stratoblaster Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Καλησπερα σε ολους εχω εναν marshall dsl 50 με 2Χ12 JVM καμπινα και προσφατα πηρα και εναν laney 30αρι λαμπατο VC 30 με 1Χ12. Υπαρχει και μια πεταλιερα NOVA SYSTEM (μαζι με τα αλλα πεταλια) και βγαζω μια εξοδο για τον εναν ενισχυτη και μια για τον αλλον. Ο ηχος σαφως ειναι πιο γεματος. Το θεμα ειναι το εξης: Δεν το εχω δοκιμασει ποτε να βγει σε κονσολα με δυο μικροφωνα σε δυο ξεχωριστα καναλια για Live και δεν ξερω αν αξιζει. Αν καποιος εχει δοκιμασει δυο ενισχητες παρεα σε LIVE με δυο μικροφωνα σε δυο καναλια ας μου πει την αποψη του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Εγώ παίζω με 2 φτηνούς ενισχυτές τρανζίστορ (30 + 20w) κυρίως για την ένταση που δεν μου έφτανε απο τον 30ρη, τον όγκο απο τις 2 καμπίνες (προτιμώ 10") και τον ήχο του stereo. Αν χρησιμοποιείς modulation ή stereo delay τότε είναι σημαντικό να πάρεις και τις 2 εξόδους. Επίσης μπορείς να δώσεις την εξοδο headphone της πεταλιέρας να μειξαριστεί παράλληλα αντι να βάλεις μικρόφωνα. Ετσι κι αλλιώς θα έχεις μεγάλα περιθώρια έντασης με 2 λαμπάτους. Εγώ δεν χρειάστηκα ποτε βοήθεια απο το P.A. για να καλύψω μικρούς έως μέτριους χώρους. Για να μη σου πω πως ο ηχολήπτης συνήθως έχει κλειστη την κιθάρα αφού η ένταση απο τον ενισχυτή συνήθως είναι μεγαλύτερη απο αυτη των ντραμς. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Πώς δεν αξίζει. Μια χαρά αξίζει. Ούτε θα είσαι ο πρώτος που θα το επιχειρήσει. ;D Ένας δεύτερος ενισχυτής κιθάρας επι σκηνή, μολονότι σημαίνει extra κουβάλημα και extra προσοχή για να μη ξυρίσεις κάθε μορφή ζωής επί σκηνής ή κάτω από αυτή, πολλές φορές λειτουργεί ευεργετικά πρωτίστως για τη μπάντα. Δεν έχουμε βρεθεί όλοι πάνω - κάτω σε καταστάσεις που το πράγμα επαφίεται αναγκαστικά στον αυτοματισμό των προβών και στην ομαδικότητα της μπάντας γιατί κανείς δεν ακούει κανέναν; Εκεί βοηθάει ένας επιπλέον ενισχυτής που θα λειτουργεί κατ' αρχάς σαν monitor για τους συμπαίκτες αλλά αναπόφευκτα (για το μέσο ελληνικό μαγαζί των λίγων τετραγωνικών) θα προσθέσει και λίγο "σώμα", ειδικά αν δεν υπάρχει δεύτερη κιθάρα. τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Administrator Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Εκεί βοηθάει ένας επιπλέον ενισχυτής που θα λειτουργεί κατ' αρχάς σαν monitor για τους συμπαίκτες αλλά αναπόφευκτα (για το μέσο ελληνικό μαγαζί των λίγων τετραγωνικών) θα προσθέσει και λίγο "σώμα", ειδικά αν δεν υπάρχει δεύτερη κιθάρα. +1 Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 κι εγω το χω κανει κατα καιρους. πολυ ωραια ειναι, αν δε σε πειραζει το κουβαλημα. απλα μερικες φορες, με δυο ενισχυτες εχεις προβληματα φασης η κοινης γειωσης, (δηλ. κακο ηχο η βομβους/θορυβους), οποτε εγω παιρνω μαζι ενα a/b κουτακι με phase inversion και απομονωση της γειωσης για καθε ενδεχομενο YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
grorig Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2012 Χρησιμοποιώ πολύ συχνά 2 ενισχυτές σε live, με τη λογική όμως του master-slave,δηλαδή επιλέγω τον ένα απ'τους δυο για το βασικό μου ήχο (master), και τροφοδοτώ μέσω του line out του πρώτου,το power amp in (return) του δεύτερου(slave), παρεμβάλοντας ανάμεσα τους κάποιο πολυεφφέ. Έχω παίξει συνδέοντας και με το τρόπο που περιγράφεις, προτιμώ όμως το master-slave setup. Τα μικρόφωνα αν τοποθετηθούν κατάλληλα, δε θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα στο PA. Για το αν αξίζει το κόπο, είναι σχετικό και υποκειμενικό. Ο ήχος στο stage είναι σαφώς καλύτερος κατά τη γνώμη μου,αν ο ηχολήπτης είναι μερακλής και ξέρει τι κάνει, με τη προυπόθεση βέβαια ότι θα έχει ενα αξιοπρεπές σύστημα να χειριστεί, και ο ήχος που θα του δώσεις να είναι προσεγμένος. ;D μπορεί να βγάλει προς τα έξω ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα το οποίο τελικά, ανάλογα με το ακροατήριο μπορεί να εκτιμηθεί και να επιβραβευθεί μπορεί και όχι. Το stereo rig, είναι περισσότερο μπελαλίδικο να το κάνεις να λειτουργήσει σωστά, να το κουβαλήσεις και να το στήσεις. Επίσης,( αν αυτό για σένα μετράει) είτε κουβαλήσεις 1 είτε 10 ενισχυτές, στο τέλος τα ίδια λεφτά θα πάρεις ;D Αξιολόγησε εσύ λοιπόν αν τελικά αξίζει. Η γνώμη μου είναι ότι αν το κάνεις για πάρτη σου επειδή γουστάρεις,αξίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2012 Δεν το εχω δοκιμασει ποτε να βγει σε κονσολα με δυο μικροφωνα σε δυο ξεχωριστα καναλια για Live και δεν ξερω αν αξιζει. Αν καποιος εχει δοκιμασει δυο ενισχητες παρεα σε LIVE με δυο μικροφωνα σε δυο καναλια ας μου πει την αποψη του... Εγω θα απαντησω ΑΚΡΙΒΩΣ στην ερωτηση σου. ;D (δηλ. λεγοντας σου τι θα συμβει με τη χρηση ΜΙΚΡΟΦΩΝΩΝ μπροστα απο τους ενισχυτες) Για να χρησιμοποιεις 2 ενισχυτες μαζι πρεπει να το κανεις για τους παρακατω λογους: 1.να θες να «τρεξεις» STEREO EFFECTS (delay,tremolo,chorus). 2.να θες να συμπληρωσεις τον ηχο του ενος ενισχυτη με τον ηχο ενος αλλου (π.χ εναν Fender με εναν VOX). 3.να θες να χρησιμοποιεις τον εναν ενισχυτη για καθαρο και τον αλλο για βρωμικο ηχο. 4.καποιο συνδιασμο των παραπανω περιπτωσεων.... Αν θες το (1) τοτε βεβαιωσου οτι το PA ΕΙΝΑΙ stereo & οχι mono,αλλοιως τζαμπα κοπο κανεις. Επισης αν εχει και ΑΛΛΟ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑ η μπαντα βεβαιωσου οτι δεν τον ενοχλει.Συνηθως το να παιζει ο ενας κιθαριστας στερεο και ο αλλος μονο δε λεει... Επισης να γνωριζεις οτι αν σε βγαλει stereo ο ηχοληπτης...οι...δεξιοι στο κοινο θα ακουνε τον εναν ενισχυτη και οι....αριστεροι τον αλλο,μονο οι...κεντρωοι θα ακουνε και τους δυο...... ;D (μιλαω βεβαια για μεγαλα venues οχι για το μπαρακι της γειτονιας που ετσι κι αλλοιως θα σε ακουνε ολοι) Παντως γενικα μιλωντας και αναφερομενος στις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ συνθηκες,αν το κανεις για ΕΣΕΝΑ (επειδη δηλ. γουσταρεις) καντο,αν το κανεις για το ΚΟΙΝΟ,ουτε που θα καταλαβει κανεις τη διαφορα...και θα σου βγει η πιστη στο κουβαλημα για το τιποτα... Επισης να γνωριζεις οτι αν πριν σου ζητουσε ο ηχοληπτης να ΧΑΜΗΛΩΣΕΙΣ μια φορα τωρα θα σου ζηταει....δυο....(αν και η ενταση δεν διπλασιαζεται με δυο ενισχυτες,η ΑΙΣΘΗΣΗ του volume ειναι δραματικα μεγαλυτερη ειδικα αν το παταρι ειναι μικρο.) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stratoblaster Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2012 Το συγκεκριμενο set up θα το χρησιμοποιουσα μονο σε live μεγαλυτερων χωρων απο ενα μπαρακι. Μαλλον εχεις δικιο οτι πολλοι θα το ακουσουν λιγοι θα το καταλαβουν. Το θεμα ομως ειναι οτι οσο καλυτερο ηχο εχω on stage τοσο καλυτερα ειναι τα παιξιματα μου λογω του feeling που ερχεται με ωραιο ηχο. Ακομα δεν ξερω τι να κανω αλλα παρολαυτα ευχαριστω για τις γνωμες σας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση