλα κλπ. Όποιος απλά έχει παίξει με μια κιθάρα που είναι μουντή λόγω φθαρμένου nut μπορεί πανεύκολα να καταλάβει ότι ο ήχος δεν έχει να κάνει μόνο με τα ηλεκτρικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Δεκεμβρίου 2012 H Gibson φυσικά τα τελευταία δέκα σχεδόν χρόνια χρησιμοποιεί μόνο τους Burstbuckers και τους '57 Classics στις κιθάρες της Στην Custom που συνεκρινες με την std χρησιμοποιει τους αθλιους 490/498 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση