Προς το περιεχόμενο

Γιατί ωρέ μαγαζάτορα ξηγιέσαι έτσι;;;


kontras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 142
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Παρακαλω να σβηστουν οι παραπανω ατυχεις και εμπρηστικές μου εκφρασεις, όπως «ο καθενας την υπηρετει οπως καταλαβαινει», «ταμπελακι με τιμη», «ντουκου χαρτουρα».

;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ακριβώς. Εγω που παιζω αρκετες φορές δωρεαν, δε νομιζω να χαλάω την πιατσα στον Λάντσια, ή όποιον αλλο σοβαρο και σπουδαίο.

 

Οπως και οταν εκανα επαγγελματικά αυτη τη δουλεια, δεν κινδυνευα απο τους 16χρονους χομπιστες. Αλλο το αλλο, αλλο το αλλο, που λεει και η Σανταλοβάκη.

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά κοίταξε να δεις πως πηδιέται "η πιάτσα" (ή ακόμη χειρότερα ολόκληρη βιομηχανία!!!!)

 

Έχεις εμένα, που έχω επενδύσει πολλά χρόνια στις σπουδές μου και πάρα πολλά χρήματα στα όργανά μου (ψυφιακά τα πιο πολλά)... Και έχεις και τον bedroom composer που έχει κατεβάσει παράνομα ΤΑ ΠΑΝΤΑ (παραπάνω από όσα έχω εγώ) και έχει σπουδάσει την οποιαδήποτε παπαριά μπορεί κανείς να φανταστεί.

 

Είναι λοιπον μία Indie δουλειά που την θέλουμε και οι δύο. Εγώ κάνω μεγάλη έκπτωση και του λέω 300$ το λεπτό (στην βιομηχανία παιχνιδιών Η/Υ είναι πολύ λίγα αυτά) και ο άλλος του λέει 5$ το κομμάτι!!! (είναι αληθινό παράδειγμα). Γιατί εγώ έχω πολλά έξοδα ενω αυτός τίποτα (είναι στο παιδικό δωμάτιο που μεγάλωσε, ας πούμε)... Και βέβαια την δουλειά δεν την παίρνω, γιατί (α)τα indie παιχνίδια δεν έχουν ανάγκη από την καλύτερη μουσική του κόσμου και (β) οι παραγωγοί παπάρια ξέρουν από μουσική ή αισθητική τελικά...

 

Και, εντάξει, μέχρι εδώ είναι "εγώ" εναντίον "αυτών" και δεν τρέχει και τίποτε. Κοίταξε όμως την λεπτομέρια: Εγώ μήν έχοντας δουλεία (όπως και ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ) σταματάω να αγοράζω VSTs και έτσι σιγά σιγά (βλέπε Sibelius, πχ) οι εταιρίες κλείνουν, αλλάζουν χέρια, παύουν να υπάρχουν, κλπ.

 

Και έτσι και εγώ, αλλά και ο άλλος μένουμε χωρίς καινούρια όργανα (κι εσύ μαζί αν χρησιμοποιείς midi)... Και ναι μεν εσύ δεν το κάνεις επαγγελματικά, και άρα δε σε πολυνοιάζει, αλλά εμένα με νοιάζει. Όπως με νοιάζει ότι γίνεται τριγύρω μου γιατι οι πελάτες μου είναι αυτού του κόσμου, όχι του άλλου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]Και έχεις και τον bedroom composer που έχει κατεβάσει παράνομα ΤΑ ΠΑΝΤΑ (παραπάνω από όσα έχω εγώ) και έχει σπουδάσει την οποιαδήποτε παπαριά μπορεί κανείς να φανταστεί.

[...]

 

Όλα καλά αλλά αυτό παραείναι χοντρό. Θα μπορούσε να σου πει ο x bedroom composer ότι, all things considered, τελικά προσέφερε καλύτερο "προϊόν".

Ο καθένας μας μπορεί ελεύθερα να κράζει το εκάστοτε κοτέτσι στο οποίο ο ίδιος φοίτησε, αν όντως ήταν τέτοιο. Το αντίθετο... :-\ :-\ :-\

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά κοίταξε να δεις πως πηδιέται "η πιάτσα" (ή ακόμη χειρότερα ολόκληρη βιομηχανία!!!!)

 

Έχεις εμένα, που έχω επενδύσει πολλά χρόνια στις σπουδές μου και πάρα πολλά χρήματα στα όργανά μου (ψυφιακά τα πιο πολλά)... Όπως με νοιάζει ότι γίνεται τριγύρω μου γιατι οι πελάτες μου είναι αυτού του κόσμου, όχι του άλλου!

 

Νικόλα, κι εγω bedroom composer ειμαι, και θα πλήρωνα απο πάνω, για να ακουσω τη μουσική μου σε video game.

 

Ομως μέχρι στιγμής, μάντεψε ποιος απο τους 2 μας δεν ειχε καμια προταση να γραψει μουσική για video game ;D

 

Αυτό που θελω να πω, είναι ότι, ακόμα κι αν ατυχώς ή αδικώς (;D) εχεις χάσει μια δουλειά (λόγω άγνοιας ή στενομυαλιας του παραγωγου), δεν κινδυνευεις σοβαρά απο μένα.

 

Αν τώρα ο παραγωγος δε θελει απο την αρχή να δωσει λεφτα, γιατι θεωρει τη μουσικη τεταρτευων παραγοντα, δε νομιζω ότι ειχε τύχη η συνεργασίας σας απο την αρχή.

 

Το πειρατικό software είναι αλλο πραμα. Ειναι παρανομια έτσι κι αλλιως, ενώ το να παιζεις δωρεαν live δεν ειναι παρανομο (εκτος αν ειναι κλεμμενα τα οργανα, ή ο ιδιοκτητης δεμενος στην αποθηκη ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αδικίες και στρεβλώσεις της αγοράς τέτοιου τύπου υπάρχουν και θα υπάρχουν σε ΟΛΑ τα επαγγέλματα ..

Ο καθείς διαλέγει τον τρόπο που θα λειτουργεί και βαδίζει ανάλογα .

Χώρος υπάρχει για όλους και η ''κρίση'' είναι εδώ για να ξεσκαρτάρει .(ευτυχώς)

Δεν είναι σχετικά αυτά με την κουβέντα όμως  :) 

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Συγγνώμη που επεμβαίνω εκ νέου,αλλά διαβάζοντας αυτή τη συζήτηση μου προέκυψε μια απορία.Εγώ,ο 17χρονος χομπίστας όπως είπε κάποιος,δεν δικαιούμαι πληρωμή?Το ότι ακόμα δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με τη μουσική μου αφαιρεί το δικαίωμα να ζητήσω χρήματα για τον κόπο μου?Διότι ναι μεν είμαι χομπίστας,αλλά όλοι μας ξέρουμε πόσος χρόνος και πόση προσπάθεια χρειάζεται για να κάνεις ένα καλό live.Άρα ας μου εξηγήσει κάποιος,γιατί να μην διεκδικήσω χρήματα παρά το γεγονός ότι έχω δουλέψει πολύ,ειδικά σε μια χρονιά (3η Λυκείου) όπου υπάρχουν πολλές δυσκολίες ενδιάμεσα.

Πάντα με φιλική διάθεση! 

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως σου λεω, ορισε ποιο ειναι αυτο το μεροκαματο που σου αξιζει (αν εισαι επαγγελματιας μουσικος και σου αξιζει) και ευθεως ζητησετο, και αν στο αρνηθει να μην πας.

 

Eγω εχω αυτην την επιλογη γιατι δεν ζω απο αυτο. Πες το ιδιο σε καποιον επαγγελματια με οικογενεια, που του βαζει το αφεντικο το μαχαιρι στο λαιμο.

 

Εγω προσπαθησα να γραψω ποιο ειναι το σωστο πρεπον και αυτονοητο να γινεται, το οποιο εδω στην επαρχια, ειναι κανονας για ολα τα συγκροτηματα και τους μουσικους, και ξερεις γιατι??

Γιατι εδω ο κυκλος ειναι κλειστος και οι συνηθεις υποπτοι, και το "εγω θα φερω κοσμο ενω ο αλλος δεν θα φερει" δεν ισχυει, γιατι ολοι τον ιδιο κοσμο θα φερουν.

Επιπλεον φιλος οταν παιζεις με ποσοστα και οχι εργολαβικα (κατ αποκοπη δηλαδη) που απλα κοβεις ενα δελτιο παροχης υπηρεσιων και σχολας, ειναι το μαγαζι υποχρεωμενο να σε ασφαλισει (εστω και για μια μερα).

Αλλα αυτα ειναι δυστυχως φιλος ψιλα γραμματα για σας.

Οπως και για τα μαγαζια το να πανε στην ΑΕΠΙ και να σκασουν 400 ευρω για ενα live (τοσο παει στα live η μερα για καταστηματα με αδειες ανω των 100 καθισματων) ειναι παλι ψιλα γραμματα, και γι αυτο παμε σαν λαος και σαν κρατος φιλος κατα διαολου.

 

Καλο ομως θα ειναι, μεσα σε αυτη τη ζουγκλα που εμεις οι ιδιοι εχουμε δημιουργησει στο χωρο της διασκεδασης στην Ελλαδα να μην βγαινουμε στα φορα και διεκδικουμε υποτιθεμενα δικαιωματα, και να μην παραπονουμαστε γιατι μας ριξανε.

Η ζουγκλα θελει νασαι θηριο για να επιβιωσεις.  ;D

 

Στην Αθηνα δεν ειναι κλειστος ο κυκλος, τι να κανουμε... οποτε αυτο που λες ειναι ατοπο.

Την βρισκουμε να δουλευουμε ανασφαλιστοι, προσωπικα, μου ανεβαινει η λιμπιντο..Τσακαλια....

Μπάτε να γιομίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη που επεμβαίνω εκ νέου,αλλά διαβάζοντας αυτή τη συζήτηση μου προέκυψε μια απορία.Εγώ,ο 17χρονος χομπίστας όπως είπε κάποιος,δεν δικαιούμαι πληρωμή?

 

Ποιος το είπε αυτο βρε Μπιλ? Δε διαβασα απο κανεναν συνομιλητη αυτη την αποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ,ο 17χρονος χομπίστας όπως είπε κάποιος,δεν δικαιούμαι πληρωμή?

Όταν θα πάψεις να είσαι 17χρονος και θα έχεις σπουδάσει κάτι, θα έχεις τελειώσει και το στρατό και θα βγείς στη πραγματική αγορά εργασίας (και όχι στη χομπίστικη)...θα δείς πόσες φορές θα χρειαστεί να εργαστείς χωρίς πληρωμή για να αποκτήσεις εμπειρία, να συμπληρώσεις το βιογραφικό σου κλπ, κλπ...όπως κάναμε και εμείς πριν από εσένα ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου