Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Η ερώτηση αφορά τις 6 βίδες που κρατούν το τρέμολο στο σώμα. Μιας και θέλω να είναι floating, οι 6 βίδες τι "αέρα" πρέπει να έχουν; Π.χ. 2~3mm από το σώμα ή 1~2mm από το μέταλλο της γέφυρας ή κάτι άλλο;;; Επίσης και οι 6 βίδες πρέπει να έχουν το ίδιο ύψος ή ακολουθούμε κάτι διαφορετικό για τις 2 ακριανές; Η κιθάρα θα φοράει 10άρες χορδές, 3 ελατήρια πίσω και θα είναι σε standard tunuing. Ευχαριστώ ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Καταρχας, αυτη η γεφυρα σχεδιαστηκε απο τον "τρισμεγιστο" για να ειναι floating. Εγω συνηθως εχω τις δυο ακριανες βιδες σ χ ε δ ο ν flush με το tremplate και τις ενδιαμεσες 4 λιγο πιο "λασκα". Παντως, ποτε δεν καργαρουμε τις βιδες στο tremolo. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Ίσως είναι χαζό αυτό που θα ρωτήσω αλλά μιας και είναι η 1η μου φορά με τέτοιο τρέμολο, όλες οι βίδες δεν πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος; Αν μια είναι χαμηλότερα δεν θα «βρίσκει» εκεί το tremplate όταν κάνεις dive;;; Το ρωτάω με αφορμή το ότι έχεις τις 2 ακριανές πιο χαμηλά από τις υπόλοιπες. Που και πως εξυπηρετεί αυτό; ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Ίσως είναι χαζό αυτό που θα ρωτήσω αλλά μιας και είναι η 1η μου φορά με τέτοιο τρέμολο, όλες οι βίδες δεν πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος; Αν μια είναι χαμηλότερα δεν θα «βρίσκει» εκεί το tremplate όταν κάνεις dive;;; Το ρωτάω με αφορμή το ότι έχεις τις 2 ακριανές πιο χαμηλά από τις υπόλοιπες. Που και πως εξυπηρετεί αυτό; Γι' αυτο λεω οτι ποτε δεν πρεπει να "καργαρουμε" αυτες τις βιδες. Θελει παντα λιγο "τζογο" για να μπορει να κινειται. Οι ακριανες δυο ειναι σχετικα πιο σφιχτες γιατι πρεπει να κρατανε την ολη κατασκευη οσο γινεται καλυτερα στη θεση της. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cigaret13 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Και αν δεν έχουμε floating το τρέμολο και η γέφυρα εφάπτεται στο σώμα, πως πρέπει να να είναι βιδωμένες οι 6 βίδες? (Προσωπικά τις έχω τέρμα βιδωμένες,καλά κάνω?) sorry για το σχεδόν off topic ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Ok, θα παίξω λίγο με τα ύψη και τις βίδες και θα δω πως μου κάθεται καλύτερα. Όσον αφορά τα ελατήρια πίσω, τι γίνεται; Για 10άρες είναι ok τα 3; Στόχος είναι η κιθάρα να είναι μαλακή και ευκολόπαιχτη. Κατανοώ πως παίζει ρόλο το πόσο θα σφίξεις το claw ώστε να βρεθεί μια ισορροπία αλλά πιο είναι πιο σωστό; 3 ελατήρια με σφιγμένο claw ή παραπάνω ελατήρια με πιο ξεβίδωτο claw; ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Και αν δεν έχουμε floating το τρέμολο και η γέφυρα εφάπτεται στο σώμα, πως πρέπει να να είναι βιδωμένες οι 6 βίδες? (Προσωπικά τις έχω τέρμα βιδωμένες,καλά κάνω?) παλι ετσι. Δεν αλλαζει κατι. Οταν λεμε "λασκα" μη φανταστεις οτι κρεμονται κιολας... Το "λασκα" ειναι 1-2 mm αποσταση απο το κατω μερος του κεφαλιου της βιδας μεχρι την πανω επιφανεια του tremplate. Ok, θα παίξω λίγο με τα ύψη και τις βίδες και θα δω πως μου κάθεται καλύτερα. Όσον αφορά τα ελατήρια πίσω, τι γίνεται; Για 10άρες είναι ok τα 3; Στόχος είναι η κιθάρα να είναι μαλακή και ευκολόπαιχτη. Κατανοώ πως παίζει ρόλο το πόσο θα σφίξεις το claw ώστε να βρεθεί μια ισορροπία αλλά πιο είναι πιο σωστό; 3 ελατήρια με σφιγμένο claw ή παραπάνω ελατήρια με πιο ξεβίδωτο claw; Αυτο ειναι θεμα του ποσο σε βολευει στο χερι. Σιγουρα περισσοτερες σουστες κανουν το τρεμολο πιο σφιχτο. Πολλοι εχουν 3 και παιζουν με την ταση των ελατηριων, αλλοι βαζουν 5. Εγω σε μια Strat εχω 4 ελατηρια με 11αρες, ενω σε αλλη (παλι με 11αρες) εχω και τα 5. Οπως σου "καθεται" καλυτερα... wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Εγώ τις βίδες τις ρυθμίζω ως εξής: Με το τρέμολο χωρίς χορδές και καθισμένο (non-floating) βιδώνω τις δύο ακραίες βίδες τόσο ώστε να ακουμπάνε στο plate και μετά ξεβιδώνω μια γύρα. Τις τέσσερις μεσαίες τις έχω περίπου 1-2 χιλιοστά πιο πάνω. Ουσιαστικά αυτό που θέλω είναι να έχω τις δύο ακραίες ως pivot και τις τέσσερις μόνο για υποστήριξη. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Panagiotisrx7 Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Ευχαριστώ παιδιά! Από βδομάδα ευελπιστώ να είμαι σε θέση να την σετάρω μιας και τώρα είμαι σε αναμονή μαγνητών... ...When i got the music i gotta place to go... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 7 Νοεμβρίου 2012 Ποιών μαγνητών; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση