Προς το περιεχόμενο

Humbucker σε μέγεθος μονού στη θέση bridge ή αγορά Les Paul ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σημαντική λεπτομέρεια είναι ο συνδυασμός της εξόδου των μαγνητών. Δηλαδή ενώ θα θέλουμε μια μικρή αύξηση στην ένταση για σόλο στον bridge, αυτή η αύξηση δεν θα πρέπει να είναι τόσο μεγάλη ωστε να μην είναι χρήσιμη.

Τσεκάρετε και τη σειρά Virtual Vintage της DiMarzio.

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ είμαι στη διαδικασία να βάλω έναν bridge humbucker στη Strat μου ακριβώς για τον ίδιο λόγο.

 

Σημαντική λεπτομέρεια είναι ο συνδυασμός της εξόδου των μαγνητών. Δηλαδή ενώ θα θέλουμε μια μικρή αύξηση στην ένταση για σόλο στον bridge, αυτή η αύξηση δεν θα πρέπει να είναι τόσο μεγάλη ωστε να μην είναι χρήσιμη.

 

Οπότε οι αντιστάσεις των υπαρχόντων μαγνητών πρέπει να ληφθούν υπ' όψη. Τα 16.09k του JB σε συνδυασμό με low output middle και neck δεν συστήνονται. Ισως ο Little 59 με 11.78 k και χαμηλότερη έξοδο ή οποιοσδήποτε σχετικός να είναι καλύτερο match.

 

Ας μας πουν όσοι έχουν κάνει τις συγκεκριμένες αλλαγές την εμπειρία τους.

 

 

 

H πλέον συχνή παρανόηση σχετικά με τους μαγνήτες είναι ακριβώς αυτή. Τα k μετράνε αντίσταση (resistance) και όχι απόδοση (output). H αντίσταση μπορεί να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως θα χειριστεί ο μαγνήτης υψηλότερα επίπεδα gain και (ίσως, υπό προυποθέσεις) να σου δώσει μια ασαφή εικόνα για το γενικότερο ηχόχρωμά του. Αλλά εκείνο μπορείς να το διαπιστώσεις μόνο όταν τον ακούσεις από κοντά και όχι διαβάζοντας τα specs του.

 

Παράδειγμα: o MHD στα 14,5κ που είχα στην Strat μου είχε μικρότερο output από τους BB Pros στην Les Paul Studio. To αποτέλεσμα ήταν ότι χειριζόταν πολύ καλύτερα higher gain καταστάσεις αλλά και ότι συνεργαζόταν πολύ καλύτερα με αναλογικά εφφέ (π.χ. Phase 90) αποφεύγοντας το ανεπιθύμητο clipping.  ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Πολύ σωστά τα λες. Βέβαια δεν μέτρησες και τους BB Pros. Ο συνδυασμός αλλά και το παίξιμο σου παίζουν σημαντικό ρόλο όπως λέει και ο Seymour:

 

What does it mean if a pickup has higher or lower output?

 

A high-output pickup sends a stronger signal to the amp, which means the amp distorts more readily. Double-coil pickups originally had more output than single-coils, though nowadays there are many single-coils models that rival humbuckers in output.

 

Here's a real-life scenario: Say you plug a guitar with moderate-output single-coil pickups into an amp, and hear a clean sound no matter how hard you play. If you switched to a guitar with hotter (this is, higher output) humbuckers, you might hear a slightly dirty, distorted sound, even at the same amp settings. And if you used a guitar with super-hot pickups, you might hear distortion at all times. Or to put it another way, higher output means more distortion at any given amp setting.

 

But you can still get super-distorted sounds from moderate-output single-coils by dialing in a more distorted amp sound, or adding a distortion or booster pedal between the guitar and the amp. Think of Jimi Hendrix, who created extreme distortion and feedback with vintage single-coil pickups by playing through a fuzz box and turning his amps past the point of distortion.

 

On the other hand, you could get an ultra-clean sound from a high-output pickup by using an amp designed not to distort, such as a Roland Jazz Chorus® or a Polytone®, or by connecting your guitar to a mixing console without using an amp. (Both techniques are common among jazz players.) But generally speaking, players specializing in aggressive rock and metal are the most frequent users of high-output pickups.

 

You don't hear much about "low-output" pickups. There are some weak pickups out there, but for practical purposes, "moderate output" refers to the lower end of the output spectrum.

 

Is high output better than moderate output?

 

Sometimes, though it can be too much of a good thing for certain styles of music. Also, greater output often translates into darker tones, though some ingenious high-output pickup models are designed to counteract this tendency. For example, our Dimebucker and Duncan Distortion humbuckers have clear top end and tight bottom response thanks to carefully designed ceramic magnets.

 

You should probably try some guitars with moderate-output pickups and some with hotter pickups.

 

Η αντίσταση (D.C. resistance) είναι μια ένδειξη για την έξοδο του μαγνήτη. Οσο μεγαλύτερη τόσο δυνατότερος.

 

What do the specs mean?

 

We usually use two terms to quantify the output and tone of a pickup: D.C. resistance and resonant peak. Their values are expressed in numbers.

 

D.C. resistance describes the degree to which the pickup resists the flow of direct current. Generally speaking, the higher the resistance, the louder the pickup. Vintage-style pickups usually have a lower D.C. resistance value: something close to 6.5k for a single-coil and 7.6k for a humbucker. Modern high-output pickups get as hot as 15k for a single-coil and 16.5k for a humbucker.

 

The resonant peak is the point at which a pickup's impedance reaches its highest level. Generally speaking, the higher the resonant peak, the brighter the pickup's tone.

 

You don't really need to understand the underlying physics. Just remember that a higher D.C. resistance value generally means a hotter pickup, while a higher resonant peak value means a brighter one. (Or at least up to frequencies of 7kHz or so. Electric guitars simply don't generate many frequencies above that point, so a pickup with a resonant peak above 7kHz is usually perceived as having a flat, even response.)

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά τα λες. Βέβαια δεν μέτρησες και τους BB Pros. Ο συνδυασμός αλλά και το παίξιμο σου παίζουν σημαντικό ρόλο όπως λέει και ο Seymour:

 

Η αντίσταση (D.C. resistance) είναι μια ένδειξη για την έξοδο του μαγνήτη. Οσο μεγαλύτερη τόσο δυνατότερος.

 

 

 

Οι BB Pros είναι πάντα αρκετά κάτω από 10k (9,5 ίσως; Δεν θυμάμαι...).

 

Η 2η πρότασή σου... διαφωνεί κάθετα με αυτό που έγραψα! Και ο Seymour γράφει ''gererally speaking'' αλλά ακόμα και έτσι και κάποιοι άλλοι pickup winders διαφωνούν με την άποψή του, όπως φαίνεται:

 

 

 

Από τον ιδιοκτήτη / ιδρυτή των Zhangbucker pickups:

 

The magnet has no effect on DC resistance. The DC resistance is only how much resistance there is to current flow through the total length of wire in the coil. DCR gives you some idea how much wire (total length) is in the coil, however, and can indicate how much output you'll get, all other aspects of the pickup being equal. But the amount of wire doesn't change with a magnet swap, so neither does DCR.

 

Narrower gauges of coil wire will give misleadingly high DCR readings -- 43 gauge wire reads about 20-25% "hotter" on the DCR than the same length of 42, for example, but the pickup's output wouldn't be any hotter. In fact, it would likely have less output than the 42 because the 43 gauge wire being more narrow would make for a smaller coil which would see a smaller segment of the string.

 

Which leads to coil geometry and the difference it makes. A wider coil will see more string and thus pickup more string vibration.

 

So there are a lot of things to take into account to determine a pickup's relative output to other pickups than just DCR. Some even say DCR is a meaningless spec because of all this. It is not meaningless, but it is just one of many specs and factors to consider in ballparking a pickup you haven't heard yet.

 

 

 

Από τον ιδιοκτήτη / ιδρυτή των Skatterbrane pickups:

 

 

And DCR is not a reliabe indicator of output. It is an easily measured spec, but people rely on it way to much to try and figure out how a pickup will sound or react in their system. Output is mostly determined by magnet strenth and number of winds, and to a lesser extend, the winding patterns, technique or lack thereof.

 

In fact if two pickups have the same number of winds and the same magnets, the one with higher DCR will have a lower output.

 

 

Επειδή είμαι σίγουρος ότι αυτό είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον θέμα για πολλους, με πάρα πολλές παρανοήσεις διαχρονικά, θα δώσω και 2 links (από όπου δανείστηκα και τα άνωθι... εδάφια  ;) ), για όποιον ενδιαφέρεται:

 

 

http://www.mylespaul.com/forums/pickups/103880-magnets-resistance.html

 

 

http://www.mylespaul.com/forums/pickups/62498-output-vs-resistance.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Η αντίσταση (D.C. resistance) είναι μια ένδειξη για την έξοδο του μαγνήτη. Οσο μεγαλύτερη τόσο δυνατότερος.

 

Υ.Γ. Που τους βρήκες αυτούς τους ειδικούς βρε; ;D Οχι ότι δεν ισχύουν αυτά μέσα-έξω αλλά απο ονόματα "σκίζουν". :D Οι δε pickup winders είναι όντως πάρα πολλοί. Λίγους όμως έχω ως σημείο αναφοράς.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Που τους βρήκες αυτούς τους ειδικούς βρε; ;D Οχι ότι δεν ισχύουν αυτά μέσα-έξω αλλά απο ονόματα "σκίζουν". :D Οι δε pickup winders είναι όντως πάρα πολλοί. Λίγους όμως έχω ως σημείο αναφοράς.

 

 

Aν έχεις το χρόνο, κάνε μια βόλτα από τα site τους και ψάξε και στο youtube για βιντεάκια της δουλειάς τους. Πολύ εντυπωσιακά πράγματα από ανθρώπους που έφαγαν την ζωή τους για να αποκρυπρογραφήσουν τα μυστικά ενός τύπου μαγνητη  (PAF) που έπαιξε και πάιζει ακόμα και σήμερα καθοριστικό ρόλο στην μουσική που ακούμε. Και το συγκεκριμένο forum ( My Les Paul) είναι... θυσαυρός μεγαλύτερος και από του Αλη Μπαμπά...  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταιγισμός πληροφοριών αντάξια διδακτορικής διατριβής.  :o

 

Σας ευχαριστώ για την συμβολή σας.

Σας θαυμάζω αλλά με μπερδεύετε περισσότερο.  ???

 

Οι προτάσεις σας καταγράφηκαν. Από εκεί κα πέρα το ερώτημα που προκύπτει είναι να το προχωρήσω το εγχείρημα ή να κάνω πίσω;

Επαναλαμβάνω τη λογική μου:

Δίνω κάτι λίγα (~100 Ευρώ) για έναν διπλό μαγνήτη και διευρύνω την ηχητική παλέτα μου ή θα απογοητευτώ και καλύτερα να πάω για μια 2η κιθάρα με διπλούς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο ότι ξεφύγαμε αρκετά ρε φίλε.

 

Το αν θα απογοητευτείς έχει να κάνει με τις προσδοκίες σου. Η εκτίμησή μου όμως είναι, αν η κιθάρα σε ικανοποιεί ως προς το τρόπο που παίζει, αλλά θες να βελτιώσεις / προσαρμόσεις τον τρόπο που ακούγεται... go for it (που λεν και στο χωριό μου)! Για τα πράγμτα που θες να παίξεις, νομίζω θα τη βρεις μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Εγώ το έχω κάνει στο παρελθόν αρκετές φορές αλλά ήμουν διχασμένος ως προς την επιλογή του μαγνήτη αυτη τη φορά. Κάτι που λύθηκε αφού έπαιξα με μια Strat σήμερα με τον συνδυασμό που ήθελα και χαμογέλασε το χειλάκι μου. Τελικά θα χτυπήσω έναν JB jr for sure!

 

Με τον σωστό μαγνήτη θα αποκτήσεις τον ήχο του humbucker στη γέφυρα που ζητάς. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις άλλη κιθάρα. Ισως αργότερα για να συμπληρώσεις και την υπόλοιπη αίσθηση που προσφέρει μια Gibson με άλλη κλίμακα και διαφορετική κατασκευή.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου