tfotis Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 προσφατα αγορασα ενα σετ τυμπανα snaire/tom/floor tom/bass drum/hi hat/crash/ride εχω ενα 57 shure και 52A shure (για σνερ κ κασα αντιστοιχα) το ερωτημα μου ειναι: αν ηθελα να χρησιμοποιησω 3 mics ποιο θα προτεινατε για 3ο κ δευτερον αν ηθελα με 4 mics ποια θα ηταν τα αλλα δυο. τα λεφτα που μπορω να δωσω ειναι μεχρι 500 για το ενα ή για τα δυο αναλογα του τι θεωρειτε εσεις πιο σωστο να κανω για να εχω ενα σοβαρο ερασιτεχνικο αποτελεσμα βασει μικροφωνων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 το ερωτημα μου ειναι: αν ηθελα να χρησιμοποιησω 3 mics ποιο θα προτεινατε για 3ο ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος 1 μετρο πανω απο το κεφαλι του ντραμμερ. κ δευτερον αν ηθελα με 4 mics ποια θα ηταν τα αλλα δυο. ακομα ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος & θα ακολουθησεις αυτη τη μεθοδο http://therecordingrevolution.com/2011/01/10/the-glyn-johns-drum-recording-method/ Δες και τα θεματα ακριβως απο κατω και αν δεν βρεις ακρη εδω ειμαστε ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 ακομα ενα πυκνωτικο μεγαλου διαφραγματος & θα ακολουθησεις αυτη τη μεθοδο το ιδιο με το αλλο. btw για να λειτουργησει αυτη η μεθοδος πρεπει ο ντραμμερ να ξερει να παιζει και να εχει καλο χτυπημα και δυναμικες www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Μην μεινεις σε 3 μικροφωνα. Να παρεις 4,αλλιως δε θα χεις στερεοφωνια ή απλα ''ανοιχτο'' ηχο του σετ. Προτεινω: http://www.thomann.de/gr/rode_nt_5.htm Πολυ καλο SPL(Ανοχη στην..πιεση-ενταση),γλυκά στον ηχο χωρις αγρια πριμα και μεσαια που δεν ''ερχονται'' με τιποτα... ;) ή 2 http://www.thomann.de/gr/akg_c1000s.htm (εχουν και καλες μεταπωλητικες πιθανοτητες και αξια) αν δεν εχεις φαντομ (48V) απο την κονσολα ή ο,τι τελοσπαντων εχεις ως προενισχυση θα χρειαστεις μικροφωνα που να παιρνουν και μπαταρια. Καλους πειραματισμους! GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tfotis Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 ευχαριστω για την βοηθεια να ειστε καλα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Συμφωνώ με τον Freerock για το nt-5. Είναι καταπληκτικό μικρόφωνο, ειδικά για την τιμή του αλλά γενικά δεν προτιμώ μικρόφωνα μικρού διαφράγματος σε overheads. Οπότε, αφού μιλάμε για 2 έξτρα μικρόφωνα για αυτή τη χρήση, θα σου πρότεινα να πας σε μεγάλου διαφράγματος. Στα 250/μικρόφωνο σου προτείνω να πας στο Akg perception 420 που έχει υπέροχο και μαλακό ήχο, ενώ παράλληλα έχει και πολλαπλά πολικά διαγράμματα, πράγμα που θα σου φανεί χρήσιμο στο μέλλον. H τεχνική τοποθέτησης που προτιμώ είναι η ORTF με το κέντρο των μικροφώνων ανάμεσα στο ταμπούρο και την μπότα. Ελπίζω κάτι από αυτά να σου φανεί χρήσιμο. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tfotis Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 haryy με ξεμπερδεψες ειληκρινα γιατι κοιτουσα τωρα αυτα που μου προτειναι ο αλλος νοιζας και ειδα οτι ηταν μικρου διαφραγματος, διαβασα αρκετα απο δω μεσα κ ειδα οτι σχεδον τα παντα ειναι υποκειμενικα, απλα βασει των οσων "ηθελα" να ακουσω για να σιγουρευτω εσυ με καλυψες απολυτα ωστε να προχωρησω στην επομενη αγορα μικροφωνων. μας βοηθατε παρα πολυ με τις γνωσεις και την εμπειρια σας ολους εμας που δεν γνωριζουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 κ ειδα οτι σχεδον τα παντα ειναι υποκειμενικα εννοειται ,αλλωστε κανεις δε σε υποχρεωνει να εχεις τεραστιο και ανοικτο ή στερεο ηχο στα ντραμς,αναλογα με το κομματι και με αυτο που θες επιλεγεις και πως θα γραψεις.. ενας απο τους ωραιοτερους ηχους ντραμς ειναι αυτος των U2 στο Achtung Baby & ειναι γραμμενος εντελως....χυμα... DRUMS: Robbie Adams recorded Larry Mullen's kit with only three or four mics, hardly bothering with details like stereo spread and control: "The most basic setup is a mike for the bass drum, one for the snare and one overhead. The kick mic may be a Neumann U47, placed maybe a foot and a half away. I use a Shure SM57 on the snare, and an SM58 for overheads. When Larry plays a double-headed bass drum I might also place a Sennheiser 421 at his side. Sometimes I might stick an AKG 451 pencil mic on the hi-hats. I'll compress the shit out of the overhead mic, just to pick up loads of room. Occasionally I might also use an AKG 414 as an ambient mic, placed high above the kit. A lot of this approach is to do with Flood. He's bored with all this traditional, big stereo nonsense. This way of miking gives you a far more sonically interesting result which can be applied in many different ways. The drums on songs like 'Stay' and 'Babyface' were recorded like this." δες και αυτο το θεμα που εχω ποσταρει καποια δειγματα και εχει και λινκ στο φοβερο αρθρο του Νικοδημου. http://www.noiz.gr/index.php?topic=171058.0 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 9 Δεκεμβρίου 2012 haryy με ξεμπερδεψες ειληκρινα γιατι κοιτουσα τωρα αυτα που μου προτειναι ο αλλος νοιζας και ειδα οτι ηταν μικρου διαφραγματος, διαβασα αρκετα απο δω μεσα κ ειδα οτι σχεδον τα παντα ειναι υποκειμενικα, απλα βασει των οσων "ηθελα" να ακουσω για να σιγουρευτω εσυ με καλυψες απολυτα ωστε να προχωρησω στην επομενη αγορα μικροφωνων. μας βοηθατε παρα πολυ με τις γνωσεις και την εμπειρια σας ολους εμας που δεν γνωριζουμε Nα σαι καλά και καλές ηχογραφήσεις! http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Δεκεμβρίου 2012 Πρόσφατα σε μια live ηχογράφηση σε μικρό χώρο με πολύ δυνατές εντάσεις δοκίμασα τα audix i5 (δυναμικά) σαν overheads σε glyn johns setup για να πετύχω όσο το δυνατόν καλύτερο separation. Πάααρα πολύ καλό αποτέλεσμα για την περίπτωση αλλά και για περιπτώσεις χαμηλού budget. Επίσης και τα heil pr30 έχουν καλή φήμη στον ρόλο αυτό. just saying :) http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση