kbasilis Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Συγνώμη παιδιά, λάθος μου :-[ Εννοείται ότι εννοώ το αντίθετο ;) Όσο λιγότερη παραμόρφωση χρησιμοποιείς τόσο λιγότερο καλύπτονται τα λάθη κ.λ.π... Συγνώμη εάν εκτράπηκε η κουβέντα από αυτό το λάθος :-[ Δεν πειράζει με αφορμή αυτού του λάθους βγάλαμε ένα σωρό συμπεράσματα που αφορούν την πρόοδο στο παίξιμο ;) Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Επίσης η σωστή εξάσκηση είναι να είσαι σωστός και στον χρόνο,το πιο καλό είναι να πας στην ταχύτητα που παίζεις όσο το δυνατόν πιο τέλεια όσο αργή και αν είνα αυτή και μετά σιγά σιγά να ανεβαίνεις,άσε που μετά από λίγο καιρό θα πηγαίνει μόνο του το χέρι γρήγορα και σωστά. +1000 Πολύ σωστός kbasilis! Χίλιες φορές να βγει κάτι τέλεια στα 60bpm, παρά ένα πασάλειμμα σε μεγαλύτερη ταχύτητα. Αν βγει τέλεια σε μια ταχύτητα τότε σιγά σιγά ανεβάζουμε μέχρι να φτάσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι' αυτό ο κύριος Μετρονόμος πρέπει να γίνει ο καλύτερος φίλος μας! ;) ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 +1000 παρά ένα πασάλειμμα σε μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτή είναι η πιο σωστή έκφραση που μπορεί να δώσει κανείς για την συγκεκριμένη κουβέντα ;) Η ταχύτητα θα έρθει από μόνη της όταν κάποιος το πάει σωστά σε πιο slow φάση και όταν έρθει είναι σκέτη απόλαυση,ακόμα και σε αυτοσχεδιασμό το πας εξίσου γρήγορα αλλά σου βγαίνει πιο χαλαρά. Υπάρχει η αίσθηση πως κάθεσαι και το επεξεργάζεσαι αντί να νομίζεις πως δεν θα προλάβεις, ενώ τα δαχτυλά σου τρέχουν σαν να τους ρίξανε νέφτι στον πισινό (δεν ξέρω αν το διατύπωσα σωστά ;D) Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Υπάρχει η αίσθηση πως κάθεσαι και το επεξεργάζεσαι αντί να νομίζεις πως δεν θα προλάβεις, ενώ τα δαχτυλά σου τρέχουν σαν να τους ρίξανε νέφτι στον πισινό (δεν ξέρω αν το διατύπωσα σωστά ;D) Σωστός! ;) ;D Είναι βέβαια εκνευριστική αυτή η φάση να παλεύεις αργά αργά να βγάλεις ένα κομμάτι, αλλά η δύσκολη οδός είναι και η σωστότερη. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Σωστός! ;) ;D Είναι βέβαια εκνευριστική αυτή η φάση να παλεύεις αργά αργά να βγάλεις ένα κομμάτι, αλλά η δύσκολη οδός είναι και η σωστότερη. ;) Σίγουρα είναι εκνευριστικό και να το παλεύεις αλλά και να το συντιρείς γιατί άμα το αφήσεις σε αφήνει. Τα δάχτυλα κινούνται και θέλουν την ανάλογη "προπόνηση" όπως κάνουν και οι αθλητές γιατί και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με μύες. Κάνε το εξής ενώ είσαι κρύος πιάσε και "πλακώσου" στα shred,όλα καλά στην αρχή αλλά μετά από 5-10 λεπτά θα νιώσεις πως τα δαχτυλά σου "κοκκαλόνουν". Δοκίμασε να τα ζεστάνεις (όπως κάνουν οι αθλητές δηλ)και δες τι διαφορά θα υπάρχει. Οι ασκήσεις μπορούν να παρομοιαστούν π,χ, με τα βάρη ένας πάει να σηκώσει 10 κιλά με το ένα χέρι κάνει 10 άρσεις και μετά :P ενώ άμα είναι γυμνασμένος θα κάνει 30 και χωρίς να ζοριστεί το ίδιο. Έτσι και ένα χέρι κιθαρίστα που είναι "αγύμναστο" θα κάνει sherd 5-10 λεπτά (το οποίo shred θα του αλλάξει τα φώτα) και μετά :P κόκκαλο τα δάχτυλα. Άμα είναι "γυμνασμένος" μέσο των ασκήσεων πάντα θα πάει και πιο άνετα και θα έχει πιο πολύ διάρκεια. Ένα "εξτρά" (άμα θες πες το) που έχουμε εμείς είναι πως πέρα από το "γυμνασμένο" χέρι,τα δάχτυλα πρέπει να κινούνται με κάποια συγκεριμένη κίνηση (τεχνικές,πατήματα κτλ.) σε κάποιους συγκεκριμένους χρόνους και πάει λέγοντας. Ένα καλό παράδειγμα,πες πως τα δάχτυλά σου βγάζουν καπνούς από την ταχύτητα και πιάνεις μια τεχνική ή ακόμα και κάποια πατήματα συνχορδιών τα οποία δεν έτυχε να τα δουλέψεις,μέχρι να τα μάθεις (σαν κίνηση) δεν θα μπορείς να τα πας γρήγορα,σίγουρα θα έχει διαφορά από ένα τελείως "αγύμναστο" χέρι αλλά πάλι θα πέφτει σκάλωμα. Οπότε ένα συμπέρασμα γιατί το έκανα Κυπριακό ;D Στην κιθάρα χρειαζόμαστε εξάσκηση για τους μύες για να έχουμε "δυνατά" δάχτυλα,που αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πιο καλά πατήματα,πιο σταθερά,πιο γρήγορα,πιο άνετο παίξιμο και πιο "καθαρό" παίξιμο. Μια άλλη εξάσκηση είναι οι διάφορες τεχνικές και συχορδίες αύτα πολλές φορές πάνε και πακέτο με την ταχύτητα και το "γύμνασμα" των δαχτύλων. Πολλά είπα sorry για όλο αυτό το κατεβατό :) Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Σίγουρα είναι εκνευριστικό και να το παλεύεις αλλά και να το συντιρείς γιατί άμα το αφήσεις σε αφήνει. Τα δάχτυλα κινούνται και θέλουν την ανάλογη "προπόνηση" όπως κάνουν και οι αθλητές γιατί και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με μύες. Κάνε το εξής ενώ είσαι κρύος πιάσε και "πλακώσου" στα shred,όλα καλά στην αρχή αλλά μετά από 5-10 λεπτά θα νιώσεις πως τα δαχτυλά σου "κοκκαλόνουν". Δοκίμασε να τα ζεστάνεις (όπως κάνουν οι αθλητές δηλ)και δες τι διαφορά θα υπάρχει. Οι ασκήσεις μπορούν να παρομοιαστούν π,χ, με τα βάρη ένας πάει να σηκώσει 10 κιλά με το ένα χέρι κάνει 10 άρσεις και μετά :P ενώ άμα είναι γυμνασμένος θα κάνει 30 και χωρίς να ζοριστεί το ίδιο. Έτσι και ένα χέρι κιθαρίστα που είναι "αγύμναστο" θα κάνει sherd 5-10 λεπτά (το οποίo shred θα του αλλάξει τα φώτα) και μετά :P κόκκαλο τα δάχτυλα. Άμα είναι "γυμνασμένος" μέσο των ασκήσεων πάντα θα πάει και πιο άνετα και θα έχει πιο πολύ διάρκεια. Ένα "εξτρά" (άμα θες πες το) που έχουμε εμείς είναι πως πέρα από το "γυμνασμένο" χέρι,τα δάχτυλα πρέπει να κινούνται με κάποια συγκεριμένη κίνηση (τεχνικές,πατήματα κτλ.) σε κάποιους συγκεκριμένους χρόνους και πάει λέγοντας. Ένα καλό παράδειγμα,πες πως τα δάχτυλά σου βγάζουν καπνούς από την ταχύτητα και πιάνεις μια τεχνική ή ακόμα και κάποια πατήματα συνχορδιών τα οποία δεν έτυχε να τα δουλέψεις,μέχρι να τα μάθεις (σαν κίνηση) δεν θα μπορείς να τα πας γρήγορα,σίγουρα θα έχει διαφορά από ένα τελείως "αγύμναστο" χέρι αλλά πάλι θα πέφτει σκάλωμα. Οπότε ένα συμπέρασμα γιατί το έκανα Κυπριακό ;D Στην κιθάρα χρειαζόμαστε εξάσκηση για τους μύες για να έχουμε "δυνατά" δάχτυλα,που αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πιο καλά πατήματα,πιο σταθερά,πιο γρήγορα,πιο άνετο παίξιμο και πιο "καθαρό" παίξιμο. Μια άλλη εξάσκηση είναι οι διάφορες τεχνικές και συχορδίες αύτα πολλές φορές πάνε και πακέτο με την ταχύτητα και το "γύμνασμα" των δαχτύλων. Πολλά είπα sorry για όλο αυτό το κατεβατό :) Από τη στιγμή που έχεις ως quote το ''flying high again'' συγχωρήσε για ό,τι κι αν κάνεις! ;D Πολύ σωστά όλα όσα είπες!!Ειδικά για αυτή την εποχή που λόγω θερμοκρασίας είναι 3 φορές πιο δύσκολο αλλά και αναγκαίο το ζέσταμα! More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Πολύ σωστός kbasilis! Ένα ζέσταμα είναι απαραίτητο - ειδικά τώρα που είναι και χειμώνας - για να "πάρουν μπρος" τα δάχτυλα και να αποφύγεις και τυχόν τραυματισμούς. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 ''flying high again'' Έτσι σε θέλω R,R for ever :D Πολύ σωστός kbasilis! Ένα ζέσταμα είναι απαραίτητο - ειδικά τώρα που είναι και χειμώνας - για να "πάρουν μπρος" τα δάχτυλα και να αποφύγεις και τυχόν τραυματισμούς. ;) Παίζει και μεγάλο ρόλο η δουλειά που κάνει κάποιος,εγώ σε κάποια φάση είχα κάνει εξάσκηση μετά από 5 μερούλες άρχισα να βλέπω αποτελέσματα (στην αρχή επειδή το χέρι δεν είναι μαθημένο και δεν τραβάει γιατί "κουράζεται" και είναι πιο σφιχτό,με αποτέλεσμα να νομίζει κανείς πως έγινε ακόμα χειρότερος παίχτης και πως η εξάσκηση τον χειροτέρεψε,τα αποτελέσματα έρχονται μετά από λίγες μέρες) γούσταρα που οι κόποι μου πιάσανε τόπο και πιο πολύ που έπαιζα πολύ άνετα. Την επόμενη μέρα λόγο της εργασίας με σίδερα και διάφορ εργαλεία τα χέρια μου γίναναι σαν γκαζοτανάλιες και ξενέρωσα. Κάτι ακόμα που το θεωρώ πολύ συμαντικό είναι πως θα ξεκινήσω με κάποιο ζέσταμα (όχι πάντα,τις κάνω τις κουτσουκέλες μου ;D)του ζέσταμα εννοείται πως πρέπει να είναι χαλαρό. Μετά θα παίξω κάποια τραγουδάκια που θα γουστάρω και στο τέλος θα κάνω ασκήσεις γιατί άμα τις κάνω από την αρχή τα χέρια μου θα κουραστούν και δεν θα κινήται τπτ και δεν θα έχω παίξει για το χαβαλέ μου Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
geodimitri Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ για ζέσταμα κάνω κάποιες ασκήσεις του Satriani και του Petrucci. Μετά συνεχίζω λίγο με την πεντατονική (ματζόρε, μινόρε, blues) σε όλες τις θέσεις. Μετά απ' αυτά έχουν πάρει φωτιά τα δάχτυλα!!! ;D Τέλος συνεχίζω με τις ασκήσεις που με βάζει ο δάσκαλος από το Berklee. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2012 Εγώ για ζέσταμα κάνω κάποιες ασκήσεις του Satriani και του Petrucci. Μετά συνεχίζω λίγο με την πεντατονική (ματζόρε, μινόρε, blues) σε όλες τις θέσεις. Μετά απ' αυτά έχουν πάρει φωτιά τα δάχτυλα!!! ;D Τέλος συνεχίζω με τις ασκήσεις που με βάζει ο δάσκαλος από το Berklee. Τις κάνεις χαλαρά φαντάζομαι ή κάνω λάθος? Ακόμα και με μπαλαντούλες scorpions γίνεται δουλειά,θέλει λίγο ακόμα για να αρπάξει και η πένα και μετά no prisoners,no mercy ;D ;D ;D ;D Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση