Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Tonerider - City Limits ;) ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Προσωπικά τις βίδες για το 6βιδο τις ρυθμίζω χωρίς χορδές και χωρίς ελατήρια. Περίπου όπως το κάνει ο RayDTutto, αφήνω το τρέμολο να ξαπλώσει στο σώμα και κατεβάζω όλες τις βίδες μια-μια μέχρι να αρχίσει να το ακουμπάει και να το σηκώνει. Από εκείνο το σημείο ξεβιδώνω μισή στροφή την κάθε βίδα και πηγαίνω στην επόμενη. Από αυτή την κατάσταση, ελέγχω αν το τρέμολο κινείται ομαλά και ελεύθερα ενώ με το χέρι το σπρώχνω ελαφρά προς την κατεύθυνση που θα το τραβήξουν οι χορδές. Αν κάποια βίδα "δαγκώνει" μπορεί να χρειαστεί να την ξεβιδώσω λίγο. Κατά κανόνα δεν χρειάζεται και γενικώς έχω όλες τις βίδες εξίσου σφιγμένες σχεδόν μέχρι κάτω (μισή στροφή πριν ακουμπήσουν). Προφανώς αν οι βίδες δεν συνεργάζονται όλες μαζί (πράγμα που μπορεί να ισχύει αν οι τρύπες δεν είναι απόλυτα συνευθειακές ή οι βίδες στραβές ή με ελαφρά ανομοιογενείς διαμέτρους) τότε όπως αναφέρθηκε θα προτιμήσω να έχω βιδωμένες τις ακριανές και να σηκώσω τις μεσαίες. Σε σχέση με τα ελατήρια, η συνολικά τάση των ελατηρίων (δύναμη) είναι δεδομένη για δεδομένο πάχος χορδών και δεδομένο κούρδισμα είτε 3 είτε 4 είτε 5 ελατήρια βάλεις. Αυτό που αλλάζει είναι η ευκολία με την οποία μπορείς να το εκτρέψεις από τη θέση ισορροπίας. (Με 3 ελατήρια είναι πιο εύκολο ενώ με 5 πιο δύσκολο) Προσωπικά βάζω 5 ελατήρια (κι ας είναι πιο σκληρό το τρέμολο) γιατί έτσι όταν κάνεις bend σε μια χορδή επηρεάζεται λιγότερο το κούρδισμα στις άλλες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Όσον αφορά το βίδωμα του claw βάσει του tention των χορδών, τι κάνετε; Έβλεπα ένα βίντεο με έναν πάρα πολύ καλό κιθαρίστα (που δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομα) που είχε τη μεριά των μπάσων πιο βιδωμένη από αυτήν στα πρίμα...και επιπλέον "όριζε" το floating ώστε κάνοντας pull να επιτυγχάνει συγκεκριμένη νότα... ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Εδώ είσαι. Ευαγγέλιο ο τύπος: When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Μπράβο αυτόν έλεγα, είδα μετά και τον Frudua και κάηκα... Τόσο χρόνια ασχολούμε με Floyd Rose και τώρα αυτά τα κόλπα μου φαίνονται περίεργα... ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Δεν θυμάμαι σίγουρα αν το έχουμε ξανασυζητήσει αλλά πιστεύω ότι αυτά που λέει ο Verheyen περί claw και διαστημάτων δεν ισχύουν. Πριν καν αναπτύξει η θεωρία του υποθέτει ότι η τάση των μπάσων χορδών είναι μεγαλύτερη κάτι που οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει ότι δεν είναι ακριβές. Επίσης, αυτά με τα διαστήματα είναι λίγο κουκουρούκου. Πράγματι, αν σηκώσεις την G τριημιτόνιο η E θα ανεβει ημιτόνιο αλλά αυτό ισχύει πάντα (για το δεδομένο σετ χορδές). Η μετακίνηση του κάθε saddle είναι δεδομένη και δεν εξαρτάται από το πως είναι ρυθμισμένα τα ελατήρια. Ενδεχομένως να βοηθάει η ασύμμετρη ρύθμιση του claw αλλά όχι για τον λόγο που περιγράφει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Εγω παντως την ταση των ελατηριων τη ρυθμιζω με γνωμονα το ποσο επηρεαζει τα bends. Χτυπωντας ανοιχτη την μπασα Μι, κανω bend σε διαφορα σημεια χωρις να παιζει το δεξι χερι και ακουω αν και κατα ποσο ριχνει το pitch της Μι. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Εγω παντως την ταση των ελατηριων τη ρυθμιζω με γνωμονα το ποσο επηρεαζει τα bends. Χτυπωντας ανοιχτη την μπασα Μι, κανω bend σε διαφορα σημεια χωρις να παιζει το δεξι χερι και ακουω αν και κατα ποσο ριχνει το pitch της Μι. Μα πως γίνεται αυτό με ένα συγκεκριμένο σετ χορδές και ένα συγκεκριμένο κούρδισμα? Υπάρχει μια μικρή περιοχή ρύθμισης για τις βίδες του claw (που φέρνουν το τρέμολο στην λίγο-πολύ συγκεκριμένη θέση / ύψος). Για όλες αυτές τις ρυθμίσεις η συμπεριφορά του τρέμολο στο bend είναι παρόμοια. (Εκτός βέβαια αν το ρυθμίζεις να μην είναι floating) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 (Εκτός βέβαια αν το ρυθμίζεις να μην είναι floating) ναι... ξεχασα να πω οτι ετσι κανω τις μη-floating γεφυρες :-[ wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση