Guru Nikolas Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Guru Share Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Αν κάποιος έχει ενδελεχείς πληροφορίες για τέτοιου τύπου προβληματισμούς όπως ο δικός μου,θα ήθελα να τις γράψει γιατί έχω μπει σε μια διαδικασία έντονης αμφισβήτησης τέτοιων δεδομένων! :) Δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ σχέση με κιθάρες, ενισχυτές κτλ, αλλά νομίζω ότι μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημά σου (προβληματισμό, τέλος πάντων). Στην τιμή ΠΟΤΕ δεν υπολογίζουμε μόνο το υλικό κόστος παραγωγής! Πέραν από το θέμα service που αναφέρθηκε παραπάνω υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα που πρέπει να υπολογίσεις, όπως το κόστος έρευνας (γιατί νομίζεις ότι κάποια φάρμακα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ακριβά?), το κόστος marketing και promotion (διαφημιστικά κόστοι), κόστος επένδυσης στο/α επόμενο/α προϊόν/τα, ιστορία, εκπαίδευση, επιπλέον προσωπικό, κοκ. Να σου το φέρω στα δικά μου νερά (εκδότης). Μία παρτιτούρα την κοστολογώ στα 15 ευρώ. Από αυτά θα φύγει το ΦΠΑ, φόρος, % του συνθέτη, τιμή χαρτιου και εκτύπωσης (τυπογράφος), κλπ. Επιπλεόν όμως είναι οι εργατοώρες του αντιγραφέα, του επιμελητή και η εκπαίδευση αυτών. Γιατί αν κάποιος έχει φτάσει να πάρει διδακτορικό στην αντιγραφή παρτιτούρες (δεν υπάρχει, λέμε τώρα) δε πρέπει κάποια στιγμή να βγάλει αυτά τα χρήματα; Αλλιώς γιατί να το κάνει αυτό; EDIT: Όπως είπε ο bloody Sunday παραπάνω... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Προσωπικά ότι έχω αγοράσει και έχω δοκιμάσει απο bugera-behringer ήταν εξαιρετικό, σίγουρα για τα λεφτά του και αξιόπιστο. Βεβαια προσέχω αρκετά τα υπάρχοντά μου αλλά ποτέ δεν μου χάλασε κάτι απο τη συγκεκριμένη εταιρία. Τώρα για τον συγκεκριμένο ενισχυτή δεν ξέρω αλλά σίγουρα πληρώνεις πολύ το όνομα, αυτό ισχύει παντου κ στα πάντα (με volvo αυτοκίνητο που έχω το έχω νιώσει στο πετσί μου... :() . Σίγουρα το ακριβό είναι καλύτερο απλά όχι για να έχει και τόση μεγάλη διαφορά. Όσο για τους Backstar που μαζί με τους Engl είναι οι μεγάλες μου αγάπες, εγώ και πολλοί άλλοι τους λατρεύουμε πολύ πριν ο Gus και ο Akerfeldt πάνε προς τα κει. Τον λάτρεψα όταν απλά με τα 200 ευρώ του HTR1 έβγαλά τα καλύτερα γκάζια που έχω ακούσει και ηχογραφήσει ποτέ.... edit Bill λατρεύω τα ελληνικά σου, και δεν κάνω πλάκα! Ζήτω η νέα γενιά και το ελληνικό ταλαίπωρο σχολείο :) :) :) Εσύ πολύ ορθά τα λες,αλλά υπάρχουν πολλοί οι οποίοι απορρίπτουν εξ ορισμούς τους Bugera γιατί είναι φθηνοί.Αν είναι δυνατόν!Μετά τους βάζεις να κάνουν ένα blind test με αυτό το videάκι και άλλα παρεμφερή και παθαίνουν πολιτισμικό σοκ! ;D *Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,η αλήθεια είναι ότι πλέον υπάρχουν τα μέσα τα οποία μας επιτρέπουν να έχουμε άμεση επαφή με τη γνώση!Όλο από κάτι διαβάζω,είτε είναι στα Ελληνικά,είτε στα Αγγλικά είτε στα Γαλλικά! More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Δεν έχω ΚΑΜΜΙΑ σχέση με κιθάρες, ενισχυτές κτλ, αλλά νομίζω ότι μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημά σου (προβληματισμό, τέλος πάντων). Στην τιμή ΠΟΤΕ δεν υπολογίζουμε μόνο το υλικό κόστος παραγωγής! Πέραν από το θέμα service που αναφέρθηκε παραπάνω υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα που πρέπει να υπολογίσεις, όπως το κόστος έρευνας (γιατί νομίζεις ότι κάποια φάρμακα είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ακριβά?), το κόστος marketing και promotion (διαφημιστικά κόστοι), κόστος επένδυσης στο/α επόμενο/α προϊόν/τα, ιστορία, εκπαίδευση, επιπλέον προσωπικό, κοκ. Να σου το φέρω στα δικά μου νερά (εκδότης). Μία παρτιτούρα την κοστολογώ στα 15 ευρώ. Από αυτά θα φύγει το ΦΠΑ, φόρος, % του συνθέτη, τιμή χαρτιου και εκτύπωσης (τυπογράφος), κλπ. Επιπλεόν όμως είναι οι εργατοώρες του αντιγραφέα, του επιμελητή και η εκπαίδευση αυτών. Γιατί αν κάποιος έχει φτάσει να πάρει διδακτορικό στην αντιγραφή παρτιτούρες (δεν υπάρχει, λέμε τώρα) δε πρέπει κάποια στιγμή να βγάλει αυτά τα χρήματα; Αλλιώς γιατί να το κάνει αυτό; EDIT: Όπως είπε ο bloody Sunday παραπάνω... Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ,φώτισες μια πλευρά του ζητήματος που αγνοούσα ως τώρα εντελώς!Σκεφτόμουν μόνο τη σχέση τιμής-απόδοσης... More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
degdekis Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Εσύ πολύ ορθά τα λες,αλλά υπάρχουν πολλοί οι οποίοι απορρίπτουν εξ ορισμούς τους Bugera γιατί είναι φθηνοί.Αν είναι δυνατόν!Μετά τους βάζεις να κάνουν ένα blind test με αυτό το videάκι και άλλα παρεμφερή και παθαίνουν πολιτισμικό σοκ! ;D *Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,η αλήθεια είναι ότι πλέον υπάρχουν τα μέσα τα οποία μας επιτρέπουν να έχουμε άμεση επαφή με τη γνώση!Όλο από κάτι διαβάζω,είτε είναι στα Ελληνικά,είτε στα Αγγλικά είτε στα Γαλλικά! Σε πολλούς "χάριζα" τον bugera μου και δεν το έπαιρναν απλά λογω φίρμας...τη ξέρω τη λόξα που λέγεται μάρκετινκ λόγω δουλειάς. Στη τελική όποιος έχει λεφτά για mesa ας τον πάρει..εγώ δεν έχω!!! Δεν το ξαναλέω...έχεις ανοιχτή πρόσκληση για Καβάλα city!!! www.thedamnationproject.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator BillTrantos Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Moderator Share Δημοσιευμένο 5 Οκτωβρίου 2013 Σε πολλούς "χάριζα" τον bugera μου και δεν το έπαιρναν απλά λογω φίρμας...τη ξέρω τη λόξα που λέγεται μάρκετινκ λόγω δουλειάς. Στη τελική όποιος έχει λεφτά για mesa ας τον πάρει..εγώ δεν έχω!!! Δεν το ξαναλέω...έχεις ανοιχτή πρόσκληση για Καβάλα city!!! Ισχύει,τώρα που πήρα Marshall βαρβάτο νιώθω πολύ γαμάτος κιθαρίστας! ;D ;D ;D Το μόνο που δε μου αρέσει στους Bugera είναι ότι βγαίνουν σε πάρα πολλά watts,εκτός του Vintage που έχει και 22 watts επιλογή.Συμφωνώ απόλυτα,όταν κάποια στιγμή δεν ξέρω πόσα λεφτά έχω,θα πάω να τσιμπήσω έναν Mesa Boogie Triple Rec! ;D Θα σε επισκεφθώ με την πρώτη ευκαιρία!! ;D More is more. Yngwie Malmsteen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Νεκρανάσταση θέματος μιας και πλέον βρίσκεται στην κατοχή μου ένας Bugera TriRec. Τον αγόρασα από τις αγγελίες με σχεδόν καινουργιες εργοστασιακές λάμπες αλλά μονταρισμένο για να βγει εκτός το Infinium & to Reverb στην τιμή των 250€, οπότε είπα να συνεισφέρω στο review. Στην κατοχή μου βρίσκεται κι ένας Boogie (Studio Pre+/2:90 Blue Led) που είναι αρκετά κοντά σε φάση Mark II. Επίσης έχω παίξει και με Mesa Dual Rec σε Studio, οπότε μπορώ να κάνω κάποιες συγκρίσεις. Κατ' αρχάς τα περισσότερα reviews που διάβασα και στο net είναι αρκετά ακριβή σε αρκετά σημεία: 1) 'Ένταση: Ο ενισχυτής είναι σίγουρα ο πιο "ήσυχος" 100ρης που έχω ακούσει ποτέ. Φυσικά είναι και πάλι αρκετά δυνατός για να καλύψει τα πάντα, αλλά ουδεμία σχέσην με τα 100watt ενός vintage Marshall, ή ενός Mesa, ενός Matchless κλπ 2) Χαμηλομεσαία: Είναι το κύριο σημείο που διαφέρει σε voicing από έναν Boogie, αλλά κι από άλλους high gain ενισχυτές της σχολής Soldano (Peavey 5150 κλπ...). Δεν είναι χειρότερο το voicing που έχει ο TriRec είναι απλά διαφορετικό, λίγο πιο crispy. Είναι σαν να πήρες έναν Dual Rec και του έβαλες κάποια στοιχεία από JCM800 ή καλύτερα από έναν VHT Pitbull στο tone stack. Υπάρχουν εύκολα mods (κάποιοι πυκνωτές και αντιστάσεις αλλάζουν σε αξίες) που τον κάνουν να ακούγεται πιο κοντά σε Mesa voicing. Παρόλα αυτά φαίνεται ότι η Bugera επιδίωξε μάλλον αυτή τη μικροδιαφορά. 3)Attack: Η αίσθησή μου είναι ότι το attack του TriRec είναι ένα κλικ πιο αργό απ' ότι ενός Mesa. Πιο πολύ μου θυμίζει Fender. Παραθέτω βίντεο που δείχνει το πριν και μετά από mod για χαμηλομεσαία στυλ Mesa: Όλοι γράφουν ότι με μια αλλαγή σε ποιοτικότερες λαμπες, ο ενισχυτής βελτιώνεται δραματικά. Παρόλα αυτά ο ενισχυτής με τις stock λάμπες και με το stock voicing μπορεί να καλύψει άπειρο έδαφος ηχητικα: Το λίγο πιο αργό attack βοηθάει τα καθαρά να φέρνουν περισσότερο σε Fender Blackface και μην ακούγονται τόσο σφιχτά/στριφνά όπως συμβαίνει πολλές φορές με τους Boogie. Τα λιγότερα χαμηλομεσαία βοηθάνε τον ενισχυτή να πιάνει πιο εύκολα Marshall ήχους και χωρίς ακούγεται μπουκωμένος (congested). To καθαρό του κανάλι στο clean παίρνει ακόμη και πιο δύσκολα fuzzes και μπορεί κάποιος εύκολα να φτάσει σε επίπεδα Sabbath, Kyuss κλπ. Με τα υπόλοιπα πιο γκαζωμένα κανάλια δυσκολεύεται σε τέτοιες ακροβασίες αλλά έχει πολύ ωραίο δικό του και footswitchable boost που τους ταιριάζει απόλυτα. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το fx loop. Παράλειψη σίγουρα κι ελπίζω στο μέλλον να συμπληρώσω το post. Συμπερασματικά είναι ένας φοβερός ενισχυτής που μπορεί να δώσει τρεις υπέροχους και διαφορετικούς ήχους σε κάθε κανάλι του. Είτε θέλει κάποιος funk καθαρά, είτε blackface pushed cleans, είτε JCM800 overdrive, είτε 80s-90s metal/alternative/grunge. To σοβαρότερο μειονέκτημά του είναι ότι δεν κάνει το modern metal τύπου Gojira, In Flames κλπ τόσο καλά όσο ένας Mesa Rec ή ένας Peavey ή ένας EVH. Από την άλλη έχοντας δίπλα του έναν Matchless Chief, τους Mesa κι έναν vintage JCM800 δυσκολεύτηκα πολύ να ακούσω διαφορά στην ποιότητα που να δικαιολογεί τη διαφορά στην τιμή τους. Κι αυτό λέει πολλά. Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος VFM ενισχυτής αν τον βρεί κάποιος με λάμπες που δε χρειάζονται αντικατάσταση μεταχειρισμένο μέχρι 500€. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Καλοριζικος! Πολύ ενδιαφέρουσες και to the point οι πληροφορίες που διδεις. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nekkon Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου Μετά από τόσα χρόνια τις εργοστασιακές λάμπες δεν τις αλλάζουμε; Never give up! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 7 Οκτωβρίου 14 ώρες πριν, Nekkon είπε Μετά από τόσα χρόνια τις εργοστασιακές λάμπες δεν τις αλλάζουμε; Σε αυτούς τους τεράστιους ενισχυτές που το gain το παίρνεις κυρίως από τις προενισχύτριες, πολύ σπάνια θα βρεις ταλαιπωρημένες τελικές. Οπότε , μιας και οι λυχνίες δεν έχουν ημερομηνία λήξης, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής απ' τη στιγμή που μετριούνται καλά. Υπάρχει η πολύ έντονη σύσταση στα fora να αλλαχτούν λυχνίες για να βελτιωθεί ο ήχος. Το να αλλάξω όμως έξι AX7, τέσσερις 6L6 και δύο 5U4 θα μου κοστίσει τα διπλά από όσα κόστισε ο ενισχυτής και πραγματικά δεν βρίσκω τον λόγο. Το μόνο που σκέφτομαι είναι μπας και κάνα συνδέσω το infinium, αλλά ο ενισχυτής ήδη παίζει μια χαρά και χαμηλά οπότε και γι αυτό δεν έχω μεγάλο κίνητρο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση