BASSKILLER Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2012 Είναι αποτέλεσμα μελέτης. Ένας καλός μουσικός είναι σε θέση να ακούσει αναστροφές συγχορδιών. συμφωνω απολυτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Τουλάχιστον εγώ, δεν αναγνωρίζω διαστήματα π.χ τονική-μεγάλη τρίτη-καθαρή πέμπτη-μικρή έβδομη = dominant. Ακούω κατευθείαν dominant συγχορδία. Αν κάνω λάθος ή το κρίνω πολύ υποκειμενικά διόρθωσέ με. Για μενα, αυτος ειναι ο πιο σωστος τρόπος προσληψης της μουσικής, αλλά και ο πιο δυσκολος ταυτοχρονα (οχι για την δεσποζουσα, αλλά για αλλες πιο υπουλες). Να παρεμβω εδώ λέγοντας πως ο χαρακτηρισμος «δεσποζουσα (dominant)» προσδιοριζει το ρόλο και τη λειτουργια της συγχορδιας, και όχι αυτο που ονομάζετε «ποιότητα» (που μαλλον ειναι σωστος ορος αλλά αλήθεια δεν τον εχω χρησιμοποιησει ποτε ;D ) Και έτσι πιστευω κι εγώ πως θα έπρεπε να ακουμε τις συγχορδιες. Ποτέ μεμονωμένα, αλλά πάντα σε ρόλο μεσα σε μια αλληλουχια. Για τον Αμαραντιδη, επειδή προξενησα αποριες και ενστασεις. Με αυτο το βιβλιο διδαχθηκα αρμονία στο ωδειο. Προσφατα, και με αρκετές γνώσεις παραπάνω, το ξεθαψα και του εριξα μια ματια, και βρήκα πολλά κακογραμμένα σημεια. Θα το χαρακτηριζα ως βιβλίο προχειρο και κακογραμμένο. Έχει δε πολλές αστοχες εκφρασεις, για τις οποιες όμως δεν ευθυνεται ο ίδιος, αλλά ο Καλομοιρης, που τα εφερε απο τη Γαλλία κακομεταφρασμένα. Πλεον ομως το βιβλιο του Αμαραντίδη θεωρείται ξεπερασμένο. Χωρις να αναφέρω καν πως προκειται για βιβλιο που απευθυνεται στα ΠΟΛΥ στενά πλαισια ενός ωδειου, με τον αχταρμά που χαρακτηρίζει τα περισσότερα. (Αυτον που λύνεις έργο σε στυλ κοραλ και σου επιτρέπουν τις 5ες του Μοτσαρτ...ακου σαχλαμαρες...5ες του Μοτσαρτ) Τελοσπαντων, αυτά. Δεκτή καθε ενσταση, απλα ξεκαθαρισα τη θεση μου, με καθε επιφυλαξη να ειμαι λαθος και βλάκας :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 εγώ τα κσέρο έτσι : ποιότητα μιας συγχορδίας = το αν η συγχορδία είναι min ή maj. dominant = η συγχορδία που έχει μεγάλη τρίτη και μικρή έβδομη. Τη γράφουμε Χ7 και στην τετράφωνη εναρμόνιση είναι η V βαθμίδα μιας ματζόρε κλίμακας _________ προσπαθω να βγαλω σε ενα κομματι τι παιζουν ολα τα οργανα στο finale και δεν μπορω να το πετυχω 100% γιατι δεν μπορω να καταλαβω σε τι αναστροφες ειναι καποιες συγχορδιες . συγχορδίες εντός ενός οργάνου ή συγχορδίες που δημιουργούνται από τη συνήχηση όλων των οργάνων? Ποιό είναι το κομμάτι? (περιέργεια) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Καλήμερα και από μένα. 1 βασικός κανόνας στην μουσική εκπαίδευση είναι οτι για να ακούς κάτι πρέπει να ξέρεις πως γίνεται . Πρώτα μαθαίνεις τις διαφοροποιήσεις στις ποιότητες των ακόρντων όπως πολύ σωστά αναφέρανε σε προηγούμενες απαντήσεις . Αν είσαι κιθαρίστας μαθαίνεις να αναστρέφεις τα ακόρντα με την πολύ βασική μέθοδο drop 2 και στη συνέχεια προχωράς στα drop 3.Αυτα είναι πολύ βασικά θέματα που σε βοηθούν να 1 αναγνωρίζεις ,εξερευνήσεις το όργανο 2 Ακούς τις αναστροφές των ακόρντων 3 Αρχίζεις και παίζεις μελωδίες με μαζί με ακόρντα (fingerstyle) έχοντας πάντα την μελωδική γραμμή στην πιο ψιλή χορδή της κιθάρας . 4 Ακούγοντας μια νότα ενός πχ τραγουδιστή τοποθετείς τη συγκεκριμένη αναστροφή ακόρντου που η ψηλότερη του νότα ταιριάζει . Αυτά είναι καποια μικρά παραδείγματα για να πάρεις μια γεύση . http://www.guitarlessonworld.com/lessons/drop-2-voicings.htm ;)Υπόψιν ότι αυτά τα πράγματα δεν αφορούν αποκλειστικά jazz κιθαρίστες . ΟΛΟΙ και σε ΟΛΑ τα ειδη χρησιμοποιούνται και ΟΛΟΙ οι νέοι μουσικοί τα γνωρίζουν και τα χρησιμοποιούν ;) ;) ;) ;) Άρχισε με τα Drop2 και στη συνέχεια προχώρα στα drop3 . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 εγώ τα κσέρο έτσι : ποιότητα μιας συγχορδίας = το αν η συγχορδία είναι min ή maj. dominant = η συγχορδία που έχει μεγάλη τρίτη και μικρή έβδομη. Τη γράφουμε Χ7 και στην τετράφωνη εναρμόνιση είναι η V βαθμίδα μιας ματζόρε κλίμακας 1) Που τη γράφετε Χ7? Ολο πραματα μαθαίνω. 2) Σε μια μινορε κλίμακα η V δεν ειναι δεσποζουσα? ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Ρε θα μπει κανείς και πέσει κσύλο λέμεεεεε. Η δεσπόζουσα έχει τρίτονο. ;D ;D ;D ;D Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Bulbus156 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Φίλε μου , βασικα χρειαζεσαι μαθήματα συγχρονης/jazz αρμονίας και ear training. Μπορείς να ψαξεις στο internet για βιβλια η για online lessons (ως πιο οικονομικη λυση ) ή να βρεις καποιά σχολή "modern" ή δάσκαλο. Αυτο θα σου προσφέρει την δυνατότητα να ακους τις συγχορδίες , μελωδίες κλπ αλλα και αντίστροφα ,να μπορείς να παιζεις στο οργανο σου οτιδηποτε σκέφτεσαι με το μυαλό σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mr_davidoff Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 εγώ τα κσέρο έτσι : ποιότητα μιας συγχορδίας = το αν η συγχορδία είναι min ή maj. dominant = η συγχορδία που έχει μεγάλη τρίτη και μικρή έβδομη. Τη γράφουμε Χ7 και στην τετράφωνη εναρμόνιση είναι η V βαθμίδα μιας ματζόρε κλίμακας _________ συγχορδίες εντός ενός οργάνου ή συγχορδίες που δημιουργούνται από τη συνήχηση όλων των οργάνων? Ποιό είναι το κομμάτι? (περιέργεια) ενος οργανου οχι απο ολα μαζι. Τιποτα μωρε ενα απλο ειναι σχετικα για μενα το εκανα ,καμια φορα αμα εχω χρονο προσπαθω να βγαζω κομματια για εξασκηση .απλα δεν καταλαβαινω τι παιζει η κιθαρα σε καποια σημεια . Καταλαβαινω τη βαθμιδα αλλα δεν ακουγεται ακριβως ιδιο μαλλον γιατι δεν μπορω να καταλαβω ακριβως σε τι κατασταση ειναι οι συγχορδιες.. Ισως φταιει και το οτι δεν ειμαι κιθαριστας γιατι μπορει ενας κιθαριστας εστω οπτικα να το καταλαβαινει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2012 1) Που τη γράφετε Χ7? Ολο πραματα μαθαίνω. 2) Σε μια μινορε κλίμακα η V δεν ειναι δεσποζουσα? ;D 1) όπου Χ ένα από τα C,D,E,F,G,A,B : Α7, G7 κλπ. 2) φυσικά και είναι. Απλά στη μινόρε κλίμακα η V βαθμίδα δεν είναι dominant ακκόρντο. (Τώρα συζητάμε για το αν υπάρχει ο όρος dominant ακκόρντο και αν σημαίνει τονική->μεγάλη_3η->καθαρή_πέμπτη->μικρή_7η ή οτι δεν σου φαίνεται και πολύ σωστός όρος?) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dvat Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2012 γιατί μπλεχτήκαμε πάλι ρε παιδιά? ;D ;D ;D Προσωπικά συμφωνώ με τις τοποθετήσεις και του Jazzjoker και του Blue !! Ειδικά με τον Σπύρο, συμφωνώ και στην προσέγγιση του σχετικά με το πως ακούσει τις συγχορδίες !! Και φυσικά άλλο ποιότητα συγχορδίας ( είδος έστω...) και άλλο ποιοτική συγχορδία (έλεος !!!)... Τουλάχιστον, ο φίλος που ξεκίνησε το post, νομίζω ότι βρήκε πληροφορίες για να ξεκλειδώσει το θέμα των αναστροφών οπότε the job is done... ;) ;) Όχι άλλα μινόρε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση